Idd, was echt blijven staan...quote:
Jawel. Als ik was blijven staan was het ws knokken geblazen, en 's ochtends vroeg vermijd ik liever dat soort dingen.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:09 schreef PDOA het volgende:
[..]
Jawel. Als ik was blijven staan was het ws knokken geblazen, en 's ochtends vroeg vermijd ik liever dat soort dingen.
Hij had toch geen bewijs dat jij drukte. Ik zou lekker blijven staan, hij kan je niks maken. Wat hierboven al gezegd wordt, de politie bellen?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:09 schreef PDOA het volgende:
[..]
Jawel. Als ik was blijven staan was het ws knokken geblazen, en 's ochtends vroeg vermijd ik liever dat soort dingen.
ziehier een typische fokkerquote:Op donderdag 16 november 2006 14:09 schreef PDOA het volgende:
[..]
GMTA, typisch een KLB topic...quote:Op donderdag 16 november 2006 14:24 schreef Flashwin het volgende:
ziehier een typische fokkerstil als een muis in het echt, maar op het forum ozo stoer.
en je zei ook geen "mafkees" en "fucking", schijterd
Nee het ging zo:quote:Op donderdag 16 november 2006 14:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker voor hem gedaan ?
Of wat anders ?
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:37 schreef Nega het volgende:
[..]
Nee het ging zo:
TS stond bij de deur, want hij kon niet zitten, toen stopte de bus bij een halte waar TS niet moest zijn, toch moest hij van de chauffeur de bus verlaten, omdat de chauffeur hem beschuldigde van het feit dat TS op het knopje had gedrukt, wat hij dus helemaal niet had gedaan, de chauffeur geloofde dat niet, en toen werd hij boos op TS, en dwong hem de bus te verlaten.![]()
laat me radenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:28 schreef .iM het volgende:
Ik had zoiets vorig jaar. Een vriend en ik stapte in de bus, OV laten zien en tijdens het doorlopen zegt ineens die buschauffeur: "JA JULLIE MOGEN NIET ACHTERIN ZITTEN!".
Wij: waarom niet?
Chauffeur: Omdat jullie dan vervelend gaan doen!
Wij:![]()
Chauffeur: Hup! Opschieten! Voorin gaan zitten en niet verder dan de eerste vier stoelen, en anders stap je maar uit!
Vriend: Doe die kk deur dan open!
Chauffeur: Daaag! En ik zal ook tegen bus 101 zeggen dat ze jullie niet mee moeten nemen!
Fucking idiot..
Ik denk alleen omdat we bruin zijn. Echt belachelijk. Alsof elk bruin persoon zo is.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
laat me radentype straafschoffie?
bruin cq ganstah?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:53 schreef .iM het volgende:
[..]
Ik denk alleen omdat we bruin zijn. Echt belachelijk. Alsof elk bruin persoon zo is.![]()
haha kmoest d'r om lachen sorryquote:Op donderdag 16 november 2006 14:57 schreef Smeich het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat de buschauffeur letterlijk de weg kwijt was, tweemaal trouwens!
En ik had begin dit jaar in Utrecht ook wat leuk tijdens mijn afstudeerstage. Stond ik bij Rijnsweerd Noord op bus 11 naar CS te wachten, en toen er een bus aankwam dacht ik, dat is 11. Dus ik instappen maar verbaasde me dat veel mensen bleven staan. Plots al die mensen die nog stonden te wachten lopen naar achteren terwijl de deuren van mijn bus net gingen sluiten. Ik naar achteren kijken en ja hoor.. 11 kwam er net aan. Dus ik zo van wtf, waar ben ik dan ingestapt? En ja hoor.. ik zat in de verkeerde bus, richting Lunetten bleek, al was het dezelfde soort bus en dacht ik dat alleen 11 zo lang was. Dus ik naar de buschauffeur toegelopen terwijl deze net links de snelweg opging ipv rechts het centrum in en gevraagd hoe ik zsm op Utrecht CS kan aankomen.
Vraagt hij zo "ah, verkeerde bus gepakt?" waarop ik dus bevestig antwoord.
Reageert hij zo van "beetje stom he?"
en ik zoiets van "ja, kan gebeuren, maar hoe kom ik nu zsm op CS?"
hij weer "vindt jij jezelf nu niet erg stom?"
en ik dacht hij loopt te geinen, dus ik beetje lachwekkend antwoorden van ja beetje wel he
buschauffeur weer "nou, zoek zelf maar uit hoe je op CS komt.. stomme kutstudent" en dat waren dus wel zijn letterlijke woorden! niet normaal zeg.. uiteindelijk een vrouw die net achter mij zat vertelde me hoe ik er kon komen.
Als dat verhaal waar is dan is het echt een retard als chauffeur.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:57 schreef Smeich het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat de buschauffeur letterlijk de weg kwijt was, tweemaal trouwens!
En ik had begin dit jaar in Utrecht ook wat leuk tijdens mijn afstudeerstage. Stond ik bij Rijnsweerd Noord op bus 11 naar CS te wachten, en toen er een bus aankwam dacht ik, dat is 11. Dus ik instappen maar verbaasde me dat veel mensen bleven staan. Plots al die mensen die nog stonden te wachten lopen naar achteren terwijl de deuren van mijn bus net gingen sluiten. Ik naar achteren kijken en ja hoor.. 11 kwam er net aan. Dus ik zo van wtf, waar ben ik dan ingestapt? En ja hoor.. ik zat in de verkeerde bus, richting Lunetten bleek, al was het dezelfde soort bus en dacht ik dat alleen 11 zo lang was. Dus ik naar de buschauffeur toegelopen terwijl deze net links de snelweg opging ipv rechts het centrum in en gevraagd hoe ik zsm op Utrecht CS kan aankomen.
en ik dacht hij loopt te geinen, dus ik beetje lachwekkend antwoorden van ja beetje wel he
buschauffeur weer "nou, zoek zelf maar uit hoe je op CS komt.. stomme kutstudent" en dat waren dus wel zijn letterlijke woorden! niet normaal zeg.. uiteindelijk een vrouw die net achter mij zat vertelde me hoe ik er kon komen.
Ben geen wannabe gangsta, just into hip hop.quote:
Dus je stapte gewoon in lijn 31!? Aan de ene kant mogen ze ook op de zijkanten van bussen vermelden waar ze naar toe gaan.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:57 schreef Smeich het volgende:
Dit heet niet voor niets Klaagbaak.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:04 schreef MouseOver het volgende:
Dan dien je een klacht in. Je kunt slechts verwachten dat z'n baas iets aan dat gedrag doet als niemand het meldt. Of je stopt met zeuren. Dat kan ook natuurlijk.
Nee, dit soort fictieve verhaaltjes schrijven vind ik zo ontzettend leuk.. toe danquote:Op donderdag 16 november 2006 15:01 schreef .iM het volgende:
[..]
Als dat verhaal waar is dan is het echt een retard als chauffeur.
[..]
ja, ik was niet aan het opletten en toen kwam er zo'n lange bus voor me neus te staan en de deuren gingen precies open voor mij, dus ik dacht 'instappen maar'! En ik keek al rond in die bus toen ik die grote menigte nog buiten zag staan, maar zag wel een bordje met de route van 11 in de bus hangen. Ik dacht dus goed te zitten, totdat ik dus naar achteren keek en lijn 11 zag staan.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus je stapte gewoon in lijn 31!? Aan de ene kant mogen ze ook op de zijkanten van bussen vermelden waar ze naar toe gaan.
Maar aan de andere kant:![]()
![]()
![]()
![]()
Zulke soorten mensen bezorgen medereizigers steeds hoofdbrekens. Eerst zou ik in mezelf klagen, mocht ik mijn aansluiting missen dan zou ik zeker amok veroorzaken.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:14 schreef Alicey het volgende:
De enige keer dat ik iets soortgelijks had was toen ik in een bus stapte en een kaartje wilde kopen. Ik zocht mijn portemonnee, maar er werd toen naar me gebromd dat het allemaal te lang duurde en dat ik maar door moest lopen.
Je moet dan ook niet altijd alles geloven wat er op de kaart staat.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:14 schreef Smeich het volgende:
[..]
Nee, dit soort fictieve verhaaltjes schrijven vind ik zo ontzettend leuk.. toe dan
[..]
ja, ik was niet aan het opletten en toen kwam er zo'n lange bus voor me neus te staan en de deuren gingen precies open voor mij, dus ik dacht 'instappen maar'! En ik keek al rond in die bus toen ik die grote menigte nog buiten zag staan, maar zag wel een bordje met de route van 11 in de bus hangen. Ik dacht dus goed te zitten, totdat ik dus naar achteren keek en lijn 11 zag staan.
Tja, ik gebruik een bus als ik geen andere vervoersmiddelen tot mijn beschikking heb. Als ik dan geen strippenkaart meer heb zal ik een kaartje moeten kopen. Weinig aan te doen lijkt me.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zulke soorten mensen bezorgen medereizigers steeds hoofdbrekens. Eerst zou ik in mezelf klagen, mocht ik mijn aansluiting missen dan zou ik zeker amok veroorzaken.
Ik erger me nog meer aan mensen die voor de bus rennen en dan nog hun kaartje zoeken. Buschauffeurs moeten denken aan 50 personen en niet aan eentje die dan nog de bus kruipend probeert te halen.
bejaarden die de bus instappen als de bus al 10 minuten te laat is..quote:Op donderdag 16 november 2006 15:21 schreef Smeich het volgende:
Vind ik ook zo irritant! Gebeurt veels te vaak dat er mensen instappen die je al ziet wachten bij de bushalte en vervolgens nog hun vervoersbewijs moeten zoeken... zoooooooo irritant is dat zeg!
erger kan niet!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:26 schreef Timmai het volgende:
[..]
bejaarden die de bus instappen als de bus al 10 minuten te laat is..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |