abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 november 2006 @ 10:52:54 #101
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_43985587
quote:
Op woensdag 29 november 2006 09:49 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

Uit een reactie:
[..]

Whehehehehehehe. .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_43996490
Elegant Universe I (53min)
Elegant Universe II (50min)
Elegant Universe III (55min)

Heel interessant, ik had em al in '04 gezien en toevallig nog 2 maanden geleden, ik kwam pas op 1/3 van de docu achter dat ik deze al gezien had.

[ Bericht 6% gewijzigd door TaLoN.NL op 30-11-2006 23:54:38 ]
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44073845
Mysterious-World - Search for Ancient Technology Strange-Archeology
Ned. ondertiteling - 44 minuten.

Erich von Daniken geboren 14 april 1935 in Zwitserland) is een controversiële auteur die het bekendst is van zijn theorieën over buitenaardse invloed op menselijke cultuur in de prehistorie, ook bekend als de Paleo-SETI theorie.
Voortbouwend op het werk van anderen, opperde Von Daniken dat als intelligente buitenaardse wezens bestaan en ons in het verleden hebben bezocht, het archeologisch materiaal dat moet kunnen aantonen. In het verlengde hiervan heeft hij ook geopperd dat de evolutie van de mens in het verleden is gemanipuleerd door buitenaardse wezens.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44080136
en wat gebeurt er in 2012??
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, houdt je iemand anders verantwoordelijk voor jouw eigen geluk........................Dan ben je tijd aan het verliezen!
pi_44080390
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 15:20 schreef Bange-Frans het volgende:
en wat gebeurt er in 2012??
dan roepen we met ons allen keihard BOE om zodat jij je helemaal lam schrikt.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44082199
grappig
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, houdt je iemand anders verantwoordelijk voor jouw eigen geluk........................Dan ben je tijd aan het verliezen!
  zondag 3 december 2006 @ 10:46:51 #107
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44097765
Ik wil even een bericht schrijven hier Mag dat

Ben ondertussen dus ook op een ander forum actief en dat is even goed om tussendoor te doen, op Fok! zit ik soms vast in mijn zoektocht en dan ga ik elders schrijven omdat daar andere gesprekken gevoerd worden en dan kom ik via die gesprekken elders vaak tot een conclusie die ik hier kan gebruiken.

Wil meteen even excuses aan Mirage aanbieden over mijn gedrag van gisteren maar ik ga dus echt niet meer teveel drinken, ik ben me bewuster aan het worden en ben me dus ook bewust dat je met alcohol minder bewust bent van je gedrag. En het gaat nu even om bewustzijn waar ik over ga schrijven hier. Hoe ik denk dat een verandering tot stand kan komen mocht er een verandering gaan komen. Over excuses aanbieden Kan beter mijn excuses aan mezelf aanbieden maar goed, ik had geen ruzie met je gezocht dus het valt nog mee Die alcohol zal ik in de toekomst zeker laten staan, ik heb bewustzijn nodig als drug, geen verdoving maar bewustzijn. Alcohol verdoofd het bewustzijn en dat wil ik niet.

Ik zal niet het bericht van dat andere forum overnemen, ik zal een aanvulling doen. Heb daar een compleet verhaal geschreven over bewustzijn en dat bewustzijn het belangrijkse in een mensenleven is. Zonder bewustzijn besta je dus niet, zonder bewustzijn kun je nergens van genieten en weet je niet eens wie je bent en dat je bestaat. Dus bewustzijn is leven maar bewustzijn is veel meer.

Ik ben nu even gejaagd en wil alles tegelijk vertellen maar dat kan dus niet dus ik ga even remmen. Maar dan zal ik even een stuk copy pasten uit een ander topic.

"Het enige dat mij te doen staat tijdens depressie dat is bewustworden, bewustzijn kweken. En hoe ik bewuster kan worden probeer ik straks nog even uit te leggen.

Dat gezamelijke bewustzijn spreekt me dus ook aan, alle bewustzijns van alle mensen in 1 bewustzijn, een overkoepelend bewustzijn als het ware. Ieder mens zijn eigen bewustzijn en ondertussen allemaal verbonden met het grote gezamelijke bewustzijn.

Velen spreken over 2012 als verandering in de wereld, als ik denk aan een verandering dan denk ik aan een verandering van het grote bewustzijn waarmee de "kleine" bewustzijns van de individuele mensen gaat veranderen.

Het grote bewustzijn veranderd, daardoor veranderen de kleine bewustzijns, en doordat de kleine bewustzijns veranderen krijg je weer een grote verandering in het grote bewustzijn en zo krijg je dus een reactie die niet stopt.

Een massale ophemeling als het ware."

Bewustzijn zit in je en om je heen volgens mij, bewustzijn zit in je lichaam en in je geest, alles barst van de bewustzijn als je bewust bent. Je kunt barsten van bewustzijn of je kunt gebrek hebben aan bewustzijn. Bij gebrek aan bewustzijn maak je het niet mee, je gaat richting de dood. De dood is ook het doven van de vlam qua bewustzijn in dit bestaan als je het mij vraagt. Wie weet dat je dan richting een ander bewustzijn gaat maar dat weet ik niet.

Maar ik denk dus dat er een gezamelijk bewustzijn is en dat het bewustzijn van de mensen ieder ogenblik kan veranderen, of aan het veranderen is. Bewustzijn is niet een stabiel iets, bewustzijn veranderd constant. Van hoger naar lager en soms weer wat hoger en soms even naar beneden. Of het trillingen zijn weet ik niet, ik weet niet waar het vandaan komt, ben geen professor te noemen.

Maar mijn bewustzijn kan ik dus opwekken, ik heb vandaag mijn bewustzijn opgewekt en dat doe ik door even te denken en te lanceren, maar het denken zet het voelen in werking. Bewustzijn binnen bewustzijn binnen bewustzijn.

Vanmorgen was ik bezig met het idee dat je bewust kunt zijn van je bewustzijn, dus dan heb je bewustzijn in bewustzijn, en toen ik daaraan dacht, toen werd ik me ineens anders bewust, ik ging een level hoger in het bewustzijn, ik zag ineens alles heel helder in. Alsof een licht ging branden in mijn hoofd. Ook de omgeving was helder te noemen.

Zo kan ik bij een ander bewustzijn ook alles anders waarnemen dus. Het is duidelijker bij een juister bewustzijn, het is mooier en duidelijker en zou zo van de lopende band gerold kunnen zijn. Het is nieuw te noemen op dat moment. Het kan oud aanvoelen of het voelt nieuw aan. Oude gevoelens vervangen door nieuwe gevoelens. Een oud gevoelen laat je oud voelen en een nieuw gevoel laat je nieuw voelen. Nieuwe gevoelens zorgen voor frisheid en monterheid. Carpe Diem. Ik ga zelfs beweren dat een eeuwig leven mogelijk is met het juiste bewustzijn, dat het juiste bewustzijn je ouderdoms-proces kan stoppen maar dan kan ik weer manisch klinken als ik dat zeg

Maar ik wil niet offtopic gaan. Als ik dus aan verandering denk dan denk ik aan een massale verandering van het bewustzijn. Mensen worden zich individueel bewuster van alles, het grote bewustzijn gaat omhoog, mensen krijgen via het grote bewustzijn vervolgens nieuw vers hoger bewustzijn, en zo gaat zich dat verder uitbreiden. Een soort ketting-reactie waar geen einde aankomt.

Mensen gaan zich beter voelen en frisser voelen, mensen raken uitgeslapen en fit. Mensen worden wakker uit die eeuwig durende slaap. Mensen springen met beide benen uit het bed inplaats van altijd met een of ander slecht been.

Nu ik zo bezig was geweest met dat bewustzijn binnen bewustzijn lijkt het net alsof ik de marathon kan gaan rennen, zo fit voel ik me dan. Mijn lichaam kan het misschien niet aan, maar mijn geest kan alle marathonnen rennen, eeuwig lang.

En dan zeg ik nu ook van, alcohol is niet goed voor het bewustzijn. Hoewel ik gisteren dat even nodig had om wat meer te drinken, vandaag brak opgestaan en gebroken opgestaan. Om even te komen tot heel worden. Ik moet mezelf soms afbreken om weer heel te worden. Soms kom ik niet verder en dan is het nodig om eens door te zakken, mezelf even kraken en brak maken. Om daarna weer alles in een beter perspectief te zien. Beter het verband leggen en zeker werken aan bewustwording.

En dan zeg ik nog even tegen Mirage dat het gisteren even uit de hand gelopen was Hopelijk ben je niet boos en het zal niet snel meer gebeuren. Dacht ook dat je ertegen kon en het was meer bedoeld als grap dan als serieus maar dat weet je zelf wel

Ik zie een massale verandering wel zitten

Ik ben nu dik tevreden met mijn bewustzijn, maar qua bewustzijn kan het niet hoog of laag genoeg zijn. Geen grenzen aan bewustzijn als je het mij vraagt. Onbeperkte mogelijkheden maar dan moet er wel een mogelijkheid zijn om te komen tot een bewustzijn. En die mogelijkheid kun je zelf scheppen.

Wie weet is het ook zo dat mensen in de loop richting 2012 gaan inzien hoe ze bewuster kunnen worden, of dat mensen vanzelf bewuster worden. Bewust worden is ieder mens in zekere mate mee bezig, dat doe je al wanneer je kiest tussen producten in de supermarkt. Je gaat dan bewust een keuze maken. Dus je bent al met bewustzijn bezig als je kiest tussen halfvolle of volle melk. En als je kleren kiest ook. In principe is het allemaal bewustzijn bewustzijn bewustzijn.

En is het bewustzijn wereldwijd okey, dan zul je zien dat politieke en maatschappelijke problemen ook sneller verdwijnen.

Iemand die bewust is van zijn gedrag die pleegd geen moord en valt geen kinderen last. Iemand met een goed bewustzijn heeft vanzelf goed bewust gedrag. Bewust omgaan met problemen heb je nog.

2012 staat voor mij voor bewustzijn

Maar sowieso staat daar veel voor. Alles wat je doet in het leven daar heb je bewustzijn voor nodig.

Over alle bewustzijns samen in een grote tank die steeds jou nieuw bewustzijn geeft even. Bewustzijn is niet zo persoonlijk, bewustzijn kun je vergelijken met een super mooie televisie of een mooie vijver met helder water. Als het zo is dat ieder mens verbonden is met elkaar door het bewustzijn dan is het zo dat je samen een mooi iets hebt, je hebt samen de beste glazen in je bril zitten of je hebt samen de mooiste tuin of wat dan ook.

Zo is bewustzijn, je geheimen heb je voor jezelf, je kijkt alleen gezamelijk door dezelfde bril en je hebt dezelfde filter in je voelen. Of juist geen filter.

Het staat dus ook voor helderheid. Het staat ook voor zuiverheid.

[ Bericht 2% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-12-2006 10:57:04 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 3 december 2006 @ 11:03:36 #108
34156 Mirage
Smile !!!
pi_44097975
geen probleem Dromenvanger.
Je hebt idd geen ruzie met mij gemaakt, in tegendeel
Dank je wel. (alhoewel ik het helemaal nog niet zo verkeerd vond klinken hoor voelde mij wel vereerd )

De rest van je verhaal is ook weer eg interessant.
Ik denk dat jij de dingen meer helder ziet dan de gemiddelde mens.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 3 december 2006 @ 11:12:46 #109
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44098079
Gelukkig vond je het niet erg

Over dat dingen inzien, dat wek ik dus zelf op. Maar ik ben dus in principe in 2000 wakker geworden uit mijn roes. Ik was vast geroest en ben toen uit de roes wakker geworden en toen ben ik pas gaan beseffen over hoe het nu in elkaar zit. Vroeger dacht ik er nooit bij na, ik leefde gewoon omdat ik leefde en leefde maar wat. Ik was me niet bewust van het bestaan toen. Ik was me ook niet eens bewust van mijn eigen gedrag volgens mij. Maar dat kan ook te maken hebben met opgroeien.

Maar als ik dan zo over straat loop en naar mensen kijk, ik vind het altijd vreemd hoe mensen eruit zien en hoe mensen voor zich uitkijken, ik zie vermoeide mensen en slapende mensen. Kan zijn dat ik in een bezeten stad woon zoals in een boek van Stephen King maar dan ga ik er even vanuit dat het overal zo is.

Familie van mij die elders woont in het land die zien er dus ook niet helemaal uitgeslapen uit maar zo zie ik zelden mensen die uitgeslapen zijn. Zelf ben ik ook nog niet helemaal uitgeslapen maar ik voel me wel uitgeslapen nu. Hoewel qua uitgeslapen voelen ook weer gradaties erin zitten.

Mensen zien er gewoon brak uit altijd, dat valt me het meeste op aan mensen die ik tegenkom. Nu loopt er weer iemand langs met zijn hond, wederom hetzelfde geval, compleet brak. Misschien zuipen ze allemaal 2 flessen whisky op zaterdag maar door de week is hetzelfde het geval.

En dan is het niet alleen hoe ze eruit zien, maar ook hoe ze zich gedragen. Niet dat mijn gedrag altijd even logisch is Maar ik ben wel bewust ervan.

Ik denk dat het logisch is dat mensen wakker gaan worden, er moet een moment komen van ontwaking. En dan kun je ontwaking meteen zien als slapen, in slaap vallen van het oude en ontwaken van het nieuwe.

Waarom mensen zo slapen, ik denk dat het met ontwikkeling te maken heeft allemaal. Je kunt niet in een keer een uber mens zijn met een super bewustzijn. Dat heeft eeuwen nodig, langer dan eeuwen. Het gaat ook geleidelijk en stap voor stap.

Maar in 2012 vind dus ineens een klap plaats? Ik denk dat er genoeg mensen zijn die het niet eens zullen merken zo goed, de mensen die zich al bewust genoeg zijn die ondervinden misschien de verandering niet zo erg. Als het staat voor verandering dus.

Maar toch veranderd het iedere dag

Ik werd vanmorgen wakker met een compleet ander bewustzijn dan gisteren, gisteren was ik nog depressief aangelegd en vanmorgen had ik weer zin erin. Zulke veranderingen zijn al grote veranderingen.

Iemand die nooit echt bewust is geweest en ineens bewust zal zijn, die mensen zullen niet weten wat ze overkomt. Ook de kleuren die je beter ziet, de omgeving die beter eruit ziet. Je maakt het meer mee en je voelt je meer levend.

Alsof je de toverdrank van Asterix & Obelix hebt gehad.

Daar denk ik aan bij een eventuele verandering. Daar staat voor mij 2012 voor op dit moment.

Geen einde van de wereld maar een ontwaking zodat iedereen er uitgeslapen bijloopt. Mensen die problemen makkelijker de baas kunnen zijn. Betere samenwerking op politiek niveau omdat ze meer op dezelfde golflengte zitten dus ook.

Identiteis-crisis kan ik over praten, mensen die hun identiteit gaan vinden. Ik heb mijn hele leven met een identiteits-crisis geleefde, laatste tijd vind ik vaker mijn identiteit terug, op dit moment heb ik mijn identiteit gevonden. Nu leef ik met mijn eigen identiteit. Vaak genoeg weet ik niet eens wie ik ben of wat ik doe, hoe ik me gedraag en vanzelf ga je keuze's maken die niet bij je past.

Als je precies weet wie je bent, dan weet je vanzelf wat je moet doen. Dan kun je zelf leiding geven aan je eigen toekomst. Je leeft dan ook makkelijker.

Op straat zie ik vaak mensen die verdwaald zijn. En daar hoor ik zelf ook nog vaak genoeg bij. Ik ben niet aan het beweren dat ik ze allemaal zo goed op een rijtje heb nu. Ik zeg alleen dat ik erg vaak verdwaalde mensen zie.

Probeer eens voor de gein bewust te zijn van je bewustzijn

Bij mij gebeurt dan iets aparts. Dan komt er een nieuw venster naar voren. Alsof het dus ook technisch in elkaar zit. Als ik bewust ben van mijn bewustzijn dan verschijnt er een nieuwe laag of iets dergelijks. Ik probeer dat straks nog eens uit te leggen. Alsof je in windows een venster opent maar dan anders

Ik krijg dan helderheid boven helderheid, en helderheid kan niet genoeg zijn.

Misschien kun je 1000 lagen helderheid krijgen, kijk je dwars door de realiteit heen

Lost de realiteit op door de helderheid, zie je door de helderheid het bos niet meer. Niet door de bomen het bos niet zien maar door de helderheid verdwijnt het bos Transparantie noemen ze dat volgens mij.

Op dat ene forum hebben ze het vaker over transparant denken, volgens mij begrijp ik nu een beetje wat ze ermee bedoelen. Maar dat weet ik niet zeker nu.

Ik was even buiten aan het uitwaaien net. Ik vroeg me even iets af over jezelf kennen. Weten wie je bent. En dan beweren ze wel eens dat er geen "ik" is. Elders heb ik dat gelezen. Als het ego ontbreekt heb je geen zorgen over wie je bent, verdwijnt vanzelf je identiteits-crisis.

Als ik me constant ga afvragen wie ik ben dan schiet ik daar ook niets mee op, ik kan maar beter zijn.

Ik vroeg me buiten even af wie ik ben, en dan kreeg ik van mezelf te horen dat er niemand is

Weet niet of het te offtopic gaat, anders open ik zelf een topic over bewustzijn, ik denk dat ik dat vandaag nog ga doen. Binnen truth past dat wel denk ik, bewustzijn is ook iets dat niet direct aan te geven of te verklaren valt.

In principe is bewustzijn ook iets dat een mysterie is en blijft.

Als er alleen bewustzijn is dan ben ik dus, dan hoef ik me niet af te vragen wie ik ben. Ik hoef er alleen maar te zijn. Ik kan dan het hele ik verhaal weggooien, je kunt zelfs mijn naam weghalen. Die naam is bijzaak, het gaat om het aanwezig zijn.

Vind het ook vaak lastig dat je bij schrijven vaak ik moet gebruiken, ik gebruik niet al te graag het woord ik.

Een brief beginnen met ik dat is ook niet netjes. In het zakelijke verkeer in ieder geval als ik het me goed herinner.

Bij deze stuur ik. Ik stuur bij deze. Bij deze stuur ik de bijlagen op

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-12-2006 11:26:02 ]
  zondag 3 december 2006 @ 11:51:28 #110
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44098791
Goede post, DV . Ik heb zelf ook een soortgelijk gevoel wat betreft 2012, er zal niet echt een ramp voorkomen, eerder dat het dan het einde ( of nieuw begin ) is van de bewustzijns-ontwikkeling oid. het gaat geleidelijk en lekker rustig, de aarde draait gewoon door en de mensen die zich er tegen verzetten ( zelfontkenning? ) die vangen het niet helemaal op. En dat bewustzijn over je bewustzijn is ook wel een goeie. Alleen moet ik eerlijk zeggen dat de enige keer dat ik het echt daadwerkelijk op een manier had dat mijn bewustzijn op een andere manier reageerde dan dat mijn bewustzijnsbewustzijn zullen we maar zeggen was toen ik lsd had geslikt . Op een gegeven moment raakte ik in paniek omdat ik in een drukke tent stond voor een optreden van een band en ergens daar boven zat mijn bewustzijnsbewustzijn zich helemaal krom te lachen erover. Was erg apart .
Vrijheid
pi_44100061
Hoewel ik het grotendeels eens ben met de post van Dromenvanger, ga ik er toch van uit dat we meer vulkaanuitbarstingen en tsunami's dan normaal kunnen verwachten.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  zondag 3 december 2006 @ 12:49:27 #112
34156 Mirage
Smile !!!
pi_44100093
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:48 schreef TaLoN.NL het volgende:
Hoewel ik het grotendeels eens ben met de post van Dromenvanger, ga ik er toch van uit dat we meer vulkaanuitbarstingen en tsunami's dan normaal kunnen verwachten.
waar zou je het veiligst zijn ?

Op een berg in Oostenrijk of in een bootje ver op zee ?
Sir Winston Churchill
  zondag 3 december 2006 @ 12:55:00 #113
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44100227
quote:
Mja, wat mij vooral opviel aan de presentaties in de openingspost is dat het verleden voor zover ik kon nagaan redelijk klopte maar dat zijn toekomstbeelden elke keer spaak lopen. Er zal heus wel een soort van oorlog worden gevoerd maar dan niet zoals de tweede wereld oorlog met groot materieel ( denk ik ). Eerder op persoonlijk vlak en veel lokaler, misschien komen er wel demonstraties van 'ontwaakte' mensen die dan hard uitelkaar geslagen worden ofzo. Of iets anders. De rampen worden ook elke keer minder erg, wat aantallen betreft. De eerste was een meteorenstorm, er kwam nog een religieuze oorlog van heb ik jou daar, tweede wereld oorlog, verschrikkelijk maar niet zo lang mer en volgens mij relatief bekeken aan het aantal aardbewoners van die tijd en de vorige 5de dag met 'power' veel minder slachtoffers. Het zou zo maar een relatief geweldloze omschakeling kunnen worden, zoals Gandhi het wilde, of zoals de daila lama het doet. Niet alle omschakelingen hoeven perse geweldadig te zijn volgens mij, zolang de mens het maar zelf wilt. .
Vrijheid
  zondag 3 december 2006 @ 12:56:17 #114
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44100259
quote:
Mja, wat mij vooral opviel aan de presentaties in de openingspost is dat het verleden voor zover ik kon nagaan redelijk klopte maar dat zijn toekomstbeelden elke keer spaak lopen. Er zal heus wel een soort van oorlog worden gevoerd maar dan niet zoals de tweede wereld oorlog met groot materieel ( denk ik ). Eerder op persoonlijk vlak en veel lokaler, misschien komen er wel demonstraties van 'ontwaakte' mensen die dan hard uitelkaar geslagen worden ofzo. Of iets anders. De rampen worden ook elke keer minder erg, wat aantallen betreft. De eerste was een meteorenstorm, er kwam nog een religieuze oorlog van heb ik jou daar, tweede wereld oorlog, verschrikkelijk maar niet zo lang meer en volgens mij relatief bekeken aan het aantal aardbewoners van die tijd en de vorige 5de dag met religie veel minder slachtoffers. Het zou zo maar een relatief geweldloze omschakeling kunnen worden, zoals Gandhi het wilde, of zoals de daila lama het doet. Niet alle omschakelingen hoeven perse geweldadig te zijn volgens mij, zolang de mens het maar zelf wilt. .
Vrijheid
pi_44100499
quote:
Op zondag 3 december 2006 12:49 schreef Mirage het volgende:

[..]

waar zou je het veiligst zijn ?

Op een berg in Oostenrijk of in een bootje ver op zee ?
Daar zal ik eens onderzoek naar gaan doen. Voor Amerika is die info makkelijker te vinden dan voor Europa. Ik denk dat het meer neer zal komen op het gebruiken van je intuïtie zoals Ian Lungold het aangeeft in zijn lezingen. Maarja het kan natuurlijk geen kwaad om vanuit een zo veilig mogelijke locatie te beginnen/eindigen.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  zondag 3 december 2006 @ 15:38:31 #116
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44105033
quote:
Op zondag 3 december 2006 11:51 schreef jogy het volgende:
Goede post, DV . Ik heb zelf ook een soortgelijk gevoel wat betreft 2012, er zal niet echt een ramp voorkomen, eerder dat het dan het einde ( of nieuw begin ) is van de bewustzijns-ontwikkeling oid. het gaat geleidelijk en lekker rustig, de aarde draait gewoon door en de mensen die zich er tegen verzetten ( zelfontkenning? ) die vangen het niet helemaal op. En dat bewustzijn over je bewustzijn is ook wel een goeie. Alleen moet ik eerlijk zeggen dat de enige keer dat ik het echt daadwerkelijk op een manier had dat mijn bewustzijn op een andere manier reageerde dan dat mijn bewustzijnsbewustzijn zullen we maar zeggen was toen ik lsd had geslikt . Op een gegeven moment raakte ik in paniek omdat ik in een drukke tent stond voor een optreden van een band en ergens daar boven zat mijn bewustzijnsbewustzijn zich helemaal krom te lachen erover. Was erg apart .

Bewustzijn

De toekomst dus even ook. 2012 is de nabije toekomst. Ieder jaar veranderd het. Maar hoe ziet 2012 eruit?

Misschien wordt het wel heel rustig. Vreedzaam en rustig. Mensen allemaal stoned.

Mensen die diepe inzichten krijgen, mensen die vrede krijgen met zichzelf. En krijgen mensen vrede met zichzelf dan krijgen ze vanzelf vrede met anderen.

Over dat bewustzijn binnen het bewustzijn binnen het bewustzijn. Het lijkt dan net alsof ik een extra level krijg. Alsof ik een game uitspeel en dat ik een level verder ga. Alsof er een trede bij de trap komt.

Ik ga het niet meteen dimensie noemen want dat woord gebruik ik te vaak en het zegt ook niet alles.

Maar vanmorgen dus. Ik werd me bewust van mijn bewustzijn, en het leek alsof ik dus omhoog ging. Alsof ik in een wolkenkrabber zat en een vedieping hoger ging. Het werd in een klap dus ook licht en helder. Doorzichtig als het ware.

En dan zak ik vanzelf weer naar beneden. En soms denk ik dan dat ik naar links of naar rechts ga.

Mind-swings. Liever een mind-swing dan een mood-swing dan maar

Soms lijkt het op een doolhof ook. Alsof ik aan het zoeken ben binnen het doolhof. Alleen een apart doolhof. Ramen en vensters kun je zelf oproepen.

Ik probeer het later opnieuw uit te leggen hoe het zit. Het lijkt dan alsof ik ontsnapt ben uit de realiteit. Maar het is ontsnapping uit mijn bewustzijn. Door het nieuwe bewustzijn binnen het oude bewustzijn ga ik van oud naar nieuw en dan stap ik als het ware een andere realiteit binnen. De omgeving ziet er helder en mooier en kleurrijker uit, de kleuren lijken op een digitale foto.

Alleen is het nog steeds dezelfde boom en auto die ik buiten zie staan.

Dan zou ik het liefst zaken willen toevoegen. Nieuwe kleuren toevoegen dus ook.
pi_44140817
Joshua Tree conference 2006 Intro
Duurt maar 12minuten, desondanks zeker wel de moeite waard.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44173257
interessant
pi_44181140
Origins Oracles 2012: Where History Ends

Source: DVD (NTSC)
Language: English
Subtitles: n/a
Runtime: 498 min
Genre: Educational/Lecture
Video Encoding: XviD, 470 kb/s
Resolution: 480 x 352
Frame Rate: 29.971 fps
Aspect Ratio: 1.364 (4:3)
Audio Encoding: ABR MP3, 112 kb/s
Size: 3 CD (148 x 15 MB)

Some of the greatest myths, are yet to happen - Michael Tsarion

- 2012 and the "Age of Revealing"
- The Destruction of Atlantis - The War of the Gods
- The Genetic Manipulation of Humankind
- The Fall of Man
- The True Origins of Evil
- The "Armageddon" Factor
- The Decline of Politics and Religion
- The Reasons for & Significance of the Present World Crises
- The Occult History of America
- The Subversion of the Spiritual Destiny of America
- The Rise of the Anti-Christ (who is it?)
- Why Iraq, and the "War on Terror?"
- The Rising of the Nephilim
- The Final Days of the Age of Pisces
- What the "Prophecies" of Nostradamus Don't Tell Us
- The "Photon Belt," the "Earth Grid" and the galactic alignments of the Next 10 years

Google de titel om de "jeweetwel" te vinden. 8,3uur Michael Tsarion!

Is van 2006, hartstikke recent en goede kwaliteit. Nouja, die dvd is van 2006.

[ Bericht 3% gewijzigd door TaLoN.NL op 06-12-2006 22:27:42 ]
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44678267
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  zaterdag 23 december 2006 @ 15:16:39 #121
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44682610
Dont worry, we gaan samen naar 2012.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 23 december 2006 @ 15:36:09 #122
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_44682986
...and beyond
Wat je vindt, ...
  zaterdag 23 december 2006 @ 16:46:29 #123
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44684476
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nog een link.

http://www.dirah.nl/2012.htm
Goed artikel, komt wel redelijk overeen met mijn verwachtingen erover eigenlijk.
Vrijheid
  woensdag 27 december 2006 @ 12:15:08 #124
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_44765407
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 11:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Nog een link.

http://www.dirah.nl/2012.htm
Waardeloze site. Sorry, maar conclusies trekken ala "65% kans dat dit gebeurt, 10% dat dit..." aan de hand van bronloze horoscopen die overduidelijk open staan voor interpretatie én door een andere horoscoopschrijver vast anders geschreven wordt. Het is dan ook voor mij gewoon weer één van die sites die vol "ik geloof dat dit gebeurd"-verhaaltjes staat.

Dan lees ik liever deze site.
Daar staan vrijwel alle feitelijke verwijzingen naar 2012 genoemd. Ook staan alle conclusies van elke 2012-tycoon hierin vermeld. Allen worden/zijn ontleedt om te verduidelijken waarom die datum nou zo bijzonder is. Een enorm boekwerk, welke soms lastig te lezen valt door al die berekeningen maar goed.

Zo is mij nauwelijks opgevallen in de vele 'conspiracy' topics en de 2012 topics dat de beruchte pyramide op het 1-dollar biljet verwijst naar de mayakalender en het jaar 2012. (lees verder)

[ Bericht 4% gewijzigd door RickySway op 27-12-2006 12:25:56 (link verbeterd) ]
¡ Experience Everything !
  woensdag 27 december 2006 @ 12:33:58 #125
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44765827
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:15 schreef RickySway het volgende:

[..]

Waardeloze site. Sorry, maar conclusies trekken ala "65% kans dat dit gebeurt, 10% dat dit..." aan de hand van bronloze horoscopen die overduidelijk open staan voor interpretatie én door een andere horoscoopschrijver vast anders geschreven wordt. Het is dan ook voor mij gewoon weer één van die sites die vol "ik geloof dat dit gebeurd"-verhaaltjes staat.

Daar staan vrijwel alle feitelijke verwijzingen naar 2012 genoemd. Ook staan alle conclusies van elke 2012-tycoon hierin vermeld. Allen worden/zijn ontleedt om te verduidelijken waarom die datum nou zo bijzonder is. Een enorm boekwerk, welke soms lastig te lezen valt door al die berekeningen maar goed.

Zo is mij nauwelijks opgevallen in de vele 'conspiracy' topics en de 2012 topics dat de beruchte pyramide op het 1-dollar biljet verwijst naar de mayakalender en het jaar 2012. (lees verder)
Vond ik die ander toch iets makkelijker inderdaad. Hetgeen wat ik goed vind aan dat andere artikel is dat het simpel is neergezet. Neemt niet weg dat ik zeker die site thuis eens in alle rust ga uitpluizen .
Vrijheid
  woensdag 27 december 2006 @ 12:36:58 #126
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44765910
* BaajGuardian jogy stalkt en zwaait.
  woensdag 27 december 2006 @ 12:38:23 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44765939
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:36 schreef BaajGuardian het volgende:
* BaajGuardian jogy stalkt en zwaait.
Kusje .
Vrijheid
  woensdag 27 december 2006 @ 13:22:35 #128
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44766091
Hugz en kusje op de pakkerd terug!
pi_44766952
quote:
Op woensdag 27 december 2006 12:15 schreef RickySway het volgende:

[..]

Wat Jogy zegt, hij leest makkelijk

Waarmee ik niet wil zeggen dat jouw link niet goed is, maar daar moet je echt voor gaan zitten en niet iedereen heeft daar zin/tijd voor.

En zelfs op "jouw" site wordt gesproken over wat jij noemt "bronloze horoscopen"
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_44768263
Worden Wij Wakker - Marcel Messing (info 9/11 en 2012)

Recente onderzoeken naar de ware toedracht van 9/11 doen velen vermoeden dat er meer aan de hand is in de wereld dan wij door de politiek ... alle » en de media krijgen voorgeschoteld. Steeds vaker worden we geconfronteerd met berichtgeving die niet alleen de waarheid verhult, maar ons ook in de angstgreep houdt van de "war on terror". Voor onze 'veiligheid' worden er vergaande technieken ontwikkeld waarmee ons hele doen en laten precies kan worden nagegaan. 'Big Brother is watching you' via camera's, internet, telefoon, bank, et cetera. Wordt een totale controle en bewustzijns- manipulatie uiteindelijk mogelijk door de implantatie van de onderhuidse microchip? In plaats van een nieuwe hemel en een nieuwe aarde, verbonden met de ascensie van onze planeet rond 2012, pogen tegenkrachten een nieuwe wereldorde te vestigen waarin de mens tot slaaf geworden is. Deze DVD is een vraaggesprek met Marcel Messing waarin hij zaken verduidelijkt die hij beschrijft in zijn gelijknamige boek. Zeer interessante documentaire. Als je na het kijken nou nog niet wakker bent geworden, dan...

---

In het nederlands!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44770504
dit gaan we morgen eens bekijken
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 28 december 2006 @ 18:59:21 #132
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44801356
Grappig dat die ' Boedha jongen ' zelf zegt nog 6 jaar te mediteren.. eindigen in 2012 he
The truth was in here.
pi_44810138
in 2012 gaat heel de wereld naar de tyfus!
pi_44816039
Interessant onderwerp
pi_44841080
Ach, kijk nou. Ook frankrijk opent zijn UFO-archief voor het publiek. Duitsland ging ze al voor.
Gingen we in deze 350 dagen geen kennis maken met onze galactische buren?
Hoe meer info we hebben, hoe gerichter we kunnen zoeken....

Inmiddels deel 1, 2 en 3 gezien. Nou nog die hele andere DVD.
Weinig plausibiliteit in de 3 delen, al heb ik nog niet alles gechecked.
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
  woensdag 3 januari 2007 @ 07:51:02 #136
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44964515
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:56 schreef TaLoN.NL het volgende:
Origins Oracles 2012: Where History Ends

Source: DVD (NTSC)
Language: English
Subtitles: n/a
Runtime: 498 min
Genre: Educational/Lecture
Video Encoding: XviD, 470 kb/s
Resolution: 480 x 352
Frame Rate: 29.971 fps
Aspect Ratio: 1.364 (4:3)
Audio Encoding: ABR MP3, 112 kb/s
Size: 3 CD (148 x 15 MB)

Some of the greatest myths, are yet to happen - Michael Tsarion

- 2012 and the "Age of Revealing"
- The Destruction of Atlantis - The War of the Gods
- The Genetic Manipulation of Humankind
- The Fall of Man
- The True Origins of Evil
- The "Armageddon" Factor
- The Decline of Politics and Religion
- The Reasons for & Significance of the Present World Crises
- The Occult History of America
- The Subversion of the Spiritual Destiny of America
- The Rise of the Anti-Christ (who is it?)
- Why Iraq, and the "War on Terror?"
- The Rising of the Nephilim
- The Final Days of the Age of Pisces
- What the "Prophecies" of Nostradamus Don't Tell Us
- The "Photon Belt," the "Earth Grid" and the galactic alignments of the Next 10 years

Google de titel om de "jeweetwel" te vinden. 8,3uur Michael Tsarion!

Is van 2006, hartstikke recent en goede kwaliteit. Nouja, die dvd is van 2006.
Deze tip heeft me al twee verslapertjes gekost. Wat een doembeeld over hoe de wereld nu in elkaar steekt zeg.
Vrijheid
pi_44965900
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 07:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Deze tip heeft me al twee verslapertjes gekost. Wat een doembeeld over hoe de wereld nu in elkaar steekt zeg.
Ja inderdaad, hij heeft ook o.a. mijn beeld over de menselijke geschiedenis ondersteboven gegooid.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  woensdag 3 januari 2007 @ 10:47:33 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44966235
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:27 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Ja inderdaad, hij heeft ook o.a. mijn beeld over de menselijke geschiedenis ondersteboven gegooid.
ik heb em nog niet uitgekeken maar volgens mij begint hij nu met het niet zo deprimerende gedeelte .
Vrijheid
pi_45042954
Het licht zal altijd sterker dan de duisternis zijn! (is volgens mij ook een boodschap van hem )

Maar dit is maar 8,3 uur van de 60.

Damn 60 uur...
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 5 januari 2007 @ 17:35:26 #140
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45046147
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 16:06 schreef TaLoN.NL het volgende:
Het licht zal altijd sterker dan de duisternis zijn! (is volgens mij ook een boodschap van hem )

Maar dit is maar 8,3 uur van de 60.

afbeelding

Damn 60 uur...
320 dollar .
Vrijheid
pi_45048102
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:35 schreef jogy het volgende:

[..]

320 dollar .
320.00 USD = 245.912 EUR || 246/60 = 4,10

Da's 4Euro10 per uur, valt op zich wel mee.

246/22dvd's = 11Euro18 per dvd, valt ook wel mee.

246/6programma's = 41Euro per programma, iets te duur inderdaad.

Maar die bundel in 1x is behoorlijk wat geld, eigenlijk net iets te veel voor mijn smaak.

Achja ik heb toch al zoveel van die man online gezien, die dvd's heb ik niet nodig.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:39:55 #142
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45048361
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:33 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

320.00 USD = 245.912 EUR || 246/60 = 4,10

Da's 4Euro10 per uur, valt op zich wel mee.

246/22dvd's = 11Euro18 per dvd, valt ook wel mee.

246/6programma's = 41Euro per programma, iets te duur inderdaad.

Maar die bundel in 1x is behoorlijk wat geld, eigenlijk net iets te veel voor mijn smaak.

Achja ik heb toch al zoveel van die man online gezien, die dvd's heb ik niet nodig.
Ohja, de euro staat gunstig iderdaad, dat blijf ik vergeten .
Vrijheid
pi_45048642
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Ohja, de euro staat gunstig iderdaad, dat blijf ik vergeten .
Jahaa, Importeren is daardoor veel leuker geworden.

Als je bij google of zo op XE zoekt kom je vanzelf hier: http://www.xe.com/ucc/ , altijd makkelijk.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_45048880
Owja, Nu op mijn domein, een interview met Deepak Chopra van 20 minuten.

(Blijft maar staan tot komende dinsdagavond, want dan is er een nieuwe Daily Show en Colbert Report)

---
Update:
Ik heb de videospeler en het videoformaat gewijzigd, ze zullen niet meer vastlopen!

[ Bericht 35% gewijzigd door TaLoN.NL op 06-01-2007 15:32:01 ]
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:40:59 #145
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45052978
In 2012 gaan we allemaal naar de hel
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:00:27 #146
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45060441
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:55 schreef TaLoN.NL het volgende:
Owja, Nu op mijn domein, een interview met Deepak Chopra van 20 minuten.

(Blijft maar staan tot komende dinsdagavond, want dan is er een nieuwe Daily Show en Colbert Report)
Zijn boek is besteld .
Vrijheid
pi_45060597
Ik heb eind December het boek "Worden wij wakker" gekocht, eerst die uitlezen, dat boek van Deepak lijkt me ook heel interessant, zijn filosofie is in ieder geval baanbrekend.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  zaterdag 6 januari 2007 @ 00:32:58 #148
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_45061585
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:03 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik heb eind December het boek "Worden wij wakker" gekocht, eerst die uitlezen, dat boek van Deepak lijkt me ook heel interessant, zijn filosofie is in ieder geval baanbrekend.
Niet bepaald, zijn uitwerking ervan misschien wel, het idee bestaat al een lange tijd .
Vrijheid
pi_45061824
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 00:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet bepaald, zijn uitwerking ervan misschien wel, het idee bestaat al een lange tijd .
Da's waar.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_45080119
Inmiddels door een hoop Mayan Calendar dingen doorgeworsteld. Al kan ik de 'echtheid' van sommige voorbeelden (Nederland is failliet gegaan in 1772?) niet terugvinden, toch maakt het een hoop duidelijk.
Bijvoorbeeld waarom de flora zo raar doet al een aantal jaren. Bomen is 2 keer per jaar bladeren verliezen, bloemen die nu nog gaan bloeien buiten, waarom alles zoveel sneller lijkt te gaan dan vroeger, etcetcetc.

Ga er nog wat dieper in duiken. Ben benieuwd wat ik allemaal kan vinden.
Ik ben niet verwaand, ik ben gewoon goed.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')