Wat de hel?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
dus ben je een knappe meid, niet dik en geen puisten en geen bolle kut maar een normale.
zijn het meisjes?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:28 schreef opgebaarde het volgende:
owja, jij mag de vader van mijn kinderen worden!
ik scheer me vaak maar niet onder het fotomakenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:40 schreef SpecialK het volgende:
Denk je nou echt dat je chickies kan playen met die half dooie hamster op je kin?![]()
hier zijn meer meisjes he, ik bedoel zie jij wel eens meisjes in pol?quote:
onzban? gast ik heers over de onzmods.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut met peren
Weer zo'n hersenloze met een TO-ban in ONZ, die denkt dat GC Fok!Kotsgoot #2 is
Vooral je rechter hand.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik scheer me vaak maar niet onder het fotomaken
ik kan alles playen overigens.
ga eens rukken kwastquote:Op woensdag 15 november 2006 20:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
onzban? gast ik heers over de onzmods.
wie denk je dat je voor je hebt.....maikuuul?
yvonne is mijn meesteres, ik heb alles van haar geleerd geck.
Ja, daar moet je net bij mij mee aankomenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:50 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit topic is overigens serieus bedoeld, ik sta al 8 jaar droog.
en ik wil verkering godverdomme.
Ben je uitgekeken op je buurmeisje van 10 dan?quote:
precies. (hoe weet je dat?quote:
Mja ik zie ze amper, ik hoor ze wel eens giegelen en dan trek ik me zachtjes af, maar verder niks...quote:Op woensdag 15 november 2006 20:54 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Ben je uitgekeken op je buurmeisje van 10 dan?
Ik ben je (verwaarloosde) linker handquote:Op woensdag 15 november 2006 20:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
precies. (hoe weet je dat?)
hoezo, wat stel je voor makker.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, daar moet je net bij mij mee aankomen
niet echt, ik prefereer mijn linkerhand, het probleem is wel dat dat mijn muishand is.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben je (verwaarloosde) linker hand![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een lieflijke relatie gebaseerd op vertrouwen.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Ja want dit kan makkelijk in POL terechtquote:Op woensdag 15 november 2006 20:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hier zijn meer meisjes he, ik bedoel zie jij wel eens meisjes in pol?
afrukken is zo 2007quote:Op woensdag 15 november 2006 21:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja want dit kan makkelijk in POL terecht![]()
Mafkees! Ga ff kijken in B&H en ruk je ff af en ga vast slapen!![]()
neehoor, '83 hiero.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:32 schreef vencodark het volgende:
Je moet je advertentie een beetje aanpasssen, je bent helemaal niet knap en sterk.![]()
En aangezien je al 8 jaar droog staat, ben je waarschijnlijk ook te oud voor me.![]()
Succes met zoeken.![]()
Oooh dat valt mee. Dan sta je in verhouding langer droog dan dat je niet droog stond. Ongeveer.quote:
Eerst je therapie afmaken.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Hallo, ik wil ook wel eens verkering
eigenlijk sta ik nog langer droog maar dat zeg ik stiekem niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oooh dat valt mee. Dan sta je in verhouding langer droog dan dat je niet droog stond. Ongeveer.![]()
zeg dan niksquote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben Daniel ook wel bekend als BG oftewel BaajGuardian, ik ben beroemd onder een andere naam, maar op een manier die ik liever niet prijsgeef, nee ik heb niet meegedaan aan idols
:'(
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben knap en sterk en ik kan zwaardvechten, (voor bewijs zie mijn fotoboek)
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:40 schreef SpecialK het volgende:
Denk je nou echt dat je chickies kan playen met die half dooie hamster op je kin?![]()
je bedoelde penis toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 01:19 schreef BaajGuardian het volgende:
lach maar, ik hak zo je pens eraf
nee, pens, droplol!quote:
ROFLquote:Op woensdag 15 november 2006 22:47 schreef Eightball het volgende:
[..]
Eerst je therapie afmaken.
Pas als je in de dagbehandeling zit maak je misschien een kans.
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Hallo, ik wil ook wel eens verkering, dus lees het onderstaande en reageer:
Ik ben Daniel ook wel bekend als BG oftewel BaajGuardian, ik ben beroemd berucht onder een andere naam, maar op een manier die ik liever niet prijsgeef*kuch*goatse*kuch*, nee ik heb niet meegedaan aan idols
:'(
Mijn favoriete sport bestaat niet en ik luister de laatste tijd naar muziek als David bowie, ik maak overigens mijn eigen muziek met een jaren 80 programma op mijn console(ja lach maar het klinkt beter dan die zooi op tv, zeggen mensen, en dat zijn mensen die meer verstand hebben van muziek dan koters, aangezien de meesten zelf ook muziekanten zijn, dussss) en ik speel piano/keyboard.
ik sport niet en speel op zo'n thuis-orgel.
ik ben. knap en sterk en ik kan zwaardvechten, (voor bewijs zie mijn fotoboek)
Ik woon in een met asbest gevuld huis (zie: Juistem... ), hardstikke knus dus, en we kunnen niet affikken door onze hete liefde!
Ik heb een redelijk grote penis, en ik oefen ruk vaak.
Daarnaast ben ik ontzettend grappig aanwezig, en heb ik geen verkeerde vrienden.
Ik heb wel een handicaps, Ik post op fok.
ik weet het, het is een afknapper maar probeer het te negeren.
ik kan veranderen...voor jou!
dus ben je een knappe meid, niet dik en geen puisten en geen bolle kut maar een normale.
reageer dan
mischien worden we dan een stelletje
groetjes, Daniel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |