Niets gewend...dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt er maar één en zoekt al naar het aan/uit knopje![]()
.
Duidelijkquote:Op donderdag 16 november 2006 20:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niets gewend...dat blijkt maar weer.![]()
Suc7 met de reclamequote:Op donderdag 16 november 2006 20:29 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga film kijken. 30 seconden om een pagina in te laden wordt me te gortig...![]()
Weer iemand die ik niet hoef te vragen als oppasquote:Op donderdag 16 november 2006 20:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou.....niet zo sip kijken hoor !![]()
Maar ik kan m'n dochter wel bij jou brengen indien nodig ?quote:Op donderdag 16 november 2006 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Weer iemand die ik niet hoef te vragen als oppas.
O ja....ik ga beginnen. Als Fok! nog een beetje wil kijk ik daarna of er nog leven is hier.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:44 schreef Elrond het volgende:
[..]
nog beter.
Nou tot morgen dan maar
Mij vinden ze vast wel tofquote:Op donderdag 16 november 2006 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Weer iemand die ik niet hoef te vragen als oppas.
Vast welquote:
Tuurlijk, eentje meer maakt ook niet meer uitquote:Op donderdag 16 november 2006 20:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar ik kan m'n dochter wel bij jou brengen indien nodig ?Nee, hoor...'t is een schat en heb genoeg geduld hoor !
![]()
1 extra valt niet meer op neequote:Op donderdag 16 november 2006 21:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk, eentje meer maakt ook niet meer uit.
Eigenlijk best welquote:Op donderdag 16 november 2006 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 extra valt niet meer op nee
je bent al bijna klaar met de film als FOK weer eens normaal werktquote:Op donderdag 16 november 2006 20:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O ja....ik ga beginnen. Als Fok! nog een beetje wil kijk ik daarna of er nog leven is hier.![]()
Alsof dat zo vaak gebeurtquote:Op donderdag 16 november 2006 21:40 schreef Elrond het volgende:
als FOK weer eens normaal werkt
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/888(...)abinetsdeelname.html
Wat denken die linkse debielen wel? Dat ze weleens even gaan uitmaken hoe het werkt hier?Ik ben het goed ZAT met die rooie kutkrakers
Ik ben dr gekquote:Op donderdag 16 november 2006 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga toch Harry Potter stemmen ofzo![]()
Ben nu op mijn werk,quote:
Zijn gangetje hequote:Op vrijdag 17 november 2006 09:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben nu op mijn werk,
gaat wel geloof ik,
en met jou?
Goed zoquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zijn gangetje he![]()
bijna weekend, waar ik trouwens nog geen zak te doen heb haha
Geeft niet?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ja... dat geeft ergens ook niet![]()
Tja... geen hobbies? met vrienden op stap? strandwandeling?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geeft niet?
Ik begin er bij mijzelf serieus van te balen wel eigenlijk
die staat ook op de nieuwe cd van jan Smit (samen met Paul de Leeuw)quote:Op donderdag 16 november 2006 20:29 schreef es70 het volgende:
Waarom krijg ik toch altijd kippenvel van dit nummer.
Perhaps love is like a resting place, a shelter from the storm
It exists to give you comfort, it is there to keep you warm
And in those times of trouble when you are most alone
The memory of love will bring you home
Perhaps love is like a window, perhaps an open door
It invites you to come closer, it wants to show you more
And even if you lose yourself and don't know what to do
The memory of love will see you through
Love to some is like a cloud, to some as strong as steel
For some a way of living, for some a way to feel
And some say love is holding on and some say letting go
And some say love is everything, and some say they don't know
Perhaps love is like the ocean, full of conflict, full of pain
Like a fire when it's cold outside, thunder when it rains
If I should live forever, and all my dreams come true
My memories of love will be of you
Some say love is holding on and some say letting go
Some say love is everything and some say they don't know
Perhaps love is like the mountains, full of conflict, full of change
Like a fire when it's cold outside, thunder when it rains
If I should live forever, and all my dreams come true
My memories of love will be of you
behhorlijk jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:23 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen hard aan het werk?
Hobbies nog wel, maar dat gaat ook vervelen, en die strandwandeling is lang niet zo leuk alleen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja... geen hobbies? met vrienden op stap? strandwandeling?
Tja, niet leuk misschienquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hobbies nog wel, maar dat gaat ook vervelen, en die strandwandeling is lang niet zo leuk alleen.
En vrienden? Wat zijn dat?
Maar goed, het is bijna weeked, dat is positief
Jij bent altijd hard aan het werk zo te zienquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
behhorlijk ja
Ik had gehoopt op een rustige week, maar niets is minder waar.
Ik iets meer nog,quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:06 schreef Frutsel het volgende:
10.07 uur alweer... nog kleine vier uur
spammerdquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:50 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 17-11-2006 om 10:51 met als onderwerp "Vrijdag!"
Ik heb niet eens een strandquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hobbies nog wel, maar dat gaat ook vervelen, en die strandwandeling is lang niet zo leuk alleen.
En vrienden? Wat zijn dat?
Maar goed, het is bijna weeked, dat is positief
I know. Het maakt eigenlijk niet zoveel uit wie het zingt, het heeft altijd hetzelfde effect...quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
die staat ook op de nieuwe cd van jan Smit (samen met Paul de Leeuw)
Inderdaad een kippenvelnummer
Hier is het niet al te ver, maar kom liever in het bos eigenlijkquote:
Wie weet wordt het gewoon een leuk weekendquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:08 schreef Frutsel het volgende:
Mjah.. ergens vermoed ik gewoon dat het een kutweekend wordt
Maar ja, we gaan ons best er maar eens voor doen![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:49 schreef Pheno het volgende:
Mijn laatste dagje op fok, en het is teringtraag
Ja, ik heb er geen zin meer in. Het is gewoon helemaal weg na al dat gedoe.quote:
dat valt in de rpaktijk reuze mee, alleen de laatste weken is het rommelig druk, met nadruk op rommeligquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij bent altijd hard aan het werk zo te zien
Ik vind het jammer dat je gaat hoor,quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik heb er geen zin meer in. Het is gewoon helemaal weg na al dat gedoe.
Misschien dat ik af en toe langs kom, maar zeker niet meer dagelijks. Ik heb gewoon een rotgevoel er aan overgehouden, zeker nadat de betrokkenen allemaal lekker mee gingen doen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je gaat hoor,
al kan ik het ook wel snappen
Eerlijk... meen je dat nu?quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:49 schreef Pheno het volgende:
Mijn laatste dagje op fok, en het is teringtraag
spreek je met niemand op msn? ik bedoel van hun...je weet wel..quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien dat ik af en toe langs kom, maar zeker niet meer dagelijks. Ik heb gewoon een rotgevoel er aan overgehouden, zeker nadat de betrokkenen allemaal lekker mee gingen doen.
Ja, ook virtueel kan leedvermaak rot zijn, ik had het ook niet verwacht.
Cold turkey-style vanaf einde werkdagquote:
Ja, het kan harder aankomen dan men verwacht. En het is zo jammer dat sommige mensen dat of niet willen zien of er juist op uit zijn om annoniem zo veel mogelijk schade aan te richten.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien dat ik af en toe langs kom, maar zeker niet meer dagelijks. Ik heb gewoon een rotgevoel er aan overgehouden, zeker nadat de betrokkenen allemaal lekker mee gingen doen.
Ja, ook virtueel kan leedvermaak rot zijn, ik had het ook niet verwacht.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cold turkey-style vanaf einde werkdag
Alsof het ze boeitquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
spreek je met niemand op msn? ik bedoel van hun...je weet wel..
Misschien had je daar kunnen uitleggen hoe het jullie / jou geraakt heeft..
Daar lijkt het soms wel op... triest..quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:22 schreef marcb1974 het volgende:
[quote]
Ja, het kan harder aankomen dan men verwacht. En het is zo jammer dat sommige mensen dat of niet willen zien of er juist op uit zijn om annoniem zo veel mogelijk schade aan te richten.
Nee, dat hoeft echt niet. Het is nou niet dat dit een ramp is of zo. Het zal hun ook weinig boeien, gezien de 0 pogingen tot praten ernaquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
kan ik echt niets doen? ik wil het best daarachter in de groep gooien..denk ik..
jemig wat gaat het afschuwelijk traag.. ik ben er 3x afgegooid...![]()
Nou er zitten best een aantal intelligente mensen tussen, die moeten toch doorhebben, dat ze te ver zijn gegaan...quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof het ze boeit
Zolang zij maar kunnen sc'en
Dat lijkt me weinig zin hebben. Het enige dat je dan bereikt is dat die idioten nog meer lol hebbenquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
kan ik echt niets doen? ik wil het best daarachter in de groep gooien..denk ik..
jemig wat gaat het afschuwelijk traag.. ik ben er 3x afgegooid...![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt me weinig zin hebben. Het enige dat je dan bereikt is dat die idioten nog meer lol hebben
Hallo. Jij hebt al weekend zeker?quote:
oké dan.... (doe je _Arual_ de groetjes..ik weet niet of zij wel nog komt..ik zat gisteren ff met haar bij HVJJN, maar daar kwam iets tussen..)quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat dus.
En nu lekker loungen verdomme, laten we er een leuke vrijdagmiddag van maken
En weer net weggaan als ik er ben hèquote:
even kijken in mijn overvolle agendaquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:29 schreef zenna het volgende:
[..]
Beetje wel, moet zondag wel werken![]()
Nou, dat was eigenlijk wel de bedoelingquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:30 schreef zenna het volgende:
[..]
En weer net weggaan als ik er ben hè![]()
Maken wij bijna een sport van![]()
Lekker op stap dan maar zaterdag?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
even kijken in mijn overvolle agenda
Nee, zondag heb ik niets.
Zelfs _arual_ weet dit niet, het is nou niet dat we een siamese tweeling zijn of zoquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
oké dan.... (doe je _Arual_ de groetjes..ik weet niet of zij wel nog komt..ik zat gisteren ff met haar bij HVJJN, maar daar kwam iets tussen..)
Ik begrijp jou dus gewoon verkeerd. Het lijkt of je wil contacten maar eigenlijk dus nietquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, dat was eigenlijk wel de bedoeling
Na, ik ben geen stapperquote:
Doe ik het wel dubbel zaterdagquote:
tis nie waar....quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:33 schreef Pheno het volgende:
[quote]
Zelfs _arual_ weet dit niet, het is nou niet dat we een siamese tweeling zijn of zo![]()
Mooi...quote:Dus die groetjes kun je hoogstwaarschijnlijk nog steeds zelf doen, gezien ze hier voor de frontpage nog vrijwilliger is.
Eerst naar de huisarts vanmiddag, daarna fiets naar de fietsenmaker, daarna verder zienquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:32 schreef _Cara_ het volgende:
Over "sport" gesproken... Marc vandaag ga je sporten hé!!! is goed voor je!
Verdacht weinig. Der Untergang eens bekijken, boodschappen doen, nog een keer sporten. The usual. Ik ben maar saai hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:34 schreef zenna het volgende:
[..]
Doe ik het wel dubbel zaterdag![]()
Andere plannen het weekend?
nee een sushi-eter... en ik ga het in het weekend maken.. tenminste ik ga een poging doen tot...quote:
Daarom dusquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:33 schreef zenna het volgende:
[..]
Ik begrijp jou dus gewoon verkeerd. Het lijkt of je wil contacten maar eigenlijk dus niet![]()
tssssssssssssssss.. slap hoor...quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst naar de huisarts vanmiddag, daarna fiets naar de fietsenmaker, daarna verder zien
Tja, dat weet ik dus niet hè.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verdacht weinig. Der Untergang eens bekijken, boodschappen doen, nog een keer sporten. The usual. Ik ben maar saai hoor
mijn mns/email staat nog steeds in het profiel, mocht je vastzitten. Dit weekend moet ik ook nog studeren bedenk ik me netquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:35 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee een sushi-eter... en ik ga het in het weekend maken.. tenminste ik ga een poging doen tot...![]()
NOg een reden om niet te gaan sporten dusquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
tssssssssssssssss.. slap hoor.................
![]()
Mannen die sporten zijn oké..![]()
dat is prima.. thxs..quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
mijn mns/email staat nog steeds in het profiel, mocht je vastzitten. Dit weekend moet ik ook nog studeren bedenk ik me net
knuppel.. als je zulke uitspraken doet kom je noooooooit aan de vrouw...quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[quote]
NOg een reden om niet te gaan sporten dus
ah juist.. voorzichtig aan dan..quote:Ik weet nog niet of ik ga of niet, hangt ook van de huisarts af en wat die zegt
Jij bent toch altijd op fokquote:
Dat is toch al kansloosquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:46 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
knuppel.. als je zulke uitspraken doet kom je noooooooit aan de vrouw...
Doe ik ookquote:ah juist.. voorzichtig aan dan..![]()
En dan krijg ik te horen dat ik er snel vandoor gaquote:
Je doet het jezelf aanquote:
T is dat of nog meer saaiheid, dan dit maarquote:
Ik moet de creme fraiche niet vergeten mee te nemen, dat is het toppunt van mijn dag vandaag.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dat of nog meer saaiheid, dan dit maar
Wat wel leuk is is dat je al weet dat je het gaat vergeten tochquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet de creme fraiche niet vergeten mee te nemen, dat is het toppunt van mijn dag vandaag.
Hoezo saai
Wat zal ik hier es op zeggen..............helemaal niets denk ik maarquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan krijg ik te horen dat ik er snel vandoor ga
Jij hebt tenminste nog een toppuntquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet de creme fraiche niet vergeten mee te nemen, dat is het toppunt van mijn dag vandaag.
Hoezo saai
Dusquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:11 schreef zenna het volgende:
[..]
Wat zal ik hier es op zeggen..............helemaal niets denk ik maar![]()
Je lacht me uit?quote:
Natuurlijk lach ik jouw niet uit. Vind het juist goed van je dat je gaatquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je lacht me uit?![]()
![]()
![]()
Bij FitnessFirst
Volgende week donderdag eerste dag. nouja introductie, beetje meedoen.
Gelijk voor een jaar gedaan, kan dus niet zomaar wegblijven.![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk lach ik jouw niet uit. Vind het juist goed van je dat je gaat
Vast welquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook wel, hopelijk ga ik het leuk vinden.
En weer klagen over die vertragingenquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo maar een trein koppen ofzo
Nee, jij gaat sporten, heb je gezegd, donderdag of vrijdag.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo maar een trein koppen ofzo
Daarna hoor je mij daar niet meer over klagen hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
En weer klagen over die vertragingen
zei ik ook al.. maar hij hecht toch niet veel waarde aan onze mening..zo blijkt..quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, jij gaat sporten, heb je gezegd, donderdag of vrijdag.![]()
Gisteren ben je niet geweest, dusssssssss...................![]()
neeej tot maandag!quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er weg van,
tot ooit misschien
Tot later.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er weg van,
tot ooit misschien
Misschien wel, misschien niet. Hij zal het zelf moeten doen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zei ik ook al.. maar hij hecht toch niet veel waarde aan onze mening..zo blijkt..
Tot wederziens, ik zie je niet meerquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben er weg van,
tot ooit misschien
Hebben jullie vandaag de "maak iedereen depri" dag?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot wederziens, ik zie je niet meer
Nee hoor, dit is mijn laatste dagje, maar voor de rest lees maar wat posts terug.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hebben jullie vandaag de "maak iedereen depri" dag?![]()
Hup lach eens tegen B.
Veel succes met het vullen van je dagen op een andere manierquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft echt niet. Het is nou niet dat dit een ramp is of zo.
Geen succes bij nodig. Alles is beter dan afzeikerig gedrag.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Veel succes met het vullen van je dagen op een andere manier.
uhm oke.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is mijn laatste dagje, maar voor de rest lees maar wat posts terug.
Ik zou zeggen, copy paste het nu. Of de url er van.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm oke.![]()
Jammer, hoop dat je je avatar weer eens laat zien.
Dat is hier toch niet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen succes bij nodig. Alles is beter dan afzeikerig gedrag.
"quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, copy paste het nu. Of de url er van.
neej!! dat bedoelde hij ook niet.quote:
Mee eens. Er is een reden dat ik maar zoveel (en niet verder) vrijgeef over mezelf op een forum als Fok!.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen succes bij nodig. Alles is beter dan afzeikerig gedrag.
same here..quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mee eens. Er is een reden dat ik maar zoveel (en niet verder) vrijgeef over mezelf op een forum als Fok!.
Nee, hier niet. Maar er zijn wat dingen gezegd waardoor "ze" zonder te weten aardig wat kapot hebben gemaakt. En stug volhouden natuurlijk, nadenken is ook een vak apart blijkbaar. Van mij hoeft het niet meer.quote:
Hoeveel klaagzangen heb jij gelezen over de afwezigheid van melismay dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:19 schreef Pheno het volgende:
Het zou ze alleen boeien als er een vrouwelijke sc'er vertrekt
Sorry Pheno.. ik vind het echt vervelend.. dat weet je..quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hier niet. Maar er zijn wat dingen gezegd waardoor "ze" zonder te weten aardig wat kapot hebben gemaakt. En stug volhouden natuurlijk, nadenken is ook een vak apart blijkbaar. Van mij hoeft het niet meer.
En je ziet _Cara_ het boeit ze niet. Zoals ik heb gezegd. Het zou ze alleen boeien als er een vrouwelijke sc'er vertrekt
Ik heb dit topic even gelezen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hier niet. Maar er zijn wat dingen gezegd waardoor "ze" zonder te weten aardig wat kapot hebben gemaakt. En stug volhouden natuurlijk, nadenken is ook een vak apart blijkbaar. Van mij hoeft het niet meer.
En je ziet _Cara_ het boeit ze niet. Zoals ik heb gezegd. Het zou ze alleen boeien als er een vrouwelijke sc'er vertrekt
Tja, het is duidelijk wie jullie wel mogen en wie niet zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoeveel klaagzangen heb jij gelezen over de afwezigheid van melismay dan?.
Niets nodig, ga gerust verder. De laatste "linkerbaan" is over een uurtje.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb dit topic even gelezen.Snap je wel. Het zijn soms gewoon vreselijk achterlijk niet nadenkende
pubers hier.En dat in alle leeftijden.
Nou dan moeten we nu dus een feestje bouwen, je laatste dag hier moet wel vrolijk zijn natuurlijk.![]()
Waar heb je zin in? Bier te voorschijn haalt, lading chocolade, borrelnootjes.....
Muziek? Welk soort u mag het zeggen meneer.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets nodig, ga gerust verder. De laatste "linkerbaan" is over een uurtje.
Mja, ik ben gelukkig met de dingen die ik heb. Tenminste zo probeer ik te leven, jaloezie is zo zielig hequote:Op vrijdag 17 november 2006 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een man die weinig(niets) nodig heeft, die zie je niet vaak.
Iedereen weet tenslotte dat er ook echt maar één mening/smaak geldt in R&Pquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, het is duidelijk wie jullie wel mogen en wie niet zullen we maar zeggen
Ik heb anders weinig gemerkt van enige nuancering door een van de sc'ers. Zo'n eensgezindheid als toen zie je zeldenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen weet tenslotte dat er ook echt maar één mening/smaak geldt in R&P.
Yep, dat is al een hele tijd duidelijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat dan? Ben een R&P n00bquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is jouw laatste dag, dusquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb anders weinig gemerkt van enige nuancering door een van de sc'ers. Zo'n eensgezindheid als toen zie je zelden. Maar dat kan aan mij liggen hoor
Het recht van de diepst krassende. Een horde antisociale narcisten, dat zijn het.quote:
Jaloezie is heel zielig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik ben gelukkig met de dingen die ik heb. Tenminste zo probeer ik te leven, jaloezie is zo zielig he
Je kunt dit dan ook moeilijk ontkennen, gezien de reacties van een paar weken geledenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is jouw laatste dag, dusjij
hebt gelijk.
Ik kan dat prima ontkennen, het leuke van een forum is dat dat soort dingen gelogd worden namelijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt dit dan ook moeilijk ontkennen, gezien de reacties van een paar weken geleden
Ik zag daar maar een paar bekenden, nouja bekend valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het recht van de diepst krassende. Een horde antisociale narcisten, dat zijn het.
Ik zeg dus ook dat er niemand enige nuancering aanbracht, niet dat ze tegen me waren. Maar goed, wat jij wilt johquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan dat prima ontkennen, het leuke van een forum is dat dat soort dingen gelogd worden namelijk.
Tenzij je natuurlijk een "wie niet voor mij is, is tegen mij" filosofie erop nahoudt, in dat geval waren een aantal mensen die wel aanwezig waren maar zich nergens mee hebben bemoeid de facto alsnog tegen jou. Niet bijzonder getuigend van realiteitszin om de slachtofferrol zo compleet in te vullen, maar wel erg R&P natuurlijk.
Weet ik, maar ik ken ze beter dan vandaag. Er zijn gewoon wat users die het niet kunnen laten hun gelijk te gaan halen om zo nog even hun vrijdagmiddag te verleuken. Ik denk dat marc ook wel een lijstje kan noemen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:51 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie.. ik bedoelde het goed!
Prima, als je er zo over denkt rot ik wel weer op.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ken ze beter dan vandaag..
Lol, sorry hoor, maar je komt binnen, je wilt je gelijk halen en dat is het dan. Hoe had ik het anders moeten interpreteren?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima, als je er zo over denkt rot ik wel weer op.
Heb je mijn mail niet gehad?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft echt niet. Het is nou niet dat dit een ramp is of zo. Het zal hun ook weinig boeien, gezien de 0 pogingen tot praten erna
het is maar internet, zullen we maar zeggen, met een dubbel gevoel omdat ik me door 'maar' internet rot voel.
Ik heb niets gezien dan msn nederland en nog meer standaard spam op mijn hotmail account, gisteren nog toevallig lopen ruimen.quote:
Ik heb minstens een week geleden een uitgebreide mail gestuurd naar het mailadres in je profiel.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien dan msn nederland en nog meer standaard spam op mijn hotmail account, gisteren nog toevallig lopen ruimen.
Maar goed, ik schop wat cursisten er uit en we trekken de deur vandaag 2x achter ons dicht. 1x met een alarm, de ander met een cold turkey afkicktraject.
Fok, het is mooi geweest, iig 1 goed ding aan overgehouden
Linkerbaan+
quote:
Is het wel een aardige film?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:59 schreef es70 het volgende:
Ik heb net 'The devil wears Prada' gekeken. Als er al een 'boodschap' inzit, is die me geloof ik ontgaan...
Niet beter of slechter dan laatstquote:
Dan moet ik dus toch een andere sc gaan zoekenquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het wel een aardige film?
Het lijkt hier Dr.Phil wel.
Hij is wel leuk, maar ik had na afloop wel zoiets van 'huh, waar ging 'ie nou eigenlijk overquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het wel een aardige film?
Het lijkt hier Dr.Phil wel.
Weekend is niet goed?quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet beter of slechter dan laatst. Weekend
.
Niet werken is wel okay, maar verder... Morgenavond 'alleen' zitten, zondag intocht van de Sint en maandag mag ik me bij de dokter melden om een longfunctie te blazen (ipv de griepprik, snap jij het, ik niet) en daarna mag ik naar de kraker omdat mijn nek weigert mee te werken al een paar weken. En dinsdag weer gewoon 'lekker' werken, 't is beredruk de laatste tijdquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weekend is niet goed?
Ik heb er juist wel een beetje zin in ondertussen
Mail je adres maar, kom ik misschien wel langsquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet werken is wel okay, maar verder... Morgenavond 'alleen' zitten, zondag intocht van de Sint en maandag mag ik me bij de dokter melden om een longfunctie te blazen (ipv de griepprik, snap jij het, ik niet) en daarna mag ik naar de kraker omdat mijn nek weigert mee te werken al een paar weken. En dinsdag weer gewoon 'lekker' werken, 't is beredruk de laatste tijd.
Je bedoelt Anne Hathaway? Die ook in the princess diaries speelt?quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij is wel leuk, maar ik had na afloop wel zoiets van 'huh, waar ging 'ie nou eigenlijk over'. Maar ik heb 'm afgezien, en da's al behoorlijk uniek
.
Hoofdrolspeelster is een knappe vrouw. Nee, ik bedoel niet Meryl Streep
.
Is dat een knappe vrouw?quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bedoelt Anne Hathaway? Die ook in the princess diaries speelt?
Ik kreeg een of ander flauw wauwelverhaal te horen over mensen die kennelijk ten onrechte de griepprik hebben gekregen (1x bronchitis -> astmamedicatie -> oproep) en dat ze dat willen voorkomen ofzo...quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mail je adres maar, kom ik misschien wel langs
En nee, snap niet hoe een longfunctie een griepprik kan vervangen. Beetje raar idee eigenlijk wel.
Die intocht van de Sint is nog wel het ergste he
Volgens mij was dat 'r idd. Princess diaries ken ik niet...quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bedoelt Anne Hathaway? Die ook in the princess diaries speelt?
Ik vind van welquote:
Dat ze dat willen voorkomen oke. Maar dan heb je dus gewoon die griepprik niet nodig. Laat ze dat dan zeggen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kreeg een of ander flauw wauwelverhaal te horen over mensen die kennelijk ten onrechte de griepprik hebben gekregen (1x bronchitis -> astmamedicatie -> oproep) en dat ze dat willen voorkomen ofzo...
Lijkt me net dat ze net zo goed even in mijn dossier hadden kunnen kijken, tenslotte gebruik ik al sinds mijn 12de medicijnen, daar zal toch wel iets over terug te vinden zijn lijkt me.
Wat me het meest irriteert is eigenlijk dat wanneer je zelf eens iets wil (een simpele afspraak bijv.) dat altijd ingewikkeld en moeilijk schijnt te zijn en dat je nu dan wel meteen op kunt komen draven
.
Intocht is idd nogal vervelend, dat betekend een paar uur door Edam sjouwen (Nina loopt met de vereniging mee in de optocht).
Ik zal een googlen danquote:
Ik heb al jaren astma, niet een incidentele bronchitus. Officieel val ik dus in de risicogroep die gewoon de griepprik hoor te krijgen (zonder gezeik). Dat zij hun zaakjes niet goed op orde hebben kan ik weinig aan doenquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ze dat willen voorkomen oke. Maar dan heb je dus gewoon die griepprik niet nodig. Laat ze dat dan zeggen.
Hoezo op kan komen draven? Je zit niet thuis dan?
Ach, foto toestel mee en wat mooie foto's maken, ben je meteen bezig
Mooie ogenquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal een googlen dan
Oke, ze heeft wel wat
Dan moeten ze idd hun administratie eens goed bij gaan houden en in elkaar zettenquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb al jaren astma, niet een incidentele bronchitus. Officieel val ik dus in de risicogroep die gewoon de griepprik hoor te krijgen (zonder gezeik). Dat zij hun zaakjes niet goed op orde hebben kan ik weinig aan doen.
Ze komen niet aan huis voor een longfunctietest hoor, daar moet ik echt voor naar de poli komen... Hell, ze komen nauwelijks als je op sterven ligt, dus laat staan dat ze hiervoor op pad gaan.
Het is te koud, meestal te nat en ALTIJD veel te druk, ik kijk er niet naar uit.
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten ze idd hun administratie eens goed bij gaan houden en in elkaar zetten
Ah zo opdraven. Dacht dat je morgenavond ergens moest opdraven
NOg een paar jaar, dan hoeft het allemaal niet meer van ze
Je komt er wel door toch een avond alleen? En binnenkort mag jij een heel lang weekend alleen wegquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
Nee, Pat gaat het 'opdraven'gedeelte morgenavond doen, vandaar dat ik dus alleen zit.
Dan hoeven wij iig niet meer mee.
Natuurlijk kom ik er wel doorheen, maar daarom hoef ik het nog niet leuk te vindenquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je komt er wel door toch een avond alleen? En binnenkort mag jij een heel lang weekend alleen weg
Dat scheelt een hoop he, al is het wel erg eigenlijk,
kunnen ze eindelijk zelf, willen ze niet meer
Dan nodig je toch iemand uit om je gezelschap te houden? Of is dat weer lullig naar Pat die zich voor jullie ergens heen begeeftquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Natuurlijk kom ik er wel doorheen, maar daarom hoef ik het nog niet leuk te vinden.
Pat vertegenwoordigt het gezin.
Ik geloof dat ik met Nina moet praten, ze gaan lootjes trekken in de klas.
Pat zou dat geen probleem vinden hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nodig je toch iemand uit om je gezelschap te houden? Of is dat weer lullig naar Pat die zich voor jullie ergens heen begeeft
Misschien hoef je dit jaar al niet meer naar de optocht
Je kan vast wel iemand vinden als je wil hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat zou dat geen probleem vinden hoor. Maar ik zou niet weten wie en zo sociaal ben ik ook weer niet ingesteld
.
Dit jaar komen we er zeker niet onderuit, voor zover ik weet is het geloof van de jongens ook nog rotsvast (maar ze kunnen de boel natuurlijk ook besodemieteren...)
Nina zegt dat ze nog wel gelooft in Sinterklaasquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan vast wel iemand vinden als je wil hoor
Die zijn toch ook nog jong? T is gewoon hopen dat Nina het gedaan krijgt haar mond nog even te houden.
En geloof jij datquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Nina zegt dat ze nog wel gelooft in Sinterklaas.
Nou, ik vond het eigenlijk vrij wonderlijk dat ze zelf met de term 'geloven' aan kwam zettenquote:
Ze gelooft er dus helemaal niets van, alleen nu het zo uitkomtquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het eigenlijk vrij wonderlijk dat ze zelf met de term 'geloven' aan kwam zetten.
Met meteen daarna de toevoeging dat ze ook gewoon haar schoen ging zetten.
Dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gelooft er dus helemaal niets van, alleen nu het zo uitkomt
Ze is 10 toch? Dan kan het al prima hoorquote:
Is dat zoquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
En we hebben 'last' van lurkers hier
Las net in een ander topic post uit dit topicquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat zo. Nou, gelukkig bespreken we geen gevoelige informatie
.
Van Qu dan zeker...quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las net in een ander topic post uit dit topic
Oh, raar... Nog een gokje dan: de 'gezelligheid' van vanmiddag.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nee, van iemand die hier niet post
Yep, dat had er zeker mee te makenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, raar... Nog een gokje dan: de 'gezelligheid' van vanmiddag.
Jij doet aan crossposten, boefjequote:
Mooi, ik had net een nieuwe magnetron nodigquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, dat had er zeker mee te maken
Zij hebben dus ook last van lurkers.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las net in een ander topic post uit dit topic
Gluren bij de burenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zij hebben dus ook last van lurkers.![]()
Oja goedenavond allemaal .![]()
![]()
![]()
Hoi!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan zijn jouw posts voor kennelijk mij zo indrukwekkend dat ze op mijn netvlies gebrand blijven en ik alleen maar DENK dat je in verschillende topics hetzelfde gepost hebtquote:
zou kunnen jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan zijn jouw posts voor kennelijk mij zo indrukwekkend dat ze op mijn netvlies gebrand blijven en ik alleen maar DENK dat je in verschillende topics hetzelfde gepost hebt.
Ik wil niet weten wat mijn buren uitspokenquote:
Niet overtuigend genoegquote:
Jasses, tandartsquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
da's beter
Tandsteen laten verwijderen en PC van pa gefixt
Hey dat zijn leuke smileys.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi ±W Ik ben ook thuis (O(
ctrl+shiftquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi ±W Ik ben ook thuis (O(
Ja, ik was te laat voor het borenquote:
Ik mag dit jaar nog een keer naar de mondhygieniste en begin volgend jaar moet ik 2 kronenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik was te laat voor het boren![]()
Dankzij werken aan de sporen
Maar goed ook dat het niet allebei op 1 dag ging
Nope, want ik had daar per ongeluk al gepost vandaagquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
dan moet je ze omwisselenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij staat er Alt op jouw Ctrl
Waarom denk je dat zoiets realistisch is?quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:36 schreef es70 het volgende:
Iedereen 'Gewoon Jan Smit' gaan kijken ofzo.
Ik ben nog niet dood hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:36 schreef es70 het volgende:
Iedereen 'Gewoon Jan Smit' gaan kijken ofzo.
Fruts, dat moet je niet eens vragen,quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruts, dat moet je niet eens vragen,
straks verteld ze het nog ook
Stiekum ook nog ergens witte?quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog een flesje rode wijn staan
Weekend
Nou ja, ik had ook kunnen vragen of jullie collectief aan het rukken waren geslagen, maar dat leek me nog onwaarschijnlijkerquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zoiets realistisch is?
Nee, dan moeten we eerst de vrouwen helpenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ook kunnen vragen of jullie collectief aan het rukken waren geslagen, maar dat leek me nog onwaarschijnlijker.
De vrouwen helpenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dan moeten we eerst de vrouwen helpenDus dat had je wel gemerkt
Nee, sorryquote:
Of rooie wijnazijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, sorryWel NOG een rooie, uit 1988
Moet wel iets heel goeds zijn...?
Ja, anders zijn 'we' weer egoistisch en zoquote:
Da's nou jammer, rooie lust ik echt niet ook al ie is bijna bejaardquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, sorryWel NOG een rooie, uit 1988
Moet wel iets heel goeds zijn...?
Ja, de plee ermee boenen kan altijd nogquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, anders zijn 'we' weer egoistisch en zo
2 rooie en een wittequote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:04 schreef zenna het volgende:
[..]
Ik heb nog half flessie wodka citroen![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
1 rooie en witte wijn en 1 rooie kater, dus ik ook 2 rooie en een witte
nee ik lust geen wijn, daarom heb ik die flessen ook nog steedsquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:07 schreef zenna het volgende:
En nou is iedereen zich aan het bezatten![]()
Welneequote:Op vrijdag 17 november 2006 22:07 schreef zenna het volgende:
Ha!quote:
In dat geval mag die witte deze kant wel op hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee ik lust geen wijn, daarom heb ik die flessen ook nog steeds
en wat ruil je d'r voor dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef zenna het volgende:
[..]
In dat geval mag die witte deze kant wel op hoor![]()
Mwoa, het lukt niet ergquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:07 schreef zenna het volgende:
Flessies blijven doorgaans liever intact, op zichquote:
Gefeliciteerd nogquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan drinkt vanavond lekker fris
Moet morgen fris scheidsrechter spelen
ja, heequote:Op vrijdag 17 november 2006 22:20 schreef zenna het volgende:
[..]
* pakt JP-tje en geeft Frutsel half flessie[/me]![]()
lastig he? Quoten?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:20 schreef zenna het volgende:
[..]
* pakt JP-tje en geeft Frutsel half flessie[/me]![]()
Moet morgen uitslapenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan drinkt vanavond lekker fris
Moet morgen fris scheidsrechter spelen
Het is zijn flesquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee hij wil nie uitgedeeld worden
Bijnaquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lastig he? Quoten?
Fles al leeg ofzo![]()
Waarom probeer je het niet gewoon eens, met je grote snuit?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:38 schreef zenna het volgende:
[..]
Wel hoor, breken , hakken .......noem maar op![]()
Kopstoot met een flessiequote:Op vrijdag 17 november 2006 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet gewoon eens, met je grote snuit?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |