Alles beter dan (fundamentalistische) moslimsquote:Op donderdag 16 november 2006 16:04 schreef FUFR het volgende:
zoon fijn volk zijn die israeliten ook niet hoor..
Ik heb zo een vermoeden dat dat voornamelijk ligt aan hun situatie en niet zo zeer aan hun cultuurquote:Op donderdag 16 november 2006 16:04 schreef FUFR het volgende:
zoon fijn volk zijn die israeliten ook niet hoor..
Nee, want dan hebben we ook geen shoarma meerquote:Op donderdag 16 november 2006 16:06 schreef FUFR het volgende:
al die gekrulde haren in je shoarma...
En geen kebabquote:Op donderdag 16 november 2006 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want dan hebben we ook geen shoarma meer
1 miljoen mensen die op zaterdag niet werken, stroom verbruiken of bereikbaar zijn...quote:Op donderdag 16 november 2006 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
En geen halal snackbarren maar kosher snackbarren
en sabbat, en geen ramadan meer
Ideaal, lekker rustig, minder drukte ook op de markt jeweetsquote:Op donderdag 16 november 2006 16:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
1 miljoen mensen die op zaterdag niet werken, stroom verbruiken of bereikbaar zijn...
Nope, FUFR heeft em wel gevondenquote:
Gewoon. Interesse in waar het vandaan komt.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waar heb je die voor nodig.
Tis geen krantenbericht ofzo.
lijkt het op knorren?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb gewoon al heel de dag last van de bijna-slappe lach.
Dat ik elke keer een onbedwingbare drang voel om keihard in de slappe lach uit te barsten. Ik maak ook steeds van die gesmoorde lachgeluiden
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=549&titel=president_Ahmedinejadquote:Op donderdag 16 november 2006 16:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
Gewoon. Interesse in waar het vandaan komt.
Niet dat het geen goede tekst is. Want dat is het wel.
Nou, het is 1 van de laatste ComBraQ's, maar ik zal het goedrekenenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je zei HP. En meestal hebben die een onboard Intel videokaart
Was wel het meest voor de hand liggend![]()
Ja die had ik ook gevondenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:21 schreef r8ality het volgende:
[PÖÖNT-töpic] Innovatieve IKEA-producten!.
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:21 schreef r8ality het volgende:
[PÖÖNT-töpic] Innovatieve IKEA-producten!.
waar heb je t over?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:44 schreef r8ality het volgende:
Het nummer is al kudt. Gaan ze ook nog een reclame maken met 40 klapnegers die dat nummer hummen. Sterf!
Wonderlijk vind ik het ja. Normaal gesproken haalt iedereen mij in op de snelweg, behalve als het donker is en regent. Dan gaan ze ineens allemaal 90/100 rijdenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:58 schreef bleiblei het volgende:
Mijn god... Het regent dus staat er op de A27 16km file. Of even alle mensen die niet durven te/kunnen rijden in het donker met een beetje regen ff massaal op de vluchtstrook willen gaan staan om daar met veel pijn te sterven.
is al langer vandaag..quote:Op donderdag 16 november 2006 17:23 schreef FlowDesign het volgende:
Hotmail: Server Too Busy
Ga toch weg met je troep![]()
Ja hier ook al heel de tijd.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:23 schreef FlowDesign het volgende:
Hotmail: Server Too Busy
Ga toch weg met je troep![]()
Ja idd. Dat werkt wel.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:15 schreef Mex_ het volgende:
Hotmail binnenhalen met oulook werkt hier prima.
Dance for life.quote:
Dat werkt alleen bij hele oude Hotmail accounts toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:15 schreef Mex_ het volgende:
Hotmail binnenhalen met oulook werkt hier prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |