Niets gewend...dat blijkt maar weer.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt er maar één en zoekt al naar het aan/uit knopje![]()
.
Duidelijkquote:Op donderdag 16 november 2006 20:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Niets gewend...dat blijkt maar weer.![]()
Suc7 met de reclamequote:Op donderdag 16 november 2006 20:29 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga film kijken. 30 seconden om een pagina in te laden wordt me te gortig...![]()
Weer iemand die ik niet hoef te vragen als oppasquote:Op donderdag 16 november 2006 20:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou.....niet zo sip kijken hoor !![]()
Maar ik kan m'n dochter wel bij jou brengen indien nodig ?quote:Op donderdag 16 november 2006 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Weer iemand die ik niet hoef te vragen als oppas.
O ja....ik ga beginnen. Als Fok! nog een beetje wil kijk ik daarna of er nog leven is hier.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:44 schreef Elrond het volgende:
[..]
nog beter.
Nou tot morgen dan maar
Mij vinden ze vast wel tofquote:Op donderdag 16 november 2006 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Weer iemand die ik niet hoef te vragen als oppas.
Vast welquote:
Tuurlijk, eentje meer maakt ook niet meer uitquote:Op donderdag 16 november 2006 20:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar ik kan m'n dochter wel bij jou brengen indien nodig ?Nee, hoor...'t is een schat en heb genoeg geduld hoor !
![]()
1 extra valt niet meer op neequote:Op donderdag 16 november 2006 21:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk, eentje meer maakt ook niet meer uit.
Eigenlijk best welquote:Op donderdag 16 november 2006 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 extra valt niet meer op nee
je bent al bijna klaar met de film als FOK weer eens normaal werktquote:Op donderdag 16 november 2006 20:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
O ja....ik ga beginnen. Als Fok! nog een beetje wil kijk ik daarna of er nog leven is hier.![]()
Alsof dat zo vaak gebeurtquote:Op donderdag 16 november 2006 21:40 schreef Elrond het volgende:
als FOK weer eens normaal werkt
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/888(...)abinetsdeelname.html
Wat denken die linkse debielen wel? Dat ze weleens even gaan uitmaken hoe het werkt hier?Ik ben het goed ZAT met die rooie kutkrakers
Ik ben dr gekquote:Op donderdag 16 november 2006 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga toch Harry Potter stemmen ofzo![]()
Ben nu op mijn werk,quote:
Zijn gangetje hequote:Op vrijdag 17 november 2006 09:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben nu op mijn werk,
gaat wel geloof ik,
en met jou?
Goed zoquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zijn gangetje he![]()
bijna weekend, waar ik trouwens nog geen zak te doen heb haha
Geeft niet?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ja... dat geeft ergens ook niet![]()
Tja... geen hobbies? met vrienden op stap? strandwandeling?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geeft niet?
Ik begin er bij mijzelf serieus van te balen wel eigenlijk
die staat ook op de nieuwe cd van jan Smit (samen met Paul de Leeuw)quote:Op donderdag 16 november 2006 20:29 schreef es70 het volgende:
Waarom krijg ik toch altijd kippenvel van dit nummer.
Perhaps love is like a resting place, a shelter from the storm
It exists to give you comfort, it is there to keep you warm
And in those times of trouble when you are most alone
The memory of love will bring you home
Perhaps love is like a window, perhaps an open door
It invites you to come closer, it wants to show you more
And even if you lose yourself and don't know what to do
The memory of love will see you through
Love to some is like a cloud, to some as strong as steel
For some a way of living, for some a way to feel
And some say love is holding on and some say letting go
And some say love is everything, and some say they don't know
Perhaps love is like the ocean, full of conflict, full of pain
Like a fire when it's cold outside, thunder when it rains
If I should live forever, and all my dreams come true
My memories of love will be of you
Some say love is holding on and some say letting go
Some say love is everything and some say they don't know
Perhaps love is like the mountains, full of conflict, full of change
Like a fire when it's cold outside, thunder when it rains
If I should live forever, and all my dreams come true
My memories of love will be of you
behhorlijk jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:23 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen hard aan het werk?
Hobbies nog wel, maar dat gaat ook vervelen, en die strandwandeling is lang niet zo leuk alleen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja... geen hobbies? met vrienden op stap? strandwandeling?
Tja, niet leuk misschienquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hobbies nog wel, maar dat gaat ook vervelen, en die strandwandeling is lang niet zo leuk alleen.
En vrienden? Wat zijn dat?
Maar goed, het is bijna weeked, dat is positief
Jij bent altijd hard aan het werk zo te zienquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
behhorlijk ja
Ik had gehoopt op een rustige week, maar niets is minder waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |