Idd, was echt blijven staan...quote:
Jawel. Als ik was blijven staan was het ws knokken geblazen, en 's ochtends vroeg vermijd ik liever dat soort dingen.quote:
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:09 schreef PDOA het volgende:
[..]
Jawel. Als ik was blijven staan was het ws knokken geblazen, en 's ochtends vroeg vermijd ik liever dat soort dingen.
Hij had toch geen bewijs dat jij drukte. Ik zou lekker blijven staan, hij kan je niks maken. Wat hierboven al gezegd wordt, de politie bellen?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:09 schreef PDOA het volgende:
[..]
Jawel. Als ik was blijven staan was het ws knokken geblazen, en 's ochtends vroeg vermijd ik liever dat soort dingen.
ziehier een typische fokkerquote:Op donderdag 16 november 2006 14:09 schreef PDOA het volgende:
[..]
GMTA, typisch een KLB topic...quote:Op donderdag 16 november 2006 14:24 schreef Flashwin het volgende:
ziehier een typische fokkerstil als een muis in het echt, maar op het forum ozo stoer.
en je zei ook geen "mafkees" en "fucking", schijterd
Nee het ging zo:quote:Op donderdag 16 november 2006 14:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker voor hem gedaan ?
Of wat anders ?
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:37 schreef Nega het volgende:
[..]
Nee het ging zo:
TS stond bij de deur, want hij kon niet zitten, toen stopte de bus bij een halte waar TS niet moest zijn, toch moest hij van de chauffeur de bus verlaten, omdat de chauffeur hem beschuldigde van het feit dat TS op het knopje had gedrukt, wat hij dus helemaal niet had gedaan, de chauffeur geloofde dat niet, en toen werd hij boos op TS, en dwong hem de bus te verlaten.![]()
laat me radenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:28 schreef .iM het volgende:
Ik had zoiets vorig jaar. Een vriend en ik stapte in de bus, OV laten zien en tijdens het doorlopen zegt ineens die buschauffeur: "JA JULLIE MOGEN NIET ACHTERIN ZITTEN!".
Wij: waarom niet?
Chauffeur: Omdat jullie dan vervelend gaan doen!
Wij:![]()
Chauffeur: Hup! Opschieten! Voorin gaan zitten en niet verder dan de eerste vier stoelen, en anders stap je maar uit!
Vriend: Doe die kk deur dan open!
Chauffeur: Daaag! En ik zal ook tegen bus 101 zeggen dat ze jullie niet mee moeten nemen!
Fucking idiot..
Ik denk alleen omdat we bruin zijn. Echt belachelijk. Alsof elk bruin persoon zo is.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
laat me radentype straafschoffie?
bruin cq ganstah?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:53 schreef .iM het volgende:
[..]
Ik denk alleen omdat we bruin zijn. Echt belachelijk. Alsof elk bruin persoon zo is.![]()
haha kmoest d'r om lachen sorryquote:Op donderdag 16 november 2006 14:57 schreef Smeich het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat de buschauffeur letterlijk de weg kwijt was, tweemaal trouwens!
En ik had begin dit jaar in Utrecht ook wat leuk tijdens mijn afstudeerstage. Stond ik bij Rijnsweerd Noord op bus 11 naar CS te wachten, en toen er een bus aankwam dacht ik, dat is 11. Dus ik instappen maar verbaasde me dat veel mensen bleven staan. Plots al die mensen die nog stonden te wachten lopen naar achteren terwijl de deuren van mijn bus net gingen sluiten. Ik naar achteren kijken en ja hoor.. 11 kwam er net aan. Dus ik zo van wtf, waar ben ik dan ingestapt? En ja hoor.. ik zat in de verkeerde bus, richting Lunetten bleek, al was het dezelfde soort bus en dacht ik dat alleen 11 zo lang was. Dus ik naar de buschauffeur toegelopen terwijl deze net links de snelweg opging ipv rechts het centrum in en gevraagd hoe ik zsm op Utrecht CS kan aankomen.
Vraagt hij zo "ah, verkeerde bus gepakt?" waarop ik dus bevestig antwoord.
Reageert hij zo van "beetje stom he?"
en ik zoiets van "ja, kan gebeuren, maar hoe kom ik nu zsm op CS?"
hij weer "vindt jij jezelf nu niet erg stom?"
en ik dacht hij loopt te geinen, dus ik beetje lachwekkend antwoorden van ja beetje wel he
buschauffeur weer "nou, zoek zelf maar uit hoe je op CS komt.. stomme kutstudent" en dat waren dus wel zijn letterlijke woorden! niet normaal zeg.. uiteindelijk een vrouw die net achter mij zat vertelde me hoe ik er kon komen.
Als dat verhaal waar is dan is het echt een retard als chauffeur.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:57 schreef Smeich het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat de buschauffeur letterlijk de weg kwijt was, tweemaal trouwens!
En ik had begin dit jaar in Utrecht ook wat leuk tijdens mijn afstudeerstage. Stond ik bij Rijnsweerd Noord op bus 11 naar CS te wachten, en toen er een bus aankwam dacht ik, dat is 11. Dus ik instappen maar verbaasde me dat veel mensen bleven staan. Plots al die mensen die nog stonden te wachten lopen naar achteren terwijl de deuren van mijn bus net gingen sluiten. Ik naar achteren kijken en ja hoor.. 11 kwam er net aan. Dus ik zo van wtf, waar ben ik dan ingestapt? En ja hoor.. ik zat in de verkeerde bus, richting Lunetten bleek, al was het dezelfde soort bus en dacht ik dat alleen 11 zo lang was. Dus ik naar de buschauffeur toegelopen terwijl deze net links de snelweg opging ipv rechts het centrum in en gevraagd hoe ik zsm op Utrecht CS kan aankomen.
en ik dacht hij loopt te geinen, dus ik beetje lachwekkend antwoorden van ja beetje wel he
buschauffeur weer "nou, zoek zelf maar uit hoe je op CS komt.. stomme kutstudent" en dat waren dus wel zijn letterlijke woorden! niet normaal zeg.. uiteindelijk een vrouw die net achter mij zat vertelde me hoe ik er kon komen.
Ben geen wannabe gangsta, just into hip hop.quote:
Dus je stapte gewoon in lijn 31!? Aan de ene kant mogen ze ook op de zijkanten van bussen vermelden waar ze naar toe gaan.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:57 schreef Smeich het volgende:
Dit heet niet voor niets Klaagbaak.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:04 schreef MouseOver het volgende:
Dan dien je een klacht in. Je kunt slechts verwachten dat z'n baas iets aan dat gedrag doet als niemand het meldt. Of je stopt met zeuren. Dat kan ook natuurlijk.
Nee, dit soort fictieve verhaaltjes schrijven vind ik zo ontzettend leuk.. toe danquote:Op donderdag 16 november 2006 15:01 schreef .iM het volgende:
[..]
Als dat verhaal waar is dan is het echt een retard als chauffeur.
[..]
ja, ik was niet aan het opletten en toen kwam er zo'n lange bus voor me neus te staan en de deuren gingen precies open voor mij, dus ik dacht 'instappen maar'! En ik keek al rond in die bus toen ik die grote menigte nog buiten zag staan, maar zag wel een bordje met de route van 11 in de bus hangen. Ik dacht dus goed te zitten, totdat ik dus naar achteren keek en lijn 11 zag staan.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus je stapte gewoon in lijn 31!? Aan de ene kant mogen ze ook op de zijkanten van bussen vermelden waar ze naar toe gaan.
Maar aan de andere kant:![]()
![]()
![]()
![]()
Zulke soorten mensen bezorgen medereizigers steeds hoofdbrekens. Eerst zou ik in mezelf klagen, mocht ik mijn aansluiting missen dan zou ik zeker amok veroorzaken.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:14 schreef Alicey het volgende:
De enige keer dat ik iets soortgelijks had was toen ik in een bus stapte en een kaartje wilde kopen. Ik zocht mijn portemonnee, maar er werd toen naar me gebromd dat het allemaal te lang duurde en dat ik maar door moest lopen.
Je moet dan ook niet altijd alles geloven wat er op de kaart staat.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:14 schreef Smeich het volgende:
[..]
Nee, dit soort fictieve verhaaltjes schrijven vind ik zo ontzettend leuk.. toe dan
[..]
ja, ik was niet aan het opletten en toen kwam er zo'n lange bus voor me neus te staan en de deuren gingen precies open voor mij, dus ik dacht 'instappen maar'! En ik keek al rond in die bus toen ik die grote menigte nog buiten zag staan, maar zag wel een bordje met de route van 11 in de bus hangen. Ik dacht dus goed te zitten, totdat ik dus naar achteren keek en lijn 11 zag staan.
Tja, ik gebruik een bus als ik geen andere vervoersmiddelen tot mijn beschikking heb. Als ik dan geen strippenkaart meer heb zal ik een kaartje moeten kopen. Weinig aan te doen lijkt me.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zulke soorten mensen bezorgen medereizigers steeds hoofdbrekens. Eerst zou ik in mezelf klagen, mocht ik mijn aansluiting missen dan zou ik zeker amok veroorzaken.
Ik erger me nog meer aan mensen die voor de bus rennen en dan nog hun kaartje zoeken. Buschauffeurs moeten denken aan 50 personen en niet aan eentje die dan nog de bus kruipend probeert te halen.
bejaarden die de bus instappen als de bus al 10 minuten te laat is..quote:Op donderdag 16 november 2006 15:21 schreef Smeich het volgende:
Vind ik ook zo irritant! Gebeurt veels te vaak dat er mensen instappen die je al ziet wachten bij de bushalte en vervolgens nog hun vervoersbewijs moeten zoeken... zoooooooo irritant is dat zeg!
erger kan niet!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:26 schreef Timmai het volgende:
[..]
bejaarden die de bus instappen als de bus al 10 minuten te laat is..![]()
chauffeurs zijn nooit chagerijnig toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:55 schreef Nega het volgende:
Of de chauffeur had een slecht humeur..
Weet niet, ik praat nooit met ze..quote:Op donderdag 16 november 2006 15:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
chauffeurs zijn nooit chagerijnig toch?
De meesten wel. In ieder geval moet je nooit naar Amsterdam komen, daar het GVB F1-piloten heeft ingehuurd als rijdend personeel.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:59 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
chauffeurs zijn nooit chagerijnig toch?
Connexxionquote:Op donderdag 16 november 2006 16:13 schreef maaikevis het volgende:
was het toevallig een busschauffeur van de GVB???
Hm valt tegen. Klacht indienen! Dit is echt belachelijk...quote:
Reed die ook verkeerd om vervolgens in de blubber te eindigen dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:38 schreef grizegrijn het volgende:
Goed topic
Ik heb ook weleens gehad dat de bus verdwaald was, de weg was afgesloten en toen reed hij 'per ongeluk' een boerenfietspad op. Toen stond de bus vast in de blubber en moest iedereen uitstappen en op de volgende bus wachten
Hij heeft er toch geen geldige reden voor..quote:Op donderdag 16 november 2006 17:19 schreef Cassius het volgende:
Of het nou terecht is of niet, als de chauffeur jou om wat voor reden dan ook zijn/haar bus uit wil hebben is dat zijn/haar recht. Daar kun je op dat moment lijkt me verder weinig aan doen.
dat mag dus NIET als hij er geen gegronde (rechtvaardige) reden voor heeft. Hij mag toch ook geen allochtonen weren om zijn 'reden' dat die altijd alles slopenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:19 schreef Cassius het volgende:
Of het nou terecht is of niet, als de chauffeur jou om wat voor reden dan ook zijn/haar bus uit wil hebben is dat zijn/haar recht. Daar kun je op dat moment lijkt me verder weinig aan doen.
Mijn vader is buschauffeurn en zie weet dat dat geen ruk helpt.Je moet bij degene klagen die de aanbesteding geregeld heeft.(hier in het noorden is dat het OV-bureau.) of bij de provincie. Dat helpt beter.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:36 schreef Joepie het volgende:
Busmaatschappij bellen danwel schrijven met je klacht. Je krijgt weliswaar een standaard excuus brief terug, maar als maar genoeg mensen klagen over dezelfde chauffeur nemen ze hopelijk wel maatregelen.
Nee toen moesten we teruglopen naar de dichtstijzijnde bushalte.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:47 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Reed die ook verkeerd om vervolgens in de blubber te eindigen dan?
Het gaat erom dat het irritant is dat mensen pas in de bus op zoek gaan naar hun vervoersbewijs, of in jouw geval portomonnee. Je wist dat je een kaartje moest kopen, dus had je in jouw geval je portomonnee al klaar kunnen hebben bij het instappen. Veel aan te doen lijkt me.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, ik gebruik een bus als ik geen andere vervoersmiddelen tot mijn beschikking heb. Als ik dan geen strippenkaart meer heb zal ik een kaartje moeten kopen. Weinig aan te doen lijkt me.
De hele tijd met mijn portemonnee klaar staan zie ik weer niet zitten. Meestal zal ik hem snel te pakken hebben voor ik instap, maar soms ligt-ie onderop en duurt het iets langer eer ik'm te pakken heb..quote:Op donderdag 16 november 2006 21:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het irritant is dat mensen pas in de bus op zoek gaan naar hun vervoersbewijs, of in jouw geval portomonnee. Je wist dat je een kaartje moest kopen, dus had je in jouw geval je portomonnee al klaar kunnen hebben bij het instappen. Veel aan te doen lijkt me.
bejaarden die wanhopig als eerste uitwillen stappen en dan ook nog als eerst bij de trap willen lopenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:26 schreef Timmai het volgende:
[..]
bejaarden die de bus instappen als de bus al 10 minuten te laat is..![]()
Zorg dan voor wat consequentie. Tijd is geld, ik weiger een paar zones extra af te stempelen omdat er iemand zogenaamd zijn porto niet kan vinden. Instaptijden zijn hooguit cruciaal als het gaat om het halen van je aansluiting.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
De hele tijd met mijn portemonnee klaar staan zie ik weer niet zitten. Meestal zal ik hem snel te pakken hebben voor ik instap, maar soms ligt-ie onderop en duurt het iets langer eer ik'm te pakken heb..
Dat is zeker irritandquote:Op donderdag 16 november 2006 21:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het irritant is dat mensen pas in de bus op zoek gaan naar hun vervoersbewijs, of in jouw geval portomonnee. Je wist dat je een kaartje moest kopen, dus had je in jouw geval je portomonnee al klaar kunnen hebben bij het instappen. Veel aan te doen lijkt me.
Hypocriete kut dat je bent... Als ze de deur open houden voor iedereen die te laat is dan zou er nooit meer een trein op tijd vertrekken. Zorg maar dat je op tijd op het station bentquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:12 schreef myfairlady het volgende:
vandaag ook zoiets nog bij de NS meegemaakt. stond op amsterdam centraal en wilde naar utrecht centraal, de trein ging al bijna weg maar er stond nog 1 deur open, dus ik ren naar die deur toe om erin te springen,staan daar 2 conducteurs; "ja dat kan niet meer" en toen ging de deur dicht!!!![]()
Zijkant staat het normal toch ook? (Althans in Groningen wel).quote:Op donderdag 16 november 2006 15:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus je stapte gewoon in lijn 31!? Aan de ene kant mogen ze ook op de zijkanten van bussen vermelden waar ze naar toe gaan.
Maar aan de andere kant:![]()
![]()
![]()
![]()
Tenzij je net instapt, dan duurt het meestal nog wel even.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:03 schreef Soho het volgende:
Hoe dichter bij de uitgang hoe sneller je uit de bus bent!
Als je net instapt en je staat vlak voor de uitgang ben je toch ook zo uit de bus?!?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Tenzij je net instapt, dan duurt het meestal nog wel even.
Idd. Als ze voor 1 iemand langer wachten en de deur openhouden, kunnen 50 mensen in die trein een aansluiting missen. Veel conducteurs kiezen dan voor die 50 die wel op tijd waren.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:20 schreef Blivox het volgende:
[..]
Hypocriete kut dat je bent... Als ze de deur open houden voor iedereen die te laat is dan zou er nooit meer een trein op tijd vertrekken. Zorg maar dat je op tijd op het station bent.
De meeste buslijnen zijn daar op berekend. In deze regio wel althans.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zorg dan voor wat consequentie. Tijd is geld, ik weiger een paar zones extra af te stempelen omdat er iemand zogenaamd zijn porto niet kan vinden. Instaptijden zijn hooguit cruciaal als het gaat om het halen van je aansluiting.
Hou op man, als hij wou knokken had hij een andere baan moeten kiezen, kan me niet voorstellen dat je zijn bevelen ook nog opvolgt. Als je er niet uit hoeft, stap je niet uit. Ongeacht wat zo'n laag geschoolde idioot je ook verteld!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:09 schreef PDOA het volgende:
[..]
Maar dat staat toch overal aangegeven? (En als je vaker met de bus gaat weet je dat toch?)quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:09 schreef .iM het volgende:
Ik herinner me nog een keer van een aantal jaar geleden. Ik moest de bus nemen naar me stage in een industrieterrein. De bus stopt daar netjes bij de halte en ik wil uitstappen. Omdat ik toen naast de buschauffeur stond dacht ik dat hij de deur wel open zou doen.
Chauffeur: "ja je moet volgende keer wel achter uitstappen"
Ik: "Ok."
Chauffeur: "na ga je nog achter uistappen of niet!?"
Kon ik naar achter lopen om daar uit te stappen. Als ie nou gewoon niet zo moeilijk deed en die voordeur open doet! :S is ook beter voor die andere mensen!
Waarom gaat het toch altijd over regels en niet over common sense?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:47 schreef maaikevis het volgende:
[..]
Maar dat staat toch overal aangegeven? (En als je vaker met de bus gaat weet je dat toch?)
Tja ik vind het ook logisch... die regels hangen er denkik voor mensen die als een domme koe ergens gaan staan en dan wachten tot de ander van hun voorhoofd heeft gelezen wat je wiltquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom gaat het toch altijd over regels en niet over common sense?
Dus ik neem aan dat je voor de eerste keer in de bus zat? Iemand die vaker met de bus rijd weet dat gewoon...quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:53 schreef .iM het volgende:
In de bus waar ik inzat stond dat niet aangegeven. Ik zat voorin op de stoel en toen ik bij de deur stond deed hij hem dicht. Bovendien liet hij in de halte ervoor wèl mensen daar uitstappen.
nogmaals:quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:57 schreef .iM het volgende:
In de nieuwere bussen staat het idd duidelijk aangegeven. Maar toen die tijd in die hele oude bussen niet.
Dit was geloof ik niet mijn eerste keer, wel een van de eerste. Bij de allereerste keer was ik vergeten te stempelen. Ik had hem ook gevraagd of ik er uit mocht maar dat moest per se bij de achterdeur.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:57 schreef maaikevis het volgende:
[..]
Dus ik neem aan dat je voor de eerste keer in de bus zat? Iemand die vaker met de bus rijd weet dat gewoon...
Tja misschien had ie een pest-bui (gebeurd wel vaker bij busschauffeurs) maar dat neemt niet weg dat je gewoon netjes kan vragen of je er daar uit mag??
Ik bedoel het meer in de zin van je staat voorin, dan is het makkelijker om voorin uit te stappen. Waarom die regel?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:55 schreef maaikevis het volgende:
[..]
Tja ik vind het ook logisch... die regels hangen er denkik voor mensen die als een domme koe ergens gaan staan en dan wachten tot de ander van hun voorhoofd heeft gelezen wat je wilt
quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:08 schreef .iM het volgende:
Precies! Kijk ik snap het heus wel dat het irritant is als de bus bij een halte stopt en er moeten mensen instappen. Maar als er niemand instaat en je staat toch al bij die deur dan gaat dat toch sneller?
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:57 schreef Smeich het volgende:
buschauffeur weer "nou, zoek zelf maar uit hoe je op CS komt.. stomme kutstudent" en dat waren dus wel zijn letterlijke woorden! niet normaal zeg..
Ow zo haha sorry begreep je verkeerd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik bedoel het meer in de zin van je staat voorin, dan is het makkelijker om voorin uit te stappen. Waarom die regel?
Misschien, maar wanneer iemand voor staat is dat ook het meest logische..quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:11 schreef maaikevis het volgende:
[..]
Ow zo haha sorry begreep je verkeerd.
Volgens mij is het er inderdaad omdat voorin mensen erin moeten. Ik stap weleens voor uit maar alleen als er niemand staat en ik heb er nog nooit gezeur mee gehad.
Die regel zal er wel zijn om te voorkomen dat mensen er een gewoonte van maken om voor uit te stappen? Geen idee...
Zei niemand hier wat van? Als de bus zo vol zit hebben de andere reizigers toch ook gezien of je drukte of niet.... lekker asociaal om alleen aan zichzelf te denken en niet te zeggen dat de chauffeur stront in z'n ogen heeft en liever naar de weg moet kijken dan naar wie er precies op 't knopje drukt.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:05 schreef PDOA het volgende:
Chauffeur: als je op het knopje drukt moet je wel uitstappen!
Ik: ik drukte helemaal niet op het knopje! Ik moet er pas bij CS uit.
Chauffeur: ik zag je net drukken, en waarom sta je anders bij de deur, he?
Ik: omdat er geen plek is om te zitten!
Chauffeur: maar je drukte wel op die knop!
Ik: ik drukte niet op die fucking knop, mafkees! Ik moet hier helemaal niet uit.
Chauffeur: uitstappen, nu!!
Ik: wtf!![]()
Chauffeur: neem maar een andere bus grappenmaker!
Ik:![]()
Ik zag wel een oude taart afkeurend ja-knikken naar mequote:Op vrijdag 17 november 2006 10:39 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Zei niemand hier wat van? Als de bus zo vol zit hebben de andere reizigers toch ook gezien of je drukte of niet.... lekker asociaal om alleen aan zichzelf te denken en niet te zeggen dat de chauffeur stront in z'n ogen heeft en liever naar de weg moet kijken dan naar wie er precies op 't knopje drukt.
Je had die vrouw moeten NSB-en.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:57 schreef maaikevis het volgende:
Ik heb een keer in de bus gezeten dat een vrouw op het knopje drukte, en toen de bus bij de halte was bleef ze zitten.
Het meisje dat bij de deur stond (ze hoefde niet lang in de bus dus ging niet zitten) kreeg de volle laag van de buschauffeur.
De vrouw die wél drukte deed net alsof ze van niks wist...
Dan ben je toch triest of niet?
je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je had die vrouw moeten NSB-en.![]()
Laffe mensen die andere mensen laten opdraaien voor hun fout.![]()
Je kan het ook overdrijven he.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De meesten wel. In ieder geval moet je nooit naar Amsterdam komen, daar het GVB F1-piloten heeft ingehuurd als rijdend personeel.
Maar wat dacht je van die ene knaap op lijn 35 die met 80 de IJtunnel induikt?quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:16 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven he.Hier in Amsterdam Noord rijden er vaak oudere chauffeurs op de bussen die meestal niet verder dan de 1e/2e versnelling komen.
Zulke mensen moeten gewoon en publique stevig verbouwd worden. Dat ze dit afleren.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:57 schreef maaikevis het volgende:
Ik heb een keer in de bus gezeten dat een vrouw op het knopje drukte, en toen de bus bij de halte was bleef ze zitten.
Het meisje dat bij de deur stond (ze hoefde niet lang in de bus dus ging niet zitten) kreeg de volle laag van de buschauffeur.
Ik vind toch vooral de chauffeur fout hoor, om kwaad te worden als je verkeerd gedrukt hebt, niet iedereen kent tenslotte alle routes.... als er nu iemand is die meerdere keren verkeerd drukt, expres, ja dan kan ik me wel voorstellen dat 'ie kwaad wordt en diegene er uit zet, helemaal mee eens. Maar 1x? Ik zou zelf nog wel wat zeggen als 'ie tegen iemand anders uitvalt maar ik kan ook wel begrijpen dat een mevrouw daar te bang voor was, of gewoon helemaal verbijsterd over de reactie van de buschauffeur over zo'n onbenullig foutje!quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:57 schreef maaikevis het volgende:
Ik maak nu niet echt meer chauffeurs mee die zo hard rijden. Een paar maanden terug was er wel een busschauffeur die een andere bus in de IJtunnel via de linkerbaan inhaalde, die ging nog wel harder dan 80 als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar wat dacht je van die ene knaap op lijn 35 die met 80 de IJtunnel induikt?
dat is toch een geweldige actie manquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:33 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb wel es gehad;
de chauffeur rijdt ineens de hele andere kant op..... Hij ging op een kruispunt naar rechts ipv links. We zaten met z'n 10en in de bus, en iedereen keek elkaar aan van: '
![]()
'... Dus hij rijdt door, we denken van omleiding ofzo... Maar wat doetie; rijdtie gewoon naar de connexxion-garage
![]()
Zet zijn bus op die plaats, stapt uit en iedereen zit echt zo te kijken van WTF
En de chauffeur doet dit alles zonder iets te zeggen......
Komtie 5 minuten later weer in de bus, zegtie: 'ja jongens en meisjes, we pakken een andere bus, de stoel van mij is stuk'.... Gohhadie ook gelijk kunnen zeggen...
Wij naar een andere bus lopen... en toen konden we beginnen aan de terugweg naar het kruispuint waar hij links moest
In plaats van datie gewoon ff zegt wat er aan de hand is...nee hij rijdt de bus gewoon zonder wat te zeggen, tijdens zijn dienst, rechtstreeks naar z'n garage
Mijn pa moest laatst ook met passagiers en al naar de garage.Ze hadden zijn bus niet afgetankt,dus kon mijn pa even halverwege de rit tanken.Pa over de intercom:"Dames en heren,we gaan even naar de garage want ik moet tanken.Tenzij u graag duwt."quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:33 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb wel es gehad;
Heel verhaal.
Hehe. Ik heb ook 2 keer gehad dat de chauffeur expres een ommetje maakte. Toen ik nog kleiner was sloeg de bus opeens linksaf bij een rotonde, in plaats van dat 'ie rechtdoor ging. Ik raakte toen in paniek want ik had 1 zone afgestempeld en de bus ging de kant van de snelweg op, in de richting van Amsterdam CS. Ik wilde al opstaan toen een man tegen me zei dat de chauffeur dit expres deed, dus ik kon rustig blijven zitten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:33 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb wel es gehad;
de chauffeur rijdt ineens de hele andere kant op..... Hij ging op een kruispunt naar rechts ipv links. We zaten met z'n 10en in de bus, en iedereen keek elkaar aan van: '
![]()
'... Dus hij rijdt door, we denken van omleiding ofzo... Maar wat doetie; rijdtie gewoon naar de connexxion-garage
![]()
Zet zijn bus op die plaats, stapt uit en iedereen zit echt zo te kijken van WTF
En de chauffeur doet dit alles zonder iets te zeggen......
Komtie 5 minuten later weer in de bus, zegtie: 'ja jongens en meisjes, we pakken een andere bus, de stoel van mij is stuk'.... Gohhadie ook gelijk kunnen zeggen...
Wij naar een andere bus lopen... en toen konden we beginnen aan de terugweg naar het kruispuint waar hij links moest
In plaats van datie gewoon ff zegt wat er aan de hand is...nee hij rijdt de bus gewoon zonder wat te zeggen, tijdens zijn dienst, rechtstreeks naar z'n garage
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |