Ik geloof gelezen te hebben dat hier ICR komt. Het 'verse' spul uit de BRD komt op Amsterdam-Hilversum-Amsersfoort.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:26 schreef Duvel het volgende:
Ik ben benieuwd wat er tussen Rotterdam en Amersfoort gaat rijden.
Qua beenruimte scoren die krotten inderdaad geen voldoendequote:Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef MREn het volgende:
[..]
Het interieur dat je zag was van de 1e klas (het enige verschil is dat plankje met een doekje er over tussen de ramen en een andere kleur zitting).
Verder hebben ze weinig beenruimte (afhankelijk van groningse of friese stellen, geen idee welke naar Veolia gaan), zijn ze traag, vaak kapot en maken ze herrie.
Plan Uquote:Op woensdag 15 november 2006 07:34 schreef MREn het volgende:
Er zijn ook materieelreeksen voor plan U gereserveerd
[afbeelding]
Je maakt je voor niets zorgen. De eerste klasse is op dat traject afgeschaft.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:01 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Als student zit ik bijna nooi 1e klas. Soms als het ÉCHT veel te druk is, aangezien ze dan toch niet controleren. Heb het laatst wel 1 keer meegemaakt. Conducteur perst zich door massa's mensen heen om kaartjes te controlereGeluk dat ik toen niet 1e klas zat.
Dat zal al wel wat jaartjes geleden zijn. De laatste jaren waren die krengen nogal storingsgevoelig. Sterker nog: ze werden in principe alleen met twee stellen tegelijk ingezet, zodat, als er weer één uitviel, een stel overbleef om het andere weg te slepen. Dat werd zo gedaan, temeer omdat de koppeling op die stellen alleen geschikt was om andere plan U-treinen aan te koppelen, geen locomotieven en dergelijke.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Plan USchoolsentimenten
Rokerscoupé
![]()
Het waren vieze gammele treinen, wat op zich niet zo vreemd is als het al jaren niet gerenoveerd is, maar wel ruim en snel. Ik heb er nooit echt over geklaagd toen ik er dagelijks mee naar school ging.
Thanksquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:51 schreef Q. het volgende:
Blij dat ik nooit over de Maaslijn hoef: nog één dag echte treinen op de Maaslijn, daarna wordt het een groot drama. Reizigers, sterkte!
Ja gezelligquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:43 schreef tonks het volgende:
trakteer je me een keer op een kop koffie 360 als we samen gestrand zijn?
Naar een ander traject utrecht/zwolle ofzoquote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar die treinen van de NS wat ze daar deden inzetten... ik vond ze best wel ok eigenlijk en ze zagen er mooi uit. Wat gaat daar mee gebeuren ?
Hmz ik vind het maar wazig...quote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Naar een ander traject utrecht/zwolle ofzo
Zwolle - Groningen afaik.quote:Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Naar een ander traject utrecht/zwolle ofzo
Maak daar een jaar van, tot de nieuwe GTW's arriveren.quote:Op zondag 10 december 2006 13:53 schreef bemeall het volgende:
Ik kijk er nu al naar uit om morgenvroeg de trein weer te pakken...
Voor 1x zijn dit soort geintjes leuk, maar ik vrees dat ze nog meer dan een paar maanden door blijven gaan
He ik wou het nog positief houden jaquote:Op zondag 10 december 2006 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Maak daar een jaar van, tot de nieuwe GTW's arriveren.
Ja hoor tuurlijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:28 schreef Renesite het volgende:
Gecondoleerd![]()
Ik heb zo lang ik met de trein reis áltijd moeten staan tussen Groningen - Zwolle, nog zo leuk![]()
Zit jij in Roermond op schoolquote:Op zondag 10 december 2006 14:58 schreef tonks het volgende:
Ik laat morgen wel even weten hoe het was
Alvast sterktequote:Op zondag 10 december 2006 14:58 schreef tonks het volgende:
Ik laat morgen wel even weten hoe het was
Nee richting nijmegenquote:Op zondag 10 december 2006 15:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zit jij in Roermond op schoolOf hoezo maak jij gebruik van dat traject ?
Hmz ok. Dus je hebt niks te maken met de verbinding Roermond-Nijmegen toch ?quote:
Jawelquote:Op zondag 10 december 2006 15:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hmz ok. Dus je hebt niks te maken met de verbinding Roermond-Nijmegen toch ?
Ik ookquote:Op zondag 10 december 2006 15:27 schreef Stretto het volgende:
Ik zat gister nog in de laatste NS trein op dat traject....
Misschien wel handig voor de mensen die daar uit moeten.quote:Op zondag 10 december 2006 15:26 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik vraag me af of de trein machinist straks nog de moeite neemt om in Boxmeer, laat staan Cuijk te stoppen![]()
Ja, ik weet jongequote:Op zondag 10 december 2006 16:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien wel handig voor de mensen die daar uit moeten.
:")
Ze zullen wel 4 treinstellen per uur bedoeld hebben.quote:Op zondag 10 december 2006 14:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hmz ik vind het maar wazig...
Sowieso dat Veolia eerst 4 treinen per uur had beloofd wat onmogelijk is omdat er maar 1 spoor loopt (als ik het goed heb).
Dat lijkt me niet zo raar, daar hebben ze gewoon Plan-rammelbakken van NSR voor gehuurd, geen kunst. Als ze die niet hadden kunnen huren (zoals met de DM'90/DH1/2) was het een heel ander verhaal geweest...quote:Op zondag 10 december 2006 17:41 schreef Boschkabouter het volgende:
Ik hoop toch dat Veolia de 4 treinen per uur op de Heuvellandlijn kan waarmaken, al mensen die daar ervaringen mee hebben?
Truequote:Op zondag 10 december 2006 16:16 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ja, ik weet jongemaar toch scheint het zo nu en dan te gebeuren dat treinen gewoon stations voorbij rijden
![]()
Maar het blijven Fransen, grote kans dus dat ze stokbrood gaan eten in plaats van treinen laten rijden.quote:Op zondag 10 december 2006 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo raar, daar hebben ze gewoon Plan-rammelbakken van NSR voor gehuurd, geen kunst. Als ze die niet hadden kunnen huren (zoals met de DM'90/DH1/2) was het een heel ander verhaal geweest...
Ik wou dat ik met de auto konquote:Op zondag 10 december 2006 17:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze zullen wel 4 treinstellen per uur bedoeld hebben.
Ach,het zal wel gauw rustiger worden op die lijn.Degenen die met die trein reizen en zelf een auto hebben zullen wel gauw besluiten om de auto te pakken.
quote:Op zondag 10 december 2006 17:47 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Maar het blijven Fransen, grote kans dus dat ze stokbrood gaan eten in plaats van treinen laten rijden.
NS kaartjes en abbo's zijn gewoon geldig.quote:Op zondag 10 december 2006 18:32 schreef Stretto het volgende:
Hoe zit het trouwens mbt een NS kortingskaart...kan ik die bij Veolia op de een of andere manier nog gebruiken?
Mooiquote:Op zondag 10 december 2006 18:36 schreef Q. het volgende:
[..]
NS kaartjes en abbo's zijn gewoon geldig.
HBO om 12 uur primaquote:Op woensdag 6 december 2006 00:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
PS:
Waarom laten ze de MBO, HBO en WO niet om 10:00 beginnen i.p.v. 8:00? Dat scheelt een hoop drukte.
Er kunnen wel 4 treinen per uur rijden volgens mij, maar die wadlopers gaan maar 100km/u en dan lukt het niet.quote:Op [curl=http://forum.fok.nl/topic/941110/3/50#44308676]zondag 10 december 2006 18:04[/url] schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik met de auto konHelaas heb ik als lessende student geen keus
En nee, ze bedoelen 4 treinen per uur en niet 4 treinstellen. Volgens mij gaat dat grote vertragingen opleveren aangezien het al vastloopt als er slechts 2 treinen in het uur rijden. Al zal de treinrit toch korter zijn dan een fucking busrit
[..]
Hmm, goed ideequote:Op zondag 10 december 2006 20:29 schreef Eix het volgende:
Maar bekijk het positief, aangezien het een diesellijn is hangt er geen bovenleiding op het grootste gedeelte van het traject en dus zijn dak plaatsen ook mogelijk zonder geëlektrocuteerd te worden. Moet je alleen even bukken als de trein Roermond, Venlo of Nijmegen binnen rijd.![]()
daar komen ze.... de gedrochten....quote:Op zondag 10 december 2006 21:09 schreef Xbox_360 het volgende:
WTF vind ik net op Google![]()
![]()
[afbeelding]
Hoogeveen / Zwolle stappen de meesten uitquote:Op zondag 10 december 2006 14:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja hoor tuurlijk. Ik kan je verzekeren dat als je in Zwolle opstapt je altijd een zitplaats hebt. Hoe dat in Groningen is weet ik niet, maar in Zwolle komt niet vaak een tot de nok toe gevulde trein aan.
Ah die gast van de krant heb ik ook nog gezien... alleen die directeur nietquote:Op maandag 11 december 2006 10:13 schreef tonks het volgende:
Ik post dit vanuit de bus naar nijmegen. Heb vanaf 8 uur op het station gestaan in de ijskoude wind en regen. Er was iemand van de krant en de directeur ook. Geweldig
Dat menen jullie niet dat die treinen met een dieplader vervoerd zijn naar de lijn roermond nijmegen, dat had toch net zo makkelijk een keer s'nachts over het spoor kunnen rijden.quote:Op zondag 10 december 2006 21:09 schreef Xbox_360 het volgende:
WTF vind ik net op Google![]()
![]()
[afbeelding]
Ja, als alle reizigers een auto hebben gekocht.quote:Op maandag 11 december 2006 10:32 schreef bemeall het volgende:
[..]
Hopen dat het in de loop van de week al beter gaat worden![]()
Ik ben nog bezig met rijlesquote:Op maandag 11 december 2006 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, als alle reizigers een auto hebben gekocht.![]()
Brommer!quote:Op maandag 11 december 2006 11:03 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met rijlesStudenten hebben over het algemeen geen keuze, zelfs als ze hun rijbewijs hebben is dagelijks met de auto naar school gaan veel te duur.
Die waren er al bijquote:Op maandag 11 december 2006 11:19 schreef Q. het volgende:
Kom op mensen, zoek de media op, dit kan zo niet!
Niet de landelijke, die zitten alleen maar te zeggen dat alles zo geweldig is. Niemand leest die plaatselijke krantjes.quote:
De gelderlander is niet echt een plaatselijk krantjequote:Op maandag 11 december 2006 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet de landelijke, die zitten alleen maar te zeggen dat alles zo geweldig is. Niemand leest die plaatselijke krantjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |