Dat is beter dan andersom!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik herken t wel hoor. Ik zit al 2 uur 1 tekst te analyseren..
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
Niet van dat begrijpende jongensquote:Op woensdag 15 november 2006 14:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik herken t wel hoor. Ik zit al 2 uur 1 tekst te analyseren..
Dat is slecht.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
Het is nog erger met me gesteld: heb 27 een bijeenkomst, maar gezegd dat ik onmogelijk kan
Ging niet helemaal volgens plan.....quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:04 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ging niet helemaal volgens plan.....
slecht ziek en triestquote:
Qoute + plaatje: schop onder je hol.quote:
Vrouwke toch.quote:
Beetje te late reactie op de droge 'schaamte'-post van kleinzusje.quote:
Bijeenkomsten, daar heb ik ook de pest aan, daar is nog nooit iets goeds uit voortgekomen!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
Het is nog erger met me gesteld: heb 27 / 11 een bijeenkomst, maar gezegd dat ik onmogelijk kan
Vind ik niet. Je zit dit toch niet voor de kat z'n kut 3 maanden te volgen om vervolgens de finale niet te kunnen zien? Groot gelijk.quote:
Ja klopt....................... het wordt de avond van mn leven ( oei, das ook best triest)quote:Op woensdag 15 november 2006 14:09 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je zit dit toch niet voor de kat z'n kut 3 maanden te volgen om vervolgens de finale niet te kunnen zien? Groot gelijk.![]()
Dat van dat balkon... bedoelde je dat in de Freudiaanse betekenis van 'balkon'?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:10 schreef kleinzusje het volgende:
Joh, heb nog steeds geen zender om, ben nog niet in Abbekerk geweest, nog niet de kroeg bezocht met Hilde en mn balkon is 24 uur open................ dus valt best mee
Luister, mn IQ is onder het Sa niveauquote:Op woensdag 15 november 2006 14:12 schreef demins het volgende:
[..]
Dat van dat balkon... bedoelde je dat in de Freudiaanse betekenis van 'balkon'?![]()
Ow! Is er compensatie?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Luister, mn IQ is onder het Sa niveau
Of je geneukt wil worden, dat is de vraag.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Luister, mn IQ is onder het Sa niveau
En dan nu in een soort taal, die ook ik begrijp , pleaseeeeeeeequote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 15 november 2006 14:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Of je geneukt wil worden, dat is de vraag.
Dát dan weer wel.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja klopt....................... het wordt de avond van mn leven ( oei, das ook best triest)
Nu al klaar ?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Dat je wegens, zelfverklaarde, gebrekkige intelligentie, enorm goed uit moet zien.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En dan nu in een soort taal, die ook ik begrijp , pleaseeeeeeee
Als ik neuk ben ik zeker erg aantrekkelijkquote:Op woensdag 15 november 2006 14:18 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat je wegens, zelfverklaarde, gebrekkige intelligentie, enorm goed uit moet zien.
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als ik neuk ben ik zeker erg aantrekkelijk
Met mn werk ?quote:
Heb je een goddelijk figuur?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En dan nu in een soort taal, die ook ik begrijp , pleaseeeeeeee
Als je 6 dagen met me door brengt, heb je zeker een rustdag nodigquote:
Dat is zeg maar, meer een indicatie van je gedrevenheid en bedrevenheid. Waar het demins om gaat zijn je lichaamsmaten, 90 - 60 - 90, dat werk. En liefst zo groot mogelijk, hij heeft wat problemen met zn ogenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je 6 dagen met me door brengt, heb je zeker een rustdag nodig
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je 6 dagen met me door brengt, heb je zeker een rustdag nodig
Je denkt niet dat ze een analogie met de Schepping zag en die subtiel in haar antwoord verwerkte?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is zeg maar, meer een indicatie van je gedrevenheid en bedrevenheid. Waar het demins om gaat zijn je lichaamsmaten, 90 - 60 - 90, dat werk. En liefst zo groot mogelijk, hij heeft wat problemen met zn ogen![]()
Oei, al die getallen,,,,,,,,,,,,,pfffffquote:Op woensdag 15 november 2006 14:24 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat is zeg maar, meer een indicatie van je gedrevenheid en bedrevenheid. Waar het demins om gaat zijn je lichaamsmaten, 90 - 60 - 90, dat werk. En liefst zo groot mogelijk, hij heeft wat problemen met zn ogen![]()
Helemaal niks! Doen we weer taalles: gebeurt!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:26 schreef Day het volgende:
Wat een onthullingen hier!![]()
Er gebeurd weer geen moer in het huis?
Sorry Dayquote:Op woensdag 15 november 2006 14:26 schreef Day het volgende:
Wat een onthullingen hier!![]()
Er gebeurd weer geen moer in het huis?
Ik neem zelf wel een meetlint mee!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oei, al die getallen,,,,,,,,,,,,,pfffff
beeetje lastig![]()
Komt in de buurt
Ga ff naar de Gamma voor een meetlint
tot later![]()
Die mannen hier zijn gevaaaaaaaaarlijk!quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:33 schreef Day het volgende:
[..]
Die mannen hier zijn gevaaaaaaaaarlijk!
Voor je 't weet willen ze ineens je tieten zien. Uitkijken dus
Ik zou wel iemand vooraf laten checken of we het wel aan kunnen! Lamaarzegguh zoals een voorproever het eten van de keizer op deugdelijkheid en eventuele vergiftigingen controleert. Ik zou wel bereid zijn dat risico te lopen!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:34 schreef arneaux het volgende:
[..]. Haha. Wanneer gaat dat eigenlijk gebeuren?
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:34 schreef arneaux het volgende:
[..]. Haha. Wanneer gaat dat eigenlijk gebeuren?
Waarom verrast dit me nou helemaal niet?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou wel iemand vooraf laten checken of we het wel aan kunnen! Lamaarzegguh zoals een voorproever het eten van de keizer op deugdelijkheid en eventuele vergiftigingen controleert. Ik zou wel bereid zijn dat risico te lopen!![]()
HET MAG!!!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:39 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom verrast dit me nou helemaal niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |