abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 november 2006 @ 21:34:11 #49
862 Arcee
Look closer
pi_43590236
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:51 schreef BB6kijker het volgende:
Want het is helder: de enige partij die kiezers van rechts kan binnenhalen is de SP. En dan doel ik dus op extreem-rechts: Pastors en Wilders dus...
Die 4 zetels?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_43590252
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik begin me nu toch langzaam zorgen te maken. Ik vind de SP een sympathieke partij, en vond de snelle opkomst tot nu toe snel vermakelijk. Maar nu het menens gaat worden krijg ik toch zo mijn twijfels.

Even een snelle bloemlezing van SP-standpunten waarmee ik het absoluut niet eens ben:
[..]

Maar het voornaamste punt van kritiek blijft, ook bij wel-leuk klinkende plannen: Waar wordt het van betaald? Maar goed, desondanks gun ik de SP de stemmen nog steeds meer dan de PvdA
Wat is er tegen het verscherpen van regel voor irritante misleidende leenreclames? Zelfs Balkenende is er tegen (het kwam hem natuurlijk wel aanwaaien). Die Shampooreclames zijn ook misleidend, hoor je vreemd genoeg ook niemand over. Dat zo iets mag snap echt niet.

De rest is ook niet erg wereldschokkend.. als dat nou de punten zijn waarvoor de SP nooit zou mogen regeren.
pi_43590290
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:31 schreef BB6kijker het volgende:

[..]

Gelul, alleen voor de rijkste huizenbezitters. Laat me raden: jij stemt CDA. Die komen altijd met dergelijk flauwekulvoorbeelden.
Ik stem overigens geen SP hoor. Natuurlijk niet, zou ik bijna zeggen.
Ik stem geen CDA, nog nooit gedaan, en zal dat ook nooit doen.
En mijn huis valt wel in de doelgroep die de SP wil aanpakken.
Ik kan dat huis dankzij die aftrek, en heel hard werken betalen.
En dat gaat mij straks worden afgenomen door door die " rooie ellende"
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 15 november 2006 @ 21:35:41 #52
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43590308
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:33 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Geweldig toch? Als een camera van de Staatstelevisie mij toevallig eruit pikt zeg ik (spelend dat ik stomdronken ben) "ik ga morgen gelijk mijn baan opzeggen en lekker uitkering aanvragen"
"Ik moet nu een boerka kopen voor mijn vrouw".
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  woensdag 15 november 2006 @ 21:35:56 #53
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_43590315
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Wat is er tegen het afschaffen van irritante misleidende leenreclames? Zelfs Balkenende is er tegen (het kwam hem natuurlijk wel aanwaaien).

De rest is ook niet erg wereldschokkend.. als dat nou de punten zijn waarvoor de SP nooit zou mogen regeren.
Nou, ik ben zeker geen keiharde liberaal, maar ik vind niet dat de overheid zich hiermee moet bemoeien.

En verder, ik zeg niet dat ze nooit zouden mogen regeren. Nog sterker, het lijkt me wel een keer verfrissend. Maar liefst niet meteen met Premier Marijnissen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 november 2006 @ 21:38:00 #54
862 Arcee
Look closer
pi_43590428
Ik zie premier Marijnissen al op bezoek gaan bij George W. Bush: "We don't even HAVE a defence budget, Mr. President".
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_43590464
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Nou, ik ben zeker geen keiharde liberaal, maar ik vind niet dat de overheid zich hiermee moet bemoeien.

En verder, ik zeg niet dat ze nooit zouden mogen regeren. Nog sterker, het lijkt me wel een keer verfrissend. Maar liefst niet meteen met Premier Marijnissen.
Ik zie hem trouwens ook niet meteen als premier. Het zou te snel zijn in één keer. De kans zit er dan namelijk in dat er na de verkiezingen daarop niks meer van de SP overblijft. Ik vind dat de mensen die nu SP stemmen en die dat nooit hebben gedaan maar toch denken dat de SP alles kan oplossen er wellicht te veel meteen van verwachten. Ik heb ze liever als 2de partij in de regering of als grootste oppositie partij.
pi_43590470
Premier marijnissen zou ik geen probleem mee hebben ( een premier staat boven de partijen) en hij zal het denk ik nog goed doen ook.alleen jammer dat dat gelijk moet inhouden dat de SP dan de grootste regeringspartij is.
pi_43590490
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:25 schreef Mirel het volgende:
Waarom moet iets wat neigt naar links gelijkstaan aan Mao of Lenin? -__-
Staat in het handboek demoniseren voor dummies.
Ben je links en beschik je over een gelijke kleine hoeveelheid hersencellen als dummies die regelmatig links vergelijken met Mao en Lenin, dan maak je de rechterflank uit voor Hitler, Pinochet of Mussolini. Ik vermoed dat het vooral te maken heeft met een onderontwikkelde hersenkwab waar zich normaliter "argumenten" behoren te bevinden.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_43590524
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:38 schreef Arcee het volgende:
Ik zie premier Marijnissen al op bezoek gaan bij George W. Bush: "We don't even HAVE a defence budget, Mr. President".
Marijnissen wel erop bezuinigen ja, maar net of er dan geen geld meer over is voor defensie. Denk eens na
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_43590610
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:51 schreef BB6kijker het volgende:
De kans bestaat dat de SP de tweede partij van Nederland gaat worden. Als de peilingen zo doorzetten en ze natuurlijk een beetje kloppen, wordt het gewoon een feit. De kans bestaat dus gewoon dat Marijnissen premier gaat worden, premier van een linkse coalitie.
Want het is helder: de enige partij die kiezers van rechts kan binnenhalen is de SP. En dan doel ik dus op extreem-rechts: Pastors en Wilders dus...
In welke peiling heeft links een meerderheid? Dromer!
pi_43590688
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:41 schreef more het volgende:

[..]

in de peilinks
pi_43590793
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:41 schreef more het volgende:

[..]

in welke peiling heeft rechts een meerderheid zonder de fundamentalistische christenen?

Toch ziek... dat die straks de macht hebben om te zeggen waar ze zich bij willen aansluiten
  woensdag 15 november 2006 @ 21:45:25 #62
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43590815
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:59 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zoek de verschillen..
Welke verschillen?

Maar even serieus zou wel een hele grote stap zijn voor Marijnissen van altijd oppositie naar leider van het land. Ben benieuwd of ie daar wel klaar voor is
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43590885
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Wat is er tegen het verscherpen van regel voor irritante misleidende leenreclames? Zelfs Balkenende is er tegen (het kwam hem natuurlijk wel aanwaaien). Die Shampooreclames zijn ook misleidend, hoor je vreemd genoeg ook niemand over. Dat zo iets mag snap echt niet.

Ik vind het ook een dom lijstje ja. De SP heeft echt wel ergere standpunten.
pi_43590933
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:45 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Welke verschillen?

[afbeelding]

Maar even serieus zou wel een hele grote stap zijn voor Marijnissen van altijd oppositie naar leider van het land. Ben benieuwd of ie daar wel klaar voor is
Ik wil nu een heleboel dingen zeggen tegen jou die ik niet mag zeggen. Dan weet je dus wel genoeg lijkt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')