Waarom ontgaat me dit helemaal?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:39 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom verrast dit me nou helemaal niet?
Niet zo blozen, Pullup!quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:26 schreef demins het volgende:
[..]
Je denkt niet dat ze een analogie met de Schepping zag en die subtiel in haar antwoord verwerkte?![]()
Hey, da's gemeen!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:43 schreef T-lex het volgende:
Beetje ontopic hé mensen....een mod zou d'r naar moeten kijken....![]()
Maar het werkt nietquote:Op woensdag 15 november 2006 14:38 schreef Day het volgende:
Is dat de hele WO?
Nou, heel moeilijk hoor!
We gaan niet Day bashen, he!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:43 schreef T-lex het volgende:
Beetje ontopic hé mensen....een mod zou d'r naar moeten kijken....![]()
Daar hebben jullie in SC TL voor toch?quote:
Moet wel gehaald worden hè. Ze gaan niet de oud bewoners op rantsoen zetten de laatste weekquote:Op woensdag 15 november 2006 14:38 schreef Day het volgende:
Is dat de hele WO?
Nou, heel moeilijk hoor!
De oudbewoners niet!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet wel gehaald worden hè. Ze gaan niet de oud bewoners op rantsoen zetten de laatste week
Precies. Er zijn wel meer vreemde dingen geweest. De afstand opeens tussen Tijn en Monique is er maar 1 van. Ik denk dat er heel wat door BB (*Hummie) ingefluisterd wordt daar in de dagboekkamer)quote:Op woensdag 15 november 2006 10:52 schreef gerxan het volgende:
ach, persoonlijk mag mo er voor mij uit..
maar de manier hoe t gelopen is
open nomineren, bij de nominatie van mo zeggen dat ze liegt...
Jeroen in dbk stemmen..
Rik die Jeroen 8 keer nomineert, Tijn die Jeroen 3 dagen doodzwijgt..
en dan tot conclusie komen (al dan niet met behulp van bb) dat hij meer kans maakt door mo te stemmen om n ronde verder te komen..
lijkt me op zn zachts gezegd n beetje vreemd
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet wel gehaald worden hè. Ze gaan niet de oud bewoners op rantsoen zetten de laatste week
Ik denk dat je specifieker moet zijn!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:57 schreef arneaux het volgende:
Tieten willen we zien Day!
zo wat een verschil met hier. Goed zo.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:59 schreef demins het volgende:
Wie moet er in het Huis blijven?
Jeroen 53%
Monique 47%
17624 stemmen
Dank je wel!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:01 schreef itsme het volgende:
[..]
zo wat een verschil met hier. Goed zo.
Je praat te veel en nog off topic ook!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:02 schreef demins het volgende:
Als ik teveel praat moet je het zeggen, hoor!![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:03 schreef Day het volgende:
[..]
Je praat te veel en nog off topic ook!![]()
Wegwezen!![]()
Zo is het maar net...quote:Op woensdag 15 november 2006 15:10 schreef Day het volgende:
Iedereen zeikt maar dat ze niks van Jeroen weten, maar hebben ze überhaupt ooit ernaar gevraagd?
Dat is er nog. Beslag is gemaakt van meel en water, geloof ik. Ze hebben geen eieren.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:10 schreef Fargo het volgende:
[..]
Wat is er met het noodrantsoen gebeurd?
Zal lekker veel smaak aan die pannenkoeken zitten dan :pquote:Op woensdag 15 november 2006 15:12 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is er nog. Beslag is gemaakt van meel en water, geloof ik. Ze hebben geen eieren.
"Ik zet je op de bank omdat het gevoel heb dat ik naast jou de meeste kans maak."quote:Op woensdag 15 november 2006 15:14 schreef Day het volgende:
Sa begrijpt Jeroen's motivatie in ieder geval al beter dan 'slimmere' Monique.
Maar zover was Monique toch ook al ?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Ik zet je op de bank omdat het gevoel heb dat ik naast jou de meeste kans maak."
Wat kun je daar nou niet aan begrijpen?
Nee, Monique is vooral beledigd!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar zover was Monique toch ook al ?
Ik heb haar anders niet enorm horen zeurenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Monique is vooral beledigd!
Overigens, jij vond dat mijn voorspelling niet uit was gekomen?
Mo heeft precies gereageerd zoals ik verwachtte, hoor.
het is toch net een mens.............quote:Op woensdag 15 november 2006 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Monique is vooral beledigd!
Overigens, jij vond dat mijn voorspelling niet uit was gekomen?
Mo heeft precies gereageerd zoals ik verwachtte, hoor.
De week is nog niet voorbij!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb haar anders niet enorm horen zeuren
Haha ok maar zelf nu in de tuin zijn ze gewoon aan het babbelen over van alles en nog wat omtrent het nomineren .quote:Op woensdag 15 november 2006 15:24 schreef Day het volgende:
[..]
De week is nog niet voorbij!
En ze zal het er de hele week over hebben. Nu in de tuin ook weer.
En de sneren naar Jeroen zullen ook niet uitblijven.
Daarom gunnen veel mensen Jeroen de eindoverwinning. In feite snijden de bewoners zichzelf in de vingers door hem zo te behandelen. Sterker, als ze gewoon normaal met Jeroen zouden omgaan zou Jeroen geen schijn van kans hebben op de overwinning.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:25 schreef Fargo het volgende:
Jeroen kon toch geen goed doen met zijn nominatie. Wie hij ook zou kiezen. Dat Monique het is geworden om een hele duidelijke en goede reden kan ze niet hebben.
Gisterenavond aan tafel waarbij Jeroen er maar een beetje bij zat was echt sneu gewoon. En die koppeltjes maar complimentjes uitdelen aan elkaar.
Je hebt me nergens horen zeggen dat ze dat niet is.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:23 schreef 2live het volgende:
[..]
het is toch net een mens.............
Dat idee heb ik inderdaad ook. Zijn de beowners soms vergeten hoe hard Nathalie, Roel en Dido er vorig jaar zijn uitgestemd door het publiek nadat ze medebewoners abnormaal behandelden?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daarom gunnen veel mensen Jeroen de eindoverwinning. In feite snijden de bewoners zichzelf in de vingers door hem zo te behandelen. Sterker, als ze gewoon normaal met Jeroen zouden omgaan zou Jeroen geen schijn van kans hebben op de overwinning.
dat denk ik ook. ik zit er zelfs aan te denken om een smsje aan jeroen te wagen. doet ze normaal nooit.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Daarom gunnen veel mensen Jeroen de eindoverwinning. In feite snijden de bewoners zichzelf in de vingers door hem zo te behandelen. Sterker, als ze gewoon normaal met Jeroen zouden omgaan zou Jeroen geen schijn van kans hebben op de overwinning.
Ik hoop dat de ex-bewoners volgende week Jeroen liefdevol opvangen en de broertjes en zusjes negeren.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat idee heb ik inderdaad ook. Zijn de beowners soms vergeten hoe hard Nathalie, Roel en Dido er vorig jaar zijn uitgestemd door het publiek nadat ze medebewoners abnormaal behandelden?
Jeroen heeft zowieso Hilde, Milicia, Marcel en Etiënne voor zich. Ik denk dat Semih en daardoor dus ook Michelline ook meer naar hem toeneigen.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik hoop dat de ex-bewoners volgende week Jeroen liefdevol opvangen en de broertjes en zusjes negeren.
Aan de andere kant, ze voelen zich zo verheven boven de rest vanwege hun liefdevolle band (die volgens Monique veel sterker is dan bij de rest) dat ze zich er waarschijnlijk niks van aan zullen trekken.
Buiten het niet. Binnen het huis wel.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:36 schreef Suikeroom het volgende:
Ik denk dat de kamperds niet meehelpen aan de populariteit van Jeroen.. hebben ze de 1e weken ook niet echt gedaan
Klopt. Aan "gene zijde" is er een filmpje, waar ze besmuikt lachen als Rik zegt dat hij de enige is die echt gebekt heeft...quote:Op woensdag 15 november 2006 15:32 schreef Suikeroom het volgende:
hebben Tijn en Mo gister min of meer toegegeven dat Rik en E-10 niet de enige zijn die gezoend hebben in het huis?![]()
Je bent de enige niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:31 schreef MissMatch het volgende:
[..]
dat denk ik ook. ik zit er zelfs aan te denken om een smsje aan jeroen te wagen.
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent de enige niet.
Ik kan er maar niet over uit hoe je iemand een nominatie zo kwalijk kan nemen, terwijl je godbetert de ander zelf óók hebt genomineerd! Het gore ranzige lef.![]()
kan me niet voorstellen dat 47% monique in het huis wil houdenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:59 schreef demins het volgende:
Wie moet er in het Huis blijven?
Jeroen 53%
Monique 47%
17624 stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |