quote:Op woensdag 15 november 2006 20:00 schreef warrel het volgende:
mcDavid, dat begrijp ik écht wel hoor..Maar toch is het zo dat die rijschool beter is. Ik ben gewoon niet zo goed.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik liever een pasje had gehad!
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoe makkelijker de auto rijdt, hoe sneller je het leert en hoe meer aandacht je aan het verkeer kan besteden. Dan haal je het ook een stuk makkelijker![]()
Je sais, eerst de openingspost maar ff pimpen.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:02 schreef Bravebart het volgende:
Vies TVP'tje
Oja en je template OP doet het niet Jarn
Goed plan 14.gifquote:Op woensdag 15 november 2006 21:02 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je sais, eerst de openingspost maar ff pimpen.
Puikquote:Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef Autoreply het volgende:
Zo beter? Ietwat op-, ver- en meegepimped![]()
Wat een rust trouwens, normaal gesproken zijn er zat Duften die mijn nick waarmaken![]()
Nope, ik moet me er nog 's in verdiepen. Iemand zinnige links?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:12 schreef Netsplitter het volgende:
Weet iedereen hier al hoe men gaat stemmen met het referendum?
http://www.gemeentedelft.info/gvscriptvk/dspage.asp?sessionid=1h50uZxzY@p5K38Ld!ziQW2wD5FEo9vlsYlyp3M4aGBJhXOqKEXXlWdpD8XH5Wf8&pageid=19&objectid=18028quote:Op donderdag 16 november 2006 09:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nope, ik moet me er nog 's in verdiepen. Iemand zinnige links?
Ik ookquote:Op donderdag 16 november 2006 09:52 schreef mirelia het volgende:
ook tegen
Ik las geweldigequote:Op donderdag 16 november 2006 14:52 schreef Quoi het volgende:
Delftenaren![]()
Zou komende maand verhuizen naar Delft, maar helaas: drie maanden vertraagd!
Jullie moeten het dus nog maar even zonder deze gezellige inwoner doen![]()
* 1.95 meldtquote:Op donderdag 16 november 2006 15:30 schreef warrel het volgende:
Tvp.
Tsjee, ik was gister uit in Leiden en écht bijna alle jongens waren Delfterds.
Wat zijn jullie klein zeg, en m'n hakken waren echt niet zo hoog hoor![]()
Ik ken een dame uit Leiden van 1.95quote:
Die wil ik niet kennen, groter is kutquote:Op donderdag 16 november 2006 15:50 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ken een dame uit Leiden van 1.95![]()
Overigens ga je waarschijnlijk naar de verkeerde tenten als je Duften tegenkomt... ik kom ze zelden tegen. (Behalve InCasa dan, maar who cares) Vanavond is er trouwens ook een goed feestje![]()
Delftenaren in Leidenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:04 schreef warrel het volgende:
Pff, ik heb nog een kater van gisteravond, en m'n misselijkheid is net een beetje weg aan het zakken.. *bloost..![]()
En Duften? Wie/wat zijn dat?![]()
Frontpage. Anyone?quote:Boete voor openhartige automobilist
Gepost door Christiaan (--Christiaan--) - Bron: Blik op Nieuws
Gepubliceerd: donderdag 16 november 2006 @ 17:59
Icoon Domme criminelenAls je auto wilt rijden zonder rijbewijs maar geen bekeuring wilt krijgen, moet je iets slimmer zijn dan een 19-jarige jongen uit Delft. Nadat hij was gezakt voor zijn praktijkexamen, vertelde hij dit op straat aan politieagenten, en dat hij daar flink van baalde. Helaas voor de onfortuinlijke bestuurder hebben sommige agenten een goed geheugen.
Gisteren zagen de bewuste agenten de jongeman rijden, en op de vraag of hij in een week tijd wél geslaagd was voor zijn examen moest hij ontkennend antwoorden. Hij werd naar huis gestuurd met een proces-verbaal. De auto moest worden opgehaald door iemand die wel in het bezit was van een geldig rijbewijs.
Ik wou dat ik nog zo jong was...quote:
Ik ging altijd naar die in de hoven, onder het snooker gebeuren...quote:Op donderdag 16 november 2006 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
He, hier nog een Delftenaar.Gezellige stadje hoor
![]()
Ff een vraagje, mijn wasmachine is op dit moment kapot...![]()
Waar is er in Delft ergens een goedkope wasserette of zo?
thxquote:Op vrijdag 17 november 2006 07:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar die in de hoven, onder het snooker gebeuren...
Je kan zelf wassen, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
thx![]()
Ja die ken ik. Ik heb het idee dat die nogal duur zijn en dat je niet zelf kan wassen, maar ik zal eens gaan tjecken
Hoe duur ongeveer? Ik heb nog steeds geen wasmachine en elke keer naar mijn ouders of naar de buurvrouw gaan is een beetje vervelendquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
thx![]()
Ja die ken ik. Ik heb het idee dat die nogal duur zijn en dat je niet zelf kan wassen, maar ik zal eens gaan tjecken
Opzich een gaaf idee, ware het niet dat mijn huisje over 7 maanden tegen de vlakte gaat. M'n huisgenootje is daar ook ingeschreven en heeft ook nog niets...quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:07 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb DUWO gewoon overgeslagen en had na 20 maanden al een eigen huisje via woonnet
Nice OP...mijn complimentenquote:Op zaterdag 18 november 2006 09:56 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Opzich een gaaf idee, ware het niet dat mijn huisje over 7 maanden tegen de vlakte gaat. M'n huisgenootje is daar ook ingeschreven en heeft ook nog niets...
Mijn wasmachine ging in februari ofzo kapot, na bijna 14 jaar zelf mijn was te hebben gedaan (ik ging op kamers toen ik 17 was), heb ik ruim een half jaar mijn moeder, ex-schoonmoeder en mijn vader zijn vriendin onze was laten doen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:24 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Hoe duur ongeveer? Ik heb nog steeds geen wasmachine en elke keer naar mijn ouders of naar de buurvrouw gaan is een beetje vervelend. En Snooker Palace is hier niet zo ver vandaan.
Het wordt nog spannend enzo, maar waarschijnlijk worden 7 december de laatste en grootste dingen verhuist. Maar dan ben ik nog láng niet klaar met hoe m'n huisje echt moet worden..quote:Op maandag 20 november 2006 14:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nice OP...mijn complimenten.
Krijg je btw geen voorrang als je huis tegen de vlakte gaat?
@Warrel: wanneer kunnen we de housewarming-party verwachten![]()
.
Volgens mij kan je je zelfs digitaal inschrijven geloof ikquote:Op maandag 20 november 2006 14:56 schreef warrel het volgende:
[..]
Het wordt nog spannend enzo, maar waarschijnlijk worden 7 december de laatste en grootste dingen verhuist. Maar dan ben ik nog láng niet klaar met hoe m'n huisje echt moet worden..
Ik vind wel dat ik op de volgende Fok!meet moet komen, 't zag er supergezellig uit!Ik moet ook nog even bekend worden met het uitgaanscircuit van Delft, en de videotheken. En een vers baantje..
Maar het is nu 11 nachtjes slapen en ik ben Delftse!![]()
Weet iemand trouwens waar het stadhuis is? En als je je in een andere gemeente inschrijft, moet je je dan eerst je eerdere gemeente uitschrijven?
Het stadhuis is op de Markt. Het gemeentehuis op de Phoenixstraat.quote:Op maandag 20 november 2006 14:56 schreef warrel het volgende:
[..]
Het wordt nog spannend enzo, maar waarschijnlijk worden 7 december de laatste en grootste dingen verhuist. Maar dan ben ik nog láng niet klaar met hoe m'n huisje echt moet worden..
Ik vind wel dat ik op de volgende Fok!meet moet komen, 't zag er supergezellig uit!Ik moet ook nog even bekend worden met het uitgaanscircuit van Delft, en de videotheken. En een vers baantje..
Maar het is nu 11 nachtjes slapen en ik ben Delftse!![]()
Weet iemand trouwens waar het stadhuis is? En als je je in een andere gemeente inschrijft, moet je je dan eerst je eerdere gemeente uitschrijven?
Klopt, je kan je digitaal inschrijvenquote:Op maandag 20 november 2006 15:00 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Volgens mij kan je je zelfs digitaal inschrijven geloof ik![]()
Uitschrijven doet bij mijn weten je nieuwe gemeente.
Oja en je moet uiteindelijk met die bevestiging per post wel een kopie van je intenteitskaart/paspoort meesturen (en misschien nog wat maar dat weet ik niet meer)quote:Op maandag 20 november 2006 17:05 schreef warrel het volgende:
Gedaan, ik ben benieuwd wat er uit komtIk had me al bijna ingeschreven als hoofdbewoner
Ga je hardlopenquote:Op maandag 20 november 2006 20:24 schreef BitterMoon het volgende:
ik heb niets te doen...seaoflove wil ookal niets van me![]()
![]()
quote:
Haha, nou dan nietquote:Op maandag 20 november 2006 20:39 schreef BitterMoon het volgende:
[..]
Dat wordt 'm niet van haar kant uit
zij is echt wel een beetje dik geworden tijdens en na onze relatie
![]()
WTF, tenzij ze de laatste week 10 kg is aangekomen is ze écht niet dik.quote:Op maandag 20 november 2006 20:39 schreef BitterMoon het volgende:
[..]
Dat wordt 'm niet van haar kant uit
zij is echt wel een beetje dik geworden tijdens en na onze relatie
![]()
Je kan snel alles edittenquote:Op maandag 20 november 2006 20:47 schreef BitterMoon het volgende:
ik krijg ruzie met sea of love als ze dit terugleest he
min die 10 kilo is ze nog te dikquote:Op maandag 20 november 2006 20:47 schreef Autoreply het volgende:
[..]
WTF, tenzij ze de laatste week 10 kg is aangekomen is ze écht niet dik.![]()
Ik merk hetquote:
Anorexia zegmaarquote:Op maandag 20 november 2006 20:58 schreef BitterMoon het volgende:
[..]
min die 10 kilo is ze nog te dik dood
net iets er bovenquote:Op maandag 20 november 2006 21:49 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Anorexia zegmaar![]()
Maarre, ontopic, uit betrouwbare bron moet ik het gewicht van SOL ergens kunnen vinden... je zat toch onder de 50 oid![]()
Jah de topics gaan best vlot de laatste tijdquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:00 schreef Vicky het volgende:
heej.. ik was jullie kwijt...
gewoon een ordinaire tvp dus
Dan stem je toch nietquote:Op woensdag 22 november 2006 16:05 schreef mcDavid het volgende:
Is er nog iemand die zijn rode stempas wil ruilen tegen mijn gele?
Ik weet helemaal niets van dat gebeuren rond de delftse hout!
Mooiquote:Op donderdag 23 november 2006 00:37 schreef mirelia het volgende:
Net op de NOS: De campinguitbreiding is afgewezen door de Delftenaren
Mijn stem heeft geholpen dus...maar ben wel benieuwd wat David uiteindelijk heeft gestemdquote:Op donderdag 23 november 2006 00:37 schreef mirelia het volgende:
Net op de NOS: De campinguitbreiding is afgewezen door de Delftenaren
Nee, gewoon geen slaapquote:Op donderdag 23 november 2006 02:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heeeej ook nog wakkerOok uitgeweest?
Dat kan ook natuurlijk, ik was ookal om een uur of 1 thuis hoor, maar daarna bleef mijn taxi-ritje nog ff hangenquote:
Vertelquote:Op donderdag 23 november 2006 02:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, ik was ookal om een uur of 1 thuis hoor, maar daarna bleef mijn taxi-ritje nog ff hangen![]()
En dat was het ?quote:Op donderdag 23 november 2006 02:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nou gewoon....even de avond doornemen![]()
quote:
Nee, slaapie slaapie doenquote:
Waarquote:Op donderdag 23 november 2006 03:03 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zag btw iemand die best een beetje op AutoReply leek vanaaf![]()
lees mijn reactie ernaquote:Op donderdag 23 november 2006 03:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, slaapie slaapie doen
Morgen Straks kijk ik wel of ik je nog steeds toe wil voegen
Ja las ik alquote:
Mmh denk niet dat hij het wasquote:
Hij was het ook niet....maar hij was welquote:Op donderdag 23 november 2006 03:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh denk niet dat hij het was
Hoe laat ongeveer
Ah okquote:Op donderdag 23 november 2006 03:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hij was het ook niet....maar hij was wel![]()
ik ook beeb... trustequote:Op donderdag 23 november 2006 03:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah ok
Naja ik ga slapen, doei![]()
Mwoah. Waarom niet uitbreiden als alle "schade" toch al gecompenseerd wordt. Een groot deel van de Delftse horeca hangt er van af. (Zie bijvoorbeeld de website waar eerder naar verwezen werd)quote:
Geweldig; nou al bekendberucht.quote:Op donderdag 23 november 2006 03:03 schreef SeaOfLove het volgende:
ik zag btw iemand die best een beetje op AutoReply leek vanaaf![]()
Ja, dat zou idd mooi zijn als alle 'schade' inderdaad werd hersteld, maar dat is dus niet zo. Een aantal dingen verdwijnen permanent (bijv. het hondestrandje)quote:Op donderdag 23 november 2006 13:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Mwoah. Waarom niet uitbreiden als alle "schade" toch al gecompenseerd wordt. Een groot deel van de Delftse horeca hangt er van af. (Zie bijvoorbeeld de website waar eerder naar verwezen werd)
Hondestrandjequote:Op donderdag 23 november 2006 13:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat zou idd mooi zijn als alle 'schade' inderdaad werd hersteld, maar dat is dus niet zo. Een aantal dingen verdwijnen permanent (bijv. het hondestrandje)
Waar?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:51 schreef Autoreply het volgende:
Ontopic; AR gaat vanavond naar een andere kamer kijken![]()
Kewl, daar woon ik ookquote:Op donderdag 23 november 2006 18:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
van Hasselt; errug hoog![]()
Als 't wat wordt post ik vanavond meer![]()
Ja, daar heb je ook geen kloot aan, maar het geeft wel aan dat dus niet alles wordt vervangen/verplaatstquote:Op donderdag 23 november 2006 15:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hondestrandje![]()
Natuur in Nederland bestaat überhaupt niet... maar die discussie hebben we al eerder gevoerd.
Ontopic; AR gaat vanavond naar een andere kamer kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |