quote:Op donderdag 16 november 2006 19:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij hele oude Hotmail accounts toch?
niksquote:Op donderdag 16 november 2006 20:54 schreef amaranta het volgende:
Wat is een D500 tegenwoordig nog waard trouwens?
www.qtek.nlquote:Op donderdag 16 november 2006 20:46 schreef ArTiC het volgende:
HP telefoons
geen gps meer en hij herkent mijn SIM kaart niet meer
butters...quote:
50-75¤quote:Op donderdag 16 november 2006 20:54 schreef amaranta het volgende:
Wat is een D500 tegenwoordig nog waard trouwens?
Wat gaat 'ie ook alweer doen, verstandskiezen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja hiero, bibberen voor de tandarts, de rest staat of in de file of is naar t werk aant fietsen(SQ)
Of komt net uit bed....quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja hiero, bibberen voor de tandarts, de rest staat of in de file of is naar t werk aant fietsen(SQ)
Ik had vorig jaar een wesp op mijn kamer half januari, ik heb me toen een uur onder mijn dekbed verstoptquote:Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef febster het volgende:
Ik had trouwens vandaag last van wespen in de AH
Wespen op 16 november, ga eens dood ofzo
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een wesp op mijn kamer half januari, ik heb me toen een uur onder mijn dekbed verstopt(ik ben best stoer, behalve als het om prikbeestjes gaat
)
Muggen zitten er trouwens ook nog in grote hoeveelheden
Ik zou me lekker een dag ziekmelden, je gaat toch niet belmiepen als je hele bek verdoofd is?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben net terug van de tandarts en het is hem gelukt 2 verstandkiezen te trekken.
De onderste was ontstoken en deed helemaal geen pijn, dus toen had ik goede hoop voor de bovenste. Maar dat deed erg zeer.
Ik mag pas om 10 uur weer gaan praten ivbm de hechtingen, dus ik zit nu thuis tot 10 uur en dan ga ik weer nr de bank.
Heb wel de 2 kiezen meegenomen
Goed gedaan meissie!quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben net terug van de tandarts en het is hem gelukt 2 verstandkiezen te trekken.
De onderste was ontstoken en deed helemaal geen pijn, dus toen had ik goede hoop voor de bovenste. Maar dat deed erg zeer.
Ik mag pas om 10 uur weer gaan praten ivbm de hechtingen, dus ik zit nu thuis tot 10 uur en dan ga ik weer nr de bank.
Heb wel de 2 kiezen meegenomen
wat al die linkse partijen willen is de lonen van de beter verdienenden extra belasten zodat je opleiding, inzet of kwaliteiten niet meer opleveren dan wat een vuilnisman krijgt..quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:32 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
Waaat? Moet ik dadelijk NOG meer bijtelling betalen. Ik hou al geen drol over
.
En de gemeenschap van lamstralen lekker extra spekken met 10% door het minimum op te schroeven.
Hey, ziek is ziek, kan jouw baas dat wat schelen denk je? Denk je dat die baas denkt nou, die Ingrid is ook maar een halfzacht ei? Man, hier meldt zelfs de baas zich ziek als ie kiezen laat trekkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:32 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind dat ik dat niet kan maken tegenover mn baas
Ik ga t gewoon proberen en als t niet gaat dan ga ik als nog wel.
Als de verdoving eruit gaat pak ik wel een ibiprofen (oid)
Een juffen koffiemokquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:37 schreef amaranta het volgende:
he mex vroege vogel....
zijn er nog dingen van de xenos die ik op mjin verlanglijstje voor school kan zetten?
max 2,50 euro
sesamkoekjesquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een juffen koffiemok
Zo'n lange kaarsenaansteker
een kaars
sesamkoekjes
wierook
fotolijstje
eigen bijdrage voor je lease-auto i.v.m. prive gebruikquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:39 schreef Ingridh007 het volgende:
Oja, wat is bijtelling? Ik zie het vaker voorbij komen in de "hoeveel vaste lasten heb jij" topics.
je hebt een leasewagenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:39 schreef Ingridh007 het volgende:
Oja, wat is bijtelling? Ik zie het vaker voorbij komen in de "hoeveel vaste lasten heb jij" topics.
Welk knupke is dat?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:39 schreef FUFR het volgende:
Ik hoef geen JSF's
softdrugs hoeven niet gelegaliseerd te worden, enkel de kleinschalige teelt
vennootschapsbelasting zo laten
uitkeringstrekkers verplichten te werken (plantsoenen oid)
Mensen met 2 paspoorten de NL'se afnemen
Van scheveningen ook een uitzet-grens maken
moslim scholen en ziekenhuizen afschaffen
moskee-stop
de rem op poolse arbeiders
de rem op nieuwe zogenaamde asielzoekers. (knap dat asielzoeken in NL terwijl je ook in je buurland terecht kan)
Stem slim!
Stem FUFR
ik had me kandidaat moeten stellen ...quote:
Coulda, woulda, shouldaquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik had me kandidaat moeten stellen ...
Wat nobel van jequote:Op vrijdag 17 november 2006 09:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
spuuglelijk als je het mij vraagt, maar van mij mag je dragen wat je wilt
het moet van de xenos zijn. Ik ga maandag met de hele klas naar de xenos.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een juffen koffiemok
Zo'n lange kaarsenaansteker
een kaars
sesamkoekjes
wierook
fotolijstje
Dwz. Je hebt een auto van 10.000 euro (nieuwprijs) die je prive mag rijden van je werkgever.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt een leasewagen
daar moet je 24% van de NIEUW waarde bijtellen bij je jaarloon.
Dat betaal je dan voortaan per maand via je loon..
24% : 12 = bruto inhouding..
ja ik weet, maar ik had het druk en ben misschien te straight voor de politiek.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Coulda, woulda, shoulda
Geen woorden maar daden FUFR! Een voor allen, allen voor een!
snik...quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dwz. Je hebt een auto van 10.000 euro (nieuwprijs) die je prive mag rijden van je werkgever.
De overheid ziet dit als een stukje extra inkomen dus moet je 24% van die 10.000 euro = 2.400 euro bij je brutoloon op tellen waar de belasting dan weer inkomensbelasting op heft.
Mijn dingen kun je ook allemaal bij de xenos kopenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
het moet van de xenos zijn. Ik ga maandag met de hele klas naar de xenos.
ik heb op mijn lijstje staan
kaarsjes
thee
badzout
kaarsjes
iets om de kaarsjes in te stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |