zeg dan niksquote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben Daniel ook wel bekend als BG oftewel BaajGuardian, ik ben beroemd onder een andere naam, maar op een manier die ik liever niet prijsgeef, nee ik heb niet meegedaan aan idols
:'(
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben knap en sterk en ik kan zwaardvechten, (voor bewijs zie mijn fotoboek)
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:40 schreef SpecialK het volgende:
Denk je nou echt dat je chickies kan playen met die half dooie hamster op je kin?![]()
je bedoelde penis toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 01:19 schreef BaajGuardian het volgende:
lach maar, ik hak zo je pens eraf
nee, pens, droplol!quote:
ROFLquote:Op woensdag 15 november 2006 22:47 schreef Eightball het volgende:
[..]
Eerst je therapie afmaken.
Pas als je in de dagbehandeling zit maak je misschien een kans.
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Hallo, ik wil ook wel eens verkering, dus lees het onderstaande en reageer:
Ik ben Daniel ook wel bekend als BG oftewel BaajGuardian, ik ben beroemd berucht onder een andere naam, maar op een manier die ik liever niet prijsgeef*kuch*goatse*kuch*, nee ik heb niet meegedaan aan idols
Mijn favoriete sport bestaat niet en ik luister de laatste tijd naar muziek als David bowie, ik maak overigens mijn eigen muziek met een jaren 80 programma op mijn console(ja lach maar het klinkt beter dan die zooi op tv, zeggen mensen, en dat zijn mensen die meer verstand hebben van muziek dan koters, aangezien de meesten zelf ook muziekanten zijn, dussss) en ik speel piano/keyboard.
ik sport niet en speel op zo'n thuis-orgel.
ik ben. knap en sterk en ik kan zwaardvechten, (voor bewijs zie mijn fotoboek)
Ik woon in een met asbest gevuld huis (zie: Juistem... ), hardstikke knus dus, en we kunnen niet affikken door onze hete liefde!
Ik heb een redelijk grote penis, en ik oefen ruk vaak.
Daarnaast ben ik ontzettend grappig aanwezig, en heb ik geen verkeerde vrienden.
Ik heb wel een handicaps, Ik post op fok.
ik weet het, het is een afknapper maar probeer het te negeren.
ik kan veranderen...voor jou!
dus ben je een knappe meid, niet dik en geen puisten en geen bolle kut maar een normale.
reageer dan
mischien worden we dan een stelletje
groetjes, Daniel.
das toch die ouwe omaquote:Op donderdag 16 november 2006 18:39 schreef BaajGuardian het volgende:
nou kiteless, zullen we verkering nemen dan?
je vergeet het volgende te vermelden;quote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Hallo, ik wil ook wel eens verkering, dus lees het onderstaande en reageer:
Ik ben Daniel ook wel bekend als BG oftewel BaajGuardian, ik ben beroemd onder een andere naam, maar op een manier die ik liever niet prijsgeef, nee ik heb niet meegedaan aan idols
Mijn favoriete sport bestaat niet en ik luister de laatste tijd naar muziek als David bowie, ik maak overigens mijn eigen muziek met een jaren 80 programma op mijn console(ja lach maar het klinkt beter dan die zooi op tv, zeggen mensen, en dat zijn mensen die meer verstand hebben van muziek dan koters, aangezien de meesten zelf ook muziekanten zijn, dussss) en ik speel piano/keyboard.
ik ben knap en sterk en ik kan zwaardvechten, (voor bewijs zie mijn fotoboek)
Ik woon in een met asbest gevuld huis (zie: Juistem... ), hardstikke knus dus, en we kunnen niet affikken door onze hete liefde!
Ik heb een redelijk grote penis, en ik oefen vaak.
Daarnaast ben ik ontzettend grappig, en heb ik geen verkeerde vrienden.
Ik heb wel een handicap, Ik post op fok.
ik weet het, het is een afknapper maar probeer het te negeren.
ik kan veranderen...voor jou!
dus ben je een knappe meid, niet dik en geen puisten en geen bolle kut maar een normale.
reageer dan
mischien worden we dan een stelletje
groetjes, Daniel.
Groetjes,quote:en in mijn vrije tijd fantaseer ik graag over hoeveel het leven zuigt en geen zin meer heeft en dat ik dood wil
ban mikymo ook even dan, die wil er mee doorgaan.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:52 schreef remlof het volgende:
is al weg BG
al iemand gevonden trouwens? anders kan je nog bieden in de mod veiling
ban-aanvraagquote:Op donderdag 30 november 2006 00:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ban mikymo ook even dan, die wil er mee doorgaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |