als dat zo is, zou dat wel een hoop financiele zorgen wegnemen. Het lijkt mij een goede plek voor gewonnen geld, misschien zelfs wel beter dan een wereldreis.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:14 schreef schizolientje het volgende:
Ik heb een beetje bijgelezen en ben blij dat ik een beetje op tijd naarbed ging, ik trek die vrouw (Mo)niet meer.
En ik snap ook niet zo goed waarom Jeroen Sa de prijs zo gunt; vanwege de problemen die ze heeft enz. zegt hij. Maar als je naar haar bestedings en uitgaans patroon luistert helpt die evt. prijs ook niet. Die kan meteen door naar de schuldhulpverlening.
Dat geloof ik ook wel, en het lijkt me heerlijk als je dat kwijt ben, maar dan is het over een jaar weer zo als ze zelf niet veranderd, en gezien de gesprekken geef ik haar weinig kansquote:Op woensdag 15 november 2006 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
als dat zo is, zou dat wel een hoop financiele zorgen wegnemen. Het lijkt mij een goede plek voor gewonnen geld, misschien zelfs wel beter dan een wereldreis.
een depressiequote:Op woensdag 15 november 2006 09:32 schreef yellowfirst het volgende:
Monique ziet er niet zo vrolijk uit..........![]()
Winterdipje...quote:Op woensdag 15 november 2006 09:32 schreef yellowfirst het volgende:
Weet je wat het ook is. Als zij er niet meer is is de kans groot dat Tijn Sabrina telkens opzoekt om te knuffelen enzo en dat kan ze absoluut niet hebben. Je hebt vorige week kunnen zien hoe jaloers ze reageerde toen hij opperde om die opdracht samen met haar zusje te doen.quote:Op woensdag 15 november 2006 09:32 schreef yellowfirst het volgende:
ik weet niet of ik me moet verheugen op weer een week janinequote:Op woensdag 15 november 2006 10:03 schreef schizolientje het volgende:
Voor Jeroen vind ik het echt heeel gaaf dat de oud bewoners komen, ik was daar geen fan van maar ik heb hem toen wel zien dollen en zingen en dat is helemaal weg bij die jongen. Krijgt hij toch nog een leuke week
Er zijn er wel meer die ik niet terug zou wille zien maar dat geldt ook voor de huidige bewoners en ik verheug me wel stiekem op de hilariteit die het gaat veroorzaken. menig bewoner heeft appeltjes te schillen met medebewoners, ze hebben nu alle infoquote:Op woensdag 15 november 2006 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ik weet niet of ik me moet verheugen op weer een week janine![]()
wat is de link van de buren?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:13 schreef T-lex het volgende:
Zat net bij de buren (je weet wel, daar waar eggie een bikkel is en marcia een lekker wijf) te lurken...ff kijken wat die zoal te melden hebben over vannacht....kzie dat de huisvrouwtjes daar de douchesessie van Tijn niet gemist hebben.Ze hebben zelfs een cap...dus voor de liefhebbers hier....zoekt en gij zult vinden.
![]()
Dank jequote:Op woensdag 15 november 2006 10:50 schreef blomst het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/viewforum.php?f=51
Om de volgende vraag voor te zijn..."welk topic?"quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 09:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is. Als zij er niet meer is is de kans groot dat Tijn Sabrina telkens opzoekt om te knuffelen enzo en dat kan ze absoluut niet hebben. Je hebt vorige week kunnen zien hoe jaloers ze reageerde toen hij opperde om die opdracht samen met haar zusje te doen.
Eensquote:Op woensdag 15 november 2006 10:03 schreef schizolientje het volgende:
Voor Jeroen vind ik het echt heeel gaaf dat de oud bewoners komen, ik was daar geen fan van maar ik heb hem toen wel zien dollen en zingen en dat is helemaal weg bij die jongen. Krijgt hij toch nog een leuke week
Logisch!!! Vrouwen kunnen de binnenkant van een vrouw beoordelen en mannen (niet allemaal gelukkig) alleen de buitenkant.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:54 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Valt echt wel weer op dat de vrouwelijke users nog het meest genadeloos zijn over Mo.![]()
Zo kan je het ook uitleggen....vrouwen en vrouwen dat is gewoon altijd haat en neid.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:22 schreef NS het volgende:
[..]
Logisch!!! Vrouwen kunnen de binnenkant van een vrouw beoordelen en mannen (niet allemaal gelukkig) alleen de buitenkant.
Daar heb je helemaal geleik in.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:25 schreef T-lex het volgende:
vrouwen en vrouwen dat is gewoon altijd haat en neid.Als er maar wat valt af te kraken....
![]()
je bedoelt nijdquote:Op woensdag 15 november 2006 11:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
Zo kan je het ook uitleggen....vrouwen en vrouwen dat is gewoon altijd haat en neid.Als er maar wat valt af te kraken....
![]()
Het kan ook nog zijn dat als vrouwen dingen herkennen in Mo, zich niet meer hoeven te ergeren aan zichzelf en dit projecteren op een makkelijke prooi, omdat zij dat station allang gepasseerd zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:32 schreef kleinzusje het volgende:
Denk dat veel vrouwen dingen herkennen in Mo en zich ergeren aan zich zelf, maar dit projecteren op een makkelijke prooi
Fijn dat je hem niet kan ruikenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:40 schreef arneaux het volgende:
Ik zet de streams aan en wat zie ik; Tijn die zoals altijd zijn legerkortebroek aanheeft.
Absoluut.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Fijn dat je hem niet kan ruiken
AMENquote:Op woensdag 15 november 2006 11:38 schreef kleinzusje het volgende:
Oordelen en ergeren aan iemand heeft altijd met jezelf te maken
Hij heeft vorige week al tegen Semih gezegd dat hij Mo of rik zou nomineren op dat moment. Waarschijnlijk vermoedde hij dat Rik populairder is omdat Tijn er niet door Marcia uit werd gekikt en dat had hij wel verwacht. Dus Tijn is populair dan kan Rik dat ook wel eens zijn. Dan blijft voor hem over Moniek.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:52 schreef gerxan het volgende:
ach, persoonlijk mag mo er voor mij uit..
maar de manier hoe t gelopen is
open nomineren, bij de nominatie van mo zeggen dat ze liegt...
Jeroen in dbk stemmen..
Rik die Jeroen 8 keer nomineert, Tijn die Jeroen 3 dagen doodzwijgt..
en dan tot conclusie komen (al dan niet met behulp van bb) dat hij meer kans maakt door mo te stemmen om n ronde verder te komen..
lijkt me op zn zachts gezegd n beetje vreemd
Volgens mij is het er een die in opkomst is of net af gaat. Tijn was vannacht volgens mij best wel in een geile bui. En natuurlijk nadert het einde en denkt hij ik moet hem ook laten zien want zo wint Jeroen het ook steeds.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:09 schreef CartWOman het volgende:
Zo, ons Tijn is dus redelijk well-hung.![]()
Niet zo jaloers.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:53 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij is het er een die in opkomst is of net af gaat. Tijn was vannacht volgens mij best wel in een geile bui. En natuurlijk nadert het einde en denkt hij ik moet hem ook laten zien want zo wint Jeroen het ook steeds.
Wou het niet zeggen....quote:
Jeroen blijft gewoon.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:26 schreef gerxan het volgende:
huh?
WAT DENK JIJ?
Wie moet er in het Huis blijven?
Jeroen 51%
Monique 49%
13542 stemmen
broers en zusjes fans tegen jeroen
Vreemd ja, Monique is veel leukerquote:Op woensdag 15 november 2006 12:26 schreef gerxan het volgende:
huh?
WAT DENK JIJ?
Jeroen 51%
Monique 49%
13542 stemmen
Hij denkt dat z'n lul er groter uitkomt in die broek en toen Melica er een keer een complimentje over maakte is die broek voorgoed vastgeplakt aan z'n kont.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:40 schreef arneaux het volgende:
Ik zet de streams aan en wat zie ik; Tijn die zoals altijd zijn legerkortebroek aanheeft.
Vreemd!!! Jeroen is veel echterquote:Op woensdag 15 november 2006 12:26 schreef gerxan het volgende:
huh?
WAT DENK JIJ?
Jeroen 51%
Monique 49%
13542 stemmen
Ik kijk niet eens meer, Jeroen moet er in blijven van Hummie.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:26 schreef gerxan het volgende:
huh?
WAT DENK JIJ?
Jeroen 51%
Monique 49%
13542 stemmen
Duidelijk jaquote:Op woensdag 15 november 2006 12:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk niet eens meer, Jeroen moet er in blijven van Hummie.
Niks mis mee inderdaad..quote:Op woensdag 15 november 2006 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar de streams zijn best te pruimen nu op dit moment . (en Jeroenloos)
Als ze jroenloos zijn, dan zet ik ze ook weer eens een keer aan.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Duidelijk ja![]()
Maar de streams zijn best te pruimen nu op dit moment . (en Jeroenloos)
Pas op ....He Is Backquote:Op woensdag 15 november 2006 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze jroenloos zijn, dan zet ik ze ook weer eens een keer aan.
Ik kan die jongen echt niet meer aanzien![]()
Je keek toch niet meer?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:13 schreef mazaru het volgende:
Baaaaaaaaaaaahhhhh ik zet ze aan, en het eerste wat ik hoor is die griezel.
Jaahhhhhhhhh, uhhhhhh,
Dat laatste gaat niet gebeuren. Het eerste is ook hetgene waar ik op zit te hopenquote:Op woensdag 15 november 2006 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Sa wint.
Mocht Jeroen winnen dan wil ik dat hij de helft van het geld aan Sa geeft
Dat lijkt me top
Over de schutting gesprongen ?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:35 schreef Verida het volgende:
Waar is mo eigenlijk?
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Over de schutting gesprongen ?
Weet ik, maar lijkt me zo top.................... dan is hij echt mn winnaarquote:Op woensdag 15 november 2006 13:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat laatste gaat niet gebeuren. Het eerste is ook hetgene waar ik op zit te hopen
Ontgaat mij iets? Waarom zou Jeroen dit doen?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop dat Sa wint.
Mocht Jeroen winnen dan wil ik dat hij de helft van het geld aan Sa geeft
Dat lijkt me top
Er ontgaat je niks, gewoon mijn zieke geestquote:Op woensdag 15 november 2006 13:39 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ontgaat mij iets? Waarom zou Jeroen dit doen?
Zo'n schone gedachte (al weet ik niet waar die op gebaseerd is, misschien omdat je het Sa zo gunt, ik ook overigens) komt uit een heldere geest.....quote:Op woensdag 15 november 2006 13:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Er ontgaat je niks, gewoon mijn zieke geest
Thxquote:Op woensdag 15 november 2006 13:44 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Zo'n schone gedachte (al weet ik niet waar die op gebaseerd is, misschien omdat je het Sa zo gunt, ik ook overigens) komt uit een heldere geest.....
Hum heeft aandelen bij knmi gekochtquote:Op woensdag 15 november 2006 13:48 schreef Ecila111 het volgende:
Waarom schijnt daar de zon? Ik zit hier met licht aan anders zie ik geen hand voor ogen.....
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hum heeft aandelen bij knmi gekocht
Hier ook een lekker zonnetjequote:Op woensdag 15 november 2006 13:48 schreef Ecila111 het volgende:
Waarom schijnt daar de zon? Ik zit hier met licht aan anders zie ik geen hand voor ogen.....
Door zelf even langs te komen ?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:53 schreef Ecila111 het volgende:
Hummie heeft eindeloos veel mogelijkjheden om dat huis,vooral straks met de komst van alle oude bewoners, op z'n grondvesten te doen schudden.
Och nee, het wordt buiten liggen zonnen, zucht.....
Waarom haalde je dat weg?quote:Op woensdag 15 november 2006 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
(ik vertoon ernstig uitstelgedrag mbt werk)
Ik herken t wel hoor. Ik zit al 2 uur 1 tekst te analyseren.quote:
Dat sterkt me, ik zal je nooooooooit nominerenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik herken t wel hoor. Ik zit al 2 uur 1 tekst te analyseren..
Que?quote:
Dat is beter dan andersom!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
Niet van dat begrijpende jongensquote:Op woensdag 15 november 2006 14:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat is slecht.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
Het is nog erger met me gesteld: heb 27 een bijeenkomst, maar gezegd dat ik onmogelijk kan
Ging niet helemaal volgens plan.....quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:04 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ging niet helemaal volgens plan.....
slecht ziek en triestquote:
Qoute + plaatje: schop onder je hol.quote:
Vrouwke toch.quote:
Beetje te late reactie op de droge 'schaamte'-post van kleinzusje.quote:
Bijeenkomsten, daar heb ik ook de pest aan, daar is nog nooit iets goeds uit voortgekomen!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
Het is nog erger met me gesteld: heb 27 / 11 een bijeenkomst, maar gezegd dat ik onmogelijk kan
Vind ik niet. Je zit dit toch niet voor de kat z'n kut 3 maanden te volgen om vervolgens de finale niet te kunnen zien? Groot gelijk.quote:
Ja klopt....................... het wordt de avond van mn leven ( oei, das ook best triest)quote:Op woensdag 15 november 2006 14:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je zit dit toch niet voor de kat z'n kut 3 maanden te volgen om vervolgens de finale niet te kunnen zien? Groot gelijk.![]()
Dat van dat balkon... bedoelde je dat in de Freudiaanse betekenis van 'balkon'?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:10 schreef kleinzusje het volgende:
Joh, heb nog steeds geen zender om, ben nog niet in Abbekerk geweest, nog niet de kroeg bezocht met Hilde en mn balkon is 24 uur open................ dus valt best mee
Luister, mn IQ is onder het Sa niveauquote:Op woensdag 15 november 2006 14:12 schreef demins het volgende:
[..]
Dat van dat balkon... bedoelde je dat in de Freudiaanse betekenis van 'balkon'?![]()
Ow! Is er compensatie?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Luister, mn IQ is onder het Sa niveau
Of je geneukt wil worden, dat is de vraag.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Luister, mn IQ is onder het Sa niveau
En dan nu in een soort taal, die ook ik begrijp , pleaseeeeeeeequote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 15 november 2006 14:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Of je geneukt wil worden, dat is de vraag.
Dát dan weer wel.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja klopt....................... het wordt de avond van mn leven ( oei, das ook best triest)
Nu al klaar ?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Dat je wegens, zelfverklaarde, gebrekkige intelligentie, enorm goed uit moet zien.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En dan nu in een soort taal, die ook ik begrijp , pleaseeeeeeee
Als ik neuk ben ik zeker erg aantrekkelijkquote:Op woensdag 15 november 2006 14:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat je wegens, zelfverklaarde, gebrekkige intelligentie, enorm goed uit moet zien.
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als ik neuk ben ik zeker erg aantrekkelijk
Met mn werk ?quote:
Heb je een goddelijk figuur?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En dan nu in een soort taal, die ook ik begrijp , pleaseeeeeeee
Als je 6 dagen met me door brengt, heb je zeker een rustdag nodigquote:
Dat is zeg maar, meer een indicatie van je gedrevenheid en bedrevenheid. Waar het demins om gaat zijn je lichaamsmaten, 90 - 60 - 90, dat werk. En liefst zo groot mogelijk, hij heeft wat problemen met zn ogenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je 6 dagen met me door brengt, heb je zeker een rustdag nodig
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je 6 dagen met me door brengt, heb je zeker een rustdag nodig
Je denkt niet dat ze een analogie met de Schepping zag en die subtiel in haar antwoord verwerkte?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is zeg maar, meer een indicatie van je gedrevenheid en bedrevenheid. Waar het demins om gaat zijn je lichaamsmaten, 90 - 60 - 90, dat werk. En liefst zo groot mogelijk, hij heeft wat problemen met zn ogen![]()
Oei, al die getallen,,,,,,,,,,,,,pfffffquote:Op woensdag 15 november 2006 14:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is zeg maar, meer een indicatie van je gedrevenheid en bedrevenheid. Waar het demins om gaat zijn je lichaamsmaten, 90 - 60 - 90, dat werk. En liefst zo groot mogelijk, hij heeft wat problemen met zn ogen![]()
Helemaal niks! Doen we weer taalles: gebeurt!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:26 schreef Day het volgende:
Wat een onthullingen hier!![]()
Er gebeurd weer geen moer in het huis?
Sorry Dayquote:Op woensdag 15 november 2006 14:26 schreef Day het volgende:
Wat een onthullingen hier!![]()
Er gebeurd weer geen moer in het huis?
Ik neem zelf wel een meetlint mee!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oei, al die getallen,,,,,,,,,,,,,pfffff
beeetje lastig![]()
Komt in de buurt
Ga ff naar de Gamma voor een meetlint
tot later![]()
Die mannen hier zijn gevaaaaaaaaarlijk!quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:33 schreef Day het volgende:
[..]
Die mannen hier zijn gevaaaaaaaaarlijk!
Voor je 't weet willen ze ineens je tieten zien. Uitkijken dus
Ik zou wel iemand vooraf laten checken of we het wel aan kunnen! Lamaarzegguh zoals een voorproever het eten van de keizer op deugdelijkheid en eventuele vergiftigingen controleert. Ik zou wel bereid zijn dat risico te lopen!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:34 schreef arneaux het volgende:
[..]. Haha. Wanneer gaat dat eigenlijk gebeuren?
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:34 schreef arneaux het volgende:
[..]. Haha. Wanneer gaat dat eigenlijk gebeuren?
Waarom verrast dit me nou helemaal niet?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou wel iemand vooraf laten checken of we het wel aan kunnen! Lamaarzegguh zoals een voorproever het eten van de keizer op deugdelijkheid en eventuele vergiftigingen controleert. Ik zou wel bereid zijn dat risico te lopen!![]()
HET MAG!!!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:39 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom verrast dit me nou helemaal niet?
Waarom ontgaat me dit helemaal?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:39 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom verrast dit me nou helemaal niet?
Niet zo blozen, Pullup!quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:26 schreef demins het volgende:
[..]
Je denkt niet dat ze een analogie met de Schepping zag en die subtiel in haar antwoord verwerkte?![]()
Hey, da's gemeen!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:43 schreef T-lex het volgende:
Beetje ontopic hé mensen....een mod zou d'r naar moeten kijken....![]()
Maar het werkt nietquote:Op woensdag 15 november 2006 14:38 schreef Day het volgende:
Is dat de hele WO?
Nou, heel moeilijk hoor!
We gaan niet Day bashen, he!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:43 schreef T-lex het volgende:
Beetje ontopic hé mensen....een mod zou d'r naar moeten kijken....![]()
Daar hebben jullie in SC TL voor toch?quote:
Moet wel gehaald worden hè. Ze gaan niet de oud bewoners op rantsoen zetten de laatste weekquote:Op woensdag 15 november 2006 14:38 schreef Day het volgende:
Is dat de hele WO?
Nou, heel moeilijk hoor!
De oudbewoners niet!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet wel gehaald worden hè. Ze gaan niet de oud bewoners op rantsoen zetten de laatste week
Precies. Er zijn wel meer vreemde dingen geweest. De afstand opeens tussen Tijn en Monique is er maar 1 van. Ik denk dat er heel wat door BB (*Hummie) ingefluisterd wordt daar in de dagboekkamer)quote:Op woensdag 15 november 2006 10:52 schreef gerxan het volgende:
ach, persoonlijk mag mo er voor mij uit..
maar de manier hoe t gelopen is
open nomineren, bij de nominatie van mo zeggen dat ze liegt...
Jeroen in dbk stemmen..
Rik die Jeroen 8 keer nomineert, Tijn die Jeroen 3 dagen doodzwijgt..
en dan tot conclusie komen (al dan niet met behulp van bb) dat hij meer kans maakt door mo te stemmen om n ronde verder te komen..
lijkt me op zn zachts gezegd n beetje vreemd
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet wel gehaald worden hè. Ze gaan niet de oud bewoners op rantsoen zetten de laatste week
Ik denk dat je specifieker moet zijn!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:57 schreef arneaux het volgende:
Tieten willen we zien Day!
zo wat een verschil met hier. Goed zo.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:59 schreef demins het volgende:
Jeroen 53%
Monique 47%
17624 stemmen
Dank je wel!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:01 schreef itsme het volgende:
[..]
zo wat een verschil met hier. Goed zo.
Je praat te veel en nog off topic ook!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:02 schreef demins het volgende:
Als ik teveel praat moet je het zeggen, hoor!![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:03 schreef Day het volgende:
[..]
Je praat te veel en nog off topic ook!![]()
Wegwezen!![]()
Zo is het maar net...quote:Op woensdag 15 november 2006 15:10 schreef Day het volgende:
Iedereen zeikt maar dat ze niks van Jeroen weten, maar hebben ze überhaupt ooit ernaar gevraagd?
Dat is er nog. Beslag is gemaakt van meel en water, geloof ik. Ze hebben geen eieren.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:10 schreef Fargo het volgende:
[..]
Wat is er met het noodrantsoen gebeurd?
Zal lekker veel smaak aan die pannenkoeken zitten dan :pquote:Op woensdag 15 november 2006 15:12 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is er nog. Beslag is gemaakt van meel en water, geloof ik. Ze hebben geen eieren.
"Ik zet je op de bank omdat het gevoel heb dat ik naast jou de meeste kans maak."quote:Op woensdag 15 november 2006 15:14 schreef Day het volgende:
Sa begrijpt Jeroen's motivatie in ieder geval al beter dan 'slimmere' Monique.
Maar zover was Monique toch ook al ?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Ik zet je op de bank omdat het gevoel heb dat ik naast jou de meeste kans maak."
Wat kun je daar nou niet aan begrijpen?
Nee, Monique is vooral beledigd!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar zover was Monique toch ook al ?
Ik heb haar anders niet enorm horen zeurenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Monique is vooral beledigd!
Overigens, jij vond dat mijn voorspelling niet uit was gekomen?
Mo heeft precies gereageerd zoals ik verwachtte, hoor.
het is toch net een mens.............quote:Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Monique is vooral beledigd!
Overigens, jij vond dat mijn voorspelling niet uit was gekomen?
Mo heeft precies gereageerd zoals ik verwachtte, hoor.
De week is nog niet voorbij!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb haar anders niet enorm horen zeuren
Haha ok maar zelf nu in de tuin zijn ze gewoon aan het babbelen over van alles en nog wat omtrent het nomineren .quote:Op woensdag 15 november 2006 15:24 schreef Day het volgende:
[..]
De week is nog niet voorbij!
En ze zal het er de hele week over hebben. Nu in de tuin ook weer.
En de sneren naar Jeroen zullen ook niet uitblijven.
Daarom gunnen veel mensen Jeroen de eindoverwinning. In feite snijden de bewoners zichzelf in de vingers door hem zo te behandelen. Sterker, als ze gewoon normaal met Jeroen zouden omgaan zou Jeroen geen schijn van kans hebben op de overwinning.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:25 schreef Fargo het volgende:
Jeroen kon toch geen goed doen met zijn nominatie. Wie hij ook zou kiezen. Dat Monique het is geworden om een hele duidelijke en goede reden kan ze niet hebben.
Gisterenavond aan tafel waarbij Jeroen er maar een beetje bij zat was echt sneu gewoon. En die koppeltjes maar complimentjes uitdelen aan elkaar.
Je hebt me nergens horen zeggen dat ze dat niet is.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:23 schreef 2live het volgende:
[..]
het is toch net een mens.............
Dat idee heb ik inderdaad ook. Zijn de beowners soms vergeten hoe hard Nathalie, Roel en Dido er vorig jaar zijn uitgestemd door het publiek nadat ze medebewoners abnormaal behandelden?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daarom gunnen veel mensen Jeroen de eindoverwinning. In feite snijden de bewoners zichzelf in de vingers door hem zo te behandelen. Sterker, als ze gewoon normaal met Jeroen zouden omgaan zou Jeroen geen schijn van kans hebben op de overwinning.
dat denk ik ook. ik zit er zelfs aan te denken om een smsje aan jeroen te wagen. doet ze normaal nooit.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daarom gunnen veel mensen Jeroen de eindoverwinning. In feite snijden de bewoners zichzelf in de vingers door hem zo te behandelen. Sterker, als ze gewoon normaal met Jeroen zouden omgaan zou Jeroen geen schijn van kans hebben op de overwinning.
Ik hoop dat de ex-bewoners volgende week Jeroen liefdevol opvangen en de broertjes en zusjes negeren.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat idee heb ik inderdaad ook. Zijn de beowners soms vergeten hoe hard Nathalie, Roel en Dido er vorig jaar zijn uitgestemd door het publiek nadat ze medebewoners abnormaal behandelden?
Jeroen heeft zowieso Hilde, Milicia, Marcel en Etiënne voor zich. Ik denk dat Semih en daardoor dus ook Michelline ook meer naar hem toeneigen.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik hoop dat de ex-bewoners volgende week Jeroen liefdevol opvangen en de broertjes en zusjes negeren.
Aan de andere kant, ze voelen zich zo verheven boven de rest vanwege hun liefdevolle band (die volgens Monique veel sterker is dan bij de rest) dat ze zich er waarschijnlijk niks van aan zullen trekken.
Buiten het niet. Binnen het huis wel.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:36 schreef Suikeroom het volgende:
Ik denk dat de kamperds niet meehelpen aan de populariteit van Jeroen.. hebben ze de 1e weken ook niet echt gedaan
Klopt. Aan "gene zijde" is er een filmpje, waar ze besmuikt lachen als Rik zegt dat hij de enige is die echt gebekt heeft...quote:Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef Suikeroom het volgende:
hebben Tijn en Mo gister min of meer toegegeven dat Rik en E-10 niet de enige zijn die gezoend hebben in het huis?![]()
Je bent de enige niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:31 schreef MissMatch het volgende:
[..]
dat denk ik ook. ik zit er zelfs aan te denken om een smsje aan jeroen te wagen.
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent de enige niet.
Ik kan er maar niet over uit hoe je iemand een nominatie zo kwalijk kan nemen, terwijl je godbetert de ander zelf óók hebt genomineerd! Het gore ranzige lef.![]()
kan me niet voorstellen dat 47% monique in het huis wil houdenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:59 schreef demins het volgende:
Jeroen 53%
Monique 47%
17624 stemmen
Oh en die schijnvertoning gisteren naar Sabrina toe dan. Ze wist alles naar haar straatje te draaien !!!!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb haar anders niet enorm horen zeuren
Ok, als je het patroon had verwacht dat ze helemaal niets zou zeggen erover wanneer dan ook heb je gelijk natuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 15:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh en die schijnvertoning gisteren naar Sabrina toe dan. Ze wist alles naar haar straatje te draaien !!!!
ik had wel verwacht dat ze wat zou zeggen, maar dat dat dan een betoog van 3 uur zou worden vond ik ook weer erg ver gaan.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, als je het patroon had verwacht dat ze helemaal niets zou zeggen erover wanneer dan ook heb je gelijk natuurlijk
Dat was geen drie uur durende klaagzang over de nominatie van Jeroen komop zegquote:Op woensdag 15 november 2006 16:07 schreef petraa het volgende:
[..]
ik had wel verwacht dat ze wat zou zeggen, maar dat dat dan een betoog van 3 uur zou worden vond ik ook weer erg ver gaan.![]()
Nog altijd beter dan het nietszeggende: 'Ik heb met de rest gewoon meer' wat Mo zelf achter elkaar als onderbouwing gaf...quote:Op woensdag 15 november 2006 16:15 schreef itsme het volgende:
Nou ik zou het zelf ook niet leuk vinden hoor als ik te horen zou krijgen ja ik heb jou genomineerd omdat ik tegen jou denk de meeste kans te maken. m.a.w Ik denk dat jij niet zo populair bent Monique
Maar goed jullie zouden daar geen enkele last van hebben in die situatie blijkbaar.![]()
Ik denk dat je gelijk hebt. Hummie zou dit soort drogredenen moeten verbieden tijdens het nomineren. We lachten met zn allen vorig jaar wel om Tanja toen ze Nathalie nomineerde omdat ze de deksel niet terug op de boter had gedaan, maar het is wel écht.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:32 schreef Verida het volgende:
Elk jaar heeft denk ik zijn eigen dooddoener, vorig jaar hadden we het aloude ' jij bent niet jezelf "
vond ik ook zo irritant
maar dat je met iemand meer kan hebben is toch ook echt?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Hummie zou dit soort drogredenen moeten verbieden tijdens het nomineren. We lachten met zn allen vorig jaar wel om Tanja toen ze Nathalie nomineerde omdat ze de deksel niet terug op de boter had gedaan, maar het is wel écht.
Ik kan me niet voorstellen dat alle bewoners niets hebben met Jeroen nadat ze 80 dagen ofzo bij elkaar op de lip zitten.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:45 schreef 2live het volgende:
[..]
maar dat je met iemand meer kan hebben is toch ook echt?
ik zou ook liever horen; ik vind jou een saaie doos of i.d. [ liefst erger ] maar dat is ijdele hoop.
je bent jezelf niet is gelul want dat kunnen zij niet bepalen..
ja maar over wie zegt dat meer over de bewoners of over jeroen?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat alle bewoners niets hebben met Jeroen nadat ze 80 dagen ofzo bij elkaar op de lip zitten.
Ik denk de bewoners, want de rest van de mensen had zoveel met Jeroen dat ze maar al te graag hun geld aan hem wilden overdragen.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:49 schreef 2live het volgende:
[..]
ja maar over wie zegt dat meer over de bewoners of over jeroen?
Gezien het feit dat de bewoners hem constant links laten liggen, over de bewoners.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:49 schreef 2live het volgende:
[..]
ja maar over wie zegt dat meer over de bewoners of over jeroen?
Wat een stomme vette bullshit zegquote:Op woensdag 15 november 2006 17:13 schreef the_undertaker het volgende:
-knip-
Valt wel mee hoor, hij vindt het misschein wel fijn ff alleen.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:21 schreef Black_king het volgende:
Jeroen moet zich toch wel eenzaam voelen....Nou ja, nog een paar dagen.....
dst 1e op grond waarvan?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:13 schreef the_undertaker het volgende:
-knip-
Volgens mij wordt je het na een tijdje toch ook wel moe hoor, in een conversatie alleen maar dooddoeners en clichés te horen.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de bewoners hem constant links laten liggen, over de bewoners.
Dat is dan ook wel weer zo...quote:Op woensdag 15 november 2006 17:23 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, hij vindt het misschein wel fijn ff alleen.
ja, ga ff lekker anders heen, triestquote:Op woensdag 15 november 2006 17:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dst 1e op grond waarvan?dat 2e is ook onzin
typ dan niks![]()
Jouw opmerking vind ik echt veel te ver gaan. Wie ben jij om zo een reactie te geven. Ik heb even overwogen of ik wel of niet hireop zou reageren; niet reageren zou betekenen dat ik je niet kan zeggen hoezeer ik van jouw opmerking walg. Dat je Mo niet mag, oké; met jou zijn er velen; reageer op de persoon en niet over de rug van de kinderen. Wat is erger? Jouw reactie? Of het feit dat Mo en Sa in het BB-huis zitten en ervoor hebben gezorgd dat de kinderen goed opgevangen worden? Geef jezelf maar antwoord hierop.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:13 schreef the_undertaker het volgende:
-knip-
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 15 november 2006 17:42 schreef arneaux het volgende:
Laat je toch niet allemaal zo opnaaien door 1 kutopmerking.
Daar heb je ook wel gelijk in; niet reageren is ook reageren, maar ik kon het ff niet laten.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:42 schreef arneaux het volgende:
Laat je toch niet allemaal zo opnaaien door 1 kutopmerking.
me 2quote:Op woensdag 15 november 2006 17:50 schreef NS het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in; niet reageren is ook reageren, maar ik kon het ff niet laten.
Waar is je plaatje ???quote:Op woensdag 15 november 2006 17:51 schreef NS het volgende:
Er liggen weer 4 zombies op de banken; zeker moe van het dansen.
quote:Op woensdag 15 november 2006 17:58 schreef NS het volgende:
Ik had niet eens in de smiezen dat ie weg was
Gewoon aardappels voor in zuurkool....en ach...doet tie ook is iets joh.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:06 schreef schizolientje het volgende:
is Jeroen in zijn uppie Oma's aardappels aan het voorbereiden?
Dat douchen in een zwembroek best vreemd isquote:Op woensdag 15 november 2006 18:10 schreef schizolientje het volgende:
Ik zou van Tijn nu wel eens concreet willen horen wat hij nu precies bedoeld met zijn mooie ervaringen enz. in het huis. En wat hij nu geleerd heeft
me 2quote:Op woensdag 15 november 2006 18:14 schreef NS het volgende:
Als Tijn staat te koken dan is er altijd wel iemand bij, en nu? Echt hoor, ik schijt op dat soort mensen
Ik ook, heb ik al besloten.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:42 schreef arneaux het volgende:
Overigens zal ik ook 1 smsje wagen in de finale aan Jeroen.
Mmm de verhaaltjes die Jeroen te horen kreeg waren leuk.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:15 schreef itsme het volgende:
Nou ik zou het zelf ook niet leuk vinden hoor als ik te horen zou krijgen ja ik heb jou genomineerd omdat ik tegen jou denk de meeste kans te maken. m.a.w Ik denk dat jij niet zo populair bent Monique
Maar goed jullie zouden daar geen enkele last van hebben in die situatie blijkbaar.![]()
Ik stook wel met je mee hoor. Ik hoop dat de oud-bewoners een deal met elkaar sluiten om zich alleen op Jeroen te concentreren.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:19 schreef schizolientje het volgende:
Ik wil niet stoken maar ik doe het toch maar even: Ik hoop dat ze massaal besluiten dit clubje van 4 totaal te negeren" Zien we ze kruipen
Denk niet dat ze daardoor gaan kruipen. eerder dat ze zich nog meer bevestigd voelen in hun zogenaamde superioriteit. het is echt te triest hoe ze zich laten kennen tov Jeroen.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:19 schreef schizolientje het volgende:
Ik wil niet stoken maar ik doe het toch maar even: Ik hoop dat ze massaal besluiten dit clubje van 4 totaal te negeren" Zien we ze kruipen
ach maandag wint jeroen gewoonquote:Op woensdag 15 november 2006 18:23 schreef schizolientje het volgende:
ik ben bang dat hij die steun ook nodig heeft
Jeroen 52%
Monique 48%
16370 stemmen
Dat maakt ze toch niets uit, ze kunnen het nu toch ook redden met z'n vierenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:19 schreef schizolientje het volgende:
Maar ik denk dat ze het heel slecht zullen trekken als ze een koekje van eigen deeg krijgen. De sportiviteit bij hen is heel ver te zoekenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat maakt ze toch niets uit, ze kunnen het nu toch ook redden met z'n vieren
En juist daarom hoop ik dát ze dat koekje van eigen deeg krijgen.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ze het heel slecht zullen trekken als ze een koekje van eigen deeg krijgen. De sportiviteit bij hen is heel ver te zoeken
Dat denk ik dus ook. Mo zat gisteren in haar mo-noloog ook te vertellen dat haar familie een sterkere band had dan de rest. Ten eerste kent ze de familiebanden van de rest niet eens, dus hoe weet ze dat?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:23 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daardoor gaan kruipen. eerder dat ze zich nog meer bevestigd voelen in hun zogenaamde superioriteit. het is echt te triest hoe ze zich laten kennen tov Jeroen.
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:59 schreef demins het volgende:
Jeroen 53%
Monique 47%
17624 stemmen
Refresh!quote:Op woensdag 15 november 2006 18:23 schreef schizolientje het volgende:
ik ben bang dat hij die steun ook nodig heeft
Jeroen 52%
Monique 48%
16370 stemmen
Alleen heeft mo dan wel man en kinderen gezien en gesproken als ze terugkomt in het huisquote:Op woensdag 15 november 2006 18:55 schreef MissMatch het volgende:
Ben toch wel benieuwd wat er in het verleden is voorgevallen tussen Mo en Sa. denk ook Rik meer open zouden staan voor berouw, maar inderdaad met een verborgen agenda. hij is ook erg dubbel. tijn is straks alleen maar blij dat mo weer terug is en zal zich, zoals we inmiddels gewend zijn, weer enkel aan haar voeten werpen.
Zou 't?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Alleen heeft mo dan wel man en kinderen gezien en gesproken als ze terugkomt in het huis
liever Mo je mag eruit kom naar de dbk. Blijf maar zitten je mag in een uur terug dus blijf maar wachten hier. Rob en de kids zien je een week later wel weerquote:Op woensdag 15 november 2006 19:00 schreef Day het volgende:
[..]
Zou 't?
Volgens mij is het : Mo je moet eruit. Gauw naar de studio, kusjes en hugs voor familie en vrienden. Ok Mo, verrassing, je gaat weer terug.
En ze zal best wel een prachtige theatrale exit neerzetten eerst. En dan alleen op het plasmascherm, je moet even wachten, straks ga je terug met alle oud bewoners. Dan schiet ze in een hysterische aanvalquote:Op woensdag 15 november 2006 19:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
liever Mo je mag eruit kom naar de dbk. Blijf maar zitten je mag in een uur terug dus blijf maar wachten hier. Rob en de kids zien je een week later wel weer![]()
Valt ook wel mee toch...quote:Op woensdag 15 november 2006 19:14 schreef NS het volgende:
Rik en Tijn lopen er nu al bij of ze al gewonnen hebben.
Je bedoelt dat ze nader tot elkaar zijn gekomen?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maar ook al was dat zo, hun doel is al gehaald zeggen ze zelf.![]()
Het is zeker geen Barry Stevens!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:14 schreef marky het volgende:
Niet om het een of ander maar die broertjes die weten het zo vreselijk goed maar volgens mij gaan de zusjes en Jeroen gewoon lekker met dat dansjes. Die Rik die haalt qua dansen ook niet echt zijn homostatus.
Rik???quote:Op woensdag 15 november 2006 20:14 schreef marky het volgende:
Niet om het een of ander maar die broertjes die weten het zo vreselijk goed maar volgens mij gaan de zusjes en Jeroen gewoon lekker met dat dansjes. Die Rik die haalt qua dansen ook niet echt zijn homostatus.
slaat ook nergens op, ik ga toch ook niet bij hetero's te rade wat zij van bijv Tijn vinden als heteroquote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef NS het volgende:
[..]
Rik???![]()
![]()
![]()
De homo's die ik in de afgelopen tijd gesproken hebvan Rik! Te genant voor woorden.
Homostatus ???quote:Op woensdag 15 november 2006 20:14 schreef marky het volgende:
Eensquote:Op woensdag 15 november 2006 20:56 schreef Verida het volgende:
[..]
slaat ook nergens op, ik ga toch ook niet bij hetero's te rade wat zij van bijv Tijn vinden als hetero
Wat ik er maandag van begrepen heb, moeten ze oefenen.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:57 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is nou de weekopdracht ????? Ik snap er niks meer van ???????????????? Wie wil het me even kort uitleggen ajb ???
Mee genieten van de opnamen voor de uitzendingquote:
Had ik dan gezegd dat ik te rade ben gegaan bij homo's. Nee dus!! Ik kreeg het gewoon te horen. Niet direct oordelen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:56 schreef Verida het volgende:
[..]
slaat ook nergens op, ik ga toch ook niet bij hetero's te rade wat zij van bijv Tijn vinden als hetero
Kan ik me voorstellen na anderhalve fles champagne gisteravond!quote:Op woensdag 15 november 2006 09:32 schreef yellowfirst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |