quote:Op donderdag 16 november 2006 19:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij hele oude Hotmail accounts toch?
niksquote:Op donderdag 16 november 2006 20:54 schreef amaranta het volgende:
Wat is een D500 tegenwoordig nog waard trouwens?
www.qtek.nlquote:Op donderdag 16 november 2006 20:46 schreef ArTiC het volgende:
HP telefoons
geen gps meer en hij herkent mijn SIM kaart niet meer
butters...quote:
50-75¤quote:Op donderdag 16 november 2006 20:54 schreef amaranta het volgende:
Wat is een D500 tegenwoordig nog waard trouwens?
Wat gaat 'ie ook alweer doen, verstandskiezen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja hiero, bibberen voor de tandarts, de rest staat of in de file of is naar t werk aant fietsen(SQ)
Of komt net uit bed....quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Ja hiero, bibberen voor de tandarts, de rest staat of in de file of is naar t werk aant fietsen(SQ)
Ik had vorig jaar een wesp op mijn kamer half januari, ik heb me toen een uur onder mijn dekbed verstoptquote:Op donderdag 16 november 2006 22:37 schreef febster het volgende:
Ik had trouwens vandaag last van wespen in de AH
Wespen op 16 november, ga eens dood ofzo
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een wesp op mijn kamer half januari, ik heb me toen een uur onder mijn dekbed verstopt(ik ben best stoer, behalve als het om prikbeestjes gaat
)
Muggen zitten er trouwens ook nog in grote hoeveelheden
Ik zou me lekker een dag ziekmelden, je gaat toch niet belmiepen als je hele bek verdoofd is?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben net terug van de tandarts en het is hem gelukt 2 verstandkiezen te trekken.
De onderste was ontstoken en deed helemaal geen pijn, dus toen had ik goede hoop voor de bovenste. Maar dat deed erg zeer.
Ik mag pas om 10 uur weer gaan praten ivbm de hechtingen, dus ik zit nu thuis tot 10 uur en dan ga ik weer nr de bank.
Heb wel de 2 kiezen meegenomen
Goed gedaan meissie!quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik ben net terug van de tandarts en het is hem gelukt 2 verstandkiezen te trekken.
De onderste was ontstoken en deed helemaal geen pijn, dus toen had ik goede hoop voor de bovenste. Maar dat deed erg zeer.
Ik mag pas om 10 uur weer gaan praten ivbm de hechtingen, dus ik zit nu thuis tot 10 uur en dan ga ik weer nr de bank.
Heb wel de 2 kiezen meegenomen
wat al die linkse partijen willen is de lonen van de beter verdienenden extra belasten zodat je opleiding, inzet of kwaliteiten niet meer opleveren dan wat een vuilnisman krijgt..quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:32 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
Waaat? Moet ik dadelijk NOG meer bijtelling betalen. Ik hou al geen drol over
.
En de gemeenschap van lamstralen lekker extra spekken met 10% door het minimum op te schroeven.
Hey, ziek is ziek, kan jouw baas dat wat schelen denk je? Denk je dat die baas denkt nou, die Ingrid is ook maar een halfzacht ei? Man, hier meldt zelfs de baas zich ziek als ie kiezen laat trekkenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:32 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind dat ik dat niet kan maken tegenover mn baas
Ik ga t gewoon proberen en als t niet gaat dan ga ik als nog wel.
Als de verdoving eruit gaat pak ik wel een ibiprofen (oid)
Een juffen koffiemokquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:37 schreef amaranta het volgende:
he mex vroege vogel....
zijn er nog dingen van de xenos die ik op mjin verlanglijstje voor school kan zetten?
max 2,50 euro
sesamkoekjesquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een juffen koffiemok
Zo'n lange kaarsenaansteker
een kaars
sesamkoekjes
wierook
fotolijstje
eigen bijdrage voor je lease-auto i.v.m. prive gebruikquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:39 schreef Ingridh007 het volgende:
Oja, wat is bijtelling? Ik zie het vaker voorbij komen in de "hoeveel vaste lasten heb jij" topics.
je hebt een leasewagenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:39 schreef Ingridh007 het volgende:
Oja, wat is bijtelling? Ik zie het vaker voorbij komen in de "hoeveel vaste lasten heb jij" topics.
Welk knupke is dat?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:39 schreef FUFR het volgende:
Ik hoef geen JSF's
softdrugs hoeven niet gelegaliseerd te worden, enkel de kleinschalige teelt
vennootschapsbelasting zo laten
uitkeringstrekkers verplichten te werken (plantsoenen oid)
Mensen met 2 paspoorten de NL'se afnemen
Van scheveningen ook een uitzet-grens maken
moslim scholen en ziekenhuizen afschaffen
moskee-stop
de rem op poolse arbeiders
de rem op nieuwe zogenaamde asielzoekers. (knap dat asielzoeken in NL terwijl je ook in je buurland terecht kan)
Stem slim!
Stem FUFR
ik had me kandidaat moeten stellen ...quote:
Coulda, woulda, shouldaquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik had me kandidaat moeten stellen ...
Wat nobel van jequote:Op vrijdag 17 november 2006 09:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
spuuglelijk als je het mij vraagt, maar van mij mag je dragen wat je wilt
het moet van de xenos zijn. Ik ga maandag met de hele klas naar de xenos.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een juffen koffiemok
Zo'n lange kaarsenaansteker
een kaars
sesamkoekjes
wierook
fotolijstje
Dwz. Je hebt een auto van 10.000 euro (nieuwprijs) die je prive mag rijden van je werkgever.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt een leasewagen
daar moet je 24% van de NIEUW waarde bijtellen bij je jaarloon.
Dat betaal je dan voortaan per maand via je loon..
24% : 12 = bruto inhouding..
ja ik weet, maar ik had het druk en ben misschien te straight voor de politiek.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Coulda, woulda, shoulda
Geen woorden maar daden FUFR! Een voor allen, allen voor een!
snik...quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:46 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dwz. Je hebt een auto van 10.000 euro (nieuwprijs) die je prive mag rijden van je werkgever.
De overheid ziet dit als een stukje extra inkomen dus moet je 24% van die 10.000 euro = 2.400 euro bij je brutoloon op tellen waar de belasting dan weer inkomensbelasting op heft.
Mijn dingen kun je ook allemaal bij de xenos kopenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
het moet van de xenos zijn. Ik ga maandag met de hele klas naar de xenos.
ik heb op mijn lijstje staan
kaarsjes
thee
badzout
kaarsjes
iets om de kaarsjes in te stoppen
Lunchgeld... Hup! Belasting over betalen, want er lopen nog tig heeul arme mensjes rond in Nederland en die moeten allemaal even veel geld krijgen als de mensen die hun een groot gedeelte van hun leven opofferen voor hun werk!quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
snik...
was het maar zo weinig..
geldt trouwens ook voor je internetverbinding van het werk = verkapt loon
een aardappelschilmesje laat ik die kinderen niet kopen...quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn dingen kun je ook allemaal bij de xenos kopen
- aardappelschilmesjes
- pannelappen
- gootsteenzeefjes
communist!quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Lunchgeld... Hup! Belasting over betalen, want er lopen nog tig heeul arme mensjes rond in Nederland en die moeten allemaal even veel geld krijgen als de mensen die hun een groot gedeelte van hun leven opofferen voor hun werk!
Humorquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
een aardappelschilmesje laat ik die kinderen niet kopen...
dalijk krjig ik zo'n : steek hier je hand doorheen surprise, en steek ik mn hand in dat mes dat niet goed ingepakt is....
nee
Nee, maar ik schil wel appels, ik wied onkruid, snijd touw en pulk verpakkingen openquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:50 schreef Ingridh007 het volgende:
Gootsteenzeefje!!!
Moet ik ook nog hebben.
Schil jij je aardappels sq?
(Ik pak altijd van die kant en klare zakjes enz)
Is voor Titoquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
spuuglelijk als je het mij vraagt, maar van mij mag je dragen wat je wilt
OuderAVONDEN zijn altijd 's avonds FUFRquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:51 schreef FUFR het volgende:
maandag om 2100 uur ouderavond. Wat een debielen!
wie past er dan op de kleine?
schoolfoto's waren ok,
Wat heeft ze toch een leuke juffrouw![]()
![]()
Foto's!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:51 schreef FUFR het volgende:
maandag om 2100 uur ouderavond. Wat een debielen!
wie past er dan op de kleine?
schoolfoto's waren ok,
Wat heeft ze toch een leuke juffrouw![]()
![]()
Hij kan ook proberen er een ouderlunch-afspraak van te maken met die jufquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OuderAVONDEN zijn altijd 's avonds FUFR
Dan vraag je de buuv toch even dat half uurtje!
Ze hebben op de kleuterschool een keer mijn broertje op de foto gezet met zijn mond vol chocopasta. Dat zo'n fotograaf niet even zegt dat dat jong z'n mond moet afvegenen dan 25 euro vragen voor die foto's
![]()
Ben je thuis vandaag? Kan je 2 regels vertalen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
een aardappelschilmesje laat ik die kinderen niet kopen...
dalijk krjig ik zo'n : steek hier je hand doorheen surprise, en steek ik mn hand in dat mes dat niet goed ingepakt is....
nee
Dat zou wel in zijn straatje passen jaquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hij kan ook proberen er een ouderlunch-afspraak van te maken met die juf.
impossiblequote:Op vrijdag 17 november 2006 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OuderAVONDEN zijn altijd 's avonds FUFR
Dan vraag je de buuv toch even dat half uurtje!
quote:
quote:
wil ik welquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zou wel in zijn straatje passen ja![]()
nee maar de andere leerkracht is er nu en die is met de rapporten bezig...quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:55 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ben je thuis vandaag? Kan je 2 regels vertalen?
mijn buuf links (kijkers rechts) kan nog niet dr eigen kind aan, mijn buuf rechts (kijkers links) is 76..quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Want je hebt geen buuv?
Moet ik ff op komen passen dan?
76 so what? om 21:00 slaapt Sam denk ik wel, dus hoeft ze alleen maar beneden Lingo te kijken tot jullie terug zijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn buuf links (kijkers rechts) kan nog niet dr eigen kind aan, mijn buuf rechts (kijkers links) is 76..
Juf Lotte heeft ook in Sam's vriendinnenboekje geschreven (vroegere poezie albummeke)quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
FUFR wil juffrouw Lotte wel doen, jeweets
Ik jou mailen op de hete mail.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee maar de andere leerkracht is er nu en die is met de rapporten bezig...
ik heb even 3 kwartier vrij...
ik kan wel 2 regels vertalen ja
Vriendenboekjesquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
Juf Lotte heeft ook in Sam's vriendinnenboekje geschreven (vroegere poezie albummeke)
ik weet nu heel veel![]()
Nee, op de...de...(damn) eh...vagevuur nee...JA! de Korenaar!quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
i lof joe
@fufr.....ik moet 30 gesprekken houden komende week....sommige ouders ontkomen er niet aan dat ze later op de avond aan de beurt komen..je kan ook onderling ruilen natuurlijk..
(zit jouw dochter op de schelp??)
edah in wat? ab?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:59 schreef amaranta het volgende:
of de opbouw...dan weet ik ook wie lotte is
en dan kan ik je ook vertellen dat ze bij de edah in de ab werkt
Is dat niet speciaal onderwijs?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, op de...de...(damn) eh...vagevuur nee...JA! de Korenaar!![]()
Sam sluipt nogal es terug de huiskamer inquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
76 so what? om 21:00 slaapt Sam denk ik wel, dus hoeft ze alleen maar beneden Lingo te kijken tot jullie terug zijn
Vriendenboekjes zijn zo gayquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vriendenboekjes![]()
Poeziealbums
De juf van Bart had er in gezet bij hobby's: naaien
Een paar vriendenboekjes later was dat ineens veranderd in: kleding maken
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
Sam sluipt nogal es terug de huiskamer in
Vrouw heeft besloten, ze gaat alleen.
toen ik zei dat ik dat ook wel wilde zei ze: nee, juf Lotte is er toch niet.![]()
die ja.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Is dat niet speciaal onderwijs?
Daar zitten toch ook downsyndroompjes?
Zit die bij een kerk daar voorbij de total?
Had/heeft Sam trouwens een gele microfoon in de vorm van een bloemetje?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
Sam sluipt nogal es terug de huiskamer in
Vrouw heeft besloten, ze gaat alleen.
toen ik zei dat ik dat ook wel wilde zei ze: nee, juf Lotte is er toch niet.![]()
dude!quote:
Vriendenboekjes zijn net als kleurplaten: killing voor de creativiteit van kinderenquote:
afbak?quote:
clarify please?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Had/heeft Sam trouwens een gele microfoon in de vorm van een bloemetje?.
Ik ben nu toch wel beetje benieuwd naar juf Lotte.
Echt niet tegenwoordig hebben ook jongetjes vriendenboekjesquote:
Spaans aub, het is niet voor mezelfquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:04 schreef amaranta het volgende:
rob????????????
in welke taal wil je dat vertaald hebben???
En voor wie is het???
spiderman ook? mmmm...quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:05 schreef amaranta het volgende:
er zijn ook vriendenboekjes voor jongens
van oa bob de bouwer, spiderman en meer van die dingen
Hadden we het een tijd geleden over, dat je altijd de microfoon van Sam bij Wiener liet fixen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
clarify please?
(sluip zo naar beneden, no worries)
zou kunnen, gelet op haar habitatquote:
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hadden we het een tijd geleden over, dat je altijd de microfoon van Sam bij Wiener liet fixen.
Ik bedacht gisteren (god knows why) dat dat een gele was in de vorm van een bloemetje (je moet tenslotte wat doen als je 3 uur in de file staat)
Gezond?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:08 schreef FUFR het volgende:
ik vind het verontrustend dat een gezonde jongeman met vriendin aan mij denkt in de file.
Dansen?
ik heb nog niets gegeten, 2 bakken koffie, halve sig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Honguuuurrr
SQ is al 1,5 kilo afgevallen deze week![]()
Normaal ga ik flirten met dames die ook in de file staan. Maar dat mag ik niet meer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:08 schreef FUFR het volgende:
ik vind het verontrustend dat een gezonde jongeman met vriendin aan mij denkt in de file.
Dansen?
hup, ga eens eten, of bewaar je ruimte voor de lunch?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb nog niets gegeten, 2 bakken koffie, halve sig.
c'est tout
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Normaal ga ik flirten met dames die ook in de file staan. Maar dat mag ik niet meer.
En ik heb proefondervindelijk vast gesteld dat de mooiste vrouwen in de file op de A1 staan en die heb ik gisteren vermeden.
Ow! En in het donker kan je niet goed zien wat er in de auto naast je zit. Das ook wel matigjes.
Om een voorbeeld te noemen, als ik pasta maak dan laat ze het gehakt en de groente liggenquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:10 schreef amaranta het volgende:
ik ga sonja bakkeren...althans proberen........
van die 20 dingen die zij voorschrijft lust ik er 19 niet
moet eerlijk zeggen dat ik dat niet doe.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Normaal ga ik flirten met dames die ook in de file staan. Maar dat mag ik niet meer.
En ik heb proefondervindelijk vast gesteld dat de mooiste vrouwen in de file op de A1 staan en die heb ik gisteren vermeden.
Ow! En in het donker kan je niet goed zien wat er in de auto naast je zit. Das ook wel matigjes.
heb je het boek?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:10 schreef amaranta het volgende:
ik ga sonja bakkeren...althans proberen........
van die 20 dingen die zij voorschrijft lust ik er 19 niet
Je hebt zo'n makkelijke eter in huis?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:12 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te noemen, als ik pasta maak dan laat ze het gehakt en de groente liggen![]()
ben geen ontbijter.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hup, ga eens eten, of bewaar je ruimte voor de lunch?
zingen in de auto!quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik dat niet doe.
niet dat ik te verlegen ben maar te druk met bellen, zingen en nadenken
jaja, thats what they all say...quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:12 schreef bleiblei het volgende:
En ik dacht niet aan Fufr! Ik dacht aan gele microfoons in de vorm van een bloemetje.
Met roze blaadjes! (Ik moet eens gaan trainen om zinnige dingen te onthouden ipv. dit soort onzin).
Bellen doe ik niet. Kost geldquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik dat niet doe.
niet dat ik te verlegen ben maar te druk met bellen, zingen en nadenken
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zingen in de auto!![]()
Doe ik ook altijd, heel hard, en dan vergeten dat je raampje open staat
Je hebt toch ook een gratis telefoon?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Bellen doe ik niet. Kost geld, en ik ben nog niet belangrijk genoeg dat iedereen me wil bellen
.
Zingen doe ik soms en nadenken... hmm, dat doet pijn.
Pastorale?quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
zing dan wel eens mee met mensen
mij maakt het niet uit of iemand het ziet.
Met Sam in de auto wordt altijd wel gezongen, plonsje of pastorale of seizoensliedjes.
gewoon uit volle borsten hoor..
das cool van de sint. anders had de sint het vast wel even kunnen mailen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja sinterklaas heeft het via de post alvast vooruit gestuurd..
Mijn hemel blauw met gouden harpquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pastorale?
Als in: gloria in exelsis deo?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
Mijn hemel blauw met gouden harp
blabla
Okee. Daar heb ik als ras-atheist weinig van meegekregenquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:16 schreef FUFR het volgende:
Mwah, soort van... Maar niet helemaalquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een gratis telefoon?
tik het es in als je durft! (.com)quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:18 schreef bleiblei het volgende:
Weet je zeker dat Sam niet op de Vagevuur zit?
Bij ons betaal je 5¤ in de maand voor prive gebruik.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, soort van... Maar niet helemaal.
Officieel moet ik privegesprekken zelf ophoesten. Maar vrijwel niemand doet dat en ze kijken er niet naar als je minder belt dan 70 euro per maand. Toch zegt mijn ethische ik dat ik zoveel mogelijk met mijn eigen nummer moet bellen en smsen.
70quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mwah, soort van... Maar niet helemaal.
Officieel moet ik privegesprekken zelf ophoesten. Maar vrijwel niemand doet dat en ze kijken er niet naar als je minder belt dan 70 euro per maand. Toch zegt mijn ethische ik dat ik zoveel mogelijk met mijn eigen nummer moet bellen en smsen.
quote:
Klinkt als een porno site?quote:Access Denied: Werk Policy 57
The Internet site you have attempted to access is prohibited. Werk internal webfilters indicate that the site likely contains content considered inappropriate according to Policy 57: Information Security and Acceptable Use of Systems https://publishing.werk.c(...)nTechnology/0057.htm
If you believe you have received this message in error, please complete a security exception request by visiting the Security Exceptions Site
Please note: Werk internal webfilters do not track or log Internet activity of individual employees.
vreemd, zou er echt ophoren..quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ow, DIE pastorale
Die staat niet op mijn ramses shaffy-cd dus ik herkende de tekst niet
je hebt zojuist geprobeert op een hele ranzige eindhovense homo site te komen...quote:
Hmz ja, ik ken het nummer wel qua melodie maar niet qua tekst.quote:
Typisch dat jij die zo weet te vindenquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:26 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt zojuist geprobeert op een hele ranzige eindhovense homo site te komen...
ik kende daar mensen vroeger.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Typisch dat jij die zo weet te vinden.
Over een paar jaar niet meerquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:41 schreef FUFR het volgende:
ik kan al die meiskes niet uit elkaar houden.
ze lijken allemaal op elkaar...
tis net dr vaderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |