ben ook van planquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:53 schreef Q. het volgende:
Stuur brieven naar de LANDELIJKE media, niet alleen naar het lokale huppelflups-krantje, zorg dat de provincie LANDELIJK negatief in het nieuws komt, de enige manier om hier iets aan te doen!
Wij wel en een beetje medelijden staat wel op z'n plaatst aangezien jullie in de Randstad toch alles krijgenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:20 schreef PDOA het volgende:
Who gives a fuck? Ik kom daar nooit.
(quote uit dit bericht van de Gelderlander)quote:De jonge student Bob van Mierlo uit Afferden staat deze asgrauwe maandagochtend even na half negen mismoedig in de gestaag vallende regen op station Cuijk.
[...]
Bobs reismaatje Tim van der Meer uit Boxmeer stond zondag op het station bij Venray al een uur te wachten op de trein naar zijn woonplaats.
Mischien heb je het nog niet gemerkt, maar er zijn behalve jij nog meer mensen op deze wereld.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:20 schreef PDOA het volgende:
Mwoah, ik zit dagelijks in een bus waarbij de buschauffeur de deuren dichtgooit omdat er geen mensen meer bijpassen (die nog wel buiten staan te wachten).quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:49 schreef Wouser het volgende:
zo vol was het als we een ongeluk hadden gehad was dat het grootste busongeluk ooit... Echt ga morgen me camera meeneme en foto'tjes maken, en vervolgens dan naar Dagblad de Limburger sturen... hun maar zitten te zegge in de krant dat het allemaal zo goed gaat, behalve met de maaslijn
Heeft ie het er terug in geschroefd ? Dadelijk vet ongeluk enzoquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:34 schreef Xbox_360 het volgende:
Bij m'n broertje was trouwens een schroefje uit het plafond van de wadloper op z'n hoofd gevallenKwalitief gezien, hoogstaande treinen
![]()
Nee, hij liet het met volle trots aan mij zienquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Heeft ie het er terug in geschroefd ? Dadelijk vet ongeluk enzo
Ga je overal zulke posts plaatsen? Probeer je zo je postcount op Tong80-niveau te brengen of zo?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:20 schreef PDOA het volgende:
Veolia heeft dus niet zo een regeling geloof ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:07 schreef Shakes het volgende:
De treinen reden voor mij niet verder dan Cuijk. Wel lastig als je in Nijmegen moet zijn en er gaan geen bussen van Cuijk naar Nijmegen. Aangezien ik slechts 2u college had was het niet meer zinnig om nog te gaan dus kon ik weer naar huis.
Bij de NS kon je geld-terug-bij-vertraging formulieren invullen. Hoe zit dit bij Veolia? Het is niet geheel de schuld van Veolia maar vooral van de provincie Limburg (overheid doet altijd alles fout) maar toch. Ga na de kerst denk ik maar met de auto. Zo lang hoef ik ook niet meer, nog tot februari 2x per week daarna misschien iets meer en dan afstuderen. Eindelijk van het ov af. Kwam er ook net achter dat er geen bus meer komt waar ik woon, altijd lastig.
je merkt dan toch meteen of een Wadslomer staat of een Buffel?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:24 schreef Da_Ripper het volgende:
dit verklaard die paar norse blikken maandag. Kwam daar rustig met mn mp3 speler op op mn fiets op station Cuijk. Stond barstensvol.. vond het al raar.
Gewoon 5 min gewacht en daar was mn trein...Gelukkig hoef ik niet meer dagelijks met de trein.
Heb medelijden met al die dat wel moeten
Die komen rond eind 2007.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben wel degelijk formuliertjes, alleen waren deze maandag nog niet geleverd
Kijk, dat was afgelopen maandag in Cuijk. De trein reed niet verder dan Cuijk en daarom moest iedereen in de bus. Ik neem de bus van 7 uur 's ochtends (in de praktijk is ie alleen nog maar 7:15 vertrokkenquote:
Kijk nog eens goed naar die fotoquote:
Even het plaatje weer neergezet om een uitspraak van een Arriva medewerker kracht bij te zetten. De uitspraak komt van een ander forum.quote:
Zal wel afgeleid zijn van de Roemeense dictator Ceaucescu: "Er is geen gebrek aan voedsel, maar de Roemenen eten gewoon teveel".quote:Op woensdag 13 december 2006 21:55 schreef Xbox_360 het volgende:
De treinen zijn lang genoeg. Er zijn alleen teveel mensen die er mee willen reizen![]()
Nog een uur eerder op dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:29 schreef Wouser het volgende:
Me bus van 7:15 reed gewoon dooren dat is me eerste bus
![]()
ik ga dus de school echt nooit meer halen
![]()
Dat mag niet van de provincie want dan voldoen ze niet aan de consessie.quote:Op maandag 18 december 2006 17:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoe moeilijk is het nu om een beetje planning te maken...stelletje amateurs![]()
consessie..quote:Op maandag 18 december 2006 17:57 schreef Q. het volgende:
Dat mag niet van de provincie want dan voldoen ze niet aan de consessie.
Volgens mij ben je in de war met een andere lijnquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Stond deze Maaslijn ook niet bekend als de Zelfmoord-lijn?
Misschien dat ze daarom zo onregelmatig rijden?
of is dit over het randje?![]()
Cuijk-Noord, is dat niet de ghetto van Cuijk? Lekker trouwens.. je hebt er toch niks van gezien of wel?quote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Zat er n keer in toen een man vlak bij Heyendaal ervoor sprong.
Toen was er ook nog dat 14 jarig meisje dat bij Cuijk-Noord ervoor sprong
![]()
Dat was mijn vriendinquote:Op maandag 18 december 2006 20:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Zat er n keer in toen een man vlak bij Heyendaal ervoor sprong.
Toen was er ook nog dat 14 jarig meisje dat bij Cuijk-Noord ervoor sprong
![]()
Gecondoleerdquote:Op maandag 18 december 2006 21:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat was mijn vriendin
Een vriendin van mij bedoel ik
You fucking prickquote:Op maandag 18 december 2006 21:11 schreef Steve-O het volgende:
Lang leve de Randstad
4 treinen per uur op mijn kleine kutstationen 9 minuten van mijn werk zitten vanaf onderstaand station
[afbeelding]
en nog vind ik 4 te weinig
Wolla is de ghetto van Cuijkquote:Op maandag 18 december 2006 21:01 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Cuijk-Noord, is dat niet de ghetto van Cuijk? Lekker trouwens.. je hebt er toch niks van gezien of wel?
Zo erg is het ook niet (al moet ik bekennen naar belangrijke dingen met de auto te gaan!). Heel soms kom je niet verder dan Cuijk maar normaals 'slechts' 10 minuten vertraging! Dat is vrij normaal nu in Venray richting Nijmegen - zeg maar standaard. Ook moet je gaan staan!quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:14 schreef Apfel het volgende:
Ik moet donderdag om half 9 in Elst zijn.
Denk dat ik maar om half 6 vertrek uit Venray.![]()
Hoe herken ik de 3231?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
Er is een versnelde invoer van stellen in het noorden, dus het zou kunnen. Jullie hebben afgelopen vrijdag de 3231 al gekregen
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
Ook slingert dit stel iets meer dan de andere stellen
Dat ding is verschrikkelijkquote:Op maandag 15 januari 2007 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
Aan het nummer dat op het stel staat![]()
Ook slingert dit stel iets meer dan de andere stellen
Dan hebbe we helemaal niks meerquote:Op maandag 15 januari 2007 22:26 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Dat ding is verschrikkelijk
Maar Wadlopers in Limburg vind ik niet echt passen.
Zullen ze die dingen dan omdopen in koeienvlaaien?
ja is ook zo, maar je had wel te weinig beenruimte als er iemand tegenover je zat, maar de stoelen zaten iets beter en de treine zelf zijn wat minder rumoerigquote:Op maandag 15 januari 2007 23:32 schreef Peterselieman het volgende:
Persoonlijk vind ik buffels beter. Een beetje comfortabeler voor de langere afstand.
wie wil er nou in maastricht (zonder hoofdletter) wonen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:15 schreef SEMTEX het volgende:
Veolia is helemaal kut trouwens, ze hebben ook het busvervoer in Maastricht overgenomen.
Precies! (ik woon er nl. nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:20 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
wie wil er nou in maastricht (zonder hoofdletter) wonen.![]()
Je hoort em constant touren maken, en nog niet vooruitkomen hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:34 schreef SuperUli het volgende:
Wat een trage zaadtrein is dat zeg, Nijmegen-Roermond. Onlangs moest ik dat treintje nemen naar Reuver.
Trage zooi is het..
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
Het eerste stel uit de serie was eind vorig jaar al 25 jaar oud
Niks van gemerktquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
Ik las dat er vandaag een stel met wat brandschade rondreed. Maar vertragingen heb ik niet gezien voor de maaslijn vandaag.
Om half 1?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:42 schreef tonks het volgende:
Hey x360 pak die noodbussen eens joh
Van de meeste buffels hebben ze de bovenkant al wit geschilderd om die reden, en nee het is anders echt niet te doenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:42 schreef Xbox_360 het volgende:
Trein van half 1 reed niet, kutzooien die trein daarna was maar 3 treinstellen lang. Proppen dus
Verder kunnen die kutraampjes maar voor de helft open en stond ook nog de verwarming aan. Dat wordt nog leuk in de zomer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |