abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43607321
Zoals elke goede burger betaamt, heeft hij of zij een baan van 9 tot 5 als kantoorslaaf o.i.d. Dus stond ik vanmorgen lekker bij de bushalte te wachten op de bus. Die klotebus was weer eens te laat, maar ach, er zijn ergere dingen. Dus ik stap in, en laat mijn abbo zien. Zegt die chauffeur opeens:

Chauffeur: dat is geen OV kaart!
Ik: Eh nee, dat klopt.
Chauffeur: dus...
Ik: dus..?
Chauffeur: dan moet je stempelen of een kaartje kopen, anders mag je niet mee.
Ik: kaartje kopen?
Chauffeur: kaartje kopen ja.
Ik: maar dit is een bus maand-abbo.
Chauffeur: laat eens zien!
Ik: okee??

Nou ja, ik laat mijn abbo zien (die in de verste verte niet eens lijkt op een OV kaart!) en na lang bestuderen (de bus stond alweer zo'n 5 minuten bij de halte) mocht ik toch doorlopen. Er was nergens plek dus ik moest staan, vlak bij de deur. Dus ik sta daar een tijdje, en bij een halte wordt me opeens toegeroepen door diezelfde chauffeur:

Chauffeur: als je op het knopje drukt moet je wel uitstappen!
Ik: ik drukte helemaal niet op het knopje! Ik moet er pas bij CS uit.
Chauffeur: ik zag je net drukken, en waarom sta je anders bij de deur, he?
Ik: omdat er geen plek is om te zitten!
Chauffeur: maar je drukte wel op die knop!
Ik: ik drukte niet op die fucking knop, mafkees! Ik moet hier helemaal niet uit.
Chauffeur: uitstappen, nu!!
Ik: wtf!
Chauffeur: neem maar een andere bus grappenmaker!
Ik:

Ik reis nu al jaren met het OV, maar dit is toch wel het toppunt van klantonvriendelijkheid. Chauffeurs die overwerkt (en ws ook onderbetaald) zijn horen niet in een bus te zitten maar thuis! Ga je vrouw of kids maar koeioneren, klootzak!
pi_43607352
misleidende TT
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 16 november 2006 @ 14:07:06 #3
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43607371
, beetje gestresst die chauffeur.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_43607397
Je bent toch niet uitgestapt hoop ik?
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_43607421
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef boem-dikkie het volgende:
misleidende TT
Haha ja, prachtig
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 16 november 2006 @ 14:08:48 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43607439
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:07 schreef Nega het volgende:
Idd, was echt blijven staan...
Wat had hij willen doen dan??
Blijven staan, politie erbij halen??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_43607448
miss zn eerste dag
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_43607450
quote:
Nee, hij zit nog steeds in de bus...
pi_43607464
quote:
Jawel. Als ik was blijven staan was het ws knokken geblazen, en 's ochtends vroeg vermijd ik liever dat soort dingen.
  donderdag 16 november 2006 @ 14:09:51 #10
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_43607480
Gepwnd door een buschauffeur

Eindelijk slaan ze terug
pi_43607760
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:09 schreef PDOA het volgende:

[..]

Jawel. Als ik was blijven staan was het ws knokken geblazen, en 's ochtends vroeg vermijd ik liever dat soort dingen.

Had ik dus echt nooit gedaan he. Wat wou die gast doen dan?
pi_43607784
quote:

[..]

Hij had toch geen bewijs dat jij drukte. Ik zou lekker blijven staan, hij kan je niks maken. Wat hierboven al gezegd wordt, de politie bellen?
pi_43607829
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:08 schreef littledrummergirl het volgende:
miss zn eerste dag
Een goed begin is het halve werk zegmaar
pi_43607857
Dan blijf je toch staan? Sjezus. Gepwnd door een buschauffeur.
  donderdag 16 november 2006 @ 14:22:49 #15
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_43607894
Welke maatschappij?
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_43607958
En trouwens, dien een klacht in, en eis iets van ze, omdat je nu te laat bent gekomen ofzo, ook al is dit misschien niet het geval.
pi_43607960
quote:

[..]

ziehier een typische fokker stil als een muis in het echt, maar op het forum ozo stoer.

en je zei ook geen "mafkees" en "fucking", schijterd
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_43608049
In zeeland heb ik dat een keer meegemaakt, dwz twee meisjes op vakantie. Moesten bij het volgende dorp zijn, dus hadden op het knopje gedrukt. Bleek er nog een halte in de middle of nowwhere te zijn.,

Buschauffeur ook over de zeik, net zo lang blijven staan tot die twee meisjes uit de (laatste!) bus stapten.

Toen ben ik boos op hem geworden , maar hij weigerde verder te rijden tot ik voorstelde om zijn chef te bellen en te vragen hoe hij hiermee om moest gaan.

Chauffeurs
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_43608056
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:24 schreef Flashwin het volgende:
ziehier een typische fokker stil als een muis in het echt, maar op het forum ozo stoer.

en je zei ook geen "mafkees" en "fucking", schijterd
GMTA, typisch een KLB topic...

"En toen rende je gauw naar huis om dit topic te posten en je af te trekken ... "
pi_43608067
Ik had zoiets vorig jaar. Een vriend en ik stapte in de bus, OV laten zien en tijdens het doorlopen zegt ineens die buschauffeur: "JA JULLIE MOGEN NIET ACHTERIN ZITTEN!".

Wij: waarom niet?
Chauffeur: Omdat jullie dan vervelend gaan doen!
Wij:
Chauffeur: Hup! Opschieten! Voorin gaan zitten en niet verder dan de eerste vier stoelen, en anders stap je maar uit!
Vriend: Doe die kk deur dan open!
Chauffeur: Daaag! En ik zal ook tegen bus 101 zeggen dat ze jullie niet mee moeten nemen!

Fucking idiot..
pi_43608093
Duim en zuigen verhaal volgens mij!
pi_43608324
Busmaatschappij bellen danwel schrijven met je klacht. Je krijgt weliswaar een standaard excuus brief terug, maar als maar genoeg mensen klagen over dezelfde chauffeur nemen ze hopelijk wel maatregelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2006 14:41:28 ]
pi_43608350
En toen pakte je je 6 klapper en schoot je hem in zijn oogbal? ?
pi_43608352
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:33 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Jij hebt het zeker voor hem gedaan ?

Of wat anders ?
Nee het ging zo:

TS stond bij de deur, want hij kon niet zitten, toen stopte de bus bij een halte waar TS niet moest zijn, toch moest hij van de chauffeur de bus verlaten, omdat de chauffeur hem beschuldigde van het feit dat TS op het knopje had gedrukt, wat hij dus helemaal niet had gedaan, de chauffeur geloofde dat niet, en toen werd hij boos op TS, en dwong hem de bus te verlaten.
pi_43608388
Ik weet zeker dat die buschauffeur straks bij het avondeten aan zijn vrouw heerlijk zit te vertellen hoe hij vandaag weer iemands dag een slecht begin heeft gegeven. Een chauffeur met humor.
  donderdag 16 november 2006 @ 14:39:24 #26
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_43608424
Bus nummer en tijd onthouden en een klacht in dienen, en dat iedere dag doen, of hij word klantvriendelijker of ze zetten hem op een andere lijn.

buschafeurs zijn de grooste etterbakken op de weg
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 16 november 2006 @ 14:41:26 #27
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43608477
Haha ik dacht bij het lezen van de topictitel dat ie verdwaalt was ofzo
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  donderdag 16 november 2006 @ 14:42:10 #28
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_43608494
Stap zelf maar uit het leven, gast
Tot zover de kwaliteitspost
pi_43608618
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:37 schreef Nega het volgende:

[..]

Nee het ging zo:

TS stond bij de deur, want hij kon niet zitten, toen stopte de bus bij een halte waar TS niet moest zijn, toch moest hij van de chauffeur de bus verlaten, omdat de chauffeur hem beschuldigde van het feit dat TS op het knopje had gedrukt, wat hij dus helemaal niet had gedaan, de chauffeur geloofde dat niet, en toen werd hij boos op TS, en dwong hem de bus te verlaten.
pi_43608643
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:28 schreef .iM het volgende:
Ik had zoiets vorig jaar. Een vriend en ik stapte in de bus, OV laten zien en tijdens het doorlopen zegt ineens die buschauffeur: "JA JULLIE MOGEN NIET ACHTERIN ZITTEN!".

Wij: waarom niet?
Chauffeur: Omdat jullie dan vervelend gaan doen!
Wij:
Chauffeur: Hup! Opschieten! Voorin gaan zitten en niet verder dan de eerste vier stoelen, en anders stap je maar uit!
Vriend: Doe die kk deur dan open!
Chauffeur: Daaag! En ik zal ook tegen bus 101 zeggen dat ze jullie niet mee moeten nemen!

Fucking idiot..
laat me raden type straafschoffie?
pi_43608827
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:47 schreef koemleit het volgende:

[..]

laat me raden type straafschoffie?
Ik denk alleen omdat we bruin zijn. Echt belachelijk. Alsof elk bruin persoon zo is.
pi_43608957
Ik heb wel eens gehad dat de buschauffeur letterlijk de weg kwijt was, tweemaal trouwens!

En ik had begin dit jaar in Utrecht ook wat leuk tijdens mijn afstudeerstage. Stond ik bij Rijnsweerd Noord op bus 11 naar CS te wachten, en toen er een bus aankwam dacht ik, dat is 11. Dus ik instappen maar verbaasde me dat veel mensen bleven staan. Plots al die mensen die nog stonden te wachten lopen naar achteren terwijl de deuren van mijn bus net gingen sluiten. Ik naar achteren kijken en ja hoor.. 11 kwam er net aan. Dus ik zo van wtf, waar ben ik dan ingestapt? En ja hoor.. ik zat in de verkeerde bus, richting Lunetten bleek, al was het dezelfde soort bus en dacht ik dat alleen 11 zo lang was. Dus ik naar de buschauffeur toegelopen terwijl deze net links de snelweg opging ipv rechts het centrum in en gevraagd hoe ik zsm op Utrecht CS kan aankomen.
Vraagt hij zo "ah, verkeerde bus gepakt?" waarop ik dus bevestig antwoord.
Reageert hij zo van "beetje stom he?"
en ik zoiets van "ja, kan gebeuren, maar hoe kom ik nu zsm op CS?"
hij weer "vindt jij jezelf nu niet erg stom?"
en ik dacht hij loopt te geinen, dus ik beetje lachwekkend antwoorden van ja beetje wel he
buschauffeur weer "nou, zoek zelf maar uit hoe je op CS komt.. stomme kutstudent" en dat waren dus wel zijn letterlijke woorden! niet normaal zeg.. uiteindelijk een vrouw die net achter mij zat vertelde me hoe ik er kon komen.
pi_43609010
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:53 schreef .iM het volgende:

[..]

Ik denk alleen omdat we bruin zijn. Echt belachelijk. Alsof elk bruin persoon zo is.
bruin cq ganstah?
pi_43609063
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:57 schreef Smeich het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat de buschauffeur letterlijk de weg kwijt was, tweemaal trouwens!

En ik had begin dit jaar in Utrecht ook wat leuk tijdens mijn afstudeerstage. Stond ik bij Rijnsweerd Noord op bus 11 naar CS te wachten, en toen er een bus aankwam dacht ik, dat is 11. Dus ik instappen maar verbaasde me dat veel mensen bleven staan. Plots al die mensen die nog stonden te wachten lopen naar achteren terwijl de deuren van mijn bus net gingen sluiten. Ik naar achteren kijken en ja hoor.. 11 kwam er net aan. Dus ik zo van wtf, waar ben ik dan ingestapt? En ja hoor.. ik zat in de verkeerde bus, richting Lunetten bleek, al was het dezelfde soort bus en dacht ik dat alleen 11 zo lang was. Dus ik naar de buschauffeur toegelopen terwijl deze net links de snelweg opging ipv rechts het centrum in en gevraagd hoe ik zsm op Utrecht CS kan aankomen.
en ik dacht hij loopt te geinen, dus ik beetje lachwekkend antwoorden van ja beetje wel he
buschauffeur weer "nou, zoek zelf maar uit hoe je op CS komt.. stomme kutstudent" en dat waren dus wel zijn letterlijke woorden! niet normaal zeg.. uiteindelijk een vrouw die net achter mij zat vertelde me hoe ik er kon komen.
haha kmoest d'r om lachen sorry
pi_43609107
quote:

Als dat verhaal waar is dan is het echt een retard als chauffeur.
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:58 schreef koemleit het volgende:

[..]

bruin cq ganstah?
Ben geen wannabe gangsta, just into hip hop.
  donderdag 16 november 2006 @ 15:04:46 #36
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_43609211
Dan dien je een klacht in. Je kunt slechts verwachten dat z'n baas iets aan dat gedrag doet als niemand het meldt. Of je stopt met zeuren. Dat kan ook natuurlijk.
Vampire Romance O+
  donderdag 16 november 2006 @ 15:08:56 #37
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_43609343
quote:

Dus je stapte gewoon in lijn 31!? Aan de ene kant mogen ze ook op de zijkanten van bussen vermelden waar ze naar toe gaan.
Maar aan de andere kant:
pi_43609372
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:06 schreef boem-dikkie het volgende:
misleidende TT
Ik moest al lachen bij de TT
pi_43609391
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:04 schreef MouseOver het volgende:
Dan dien je een klacht in. Je kunt slechts verwachten dat z'n baas iets aan dat gedrag doet als niemand het meldt. Of je stopt met zeuren. Dat kan ook natuurlijk.
Dit heet niet voor niets Klaagbaak.
pi_43609428
pi_43609535
De enige keer dat ik iets soortgelijks had was toen ik in een bus stapte en een kaartje wilde kopen. Ik zocht mijn portemonnee, maar er werd toen naar me gebromd dat het allemaal te lang duurde en dat ik maar door moest lopen.
pi_43609542
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:01 schreef .iM het volgende:

[..]

Als dat verhaal waar is dan is het echt een retard als chauffeur.
[..]
Nee, dit soort fictieve verhaaltjes schrijven vind ik zo ontzettend leuk.. toe dan
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:08 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Dus je stapte gewoon in lijn 31!? Aan de ene kant mogen ze ook op de zijkanten van bussen vermelden waar ze naar toe gaan.
Maar aan de andere kant:
ja, ik was niet aan het opletten en toen kwam er zo'n lange bus voor me neus te staan en de deuren gingen precies open voor mij, dus ik dacht 'instappen maar'! En ik keek al rond in die bus toen ik die grote menigte nog buiten zag staan, maar zag wel een bordje met de route van 11 in de bus hangen. Ik dacht dus goed te zitten, totdat ik dus naar achteren keek en lijn 11 zag staan.
  donderdag 16 november 2006 @ 15:19:55 #43
111382 Ofyles2
pi_43609719
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:14 schreef Alicey het volgende:
De enige keer dat ik iets soortgelijks had was toen ik in een bus stapte en een kaartje wilde kopen. Ik zocht mijn portemonnee, maar er werd toen naar me gebromd dat het allemaal te lang duurde en dat ik maar door moest lopen.
Zulke soorten mensen bezorgen medereizigers steeds hoofdbrekens. Eerst zou ik in mezelf klagen, mocht ik mijn aansluiting missen dan zou ik zeker amok veroorzaken.

Ik erger me nog meer aan mensen die voor de bus rennen en dan nog hun kaartje zoeken. Buschauffeurs moeten denken aan 50 personen en niet aan eentje die dan nog de bus kruipend probeert te halen.
  donderdag 16 november 2006 @ 15:20:58 #44
111382 Ofyles2
pi_43609759
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:14 schreef Smeich het volgende:

[..]

Nee, dit soort fictieve verhaaltjes schrijven vind ik zo ontzettend leuk.. toe dan
[..]

ja, ik was niet aan het opletten en toen kwam er zo'n lange bus voor me neus te staan en de deuren gingen precies open voor mij, dus ik dacht 'instappen maar'! En ik keek al rond in die bus toen ik die grote menigte nog buiten zag staan, maar zag wel een bordje met de route van 11 in de bus hangen. Ik dacht dus goed te zitten, totdat ik dus naar achteren keek en lijn 11 zag staan.
Je moet dan ook niet altijd alles geloven wat er op de kaart staat.
pi_43609780
Vind ik ook zo irritant! Gebeurt veels te vaak dat er mensen instappen die je al ziet wachten bij de bushalte en vervolgens nog hun vervoersbewijs moeten zoeken... zoooooooo irritant is dat zeg!
pi_43609781
Busnummer onthouden? Zou er werk van maken..
pi_43609782
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:19 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Zulke soorten mensen bezorgen medereizigers steeds hoofdbrekens. Eerst zou ik in mezelf klagen, mocht ik mijn aansluiting missen dan zou ik zeker amok veroorzaken.

Ik erger me nog meer aan mensen die voor de bus rennen en dan nog hun kaartje zoeken. Buschauffeurs moeten denken aan 50 personen en niet aan eentje die dan nog de bus kruipend probeert te halen.
Tja, ik gebruik een bus als ik geen andere vervoersmiddelen tot mijn beschikking heb. Als ik dan geen strippenkaart meer heb zal ik een kaartje moeten kopen. Weinig aan te doen lijkt me.
pi_43609950
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:21 schreef Smeich het volgende:
Vind ik ook zo irritant! Gebeurt veels te vaak dat er mensen instappen die je al ziet wachten bij de bushalte en vervolgens nog hun vervoersbewijs moeten zoeken... zoooooooo irritant is dat zeg!
bejaarden die de bus instappen als de bus al 10 minuten te laat is..
pi_43610011
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:26 schreef Timmai het volgende:

[..]

erger kan niet!
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_43610754
Ts heeft een angstaanjagende kop waarschijnlijk. En daardoor de schauf bang gemaakt voor een crofty bomb
pi_43611017
Of de chauffeur had een slecht humeur..
  donderdag 16 november 2006 @ 15:58:58 #52
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_43611121
Waarom stap je in hemelsnaam uit jeez, wat wil hij doen?
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_43611123
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:55 schreef Nega het volgende:
Of de chauffeur had een slecht humeur..
chauffeurs zijn nooit chagerijnig toch?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_43611350
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:59 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

Weet niet, ik praat nooit met ze..
  donderdag 16 november 2006 @ 16:12:11 #55
111382 Ofyles2
pi_43611596
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:59 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

De meesten wel. In ieder geval moet je nooit naar Amsterdam komen, daar het GVB F1-piloten heeft ingehuurd als rijdend personeel.
pi_43611657
was het toevallig een busschauffeur van de GVB???
There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot
pi_43611683
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:13 schreef maaikevis het volgende:
was het toevallig een busschauffeur van de GVB???
Connexxion
pi_43611705
wss was ie chagrijnig omdat mensen als Surveillance-fiets van die flauwe garpjes uithalen bij m
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_43611770
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef PDOA het volgende:

[..]

Connexxion
Hm valt tegen. Klacht indienen! Dit is echt belachelijk...
There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot
  donderdag 16 november 2006 @ 16:20:08 #60
161901 Aluma
extra suusig!
pi_43611933
zijn vrouw minnares net ongesteld, ruzie met schoonma..

joh, die man had zijn dag even niet
slijtlaag geborsteld metaal effect 0,20 mm
pi_43612265
pi_43612695
Goed topic

Ik heb ook weleens gehad dat de bus verdwaald was, de weg was afgesloten en toen reed hij 'per ongeluk' een boerenfietspad op. Toen stond de bus vast in de blubber en moest iedereen uitstappen en op de volgende bus wachten
pi_43613055
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:38 schreef grizegrijn het volgende:
Goed topic

Ik heb ook weleens gehad dat de bus verdwaald was, de weg was afgesloten en toen reed hij 'per ongeluk' een boerenfietspad op. Toen stond de bus vast in de blubber en moest iedereen uitstappen en op de volgende bus wachten
Reed die ook verkeerd om vervolgens in de blubber te eindigen dan?
pi_43613567
was je ook uitgestapt lollll :S net of hij al rijdend kan zien dat jij op het knopje drukt en dan wordt het maar vechten, als die gast jouw slaat kan je hem mooi aanklagen, ik bedoel , jij deed niets verkeerd
Haleloeja
pi_43613630
Hij was gewoon aangebrand omdat je hem gepwnd had met je bus abonnement
  donderdag 16 november 2006 @ 17:19:50 #66
111843 Cassius
Something's fucky
pi_43614138
Of het nou terecht is of niet, als de chauffeur jou om wat voor reden dan ook zijn/haar bus uit wil hebben is dat zijn/haar recht. Daar kun je op dat moment lijkt me verder weinig aan doen.
pi_43614969
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:19 schreef Cassius het volgende:
Of het nou terecht is of niet, als de chauffeur jou om wat voor reden dan ook zijn/haar bus uit wil hebben is dat zijn/haar recht. Daar kun je op dat moment lijkt me verder weinig aan doen.
Hij heeft er toch geen geldige reden voor..
pi_43615036
PWND!
pi_43615127
quote:
Op donderdag 16 november 2006 17:19 schreef Cassius het volgende:
dat mag dus NIET als hij er geen gegronde (rechtvaardige) reden voor heeft. Hij mag toch ook geen allochtonen weren om zijn 'reden' dat die altijd alles slopen Het is een OPENBAAR vervoersmiddel en hij mag dat dus niet doen..

daarom vind ik het ook dom/zwak en raar dat TS gewoon eruit gestapt is.. Of het moet een bodybuilder zijn die je helemaal in elkaar ramt, maar ik vind de meeste buschauffeurs maar zielige kneusjes..... en daarbij je hebt niet gedrukt en wilt er niet uit... dan ga je er toch niet uit laat 'm maar lkkr de politie o.i.d bellen... boeiend
Haleloeja
pi_43615724
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:36 schreef Joepie het volgende:
Busmaatschappij bellen danwel schrijven met je klacht. Je krijgt weliswaar een standaard excuus brief terug, maar als maar genoeg mensen klagen over dezelfde chauffeur nemen ze hopelijk wel maatregelen.
Mijn vader is buschauffeurn en zie weet dat dat geen ruk helpt.Je moet bij degene klagen die de aanbesteding geregeld heeft.(hier in het noorden is dat het OV-bureau.) of bij de provincie. Dat helpt beter.

En idd,chauffeurs die zo doen kunnen beter een baantje als putjesschepper op zee gaan zoeken.
pi_43618273
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:47 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Reed die ook verkeerd om vervolgens in de blubber te eindigen dan?
Nee toen moesten we teruglopen naar de dichtstijzijnde bushalte.
pi_43621099
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:21 schreef Alicey het volgende:

[..]

Tja, ik gebruik een bus als ik geen andere vervoersmiddelen tot mijn beschikking heb. Als ik dan geen strippenkaart meer heb zal ik een kaartje moeten kopen. Weinig aan te doen lijkt me.
Het gaat erom dat het irritant is dat mensen pas in de bus op zoek gaan naar hun vervoersbewijs, of in jouw geval portomonnee. Je wist dat je een kaartje moest kopen, dus had je in jouw geval je portomonnee al klaar kunnen hebben bij het instappen. Veel aan te doen lijkt me.
pi_43621274
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:14 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Het gaat erom dat het irritant is dat mensen pas in de bus op zoek gaan naar hun vervoersbewijs, of in jouw geval portomonnee. Je wist dat je een kaartje moest kopen, dus had je in jouw geval je portomonnee al klaar kunnen hebben bij het instappen. Veel aan te doen lijkt me.
De hele tijd met mijn portemonnee klaar staan zie ik weer niet zitten. Meestal zal ik hem snel te pakken hebben voor ik instap, maar soms ligt-ie onderop en duurt het iets langer eer ik'm te pakken heb..
pi_43622109
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:26 schreef Timmai het volgende:

[..]

bejaarden die wanhopig als eerste uitwillen stappen en dan ook nog als eerst bij de trap willen lopen maak het bijna ieder keer mee, iedereen wilt doorlopen op de trappen bij zuid wtc/sloterdijk, lopen ze op hun slofjes voor de rest

@die post met buschauffer kutstudent, denk niet dat ik het daar bij had gelaten, als we zo kortaf gaan doen kan ik hetnog veel beter
  donderdag 16 november 2006 @ 22:26:56 #75
111382 Ofyles2
pi_43623021
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:19 schreef Alicey het volgende:

[..]

De hele tijd met mijn portemonnee klaar staan zie ik weer niet zitten. Meestal zal ik hem snel te pakken hebben voor ik instap, maar soms ligt-ie onderop en duurt het iets langer eer ik'm te pakken heb..
Zorg dan voor wat consequentie. Tijd is geld, ik weiger een paar zones extra af te stempelen omdat er iemand zogenaamd zijn porto niet kan vinden. Instaptijden zijn hooguit cruciaal als het gaat om het halen van je aansluiting.
pi_43623802
men. Sommige chauffeurs zijn echt hoeren. Maar ach, lekker laten lullen.
Enige wat ze meoten doen is rap rijden en je van A naar B brengen en niet zeiken.
En wat jij als reiziger moet doen is rap je kaartje tonen, zitten/staan en uitstappen.

Sim-pel
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_43625989
ik ben een keer geweigerd in de bus ik kwam aan met kleingeld voor een kaartje, zegt die chauffeur; "ja daar heb ik geen zin in hoor, stap maar uit" ik stond echt met mn bek vol tanden maar goed dr stond een hele rij achter me en anders hou ik die mensen ook maar op, dus ben uitgestapt en heb meteen een klacht bij de BBA ingediend. wat een eikels die buschauffeurs!! vandaag ook zoiets nog bij de NS meegemaakt. stond op amsterdam centraal en wilde naar utrecht centraal, de trein ging al bijna weg maar er stond nog 1 deur open, dus ik ren naar die deur toe om erin te springen,staan daar 2 conducteurs; "ja dat kan niet meer" en toen ging de deur dicht!!!
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
pi_43626172
quote:
Op donderdag 16 november 2006 21:14 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Dat is zeker irritand
pi_43626181
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:12 schreef myfairlady het volgende:
vandaag ook zoiets nog bij de NS meegemaakt. stond op amsterdam centraal en wilde naar utrecht centraal, de trein ging al bijna weg maar er stond nog 1 deur open, dus ik ren naar die deur toe om erin te springen,staan daar 2 conducteurs; "ja dat kan niet meer" en toen ging de deur dicht!!!
Hypocriete kut dat je bent... Als ze de deur open houden voor iedereen die te laat is dan zou er nooit meer een trein op tijd vertrekken. Zorg maar dat je op tijd op het station bent .
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_43626710
Alleen een keer iets belachelijks in de trein meegemaakt. Paar jaar geleden (was 12 ofzo) ging ik met iemand naar Amsterdam ofzo, kaartje gekocht maar niet afgestempeld (wist ik veel dat dat moest, was m'n 1e keer zelfstandig met de trein ), conducteur ons af lopen te zeiken. Toen maar gewoon volgende halte even snel gestempeld en de trein weer in.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_43626980
quote:
Op donderdag 16 november 2006 15:08 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant:
Zijkant staat het normal toch ook? (Althans in Groningen wel).

Heb weleens meegemaakt dat een buschauffeur aan een passagier vroeg waar hij heen moest
En ook een keer dat hij vergat af te slaan, en toen maar even een stukje omreed..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_43627024
Hoe dichter bij de uitgang hoe sneller je uit de bus bent!
pi_43627288
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:03 schreef Soho het volgende:
Hoe dichter bij de uitgang hoe sneller je uit de bus bent!
Tenzij je net instapt, dan duurt het meestal nog wel even.
pi_43627399
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:25 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Tenzij je net instapt, dan duurt het meestal nog wel even.
Als je net instapt en je staat vlak voor de uitgang ben je toch ook zo uit de bus?!?
pi_43628081
Amsterdamse buschauffeurs: pedal to the metal
  vrijdag 17 november 2006 @ 03:43:37 #86
159652 PPAUL
.de pispot.
pi_43628245
mischien een grote klaagbaak bus topic openen want ik heb ook nogal wat gevallen
Hesitation means masturbation…
pi_43628980
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 00:20 schreef Blivox het volgende:

[..]

Hypocriete kut dat je bent... Als ze de deur open houden voor iedereen die te laat is dan zou er nooit meer een trein op tijd vertrekken. Zorg maar dat je op tijd op het station bent .
Idd. Als ze voor 1 iemand langer wachten en de deur openhouden, kunnen 50 mensen in die trein een aansluiting missen. Veel conducteurs kiezen dan voor die 50 die wel op tijd waren.

En terecht
pi_43629174
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Zorg dan voor wat consequentie. Tijd is geld, ik weiger een paar zones extra af te stempelen omdat er iemand zogenaamd zijn porto niet kan vinden. Instaptijden zijn hooguit cruciaal als het gaat om het halen van je aansluiting.
De meeste buslijnen zijn daar op berekend. In deze regio wel althans.
pi_43629602
Ik herinner me nog een keer van een aantal jaar geleden. Ik moest de bus nemen naar me stage in een industrieterrein. De bus stopt daar netjes bij de halte en ik wil uitstappen. Omdat ik toen naast de buschauffeur stond dacht ik dat hij de deur wel open zou doen.

Chauffeur: "ja je moet volgende keer wel achter uitstappen"
Ik: "Ok."
Chauffeur: "na ga je nog achter uistappen of niet!?"

Kon ik naar achter lopen om daar uit te stappen. Als ie nou gewoon niet zo moeilijk deed en die voordeur open doet! :S is ook beter voor die andere mensen!
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:47:04 #90
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_43630350
quote:

[..]

Hou op man, als hij wou knokken had hij een andere baan moeten kiezen, kan me niet voorstellen dat je zijn bevelen ook nog opvolgt. Als je er niet uit hoeft, stap je niet uit. Ongeacht wat zo'n laag geschoolde idioot je ook verteld!
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_43630371
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:09 schreef .iM het volgende:
Ik herinner me nog een keer van een aantal jaar geleden. Ik moest de bus nemen naar me stage in een industrieterrein. De bus stopt daar netjes bij de halte en ik wil uitstappen. Omdat ik toen naast de buschauffeur stond dacht ik dat hij de deur wel open zou doen.

Chauffeur: "ja je moet volgende keer wel achter uitstappen"
Ik: "Ok."
Chauffeur: "na ga je nog achter uistappen of niet!?"

Kon ik naar achter lopen om daar uit te stappen. Als ie nou gewoon niet zo moeilijk deed en die voordeur open doet! :S is ook beter voor die andere mensen!
Maar dat staat toch overal aangegeven? (En als je vaker met de bus gaat weet je dat toch?)

Mocht de bus vol zijn en ik sta voorraan, ga ik niet gewoon staan wachten totdat de chauffeur de boodschap begrijpt. Ik vraag gewoon netjes of ik voor mag uitstappen...
pi_43630512
In de bus waar ik inzat stond dat niet aangegeven. Ik zat voorin op de stoel en toen ik bij de deur stond deed hij hem dicht. Bovendien liet hij in de halte ervoor wèl mensen daar uitstappen.
pi_43630514
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:47 schreef maaikevis het volgende:

[..]

Maar dat staat toch overal aangegeven? (En als je vaker met de bus gaat weet je dat toch?)
Waarom gaat het toch altijd over regels en niet over common sense?
pi_43630557
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:53 schreef Alicey het volgende:

[..]

Waarom gaat het toch altijd over regels en niet over common sense?
Tja ik vind het ook logisch... die regels hangen er denkik voor mensen die als een domme koe ergens gaan staan en dan wachten tot de ander van hun voorhoofd heeft gelezen wat je wilt
pi_43630593
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:53 schreef .iM het volgende:
In de bus waar ik inzat stond dat niet aangegeven. Ik zat voorin op de stoel en toen ik bij de deur stond deed hij hem dicht. Bovendien liet hij in de halte ervoor wèl mensen daar uitstappen.
Dus ik neem aan dat je voor de eerste keer in de bus zat? Iemand die vaker met de bus rijd weet dat gewoon...

Tja misschien had ie een pest-bui (gebeurd wel vaker bij busschauffeurs) maar dat neemt niet weg dat je gewoon netjes kan vragen of je er daar uit mag??
pi_43630617
In de nieuwere bussen staat het idd duidelijk aangegeven. Maar toen die tijd in die hele oude bussen niet.
pi_43630637
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:57 schreef .iM het volgende:
In de nieuwere bussen staat het idd duidelijk aangegeven. Maar toen die tijd in die hele oude bussen niet.
nogmaals:

Dus ik neem aan dat je voor de eerste keer in de bus zat? Iemand die vaker met de bus rijd weet dat gewoon...

(----) maar dat neemt niet weg dat je gewoon netjes kan vragen of je er daar uit mag??
pi_43630660
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:57 schreef maaikevis het volgende:

[..]

Tja misschien had ie een pest-bui (gebeurd wel vaker bij busschauffeurs) maar dat neemt niet weg dat je gewoon netjes kan vragen of je er daar uit mag??
Dit was geloof ik niet mijn eerste keer, wel een van de eerste. Bij de allereerste keer was ik vergeten te stempelen. Ik had hem ook gevraagd of ik er uit mocht maar dat moest per se bij de achterdeur.
pi_43630752
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:55 schreef maaikevis het volgende:

[..]

Tja ik vind het ook logisch... die regels hangen er denkik voor mensen die als een domme koe ergens gaan staan en dan wachten tot de ander van hun voorhoofd heeft gelezen wat je wilt
Ik bedoel het meer in de zin van je staat voorin, dan is het makkelijker om voorin uit te stappen. Waarom die regel?
pi_43630907
Precies! Kijk ik snap het heus wel dat het irritant is als de bus bij een halte stopt en er moeten mensen instappen. Maar als er niemand instaat en je staat toch al bij die deur dan gaat dat toch sneller?
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:09:56 #101
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43630930
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:08 schreef .iM het volgende:
Precies! Kijk ik snap het heus wel dat het irritant is als de bus bij een halte stopt en er moeten mensen instappen. Maar als er niemand instaat en je staat toch al bij die deur dan gaat dat toch sneller?

Maar in Nederland reguleren we graag alles. Stick to the rules.
pi_43630949
quote:
buschauffeur weer "nou, zoek zelf maar uit hoe je op CS komt.. stomme kutstudent" en dat waren dus wel zijn letterlijke woorden! niet normaal zeg..
Super!
pi_43630965
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:03 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik bedoel het meer in de zin van je staat voorin, dan is het makkelijker om voorin uit te stappen. Waarom die regel?
Ow zo haha sorry begreep je verkeerd.

Volgens mij is het er inderdaad omdat voorin mensen erin moeten. Ik stap weleens voor uit maar alleen als er niemand staat en ik heb er nog nooit gezeur mee gehad.

Die regel zal er wel zijn om te voorkomen dat mensen er een gewoonte van maken om voor uit te stappen? Geen idee...
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:16:27 #104
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_43631096
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:11 schreef maaikevis het volgende:

[..]

Ow zo haha sorry begreep je verkeerd.

Volgens mij is het er inderdaad omdat voorin mensen erin moeten. Ik stap weleens voor uit maar alleen als er niemand staat en ik heb er nog nooit gezeur mee gehad.

Die regel zal er wel zijn om te voorkomen dat mensen er een gewoonte van maken om voor uit te stappen? Geen idee...
Misschien, maar wanneer iemand voor staat is dat ook het meest logische..
pi_43631735
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:05 schreef PDOA het volgende:
Chauffeur: als je op het knopje drukt moet je wel uitstappen!
Ik: ik drukte helemaal niet op het knopje! Ik moet er pas bij CS uit.
Chauffeur: ik zag je net drukken, en waarom sta je anders bij de deur, he?
Ik: omdat er geen plek is om te zitten!
Chauffeur: maar je drukte wel op die knop!
Ik: ik drukte niet op die fucking knop, mafkees! Ik moet hier helemaal niet uit.
Chauffeur: uitstappen, nu!!
Ik: wtf!
Chauffeur: neem maar een andere bus grappenmaker!
Ik:
Zei niemand hier wat van? Als de bus zo vol zit hebben de andere reizigers toch ook gezien of je drukte of niet.... lekker asociaal om alleen aan zichzelf te denken en niet te zeggen dat de chauffeur stront in z'n ogen heeft en liever naar de weg moet kijken dan naar wie er precies op 't knopje drukt.
pi_43632159
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:39 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Zei niemand hier wat van? Als de bus zo vol zit hebben de andere reizigers toch ook gezien of je drukte of niet.... lekker asociaal om alleen aan zichzelf te denken en niet te zeggen dat de chauffeur stront in z'n ogen heeft en liever naar de weg moet kijken dan naar wie er precies op 't knopje drukt.
Ik zag wel een oude taart afkeurend ja-knikken naar me maar voor de rest keek iedereen strak voor zich uit. Nederland man, jeweettoch!
pi_43632272
Ik heb een keer in de bus gezeten dat een vrouw op het knopje drukte, en toen de bus bij de halte was bleef ze zitten.

Het meisje dat bij de deur stond (ze hoefde niet lang in de bus dus ging niet zitten) kreeg de volle laag van de buschauffeur.

De vrouw die wél drukte deed net alsof ze van niks wist...

Dan ben je toch triest of niet?
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:28:31 #108
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_43634866
Best wel ja.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:40:41 #109
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_43635255
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:57 schreef maaikevis het volgende:
Ik heb een keer in de bus gezeten dat een vrouw op het knopje drukte, en toen de bus bij de halte was bleef ze zitten.

Het meisje dat bij de deur stond (ze hoefde niet lang in de bus dus ging niet zitten) kreeg de volle laag van de buschauffeur.

Je had die vrouw moeten NSB-en.
Laffe mensen die andere mensen laten opdraaien voor hun fout.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:09:52 #110
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43636138
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:40 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Je had die vrouw moeten NSB-en.
Laffe mensen die andere mensen laten opdraaien voor hun fout.
je haalt de woorden uit mijn mond.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_43636303
Hoe kansloos als een buschauffeur je kan verplichten uit te stappen (als je er niet uit moet en niks 'verkeerds' hebt gedaan)

uitgezonderd als de bus kapot is ofzo
---
pi_43640920
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

De meesten wel. In ieder geval moet je nooit naar Amsterdam komen, daar het GVB F1-piloten heeft ingehuurd als rijdend personeel.
Je kan het ook overdrijven he. Hier in Amsterdam Noord rijden er vaak oudere chauffeurs op de bussen die meestal niet verder dan de 1e/2e versnelling komen.
Tok.
  zaterdag 18 november 2006 @ 01:56:13 #113
111382 Ofyles2
pi_43648141
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 18:16 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Je kan het ook overdrijven he. Hier in Amsterdam Noord rijden er vaak oudere chauffeurs op de bussen die meestal niet verder dan de 1e/2e versnelling komen.
Maar wat dacht je van die ene knaap op lijn 35 die met 80 de IJtunnel induikt?
  zaterdag 18 november 2006 @ 01:57:42 #114
111382 Ofyles2
pi_43648163
quote:

Zulke mensen moeten gewoon en publique stevig verbouwd worden. Dat ze dit afleren.
pi_43649945
quote:

Ik vind toch vooral de chauffeur fout hoor, om kwaad te worden als je verkeerd gedrukt hebt, niet iedereen kent tenslotte alle routes.... als er nu iemand is die meerdere keren verkeerd drukt, expres, ja dan kan ik me wel voorstellen dat 'ie kwaad wordt en diegene er uit zet, helemaal mee eens. Maar 1x? Ik zou zelf nog wel wat zeggen als 'ie tegen iemand anders uitvalt maar ik kan ook wel begrijpen dat een mevrouw daar te bang voor was, of gewoon helemaal verbijsterd over de reactie van de buschauffeur over zo'n onbenullig foutje!

Ik zit zelf eigenlijk alleen op onbekende trajecten in de bus -in m'n woonplaats & werk stad heb ik beide een fiets staan, en ik heb ook geen wekelijkse of maandelijkse uitjes waar ik met de bus heenga- dus die paar keer per jaar dat ik wel een uitstapje maak met busvervoer zit ik altijd wat onzeker te kijken waar ik precies moet uitstappen... meestal vraag ik aan de chauffeur om even te zeggen als we bij de halte zijn maar ja, heb ook wel 's meegemaakt dat die 't vergat dus ik probeer ook zelf op te letten en 't aan andere passagiers te vragen. Dan zit ik wel eens een enkele keer mis, en ik zou behoorlijk sjacherijnig worden als de chauffeur me dan uit de bus zou zetten!
pi_43649952
Buschauffeurs hebben echt zo'n simpel leven.. Dat ze om zo'n knullige dingen boos kunnen worden...
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_43649971
Goede TT! Maar je waarden en normen zijn wel goed, er zijn genoeg van die paupers die wel op de vuist gaan
pi_43651564
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 01:56 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Maar wat dacht je van die ene knaap op lijn 35 die met 80 de IJtunnel induikt?
Ik maak nu niet echt meer chauffeurs mee die zo hard rijden. Een paar maanden terug was er wel een busschauffeur die een andere bus in de IJtunnel via de linkerbaan inhaalde, die ging nog wel harder dan 80 als je het mij vraagt.
Er zouden weer eens wat meer snelheidsduivels op die bussen moeten komen.
Tok.
pi_43651940
Wat te denken van een buschauffeur die tegen een kind van drie zegt,Omdat die éven niet zit als we langs een halte komen (hij mag bij het tankstation op het knopje drukken en toen we stilstonden ging hij kijken of we er al waren ,:"Je moet gaan zitten! Hoor je dat!! anders ga je DOOD!"
Zo ging het ongeveer:
Komt naar me toe en begint in kerkraads dialect wat te vertellen.
Ik versta dat dus écht niet.En ook nog eens retesnel dus ik kan het niet volgen.
Iets over remmen,een vooruit en een zus die lijkenwasser is. Ja, met andere woorden,kind. moet zitten blijven anders komt ie bij de lijkenwasser of zo ?

Nou goed, Ik laat m uitpraten en zeg dan heel vriendelijk dat ik er geen woord van versta maar dat ie vast bedoeld dat mijn zoontje. moet blijven zitten.en dat ie al zit.

Draait ie zich naar mijn zoontje., en zegt tegen hem:
JIJ, ALS JE NIET GAAT ZITTEN GA JE DOOD, HOOR JE! Ik (en nog andere mensen in de bus) kijken m eens raar aan en mijn zoontje. kijkt m ook eens raar aan.

Ik zeg tegen die man: dat snapt ie toch niet, dood,hállo, hij is drie!
Kijkt ie me héél smerig aan en zegt in volmaakt nederlands:
Nee,maar jij snapt me wel , of je moet zo nodig je kindergeld willen missen!!!

Ik heb gezegd: Pardon? Alsof dat mijn zorg is als er iets met mijn kind gebeurd? KINDERGELD? Idioot! Meneer wilde ook dat ik zou uitstappen,maar dat heb iik niet gedaan.Ik betaal tot ik thuis ben,dan rij ik ook tot ik thuis ben.
Met zoontje op schoot die maar bleef huilen over "dood" en een kwade chauffeur die (rond een uur of acht savonds,was al donker) ons wilde laten lopen!

Toen ik kwaad uitstapte wilde mijn zoontje pertinent niet lopen,want: moet zitten! anders ga je dood!

Heb een klacht ingediend, en een dag later kreeg ik een mailtje: "omdat uw klacht enig onderzoek vergt vragen wij u drie weken geduld te hebben"

Met andere woorden: Chauffeur,heb je dat gezegd? we kregen een klacht..Nee? niet gezegd? Oke, dan gaan we mailen dat we het onderzocht hebben en dat het niet waar is

Maar ondertussen
pi_43652116
Ik heb wel es gehad;

de chauffeur rijdt ineens de hele andere kant op..... Hij ging op een kruispunt naar rechts ipv links . We zaten met z'n 10en in de bus, en iedereen keek elkaar aan van: ' '... Dus hij rijdt door, we denken van omleiding ofzo... Maar wat doetie; rijdtie gewoon naar de connexxion-garage Zet zijn bus op die plaats, stapt uit en iedereen zit echt zo te kijken van WTF En de chauffeur doet dit alles zonder iets te zeggen......

Komtie 5 minuten later weer in de bus, zegtie: 'ja jongens en meisjes, we pakken een andere bus, de stoel van mij is stuk'.... Goh hadie ook gelijk kunnen zeggen... Wij naar een andere bus lopen... en toen konden we beginnen aan de terugweg naar het kruispuint waar hij links moest

In plaats van datie gewoon ff zegt wat er aan de hand is... nee hij rijdt de bus gewoon zonder wat te zeggen, tijdens zijn dienst, rechtstreeks naar z'n garage
Haleloeja
pi_43652645
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 11:33 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb wel es gehad;

de chauffeur rijdt ineens de hele andere kant op..... Hij ging op een kruispunt naar rechts ipv links . We zaten met z'n 10en in de bus, en iedereen keek elkaar aan van: ' '... Dus hij rijdt door, we denken van omleiding ofzo... Maar wat doetie; rijdtie gewoon naar de connexxion-garage Zet zijn bus op die plaats, stapt uit en iedereen zit echt zo te kijken van WTF En de chauffeur doet dit alles zonder iets te zeggen......

Komtie 5 minuten later weer in de bus, zegtie: 'ja jongens en meisjes, we pakken een andere bus, de stoel van mij is stuk'.... Goh hadie ook gelijk kunnen zeggen... Wij naar een andere bus lopen... en toen konden we beginnen aan de terugweg naar het kruispuint waar hij links moest

In plaats van datie gewoon ff zegt wat er aan de hand is... nee hij rijdt de bus gewoon zonder wat te zeggen, tijdens zijn dienst, rechtstreeks naar z'n garage
dat is toch een geweldige actie man
pi_43664443
quote:
Ik heb wel es gehad;

Heel verhaal.
Mijn pa moest laatst ook met passagiers en al naar de garage.Ze hadden zijn bus niet afgetankt,dus kon mijn pa even halverwege de rit tanken.Pa over de intercom:"Dames en heren,we gaan even naar de garage want ik moet tanken.Tenzij u graag duwt."
Passagiers:
pi_43665060
haha! In Arnhem heb je trolleys, enige rotpunt is dat als dat ding eraf ligt het soms even kan duren eer je verder kunt rijden.
Leuk topic dit zeg, geweldig die buschauffeurs! Gelderland, leuk ook! Je zou maar 1 halte verder eruit moeten!
pi_43666196
quote:
Ik heb wel es gehad;

Hehe. Ik heb ook 2 keer gehad dat de chauffeur expres een ommetje maakte. Toen ik nog kleiner was sloeg de bus opeens linksaf bij een rotonde, in plaats van dat 'ie rechtdoor ging. Ik raakte toen in paniek want ik had 1 zone afgestempeld en de bus ging de kant van de snelweg op, in de richting van Amsterdam CS. Ik wilde al opstaan toen een man tegen me zei dat de chauffeur dit expres deed, dus ik kon rustig blijven zitten.

Ook een keer op Amsterdam CS, de bus stond een hele tijd stil bij de halte, toen ging 'ie eindelijk vertekken dus wij allemaal blij. Opeens mompelde de chauffeur iets via de intercom 'we gaan even een ommetje maken'. Dat betekende dat 'ie bij het stoplicht rechtsaf sloeg, weer terug richting het Amsterdam CS. Om daarna vervolgens weer naar de halte te gaan waar we net stonden en weer een tijdje bleef wachten!
Tok.
pi_43667953
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:28 schreef Youssef het volgende:

[..]

GMTA, typisch een KLB topic...
Lul niet man, je bent zelf net zo.
I think I'm a banana tree
pi_43686415
Ik neem echt zelden de bus en dat heeft zo ook zijn redenen.
Ik moest een keer van Den haag naar Delft met de bus. Dus ik loop naar de halte toe, zie ik ineens die bus aankomen. Ik rennen voor het vaderland. Kon nog net op tijd de bus in stappen , alleen was dit de achterste deur. De bus was extra lang dus voordat ik helemaal naar voren was gelopen, was die bus allang en breed weer vertrokken. Maar wat bleek in de bus achterin stond gewoon stempel machine. Dus ik denk, nou stempel ik daar toch even af..
Ik alleen twijfelen over hoeveel zones het nou precies moesten zijn, ik toch maar naar voren gelopen om het te vragen.
Eerste reactie van de chauffeur: Je moet altijd voorin instappen
Ik: Ja, maar u was anders al weggereden
chauffeur: Had je maar eerder van huis weg moeten gaan
ik:
chauffeur: Nu moet ik dus tijdens het rijen weer gaan afstempelen

De bus stond gewoon voor een stoplicht
Was gewoon zo vriendelijk om gewoon te vragen hoeveel zones ik moest afstempelen? Ik ging toch niet gewoon zitten??
Die mensen zijn zo onvriendelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')