My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten ze idd hun administratie eens goed bij gaan houden en in elkaar zetten
Ah zo opdraven. Dacht dat je morgenavond ergens moest opdraven
NOg een paar jaar, dan hoeft het allemaal niet meer van ze
Je komt er wel door toch een avond alleen? En binnenkort mag jij een heel lang weekend alleen wegquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:06 schreef es70 het volgende:
[..]
My thoughts exactly.
Nee, Pat gaat het 'opdraven'gedeelte morgenavond doen, vandaar dat ik dus alleen zit.
Dan hoeven wij iig niet meer mee.
Natuurlijk kom ik er wel doorheen, maar daarom hoef ik het nog niet leuk te vindenquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je komt er wel door toch een avond alleen? En binnenkort mag jij een heel lang weekend alleen weg
Dat scheelt een hoop he, al is het wel erg eigenlijk,
kunnen ze eindelijk zelf, willen ze niet meer
Dan nodig je toch iemand uit om je gezelschap te houden? Of is dat weer lullig naar Pat die zich voor jullie ergens heen begeeftquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Natuurlijk kom ik er wel doorheen, maar daarom hoef ik het nog niet leuk te vinden.
Pat vertegenwoordigt het gezin.
Ik geloof dat ik met Nina moet praten, ze gaan lootjes trekken in de klas.
Pat zou dat geen probleem vinden hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nodig je toch iemand uit om je gezelschap te houden? Of is dat weer lullig naar Pat die zich voor jullie ergens heen begeeft
Misschien hoef je dit jaar al niet meer naar de optocht
Je kan vast wel iemand vinden als je wil hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat zou dat geen probleem vinden hoor. Maar ik zou niet weten wie en zo sociaal ben ik ook weer niet ingesteld
.
Dit jaar komen we er zeker niet onderuit, voor zover ik weet is het geloof van de jongens ook nog rotsvast (maar ze kunnen de boel natuurlijk ook besodemieteren...)
Nina zegt dat ze nog wel gelooft in Sinterklaasquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan vast wel iemand vinden als je wil hoor
Die zijn toch ook nog jong? T is gewoon hopen dat Nina het gedaan krijgt haar mond nog even te houden.
En geloof jij datquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Nina zegt dat ze nog wel gelooft in Sinterklaas.
Nou, ik vond het eigenlijk vrij wonderlijk dat ze zelf met de term 'geloven' aan kwam zettenquote:
Ze gelooft er dus helemaal niets van, alleen nu het zo uitkomtquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, ik vond het eigenlijk vrij wonderlijk dat ze zelf met de term 'geloven' aan kwam zetten.
Met meteen daarna de toevoeging dat ze ook gewoon haar schoen ging zetten.
Dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze gelooft er dus helemaal niets van, alleen nu het zo uitkomt
Ze is 10 toch? Dan kan het al prima hoorquote:
Is dat zoquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
En we hebben 'last' van lurkers hier
Las net in een ander topic post uit dit topicquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat zo. Nou, gelukkig bespreken we geen gevoelige informatie
.
Van Qu dan zeker...quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las net in een ander topic post uit dit topic
Oh, raar... Nog een gokje dan: de 'gezelligheid' van vanmiddag.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nee, van iemand die hier niet post
Yep, dat had er zeker mee te makenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, raar... Nog een gokje dan: de 'gezelligheid' van vanmiddag.
Jij doet aan crossposten, boefjequote:
Mooi, ik had net een nieuwe magnetron nodigquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, dat had er zeker mee te maken
Zij hebben dus ook last van lurkers.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las net in een ander topic post uit dit topic
Gluren bij de burenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zij hebben dus ook last van lurkers.![]()
Oja goedenavond allemaal .![]()
![]()
![]()
Hoi!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan zijn jouw posts voor kennelijk mij zo indrukwekkend dat ze op mijn netvlies gebrand blijven en ik alleen maar DENK dat je in verschillende topics hetzelfde gepost hebtquote:
zou kunnen jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan zijn jouw posts voor kennelijk mij zo indrukwekkend dat ze op mijn netvlies gebrand blijven en ik alleen maar DENK dat je in verschillende topics hetzelfde gepost hebt.
Ik wil niet weten wat mijn buren uitspokenquote:
Niet overtuigend genoegquote:
Jasses, tandartsquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
da's beter
Tandsteen laten verwijderen en PC van pa gefixt
Hey dat zijn leuke smileys.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi ąW Ik ben ook thuis (O(
ctrl+shiftquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi ąW Ik ben ook thuis (O(
Ja, ik was te laat voor het borenquote:
Ik mag dit jaar nog een keer naar de mondhygieniste en begin volgend jaar moet ik 2 kronenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik was te laat voor het boren![]()
Dankzij werken aan de sporen
Maar goed ook dat het niet allebei op 1 dag ging
Nope, want ik had daar per ongeluk al gepost vandaagquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
dan moet je ze omwisselenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij staat er Alt op jouw Ctrl
Waarom denk je dat zoiets realistisch is?quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:36 schreef es70 het volgende:
Iedereen 'Gewoon Jan Smit' gaan kijken ofzo.
Ik ben nog niet dood hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:36 schreef es70 het volgende:
Iedereen 'Gewoon Jan Smit' gaan kijken ofzo.
Fruts, dat moet je niet eens vragen,quote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruts, dat moet je niet eens vragen,
straks verteld ze het nog ook
Stiekum ook nog ergens witte?quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog een flesje rode wijn staan
Weekend
Nou ja, ik had ook kunnen vragen of jullie collectief aan het rukken waren geslagen, maar dat leek me nog onwaarschijnlijkerquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zoiets realistisch is?
Nee, dan moeten we eerst de vrouwen helpenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ook kunnen vragen of jullie collectief aan het rukken waren geslagen, maar dat leek me nog onwaarschijnlijker.
De vrouwen helpenquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, dan moeten we eerst de vrouwen helpenDus dat had je wel gemerkt
Nee, sorryquote:
Of rooie wijnazijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, sorryWel NOG een rooie, uit 1988
Moet wel iets heel goeds zijn...?
Ja, anders zijn 'we' weer egoistisch en zoquote:
Da's nou jammer, rooie lust ik echt niet ook al ie is bijna bejaardquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, sorryWel NOG een rooie, uit 1988
Moet wel iets heel goeds zijn...?
Ja, de plee ermee boenen kan altijd nogquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, anders zijn 'we' weer egoistisch en zo
2 rooie en een wittequote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:04 schreef zenna het volgende:
[..]
Ik heb nog half flessie wodka citroen![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
1 rooie en witte wijn en 1 rooie kater, dus ik ook 2 rooie en een witte
nee ik lust geen wijn, daarom heb ik die flessen ook nog steedsquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:07 schreef zenna het volgende:
En nou is iedereen zich aan het bezatten![]()
Welneequote:Op vrijdag 17 november 2006 22:07 schreef zenna het volgende:
Ha!quote:
In dat geval mag die witte deze kant wel op hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee ik lust geen wijn, daarom heb ik die flessen ook nog steeds
en wat ruil je d'r voor dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:11 schreef zenna het volgende:
[..]
In dat geval mag die witte deze kant wel op hoor![]()
Mwoa, het lukt niet ergquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:07 schreef zenna het volgende:
Flessies blijven doorgaans liever intact, op zichquote:
Gefeliciteerd nogquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan drinkt vanavond lekker fris
Moet morgen fris scheidsrechter spelen
ja, heequote:Op vrijdag 17 november 2006 22:20 schreef zenna het volgende:
[..]
* pakt JP-tje en geeft Frutsel half flessie[/me]![]()
lastig he? Quoten?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:20 schreef zenna het volgende:
[..]
* pakt JP-tje en geeft Frutsel half flessie[/me]![]()
Moet morgen uitslapenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:21 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan drinkt vanavond lekker fris
Moet morgen fris scheidsrechter spelen
Het is zijn flesquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee hij wil nie uitgedeeld worden
Bijnaquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lastig he? Quoten?
Fles al leeg ofzo![]()
Waarom probeer je het niet gewoon eens, met je grote snuit?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:38 schreef zenna het volgende:
[..]
Wel hoor, breken , hakken .......noem maar op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |