True, tweede deel is trouwens de rest van dezelfde presentatiequote:Op dinsdag 28 november 2006 10:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ach, wat is 1,5 uur in vergelijking met tig miljard jaar?![]()
Mwoa, het valt mij persoonlijk wel op dat er nu weer meer een zwenking naar het spirituele aan de gang is wat betreft TRU. Er is een tijdje geweest dat het bijna alleen maar over cover-ups ging van de VS regering of andere zaken en nu kijk ik in de lijst en zie ik weer meer over dromen/oude beschavingen/mediteren e.d. En dit is de laatste periode voor de latste 260 dagen waar de eindstap gemaakt gaat worden dus hij gaf ook aan dat mensen meer bewust werden van dat er meer mogelijk is en dergelijke. Ik let er ook meer op en ben er meer mee bezig dus dan komen die gebeurtenissen sneller in het daglicht. Als ik me écht lekker voel door één of andere situatie dan valt het me ook op dat bijvoorbeeld het stoplicht op groen gaat als ik aan kom fietsenquote:[..]
Het zou kunnen dat het er iets mee te maken heeft. Maar ik heb Ian in het filmpje nog niet gehoord over intuïtie en paranormale zaken. Of zit dat in het tweede deel? Ik heb zelf op dit moment niet meer ingevingen dan normaal. Is me hier ook niet opgevallen in Truth. En ik kom hier al sinds 2002.
Ik vind het trouwens wel vaag dat Ian de ontwikkeling uitlegt alsof we steeds hoger evalueren, terwijl ik vind dat culturen als de Egyptenaren en de Maya's op veel vlakken veel verder ontwikkeld waren dan wij nu zijn.
*zucht* Daar gaat mijn slaapquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:22 schreef jogy het volgende:
[..]
True, tweede deel is trouwens de rest van dezelfde presentatie.
Nou ok, die geef ik je. Maar toen ik hier voor het eerst kwam waren er topics in Truth over aura's, energiën en de ziel (Iteejerquote:Mwoa, het valt mij persoonlijk wel op dat er nu weer meer een zwenking naar het spirituele aan de gang is wat betreft TRU. Er is een tijdje geweest dat het bijna alleen maar over cover-ups ging van de VS regering of andere zaken en nu kijk ik in de lijst en zie ik weer meer over dromen/oude beschavingen/mediteren e.d. En dit is de laatste periode voor de latste 260 dagen waar de eindstap gemaakt gaat worden dus hij gaf ook aan dat mensen meer bewust werden van dat er meer mogelijk is en dergelijke.
quote:Ik let er ook meer op en ben er meer mee bezig dus dan komen die gebeurtenissen sneller in het daglicht. Als ik me écht lekker voel door één of andere situatie dan valt het me ook op dat bijvoorbeeld het stoplicht op groen gaat als ik aan kom fietsen.
Weet ik niet zeker, ergens in 2004 ofzo, maar hang me er niet aan op. Hij heeft het op een gegeven moment wel over waar ze op het moment zitten maar dat heb ik dus niet specifiek onthouden. En ja, best ironisch maar als het goed is heeft hij zich er niet druk om gemaaktquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
*zucht* Daar gaat mijn slaap.
Van welke datum zijn die presentaties eigenlijk? Ian Xel Lungold is namelijk vorig jaar overleden. Ironisch dat hij nu zelf de veranderingen waar hij lezingen over gaf, zelf niet meer fysiek kan meemaken.
quote:[..]
Nou ok, die geef ik je. Maar toen ik hier voor het eerst kwam waren er topics in Truth over aura's, energiën en de ziel (Iteejer). Toen leefde het ook heel erg. Later was er wat een teruggang en was er meer aandacht voor conspiracies. Nu is het weer wat terug. Volgens mij gaat het dus wat in golfbewegingen. Ik zie eigenlijk geen link met de Maya-kalender
.
Jupquote:[..]. Herkenbaar. Werkt overigens ook bij liften, wachtrijen bij de kassa, een parkeerplek zoeken en, voor als je je maten wilt naaien, bij kansspelen
.
Wat dat betreft heeft Ian wel gelijk: waar je aandacht aan geeft, neem toe. Hoe meer aandacht je geeft aan dit soort toevalligheden, hoe meer ze voorkomen.
Laat me raden, in 2012?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:22 schreef SlimShady het volgende:
Zullen we een 2012 Meet organiseren?![]()
![]()
Volgens mij ook 2004.. afgaande op het schema wat hij tekende.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:48 schreef jogy het volgende:
Weet ik niet zeker, ergens in 2004 ofzo, maar hang me er niet aan op. Hij heeft het op een gegeven moment wel over waar ze op het moment zitten maar dat heb ik dus niet specifiek onthouden.
Dat is erg waarschijnlijk natuurlijkquote:En ja, best ironisch maar als het goed is heeft hij zich er niet druk om gemaakt. Misschien was het wel zijn doel om mensen bewust te maken van het proces oid.
quote:Eigenwijs. ok, misschien heb je wel een beetje gelijk hoor maar mij valt de tijdlijn de tijdlijn van het bewustzijn op in relatie tot mijn eigen interessegebieden en wanneer die op zijn gekomen en wat betreft conspiracy-zaken weer weg zijn gezakt. Ik kan me meestal maar op één zaak tegelijk concentreren. nu hou ik het allemaal wel een beetje in de gaten en eens in de zoveel tijd duik ik weer even in de zaken van het samenzweerderige maar (duh ) ik maak me er niet meer druk om (
)
quote:Jup. En het is niet zo dat ik intensief oefen ofzo met dit soort zaken, juist als je er niet je best voor doet komen die momenten naar voren, best grappig
. Het is gewoon dat je het weet en de momenten opeens herkent en niet klakkeloos afdoet als toeval.
Dat vraag ik me dus ook af. We zitten nu in die Power-cyclus. Volgens die kalender stijgen we door naar ethiek, maar kan die power niet zoveel opbouwen/afbreken/afbakenen dat sommige ontwikkelingen de "mensheid" niet kan bereiken. Dat het alleen beschikbaar is voor die top-1 %?quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:20 schreef Geartsjuh het volgende:
IHij heeft het op het laatst over dat iedereen op de wereld de beschiking heeft over energie/power. Dat zou nu inmiddels al uitgevoerd moeten zijn en dat is helaas niet zo. Ook zie ik nog niet voor me dat wij als mensheid volgend jaar ethisch ver genoeg ontwikkeld zijn om met buitenaardsen te communiceren. De laatste stapjes zijn me toch net iets te onwerkelijk voor die korte termijn. Maar he, we zullen zien.
Zijn toekomstvisie over het geheel neem ik niet al te serieus eigenlijk, dat is gewoon koffiedik kijken. Die eerste drie linkjes in de op was hetzelfde verhaal maar met een nog veel vreemdere toekomst, de aarde die stopt met draaien en nog meer van die rare zooi. Neemt niet weg dat als je achteraf naar een voorgaande periode kijkt je het patroon dus wel kan zienquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:20 schreef Geartsjuh het volgende:
Inmiddels het tweede film(pje) () van Ian Lungold gezien
.
Zijn uitleg over hoe je in het Nu kan zitten (Time, Place, Personal Intent en Devine Plan) is werkelijk geweldig! Precies zoals ik het ook ervaar. Hij legt het geweldig helder uit. Daar kan Eckhart Tolle nog een puntje aan zuigen. Ian zijn uitleg over de fases die we doormaken kan ik me ook nog wel wat bij voorstellen. Alleen jammer dat zijn voorspellingen op het eind tot nu toe niet zijn uitgekomen. Hij heeft het op het laatst over dat iedereen op de wereld de beschiking heeft over energie/power. Dat zou nu inmiddels al uitgevoerd moeten zijn en dat is helaas niet zo. Ook zie ik nog niet voor me dat wij als mensheid volgend jaar ethisch ver genoeg ontwikkeld zijn om met buitenaardsen te communiceren. De laatste stapjes zijn me toch net iets te onwerkelijk voor die korte termijn. Maar he, we zullen zien
.
Ondanks 3 uur aan film weet ik nu nog niet wat er ná 2012 gaat gebeuren... Of gaan we dan met z'n allen achterover leunen en genieten?![]()
Leuk weetje van die smaakpappillenquote:Op dinsdag 28 november 2006 22:28 schreef Geartsjuh het volgende:
Mja ik snap nu na het tweede deel beter wat je bedoelt. Hij zegt ook inderdaad patronen in je eigen leven te zoeken. Het doet me denken aan een stuk wat ik ooit eens ergens heb gelezen over dat mensen zich ontwikkelen in fases van 7 jaar. Het schijnt bv. ook dat je smaakpapillen elke 7 jaar wijzigen. Daardoor kan je nu bepaald eten erg lekker vinden wat je vroeger afschuwelijk vond.
Dat is het leuke eraan ja. hoe meer je je best doet om iets te forceren hoe minder kans je hebt dat het daadwerkelijk luktquote:. En omdat je het niet af doet als toeval ontstaan er veel meer van dat soort momenten. Zonder dat je er ook maar iets voor hoeft te doen
.
Ik heb een boek besteld over "Het nulpuntveld". Een electromagnetisch veld dat elke atoom in het universum met elkaar lijkt te verbinden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 22:28 schreef Geartsjuh het volgende:
Mja ik snap nu na het tweede deel beter wat je bedoelt. Hij zegt ook inderdaad patronen in je eigen leven te zoeken. Het doet me denken aan een stuk wat ik ooit eens ergens heb gelezen over dat mensen zich ontwikkelen in fases van 7 jaar. Het schijnt bv. ook dat je smaakpapillen elke 7 jaar wijzigen. Daardoor kan je nu bepaald eten erg lekker vinden wat je vroeger afschuwelijk vond.
quote:In het hindoeïsme is maya een term die in de Veda's wordt gebruikt om naar de magische of bovennatuurlijke, mysterieuze macht te verwijzen die het bewustzijn met de wereld verbindt.
Dit is wel aardig om te lezen: Linkquote:Op woensdag 29 november 2006 09:25 schreef SlimShady het volgende:
dus als je 7, 14, 21, 28, etc. bent verander je in principe?
7 A4s gekquote:Op woensdag 29 november 2006 09:27 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Dit is wel aardig om te lezen: Link
Staan een berg reacties onder.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:31 schreef SlimShady het volgende:
[..]
7 A4s gek![]()
ik lees het zeker een keer, maar niet nu![]()
dan zijn het 32 pagsquote:
Ja het blijven natuurlijk allemaal interpretaties van wat (onder andere) de Maya's hebben opgeschreven. Het enige wat we zeker weten is dat de lange telling van de Maya's rond die tijd afloopt, maar dat is dan ook het enige.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:38 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dan zijn het 32 pags![]()
geeft niet joh.
stiekem heb ik het gevoel dat de 2012 theorie een hoax is.
dat er vrijwel niks gaat gebeuren. behalve dat we een OlieOorlog krijgen.
Leesvoerquote:Op woensdag 29 november 2006 09:27 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Dit is wel aardig om te lezen: Link
Uit een reactie:quote:
quote:Lenie Mulder
Ik ben niet helemaal perplexed, ik heb namelijk de boeken van Neal Donald Walsch gelezen. De in gesprek met God boeken. Daarin wordt deze materie helemaal beschreven.
Interessantquote:Op woensdag 29 november 2006 09:19 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Ik heb een boek besteld over "Het nulpuntveld". Een electromagnetisch veld dat elke atoom in het universum met elkaar lijkt te verbinden.
Van Wikipedia:
[..]
Dat bedoel ik jaquote:In 7 jaar tijd worden alle atomen in je lichtaam vernieuwd, dus ben je eigenlijk helemaal nieuw
Ik heb ook meer het idee dat het een bewustzijnsverandering is ipv een letterlijke gebeurtenis. Misschien bereiken we dan wel het punt van die kritieke massa: dat een groot deel van de mensen het er eindelijk over eens is dat alles anders moet. Dat zou mooi zijnquote:Op woensdag 29 november 2006 09:38 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dan zijn het 32 pags![]()
geeft niet joh.
stiekem heb ik het gevoel dat de 2012 theorie een hoax is.
dat er vrijwel niks gaat gebeuren. behalve dat we een OlieOorlog krijgen.
Thnx, ik zal het eens bekijken. Ik doe het wel alles één voor één op dit gebied anders begrijp ik het allemaal niet meerquote:Op woensdag 29 november 2006 09:53 schreef Geartsjuh het volgende:
Interessant. Ken je de stringtheorie? Als je dit interessant vindt, dan ga je die helemaal geweldig vinden:
*Klik*
Ik verwacht idd ook iets in die richting. Misschien dat in de toekomst spiritualiteit onderbouwd kan worden door de wetenschap. Dat mensen "het" meer gaan begrijpen zeg maarquote:Ik heb ook meer het idee dat het een bewustzijnsverandering is ipv een letterlijke gebeurtenis. Misschien bereiken we dan wel het punt van die kritieke massa: dat een groot deel van de mensen het er eindelijk over eens is dat alles anders moet. Dat zou mooi zijn . Ik zie iig niet de wereld vergaan oid.
Waar ik het wel met Ian over eens ben is dat dergelijke veranderingen vaak vooraf gaan door een nare gebeurtenis, oorlog en strijd bv. Dat soort dingen zorgen vaak voor een keerpunt.
dan roepen we met ons allen keihard BOE om zodat jij je helemaal lam schrikt.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:20 schreef Bange-Frans het volgende:
en wat gebeurt er in 2012??
waar zou je het veiligst zijn ?quote:Op zondag 3 december 2006 12:48 schreef TaLoN.NL het volgende:
Hoewel ik het grotendeels eens ben met de post van Dromenvanger, ga ik er toch van uit dat we meer vulkaanuitbarstingen en tsunami's dan normaal kunnen verwachten.
Mja, wat mij vooral opviel aan de presentaties in de openingspost is dat het verleden voor zover ik kon nagaan redelijk klopte maar dat zijn toekomstbeelden elke keer spaak lopen. Er zal heus wel een soort van oorlog worden gevoerd maar dan niet zoals de tweede wereld oorlog met groot materieel ( denk ik ). Eerder op persoonlijk vlak en veel lokaler, misschien komen er wel demonstraties van 'ontwaakte' mensen die dan hard uitelkaar geslagen worden ofzo. Of iets anders. De rampen worden ook elke keer minder erg, wat aantallen betreft. De eerste was een meteorenstorm, er kwam nog een religieuze oorlog van heb ik jou daar, tweede wereld oorlog, verschrikkelijk maar niet zo lang mer en volgens mij relatief bekeken aan het aantal aardbewoners van die tijd en de vorige 5de dag met 'power' veel minder slachtoffers. Het zou zo maar een relatief geweldloze omschakeling kunnen worden, zoals Gandhi het wilde, of zoals de daila lama het doet. Niet alle omschakelingen hoeven perse geweldadig te zijn volgens mij, zolang de mens het maar zelf wilt.quote:Op zondag 3 december 2006 12:48 schreef TaLoN.NL het volgende:
Hoewel ik het grotendeels eens ben met de post van Dromenvanger, ga ik er toch van uit dat we meer vulkaanuitbarstingen en tsunami's dan normaal kunnen verwachten.
Mja, wat mij vooral opviel aan de presentaties in de openingspost is dat het verleden voor zover ik kon nagaan redelijk klopte maar dat zijn toekomstbeelden elke keer spaak lopen. Er zal heus wel een soort van oorlog worden gevoerd maar dan niet zoals de tweede wereld oorlog met groot materieel ( denk ik ). Eerder op persoonlijk vlak en veel lokaler, misschien komen er wel demonstraties van 'ontwaakte' mensen die dan hard uitelkaar geslagen worden ofzo. Of iets anders. De rampen worden ook elke keer minder erg, wat aantallen betreft. De eerste was een meteorenstorm, er kwam nog een religieuze oorlog van heb ik jou daar, tweede wereld oorlog, verschrikkelijk maar niet zo lang meer en volgens mij relatief bekeken aan het aantal aardbewoners van die tijd en de vorige 5de dag met religie veel minder slachtoffers. Het zou zo maar een relatief geweldloze omschakeling kunnen worden, zoals Gandhi het wilde, of zoals de daila lama het doet. Niet alle omschakelingen hoeven perse geweldadig te zijn volgens mij, zolang de mens het maar zelf wilt.quote:Op zondag 3 december 2006 12:48 schreef TaLoN.NL het volgende:
Daar zal ik eens onderzoek naar gaan doen. Voor Amerika is die info makkelijker te vinden dan voor Europa. Ik denk dat het meer neer zal komen op het gebruiken van je intuïtie zoals Ian Lungold het aangeeft in zijn lezingen. Maarja het kan natuurlijk geen kwaad om vanuit een zo veilig mogelijke locatie te beginnen/eindigen.quote:Op zondag 3 december 2006 12:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
waar zou je het veiligst zijn ?
Op een berg in Oostenrijk of in een bootje ver op zee ?
quote:Op zondag 3 december 2006 11:51 schreef jogy het volgende:
Goede post, DV. Ik heb zelf ook een soortgelijk gevoel wat betreft 2012, er zal niet echt een ramp voorkomen, eerder dat het dan het einde ( of nieuw begin ) is van de bewustzijns-ontwikkeling oid. het gaat geleidelijk en lekker rustig, de aarde draait gewoon door en de mensen die zich er tegen verzetten ( zelfontkenning? ) die vangen het niet helemaal op. En dat bewustzijn over je bewustzijn is ook wel een goeie. Alleen moet ik eerlijk zeggen dat de enige keer dat ik het echt daadwerkelijk op een manier had dat mijn bewustzijn op een andere manier reageerde dan dat mijn bewustzijnsbewustzijn zullen we maar zeggen was toen ik lsd had geslikt
. Op een gegeven moment raakte ik in paniek omdat ik in een drukke tent stond voor een optreden van een band en ergens daar boven zat mijn bewustzijnsbewustzijn zich helemaal krom te lachen erover. Was erg apart
.
Goed artikel, komt wel redelijk overeen met mijn verwachtingen erover eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nog een link.
http://www.dirah.nl/2012.htm
Waardeloze site. Sorry, maar conclusies trekken ala "65% kans dat dit gebeurt, 10% dat dit..." aan de hand van bronloze horoscopen die overduidelijk open staan voor interpretatie én door een andere horoscoopschrijver vast anders geschreven wordt. Het is dan ook voor mij gewoon weer één van die sites die vol "ik geloof dat dit gebeurd"-verhaaltjes staat.quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nog een link.
http://www.dirah.nl/2012.htm
Vond ik die ander toch iets makkelijker inderdaad. Hetgeen wat ik goed vind aan dat andere artikel is dat het simpel is neergezet. Neemt niet weg dat ik zeker die site thuis eens in alle rust ga uitpluizenquote:Op woensdag 27 december 2006 12:15 schreef RickySway het volgende:
[..]
Waardeloze site. Sorry, maar conclusies trekken ala "65% kans dat dit gebeurt, 10% dat dit..." aan de hand van bronloze horoscopen die overduidelijk open staan voor interpretatie én door een andere horoscoopschrijver vast anders geschreven wordt. Het is dan ook voor mij gewoon weer één van die sites die vol "ik geloof dat dit gebeurd"-verhaaltjes staat.
Dan lees ik liever deze site.
Daar staan vrijwel alle feitelijke verwijzingen naar 2012 genoemd. Ook staan alle conclusies van elke 2012-tycoon hierin vermeld. Allen worden/zijn ontleedt om te verduidelijken waarom die datum nou zo bijzonder is. Een enorm boekwerk, welke soms lastig te lezen valt door al die berekeningen maar goed.
Zo is mij nauwelijks opgevallen in de vele 'conspiracy' topics en de 2012 topics dat de beruchte pyramide op het 1-dollar biljet verwijst naar de mayakalender en het jaar 2012. (lees verder)
Kusjequote:Op woensdag 27 december 2006 12:36 schreef BaajGuardian het volgende:
* BaajGuardian jogy stalkt en zwaait.
Wat Jogy zegt, hij leest makkelijkquote:Op woensdag 27 december 2006 12:15 schreef RickySway het volgende:
[..]
Waardeloze site. Sorry, maar conclusies trekken ala "65% kans dat dit gebeurt, 10% dat dit..." aan de hand van bronloze horoscopen die overduidelijk open staan voor interpretatie én door een andere horoscoopschrijver vast anders geschreven wordt. Het is dan ook voor mij gewoon weer één van die sites die vol "ik geloof dat dit gebeurd"-verhaaltjes staat.
Dan lees ik liever deze site.
Daar staan vrijwel alle feitelijke verwijzingen naar 2012 genoemd. Ook staan alle conclusies van elke 2012-tycoon hierin vermeld. Allen worden/zijn ontleedt om te verduidelijken waarom die datum nou zo bijzonder is. Een enorm boekwerk, welke soms lastig te lezen valt door al die berekeningen maar goed.
Zo is mij nauwelijks opgevallen in de vele 'conspiracy' topics en de 2012 topics dat de beruchte pyramide op het 1-dollar biljet verwijst naar de mayakalender en het jaar 2012. (lees verder)
Deze tip heeft me al twee verslapertjes gekost. Wat een doembeeld over hoe de wereld nu in elkaar steekt zeg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:56 schreef TaLoN.NL het volgende:
Origins Oracles 2012: Where History Ends
Source: DVD (NTSC)
Language: English
Subtitles: n/a
Runtime: 498 min
Genre: Educational/Lecture
Video Encoding: XviD, 470 kb/s
Resolution: 480 x 352
Frame Rate: 29.971 fps
Aspect Ratio: 1.364 (4:3)
Audio Encoding: ABR MP3, 112 kb/s
Size: 3 CD (148 x 15 MB)
Some of the greatest myths, are yet to happen - Michael Tsarion
- 2012 and the "Age of Revealing"
- The Destruction of Atlantis - The War of the Gods
- The Genetic Manipulation of Humankind
- The Fall of Man
- The True Origins of Evil
- The "Armageddon" Factor
- The Decline of Politics and Religion
- The Reasons for & Significance of the Present World Crises
- The Occult History of America
- The Subversion of the Spiritual Destiny of America
- The Rise of the Anti-Christ (who is it?)
- Why Iraq, and the "War on Terror?"
- The Rising of the Nephilim
- The Final Days of the Age of Pisces
- What the "Prophecies" of Nostradamus Don't Tell Us
- The "Photon Belt," the "Earth Grid" and the galactic alignments of the Next 10 years
Google de titel om de "jeweetwel" te vinden.8,3uur Michael Tsarion!
![]()
Is van 2006, hartstikke recent en goede kwaliteit.Nouja, die dvd is van 2006.
Ja inderdaad, hij heeft ook o.a. mijn beeld over de menselijke geschiedenis ondersteboven gegooid.quote:Op woensdag 3 januari 2007 07:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Deze tip heeft me al twee verslapertjes gekost. Wat een doembeeld over hoe de wereld nu in elkaar steekt zeg.
ik heb em nog niet uitgekeken maar volgens mij begint hij nu met het niet zo deprimerende gedeeltequote:Op woensdag 3 januari 2007 10:27 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hij heeft ook o.a. mijn beeld over de menselijke geschiedenis ondersteboven gegooid.
320 dollarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:06 schreef TaLoN.NL het volgende:
Het licht zal altijd sterker dan de duisternis zijn! (is volgens mij ook een boodschap van hem)
Maar dit is maar 8,3 uur van de 60.![]()
afbeelding
Damn 60 uur...
320.00 USD = 245.912 EUR || 246/60 = 4,10quote:
Ohja, de euro staat gunstig iderdaad, dat blijf ik vergetenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:33 schreef TaLoN.NL het volgende:
[..]
320.00 USD = 245.912 EUR || 246/60 = 4,10
Da's 4Euro10 per uur, valt op zich wel mee.
246/22dvd's = 11Euro18 per dvd, valt ook wel mee.
246/6programma's = 41Euro per programma, iets te duur inderdaad.![]()
Maar die bundel in 1x is behoorlijk wat geld, eigenlijk net iets te veel voor mijn smaak.![]()
Achja ik heb toch al zoveel van die man online gezien, die dvd's heb ik niet nodig.![]()
Jahaa, Importeren is daardoor veel leuker geworden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Ohja, de euro staat gunstig iderdaad, dat blijf ik vergeten.
Zijn boek is besteldquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:55 schreef TaLoN.NL het volgende:
Owja, Nu op mijn domein, een interview met Deepak Chopra van 20 minuten.
(Blijft maar staan tot komende dinsdagavond, want dan is er een nieuwe Daily Show en Colbert Report)
Niet bepaald, zijn uitwerking ervan misschien wel, het idee bestaat al een lange tijdquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:03 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik heb eind December het boek "Worden wij wakker" gekocht, eerst die uitlezen, dat boek van Deepak lijkt me ook heel interessant, zijn filosofie is in ieder geval baanbrekend.![]()
Da's waar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet bepaald, zijn uitwerking ervan misschien wel, het idee bestaat al een lange tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |