Volgens mij staat ie op 1 zetel..quote:Op donderdag 16 november 2006 14:05 schreef SCH het volgende:
Pastors staat trouwens op 0 zetels - right
Extreem rechtsquote:Op donderdag 16 november 2006 14:03 schreef BlobdeBlauwer het volgende:
Goed idee
Extreem rechts in de regering.
ik ben zelf rechts maar moet NIKS maar dan OOK NIKS van WIlders of Pastors weten.
Goed topic tochquote:Op donderdag 16 november 2006 14:14 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
En alleen om dit te melden, heb je op Fok! een account aangemaakt..
Jaquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:16 schreef Aoristus het volgende:
ik geloof het
Welnee, na alles wat ie geflikt heeft en de onzin die hij verkondigt hebben ze nog veruit de meeste stemmen in de peilingen. Dan kan dit er ook nog wel bij, die stemmers zijn gewoon niet zo snugger.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:18 schreef du_ke het volgende:
Als het waar is. Dan slaat Balkenende wel een gigantische flater.
Hoe laat?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:13 schreef BlobdeBlauwer het volgende:
Vanmorgen op radio 1
Dit naar aanleiding van het debat gister
En dat is waarschijnlijk het probleem.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:18 schreef du_ke het volgende:
Als het waar is. Dan slaat Balkenende wel een gigantische flater.
Ja preciesquote:Op donderdag 16 november 2006 14:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook.
Hij zou Filip de Winter nog bellen om maar aan de macht te blijven.
Kan me indrdaad niet voorstellen dat hij een stellige uitspraak doetquote:Op donderdag 16 november 2006 14:21 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
En dat is waarschijnlijk het probleem.
uhhhquote:Op donderdag 16 november 2006 14:20 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Welnee, na alles wat ie geflikt heeft en de onzin die hij verkondigt hebben ze nog veruit de meeste stemmen in de peilingen. Dan kan dit er ook nog wel bij, die stemmers zijn gewoon niet zo snugger.
Als balkie de Hitlergroet brengt zal hij nog niet zakken in de peilingen. We moeten immers de renteaftrek behouden.
Als iemand de uitzending even wil beluisteren, dan weten we of Yeremy weer bezig is.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:24 schreef BlobdeBlauwer het volgende:
[..]
iets na negenen.
was net op me werk
Yep ik weet wel zeker.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Als dat gebeurd gaat het fout!!!!!!!
Beiden zijn nog mijlenver van extreem rechts verwijderd ookal wil links dat je anders laten zien. De linkse partijen zitten al jaren dichter tegen extreem-links aan dan dat Pastors en Wilders dat ooit zullen zijn met rechts.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:03 schreef BlobdeBlauwer het volgende:
Goed idee
Extreem rechts in de regering.
ik ben zelf rechts maar moet NIKS maar dan OOK NIKS van WIlders of Pastors weten.
Daarom post ik het ook.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:28 schreef Mike het volgende:
Als Balkenende dit gezegd had, dan was het nieuws geweest. En aangezien het dat nergens is, lijkt me dat dit topic nergens over gaat.
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:29 schreef existenz het volgende:
[..]
Beiden zijn nog mijlenver van extreem rechts verwijderd ookal wil links dat je anders laten zien. De linkse partijen zitten al jaren dichter tegen extreem-links aan dan dat Pastors en Wilders dat ooit zullen zijn met rechts.
Je weet toch dat je tegenwoordig pas extreem rechts bent als je de negertjes hoogstpersoonlijk wurgtquote:Op donderdag 16 november 2006 14:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
, linkse partijen zijn juist enorm pragmatisch geworden, lul niet zo.
Oh ja, diegene die Pim Fortuyn dood schoot had idd geen banden met linkse partijenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:30 schreef Posdnous het volgende:
[..]
, linkse partijen zijn juist enorm pragmatisch geworden, lul niet zo.
quote:Op donderdag 16 november 2006 14:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Oh ja, diegene die Pim Fortuyn dood schoot had idd geen banden met linkse partijenen krakers ook niet
.
. Verzin eens iets soortgelijks voor Wilders en Pastors
![]()
Het is (helaas) wel de waarheid.quote:
Wat is tegenwoordig nog extreem? Sinds Pimquote:Op donderdag 16 november 2006 14:32 schreef Mike het volgende:
Ik schrok deze week bij Pauw & Witteman behoorlijk van Pastors...dat is toch echt wel extreem-rechts.
Hm, als jij het zegt als CDA-stemmer.. ik vind hem in ieder geval de laatste week een stukje feller. En dat komt volgens mij door Wilders die het redelijk doet in de peilingen met zijn circusartiesten. Snap het niet zo goed. Pastors heeft veel betere figuren achter zich staan en die kent de praktijk, dus waarom iedereen nou voor Wilders gaat. Zelfs de vrouw van Wilders stemt niet eens op hem!quote:Op donderdag 16 november 2006 14:32 schreef Mike het volgende:
Ik schrok deze week bij Pauw & Witteman behoorlijk van Pastors...dat is toch echt wel extreem-rechts.
Typisch voorbeeldje weer van links die niet kan winnenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:34 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben denk ik uitgepraat met jou.
Zijn er topiques van deze kloon die zinvol ergens over gaan?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:28 schreef Mike het volgende:
Als Balkenende dit gezegd had, dan was het nieuws geweest. En aangezien het dat nergens is, lijkt me dat dit topic nergens over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |