Ik ook, heb ik al besloten.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:42 schreef arneaux het volgende:
Overigens zal ik ook 1 smsje wagen in de finale aan Jeroen.
Mmm de verhaaltjes die Jeroen te horen kreeg waren leuk.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:15 schreef itsme het volgende:
Nou ik zou het zelf ook niet leuk vinden hoor als ik te horen zou krijgen ja ik heb jou genomineerd omdat ik tegen jou denk de meeste kans te maken. m.a.w Ik denk dat jij niet zo populair bent Monique
Maar goed jullie zouden daar geen enkele last van hebben in die situatie blijkbaar.![]()
Ik stook wel met je mee hoor. Ik hoop dat de oud-bewoners een deal met elkaar sluiten om zich alleen op Jeroen te concentreren.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:19 schreef schizolientje het volgende:
Ik wil niet stoken maar ik doe het toch maar even: Ik hoop dat ze massaal besluiten dit clubje van 4 totaal te negeren" Zien we ze kruipen
Denk niet dat ze daardoor gaan kruipen. eerder dat ze zich nog meer bevestigd voelen in hun zogenaamde superioriteit. het is echt te triest hoe ze zich laten kennen tov Jeroen.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:19 schreef schizolientje het volgende:
Ik wil niet stoken maar ik doe het toch maar even: Ik hoop dat ze massaal besluiten dit clubje van 4 totaal te negeren" Zien we ze kruipen
ach maandag wint jeroen gewoonquote:Op woensdag 15 november 2006 18:23 schreef schizolientje het volgende:
ik ben bang dat hij die steun ook nodig heeft
Jeroen 52%
Monique 48%
16370 stemmen
Dat maakt ze toch niets uit, ze kunnen het nu toch ook redden met z'n vierenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:19 schreef schizolientje het volgende:
Maar ik denk dat ze het heel slecht zullen trekken als ze een koekje van eigen deeg krijgen. De sportiviteit bij hen is heel ver te zoekenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat maakt ze toch niets uit, ze kunnen het nu toch ook redden met z'n vieren
En juist daarom hoop ik dát ze dat koekje van eigen deeg krijgen.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:48 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ze het heel slecht zullen trekken als ze een koekje van eigen deeg krijgen. De sportiviteit bij hen is heel ver te zoeken
Dat denk ik dus ook. Mo zat gisteren in haar mo-noloog ook te vertellen dat haar familie een sterkere band had dan de rest. Ten eerste kent ze de familiebanden van de rest niet eens, dus hoe weet ze dat?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:23 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Denk niet dat ze daardoor gaan kruipen. eerder dat ze zich nog meer bevestigd voelen in hun zogenaamde superioriteit. het is echt te triest hoe ze zich laten kennen tov Jeroen.
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:59 schreef demins het volgende:
Wie moet er in het Huis blijven?
Jeroen 53%
Monique 47%
17624 stemmen
Refresh!quote:Op woensdag 15 november 2006 18:23 schreef schizolientje het volgende:
ik ben bang dat hij die steun ook nodig heeft
Jeroen 52%
Monique 48%
16370 stemmen
Alleen heeft mo dan wel man en kinderen gezien en gesproken als ze terugkomt in het huisquote:Op woensdag 15 november 2006 18:55 schreef MissMatch het volgende:
Ben toch wel benieuwd wat er in het verleden is voorgevallen tussen Mo en Sa. denk ook Rik meer open zouden staan voor berouw, maar inderdaad met een verborgen agenda. hij is ook erg dubbel. tijn is straks alleen maar blij dat mo weer terug is en zal zich, zoals we inmiddels gewend zijn, weer enkel aan haar voeten werpen.
Zou 't?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Alleen heeft mo dan wel man en kinderen gezien en gesproken als ze terugkomt in het huis
liever Mo je mag eruit kom naar de dbk. Blijf maar zitten je mag in een uur terug dus blijf maar wachten hier. Rob en de kids zien je een week later wel weerquote:Op woensdag 15 november 2006 19:00 schreef Day het volgende:
[..]
Zou 't?
Volgens mij is het : Mo je moet eruit. Gauw naar de studio, kusjes en hugs voor familie en vrienden. Ok Mo, verrassing, je gaat weer terug.
En ze zal best wel een prachtige theatrale exit neerzetten eerst. En dan alleen op het plasmascherm, je moet even wachten, straks ga je terug met alle oud bewoners. Dan schiet ze in een hysterische aanvalquote:Op woensdag 15 november 2006 19:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
liever Mo je mag eruit kom naar de dbk. Blijf maar zitten je mag in een uur terug dus blijf maar wachten hier. Rob en de kids zien je een week later wel weer![]()
Valt ook wel mee toch...quote:Op woensdag 15 november 2006 19:14 schreef NS het volgende:
Rik en Tijn lopen er nu al bij of ze al gewonnen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |