Op woensdag 15 november 2006 17:04 schreef BaajGuardian het volgende:Ik kom gisteravond laat thuis, allemaal water met troep over de muur komend van het plafond in de keuken..
lekkage?.. ik hoor de bovenbuurman dus ik er even heen, heb ik het hem laten zien en hij had inderdaad zelf ook problemen, algoed vandaag ik terug van boodschappen doen staat er een busje voor.
riolering e.d. expert iets, en die vent loopt naar zn auto want was net klaar, ik naar mijn keuken zet mijn doos schappen op het aanrecht en zie dat het water als een waterval naar beneden stroomt..
dus ik meteen die man erbij geroepen, hij weer naar boven..
komt hij even later naar beneden en zegt dat er morgen en anders binnenkort timmermannen komen en mensen met cameras want het zit er vol met "asbest"
leuk..asbest... en hij liet het me ook even zien bij de rioleringspijp die in mijn achtertuin staat en in een put loopt "open put" wel te verstaan, .."kijk" zegt hij, "allemaal asbest, daar ook"
ik : "is dat niet verboden in de bouw"
hij zei niks en pakte zn telefoon weer waarop hij weer belde met verschillende diensten.
verteld hij me later dat alle huizen hier met asbest gebouwd zijn en waar wij wonen dus een open asbest probleem is vooral met de riolering, en bedankt arqin.
op de vraag of het direct schadelijk is voor de gezondheid zei de beste man "ja"
juistem, nu zit ik hier dus met een zooi asbest die over mijn keukenmuur naar beneden komt
gezellig, is dit nu wat de politiek op het oog had met jongerenhuisvesting?
dit kan toch niet :S
p.s. wat moet ik nu doen zover ik kan doen?