ben ook van planquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:53 schreef Q. het volgende:
Stuur brieven naar de LANDELIJKE media, niet alleen naar het lokale huppelflups-krantje, zorg dat de provincie LANDELIJK negatief in het nieuws komt, de enige manier om hier iets aan te doen!
Wij wel en een beetje medelijden staat wel op z'n plaatst aangezien jullie in de Randstad toch alles krijgenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:20 schreef PDOA het volgende:
Who gives a fuck? Ik kom daar nooit.
(quote uit dit bericht van de Gelderlander)quote:De jonge student Bob van Mierlo uit Afferden staat deze asgrauwe maandagochtend even na half negen mismoedig in de gestaag vallende regen op station Cuijk.
[...]
Bobs reismaatje Tim van der Meer uit Boxmeer stond zondag op het station bij Venray al een uur te wachten op de trein naar zijn woonplaats.
Mischien heb je het nog niet gemerkt, maar er zijn behalve jij nog meer mensen op deze wereld.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:20 schreef PDOA het volgende:
Mwoah, ik zit dagelijks in een bus waarbij de buschauffeur de deuren dichtgooit omdat er geen mensen meer bijpassen (die nog wel buiten staan te wachten).quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:49 schreef Wouser het volgende:
zo vol was het als we een ongeluk hadden gehad was dat het grootste busongeluk ooit... Echt ga morgen me camera meeneme en foto'tjes maken, en vervolgens dan naar Dagblad de Limburger sturen... hun maar zitten te zegge in de krant dat het allemaal zo goed gaat, behalve met de maaslijn
Heeft ie het er terug in geschroefd ? Dadelijk vet ongeluk enzoquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:34 schreef Xbox_360 het volgende:
Bij m'n broertje was trouwens een schroefje uit het plafond van de wadloper op z'n hoofd gevallenKwalitief gezien, hoogstaande treinen
![]()
Nee, hij liet het met volle trots aan mij zienquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Heeft ie het er terug in geschroefd ? Dadelijk vet ongeluk enzo
Ga je overal zulke posts plaatsen? Probeer je zo je postcount op Tong80-niveau te brengen of zo?quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:20 schreef PDOA het volgende:
Veolia heeft dus niet zo een regeling geloof ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:07 schreef Shakes het volgende:
De treinen reden voor mij niet verder dan Cuijk. Wel lastig als je in Nijmegen moet zijn en er gaan geen bussen van Cuijk naar Nijmegen. Aangezien ik slechts 2u college had was het niet meer zinnig om nog te gaan dus kon ik weer naar huis.
Bij de NS kon je geld-terug-bij-vertraging formulieren invullen. Hoe zit dit bij Veolia? Het is niet geheel de schuld van Veolia maar vooral van de provincie Limburg (overheid doet altijd alles fout) maar toch. Ga na de kerst denk ik maar met de auto. Zo lang hoef ik ook niet meer, nog tot februari 2x per week daarna misschien iets meer en dan afstuderen. Eindelijk van het ov af. Kwam er ook net achter dat er geen bus meer komt waar ik woon, altijd lastig.
je merkt dan toch meteen of een Wadslomer staat of een Buffel?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:24 schreef Da_Ripper het volgende:
dit verklaard die paar norse blikken maandag. Kwam daar rustig met mn mp3 speler op op mn fiets op station Cuijk. Stond barstensvol.. vond het al raar.
Gewoon 5 min gewacht en daar was mn trein...Gelukkig hoef ik niet meer dagelijks met de trein.
Heb medelijden met al die dat wel moeten
Die komen rond eind 2007.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben wel degelijk formuliertjes, alleen waren deze maandag nog niet geleverd
Kijk, dat was afgelopen maandag in Cuijk. De trein reed niet verder dan Cuijk en daarom moest iedereen in de bus. Ik neem de bus van 7 uur 's ochtends (in de praktijk is ie alleen nog maar 7:15 vertrokkenquote:
Kijk nog eens goed naar die fotoquote:
Even het plaatje weer neergezet om een uitspraak van een Arriva medewerker kracht bij te zetten. De uitspraak komt van een ander forum.quote:
Zal wel afgeleid zijn van de Roemeense dictator Ceaucescu: "Er is geen gebrek aan voedsel, maar de Roemenen eten gewoon teveel".quote:Op woensdag 13 december 2006 21:55 schreef Xbox_360 het volgende:
De treinen zijn lang genoeg. Er zijn alleen teveel mensen die er mee willen reizen![]()
Nog een uur eerder op dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:29 schreef Wouser het volgende:
Me bus van 7:15 reed gewoon dooren dat is me eerste bus
![]()
ik ga dus de school echt nooit meer halen
![]()
Dat mag niet van de provincie want dan voldoen ze niet aan de consessie.quote:Op maandag 18 december 2006 17:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoe moeilijk is het nu om een beetje planning te maken...stelletje amateurs![]()
consessie..quote:Op maandag 18 december 2006 17:57 schreef Q. het volgende:
Dat mag niet van de provincie want dan voldoen ze niet aan de consessie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |