abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43607321
Zoals elke goede burger betaamt, heeft hij of zij een baan van 9 tot 5 als kantoorslaaf o.i.d. Dus stond ik vanmorgen lekker bij de bushalte te wachten op de bus. Die klotebus was weer eens te laat, maar ach, er zijn ergere dingen. Dus ik stap in, en laat mijn abbo zien. Zegt die chauffeur opeens:

Chauffeur: dat is geen OV kaart!
Ik: Eh nee, dat klopt.
Chauffeur: dus...
Ik: dus..?
Chauffeur: dan moet je stempelen of een kaartje kopen, anders mag je niet mee.
Ik: kaartje kopen?
Chauffeur: kaartje kopen ja.
Ik: maar dit is een bus maand-abbo.
Chauffeur: laat eens zien!
Ik: okee??

Nou ja, ik laat mijn abbo zien (die in de verste verte niet eens lijkt op een OV kaart!) en na lang bestuderen (de bus stond alweer zo'n 5 minuten bij de halte) mocht ik toch doorlopen. Er was nergens plek dus ik moest staan, vlak bij de deur. Dus ik sta daar een tijdje, en bij een halte wordt me opeens toegeroepen door diezelfde chauffeur:

Chauffeur: als je op het knopje drukt moet je wel uitstappen!
Ik: ik drukte helemaal niet op het knopje! Ik moet er pas bij CS uit.
Chauffeur: ik zag je net drukken, en waarom sta je anders bij de deur, he?
Ik: omdat er geen plek is om te zitten!
Chauffeur: maar je drukte wel op die knop!
Ik: ik drukte niet op die fucking knop, mafkees! Ik moet hier helemaal niet uit.
Chauffeur: uitstappen, nu!!
Ik: wtf!
Chauffeur: neem maar een andere bus grappenmaker!
Ik:

Ik reis nu al jaren met het OV, maar dit is toch wel het toppunt van klantonvriendelijkheid. Chauffeurs die overwerkt (en ws ook onderbetaald) zijn horen niet in een bus te zitten maar thuis! Ga je vrouw of kids maar koeioneren, klootzak!
pi_43607352
misleidende TT
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 16 november 2006 @ 14:07:06 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43607371
, beetje gestresst die chauffeur.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_43607397
Je bent toch niet uitgestapt hoop ik?
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_43607421
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef boem-dikkie het volgende:
misleidende TT
Haha ja, prachtig
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 16 november 2006 @ 14:08:48 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43607439
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:07 schreef Nega het volgende:
Idd, was echt blijven staan...
Wat had hij willen doen dan??
Blijven staan, politie erbij halen??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_43607448
miss zn eerste dag
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_43607450
quote:
Nee, hij zit nog steeds in de bus...
pi_43607464
quote:
Jawel. Als ik was blijven staan was het ws knokken geblazen, en 's ochtends vroeg vermijd ik liever dat soort dingen.
  donderdag 16 november 2006 @ 14:09:51 #10
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_43607480
Gepwnd door een buschauffeur

Eindelijk slaan ze terug
pi_43607760
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:09 schreef PDOA het volgende:

[..]

Jawel. Als ik was blijven staan was het ws knokken geblazen, en 's ochtends vroeg vermijd ik liever dat soort dingen.

Had ik dus echt nooit gedaan he. Wat wou die gast doen dan?
pi_43607784
quote:

[..]

Hij had toch geen bewijs dat jij drukte. Ik zou lekker blijven staan, hij kan je niks maken. Wat hierboven al gezegd wordt, de politie bellen?
pi_43607829
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
miss zn eerste dag
Een goed begin is het halve werk zegmaar
pi_43607857
Dan blijf je toch staan? Sjezus. Gepwnd door een buschauffeur.
  donderdag 16 november 2006 @ 14:22:49 #15
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_43607894
Welke maatschappij?
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_43607958
En trouwens, dien een klacht in, en eis iets van ze, omdat je nu te laat bent gekomen ofzo, ook al is dit misschien niet het geval.
pi_43607960
quote:

[..]

ziehier een typische fokker stil als een muis in het echt, maar op het forum ozo stoer.

en je zei ook geen "mafkees" en "fucking", schijterd
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_43608049
In zeeland heb ik dat een keer meegemaakt, dwz twee meisjes op vakantie. Moesten bij het volgende dorp zijn, dus hadden op het knopje gedrukt. Bleek er nog een halte in de middle of nowwhere te zijn.,

Buschauffeur ook over de zeik, net zo lang blijven staan tot die twee meisjes uit de (laatste!) bus stapten.

Toen ben ik boos op hem geworden , maar hij weigerde verder te rijden tot ik voorstelde om zijn chef te bellen en te vragen hoe hij hiermee om moest gaan.

Chauffeurs
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_43608056
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:24 schreef Flashwin het volgende:
ziehier een typische fokker stil als een muis in het echt, maar op het forum ozo stoer.

en je zei ook geen "mafkees" en "fucking", schijterd
GMTA, typisch een KLB topic...

"En toen rende je gauw naar huis om dit topic te posten en je af te trekken ... "
pi_43608067
Ik had zoiets vorig jaar. Een vriend en ik stapte in de bus, OV laten zien en tijdens het doorlopen zegt ineens die buschauffeur: "JA JULLIE MOGEN NIET ACHTERIN ZITTEN!".

Wij: waarom niet?
Chauffeur: Omdat jullie dan vervelend gaan doen!
Wij:
Chauffeur: Hup! Opschieten! Voorin gaan zitten en niet verder dan de eerste vier stoelen, en anders stap je maar uit!
Vriend: Doe die kk deur dan open!
Chauffeur: Daaag! En ik zal ook tegen bus 101 zeggen dat ze jullie niet mee moeten nemen!

Fucking idiot..
pi_43608093
Duim en zuigen verhaal volgens mij!
pi_43608324
Busmaatschappij bellen danwel schrijven met je klacht. Je krijgt weliswaar een standaard excuus brief terug, maar als maar genoeg mensen klagen over dezelfde chauffeur nemen ze hopelijk wel maatregelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2006 14:41:28 ]
pi_43608350
En toen pakte je je 6 klapper en schoot je hem in zijn oogbal? ?
pi_43608352
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:33 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Jij hebt het zeker voor hem gedaan ?

Of wat anders ?
Nee het ging zo:

TS stond bij de deur, want hij kon niet zitten, toen stopte de bus bij een halte waar TS niet moest zijn, toch moest hij van de chauffeur de bus verlaten, omdat de chauffeur hem beschuldigde van het feit dat TS op het knopje had gedrukt, wat hij dus helemaal niet had gedaan, de chauffeur geloofde dat niet, en toen werd hij boos op TS, en dwong hem de bus te verlaten.
pi_43608388
Ik weet zeker dat die buschauffeur straks bij het avondeten aan zijn vrouw heerlijk zit te vertellen hoe hij vandaag weer iemands dag een slecht begin heeft gegeven. Een chauffeur met humor.
  donderdag 16 november 2006 @ 14:39:24 #26
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_43608424
Bus nummer en tijd onthouden en een klacht in dienen, en dat iedere dag doen, of hij word klantvriendelijker of ze zetten hem op een andere lijn.

buschafeurs zijn de grooste etterbakken op de weg
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 16 november 2006 @ 14:41:26 #27
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43608477
Haha ik dacht bij het lezen van de topictitel dat ie verdwaalt was ofzo
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  donderdag 16 november 2006 @ 14:42:10 #28
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_43608494
Stap zelf maar uit het leven, gast
Tot zover de kwaliteitspost
pi_43608618
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:37 schreef Nega het volgende:

[..]

Nee het ging zo:

TS stond bij de deur, want hij kon niet zitten, toen stopte de bus bij een halte waar TS niet moest zijn, toch moest hij van de chauffeur de bus verlaten, omdat de chauffeur hem beschuldigde van het feit dat TS op het knopje had gedrukt, wat hij dus helemaal niet had gedaan, de chauffeur geloofde dat niet, en toen werd hij boos op TS, en dwong hem de bus te verlaten.
pi_43608643
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:28 schreef .iM het volgende:
Ik had zoiets vorig jaar. Een vriend en ik stapte in de bus, OV laten zien en tijdens het doorlopen zegt ineens die buschauffeur: "JA JULLIE MOGEN NIET ACHTERIN ZITTEN!".

Wij: waarom niet?
Chauffeur: Omdat jullie dan vervelend gaan doen!
Wij:
Chauffeur: Hup! Opschieten! Voorin gaan zitten en niet verder dan de eerste vier stoelen, en anders stap je maar uit!
Vriend: Doe die kk deur dan open!
Chauffeur: Daaag! En ik zal ook tegen bus 101 zeggen dat ze jullie niet mee moeten nemen!

Fucking idiot..
laat me raden type straafschoffie?
pi_43608827
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:47 schreef koemleit het volgende:

[..]

laat me raden type straafschoffie?
Ik denk alleen omdat we bruin zijn. Echt belachelijk. Alsof elk bruin persoon zo is.
pi_43608957
Ik heb wel eens gehad dat de buschauffeur letterlijk de weg kwijt was, tweemaal trouwens!

En ik had begin dit jaar in Utrecht ook wat leuk tijdens mijn afstudeerstage. Stond ik bij Rijnsweerd Noord op bus 11 naar CS te wachten, en toen er een bus aankwam dacht ik, dat is 11. Dus ik instappen maar verbaasde me dat veel mensen bleven staan. Plots al die mensen die nog stonden te wachten lopen naar achteren terwijl de deuren van mijn bus net gingen sluiten. Ik naar achteren kijken en ja hoor.. 11 kwam er net aan. Dus ik zo van wtf, waar ben ik dan ingestapt? En ja hoor.. ik zat in de verkeerde bus, richting Lunetten bleek, al was het dezelfde soort bus en dacht ik dat alleen 11 zo lang was. Dus ik naar de buschauffeur toegelopen terwijl deze net links de snelweg opging ipv rechts het centrum in en gevraagd hoe ik zsm op Utrecht CS kan aankomen.
Vraagt hij zo "ah, verkeerde bus gepakt?" waarop ik dus bevestig antwoord.
Reageert hij zo van "beetje stom he?"
en ik zoiets van "ja, kan gebeuren, maar hoe kom ik nu zsm op CS?"
hij weer "vindt jij jezelf nu niet erg stom?"
en ik dacht hij loopt te geinen, dus ik beetje lachwekkend antwoorden van ja beetje wel he
buschauffeur weer "nou, zoek zelf maar uit hoe je op CS komt.. stomme kutstudent" en dat waren dus wel zijn letterlijke woorden! niet normaal zeg.. uiteindelijk een vrouw die net achter mij zat vertelde me hoe ik er kon komen.
pi_43609010
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:53 schreef .iM het volgende:

[..]

Ik denk alleen omdat we bruin zijn. Echt belachelijk. Alsof elk bruin persoon zo is.
bruin cq ganstah?
pi_43609063
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:57 schreef Smeich het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat de buschauffeur letterlijk de weg kwijt was, tweemaal trouwens!

En ik had begin dit jaar in Utrecht ook wat leuk tijdens mijn afstudeerstage. Stond ik bij Rijnsweerd Noord op bus 11 naar CS te wachten, en toen er een bus aankwam dacht ik, dat is 11. Dus ik instappen maar verbaasde me dat veel mensen bleven staan. Plots al die mensen die nog stonden te wachten lopen naar achteren terwijl de deuren van mijn bus net gingen sluiten. Ik naar achteren kijken en ja hoor.. 11 kwam er net aan. Dus ik zo van wtf, waar ben ik dan ingestapt? En ja hoor.. ik zat in de verkeerde bus, richting Lunetten bleek, al was het dezelfde soort bus en dacht ik dat alleen 11 zo lang was. Dus ik naar de buschauffeur toegelopen terwijl deze net links de snelweg opging ipv rechts het centrum in en gevraagd hoe ik zsm op Utrecht CS kan aankomen.
en ik dacht hij loopt te geinen, dus ik beetje lachwekkend antwoorden van ja beetje wel he
buschauffeur weer "nou, zoek zelf maar uit hoe je op CS komt.. stomme kutstudent" en dat waren dus wel zijn letterlijke woorden! niet normaal zeg.. uiteindelijk een vrouw die net achter mij zat vertelde me hoe ik er kon komen.
haha kmoest d'r om lachen sorry
pi_43609107
quote:

Als dat verhaal waar is dan is het echt een retard als chauffeur.
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:58 schreef koemleit het volgende:

[..]

bruin cq ganstah?
Ben geen wannabe gangsta, just into hip hop.
  donderdag 16 november 2006 @ 15:04:46 #36
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43609211
Dan dien je een klacht in. Je kunt slechts verwachten dat z'n baas iets aan dat gedrag doet als niemand het meldt. Of je stopt met zeuren. Dat kan ook natuurlijk.
Vampire Romance O+
  donderdag 16 november 2006 @ 15:08:56 #37
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_43609343
quote:

Dus je stapte gewoon in lijn 31!? Aan de ene kant mogen ze ook op de zijkanten van bussen vermelden waar ze naar toe gaan.
Maar aan de andere kant:
pi_43609372
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef boem-dikkie het volgende:
misleidende TT
Ik moest al lachen bij de TT
pi_43609391
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:04 schreef MouseOver het volgende:
Dan dien je een klacht in. Je kunt slechts verwachten dat z'n baas iets aan dat gedrag doet als niemand het meldt. Of je stopt met zeuren. Dat kan ook natuurlijk.
Dit heet niet voor niets Klaagbaak.
pi_43609428
pi_43609535
De enige keer dat ik iets soortgelijks had was toen ik in een bus stapte en een kaartje wilde kopen. Ik zocht mijn portemonnee, maar er werd toen naar me gebromd dat het allemaal te lang duurde en dat ik maar door moest lopen.
pi_43609542
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:01 schreef .iM het volgende:

[..]

Als dat verhaal waar is dan is het echt een retard als chauffeur.
[..]
Nee, dit soort fictieve verhaaltjes schrijven vind ik zo ontzettend leuk.. toe dan
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:08 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Dus je stapte gewoon in lijn 31!? Aan de ene kant mogen ze ook op de zijkanten van bussen vermelden waar ze naar toe gaan.
Maar aan de andere kant:
ja, ik was niet aan het opletten en toen kwam er zo'n lange bus voor me neus te staan en de deuren gingen precies open voor mij, dus ik dacht 'instappen maar'! En ik keek al rond in die bus toen ik die grote menigte nog buiten zag staan, maar zag wel een bordje met de route van 11 in de bus hangen. Ik dacht dus goed te zitten, totdat ik dus naar achteren keek en lijn 11 zag staan.
  donderdag 16 november 2006 @ 15:19:55 #43
111382 Ofyles2
pi_43609719
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:14 schreef Alicey het volgende:
De enige keer dat ik iets soortgelijks had was toen ik in een bus stapte en een kaartje wilde kopen. Ik zocht mijn portemonnee, maar er werd toen naar me gebromd dat het allemaal te lang duurde en dat ik maar door moest lopen.
Zulke soorten mensen bezorgen medereizigers steeds hoofdbrekens. Eerst zou ik in mezelf klagen, mocht ik mijn aansluiting missen dan zou ik zeker amok veroorzaken.

Ik erger me nog meer aan mensen die voor de bus rennen en dan nog hun kaartje zoeken. Buschauffeurs moeten denken aan 50 personen en niet aan eentje die dan nog de bus kruipend probeert te halen.
  donderdag 16 november 2006 @ 15:20:58 #44
111382 Ofyles2
pi_43609759
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:14 schreef Smeich het volgende:

[..]

Nee, dit soort fictieve verhaaltjes schrijven vind ik zo ontzettend leuk.. toe dan
[..]

ja, ik was niet aan het opletten en toen kwam er zo'n lange bus voor me neus te staan en de deuren gingen precies open voor mij, dus ik dacht 'instappen maar'! En ik keek al rond in die bus toen ik die grote menigte nog buiten zag staan, maar zag wel een bordje met de route van 11 in de bus hangen. Ik dacht dus goed te zitten, totdat ik dus naar achteren keek en lijn 11 zag staan.
Je moet dan ook niet altijd alles geloven wat er op de kaart staat.
pi_43609780
Vind ik ook zo irritant! Gebeurt veels te vaak dat er mensen instappen die je al ziet wachten bij de bushalte en vervolgens nog hun vervoersbewijs moeten zoeken... zoooooooo irritant is dat zeg!
pi_43609781
Busnummer onthouden? Zou er werk van maken..
pi_43609782
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:19 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Zulke soorten mensen bezorgen medereizigers steeds hoofdbrekens. Eerst zou ik in mezelf klagen, mocht ik mijn aansluiting missen dan zou ik zeker amok veroorzaken.

Ik erger me nog meer aan mensen die voor de bus rennen en dan nog hun kaartje zoeken. Buschauffeurs moeten denken aan 50 personen en niet aan eentje die dan nog de bus kruipend probeert te halen.
Tja, ik gebruik een bus als ik geen andere vervoersmiddelen tot mijn beschikking heb. Als ik dan geen strippenkaart meer heb zal ik een kaartje moeten kopen. Weinig aan te doen lijkt me.
pi_43609950
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:21 schreef Smeich het volgende:
Vind ik ook zo irritant! Gebeurt veels te vaak dat er mensen instappen die je al ziet wachten bij de bushalte en vervolgens nog hun vervoersbewijs moeten zoeken... zoooooooo irritant is dat zeg!
bejaarden die de bus instappen als de bus al 10 minuten te laat is..
pi_43610011
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:26 schreef Timmai het volgende:

[..]

bejaarden die de bus instappen als de bus al 10 minuten te laat is..
erger kan niet!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_43610754
Ts heeft een angstaanjagende kop waarschijnlijk. En daardoor de schauf bang gemaakt voor een crofty bomb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')