Die 4 zetels?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:51 schreef BB6kijker het volgende:
Want het is helder: de enige partij die kiezers van rechts kan binnenhalen is de SP. En dan doel ik dus op extreem-rechts: Pastors en Wilders dus...
Wat is er tegen het verscherpen van regel voor irritante misleidende leenreclames? Zelfs Balkenende is er tegen (het kwam hem natuurlijk wel aanwaaien). Die Shampooreclames zijn ook misleidend, hoor je vreemd genoeg ook niemand over. Dat zo iets mag snap echt niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik begin me nu toch langzaam zorgen te maken. Ik vind de SP een sympathieke partij, en vond de snelle opkomst tot nu toe snel vermakelijk. Maar nu het menens gaat worden krijg ik toch zo mijn twijfels.
Even een snelle bloemlezing van SP-standpunten waarmee ik het absoluut niet eens ben:
[..]
Maar het voornaamste punt van kritiek blijft, ook bij wel-leuk klinkende plannen: Waar wordt het van betaald? Maar goed, desondanks gun ik de SP de stemmen nog steeds meer dan de PvdA
Ik stem geen CDA, nog nooit gedaan, en zal dat ook nooit doen.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:31 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Gelul, alleen voor de rijkste huizenbezitters. Laat me raden: jij stemt CDA. Die komen altijd met dergelijk flauwekulvoorbeelden.
Ik stem overigens geen SP hoor. Natuurlijk niet, zou ik bijna zeggen.
"Ik moet nu een boerka kopen voor mijn vrouw".quote:Op woensdag 15 november 2006 21:33 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Geweldig toch? Als een camera van de Staatstelevisie mij toevallig eruit pikt zeg ik (spelend dat ik stomdronken ben) "ik ga morgen gelijk mijn baan opzeggen en lekker uitkering aanvragen"
Nou, ik ben zeker geen keiharde liberaal, maar ik vind niet dat de overheid zich hiermee moet bemoeien.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat is er tegen het afschaffen van irritante misleidende leenreclames? Zelfs Balkenende is er tegen (het kwam hem natuurlijk wel aanwaaien).
De rest is ook niet erg wereldschokkend.. als dat nou de punten zijn waarvoor de SP nooit zou mogen regeren.
Ik zie hem trouwens ook niet meteen als premier. Het zou te snel zijn in één keer. De kans zit er dan namelijk in dat er na de verkiezingen daarop niks meer van de SP overblijft. Ik vind dat de mensen die nu SP stemmen en die dat nooit hebben gedaan maar toch denken dat de SP alles kan oplossen er wellicht te veel meteen van verwachten. Ik heb ze liever als 2de partij in de regering of als grootste oppositie partij.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik ben zeker geen keiharde liberaal, maar ik vind niet dat de overheid zich hiermee moet bemoeien.
En verder, ik zeg niet dat ze nooit zouden mogen regeren. Nog sterker, het lijkt me wel een keer verfrissend. Maar liefst niet meteen met Premier Marijnissen.
Staat in het handboek demoniseren voor dummies.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:25 schreef Mirel het volgende:
Waarom moet iets wat neigt naar links gelijkstaan aan Mao of Lenin? -__-
Marijnissen wel erop bezuinigen ja, maar net of er dan geen geld meer over is voor defensie. Denk eens naquote:Op woensdag 15 november 2006 21:38 schreef Arcee het volgende:
Ik zie premier Marijnissen al op bezoek gaan bij George W. Bush: "We don't even HAVE a defence budget, Mr. President".
In welke peiling heeft links een meerderheid? Dromer!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:51 schreef BB6kijker het volgende:
De kans bestaat dat de SP de tweede partij van Nederland gaat worden. Als de peilingen zo doorzetten en ze natuurlijk een beetje kloppen, wordt het gewoon een feit. De kans bestaat dus gewoon dat Marijnissen premier gaat worden, premier van een linkse coalitie.
Want het is helder: de enige partij die kiezers van rechts kan binnenhalen is de SP. En dan doel ik dus op extreem-rechts: Pastors en Wilders dus...
in de peilinksquote:Op woensdag 15 november 2006 21:41 schreef more het volgende:
[..]
In welke peiling heeft links een meerderheid? Dromer!
in welke peiling heeft rechts een meerderheid zonder de fundamentalistische christenen?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:41 schreef more het volgende:
[..]
In welke peiling heeft links een meerderheid? Dromer!
Welke verschillen?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:59 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen..
Ik vind het ook een dom lijstje ja. De SP heeft echt wel ergere standpunten.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat is er tegen het verscherpen van regel voor irritante misleidende leenreclames? Zelfs Balkenende is er tegen (het kwam hem natuurlijk wel aanwaaien). Die Shampooreclames zijn ook misleidend, hoor je vreemd genoeg ook niemand over. Dat zo iets mag snap echt niet.
De rest is ook niet erg wereldschokkend.. als dat nou de punten zijn waarvoor de SP nooit zou mogen regeren.
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Welke verschillen?![]()
[afbeelding]
Maar even serieus zou wel een hele grote stap zijn voor Marijnissen van altijd oppositie naar leider van het land. Ben benieuwd of ie daar wel klaar voor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |