Oh en die schijnvertoning gisteren naar Sabrina toe dan. Ze wist alles naar haar straatje te draaien !!!!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb haar anders niet enorm horen zeuren
Ok, als je het patroon had verwacht dat ze helemaal niets zou zeggen erover wanneer dan ook heb je gelijk natuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 15:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh en die schijnvertoning gisteren naar Sabrina toe dan. Ze wist alles naar haar straatje te draaien !!!!
ik had wel verwacht dat ze wat zou zeggen, maar dat dat dan een betoog van 3 uur zou worden vond ik ook weer erg ver gaan.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, als je het patroon had verwacht dat ze helemaal niets zou zeggen erover wanneer dan ook heb je gelijk natuurlijk
Dat was geen drie uur durende klaagzang over de nominatie van Jeroen komop zegquote:Op woensdag 15 november 2006 16:07 schreef petraa het volgende:
[..]
ik had wel verwacht dat ze wat zou zeggen, maar dat dat dan een betoog van 3 uur zou worden vond ik ook weer erg ver gaan.![]()
Nog altijd beter dan het nietszeggende: 'Ik heb met de rest gewoon meer' wat Mo zelf achter elkaar als onderbouwing gaf...quote:Op woensdag 15 november 2006 16:15 schreef itsme het volgende:
Nou ik zou het zelf ook niet leuk vinden hoor als ik te horen zou krijgen ja ik heb jou genomineerd omdat ik tegen jou denk de meeste kans te maken. m.a.w Ik denk dat jij niet zo populair bent Monique
Maar goed jullie zouden daar geen enkele last van hebben in die situatie blijkbaar.![]()
Ik denk dat je gelijk hebt. Hummie zou dit soort drogredenen moeten verbieden tijdens het nomineren. We lachten met zn allen vorig jaar wel om Tanja toen ze Nathalie nomineerde omdat ze de deksel niet terug op de boter had gedaan, maar het is wel écht.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:32 schreef Verida het volgende:
Elk jaar heeft denk ik zijn eigen dooddoener, vorig jaar hadden we het aloude ' jij bent niet jezelf "
vond ik ook zo irritant
maar dat je met iemand meer kan hebben is toch ook echt?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:38 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Hummie zou dit soort drogredenen moeten verbieden tijdens het nomineren. We lachten met zn allen vorig jaar wel om Tanja toen ze Nathalie nomineerde omdat ze de deksel niet terug op de boter had gedaan, maar het is wel écht.
Ik kan me niet voorstellen dat alle bewoners niets hebben met Jeroen nadat ze 80 dagen ofzo bij elkaar op de lip zitten.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:45 schreef 2live het volgende:
[..]
maar dat je met iemand meer kan hebben is toch ook echt?
ik zou ook liever horen; ik vind jou een saaie doos of i.d. [ liefst erger ] maar dat is ijdele hoop.
je bent jezelf niet is gelul want dat kunnen zij niet bepalen..
ja maar over wie zegt dat meer over de bewoners of over jeroen?quote:Op woensdag 15 november 2006 16:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat alle bewoners niets hebben met Jeroen nadat ze 80 dagen ofzo bij elkaar op de lip zitten.
Ik denk de bewoners, want de rest van de mensen had zoveel met Jeroen dat ze maar al te graag hun geld aan hem wilden overdragen.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:49 schreef 2live het volgende:
[..]
ja maar over wie zegt dat meer over de bewoners of over jeroen?
Gezien het feit dat de bewoners hem constant links laten liggen, over de bewoners.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:49 schreef 2live het volgende:
[..]
ja maar over wie zegt dat meer over de bewoners of over jeroen?
Wat een stomme vette bullshit zegquote:Op woensdag 15 november 2006 17:13 schreef the_undertaker het volgende:
-knip-
Valt wel mee hoor, hij vindt het misschein wel fijn ff alleen.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:21 schreef Black_king het volgende:
Jeroen moet zich toch wel eenzaam voelen....Nou ja, nog een paar dagen.....
dst 1e op grond waarvan?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:13 schreef the_undertaker het volgende:
-knip-
Volgens mij wordt je het na een tijdje toch ook wel moe hoor, in een conversatie alleen maar dooddoeners en clichés te horen.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de bewoners hem constant links laten liggen, over de bewoners.
Dat is dan ook wel weer zo...quote:Op woensdag 15 november 2006 17:23 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, hij vindt het misschein wel fijn ff alleen.
ja, ga ff lekker anders heen, triestquote:Op woensdag 15 november 2006 17:23 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dst 1e op grond waarvan?dat 2e is ook onzin
typ dan niks![]()
Jouw opmerking vind ik echt veel te ver gaan. Wie ben jij om zo een reactie te geven. Ik heb even overwogen of ik wel of niet hireop zou reageren; niet reageren zou betekenen dat ik je niet kan zeggen hoezeer ik van jouw opmerking walg. Dat je Mo niet mag, oké; met jou zijn er velen; reageer op de persoon en niet over de rug van de kinderen. Wat is erger? Jouw reactie? Of het feit dat Mo en Sa in het BB-huis zitten en ervoor hebben gezorgd dat de kinderen goed opgevangen worden? Geef jezelf maar antwoord hierop.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:13 schreef the_undertaker het volgende:
-knip-
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 15 november 2006 17:42 schreef arneaux het volgende:
Laat je toch niet allemaal zo opnaaien door 1 kutopmerking.
Daar heb je ook wel gelijk in; niet reageren is ook reageren, maar ik kon het ff niet laten.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:42 schreef arneaux het volgende:
Laat je toch niet allemaal zo opnaaien door 1 kutopmerking.
me 2quote:Op woensdag 15 november 2006 17:50 schreef NS het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in; niet reageren is ook reageren, maar ik kon het ff niet laten.
Waar is je plaatje ???quote:Op woensdag 15 november 2006 17:51 schreef NS het volgende:
Er liggen weer 4 zombies op de banken; zeker moe van het dansen.
quote:Op woensdag 15 november 2006 17:58 schreef NS het volgende:
Ik had niet eens in de smiezen dat ie weg was
Gewoon aardappels voor in zuurkool....en ach...doet tie ook is iets joh.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:06 schreef schizolientje het volgende:
is Jeroen in zijn uppie Oma's aardappels aan het voorbereiden?
Dat douchen in een zwembroek best vreemd isquote:Op woensdag 15 november 2006 18:10 schreef schizolientje het volgende:
Ik zou van Tijn nu wel eens concreet willen horen wat hij nu precies bedoeld met zijn mooie ervaringen enz. in het huis. En wat hij nu geleerd heeft
me 2quote:Op woensdag 15 november 2006 18:14 schreef NS het volgende:
Als Tijn staat te koken dan is er altijd wel iemand bij, en nu? Echt hoor, ik schijt op dat soort mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |