abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 november 2006 @ 15:04:00 #51
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_43992456
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:15 schreef MREn het volgende:

[..]

Dat wordt een 15-minutendienst gedurende een groot deel van de dag, wel met het huidige materieel (twee keer per uur door naar Kerkrade vanaf Maastricht).
Da kan toch nooit
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
  woensdag 29 november 2006 @ 17:46:05 #52
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_43997785
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:02 schreef Xbox_360 het volgende:

Vraag je aan mensen die nu met die wadlopers reizen in de ochtendspits. Zijn dat veel treinstellen? Want wat ik op de foto's van wadlopers zie, zijn hoogstens twee treinstellen achter elkaar en dat is echt veeeeeeeeel te weinig voor Roermond-Nijmegen
Alles wordt met wadlopers gereden, niet alleen in de spits.

Ze kunnen met aardig wat aan elkaar, ik dacht 5 of 6 bakken (delen), er zijn 11 DH-I (één bak) en 6 DH-II (twee bakken) besteld. Rezigers: sterkte met die krotten.

Hier onder wat foto'tjes van deze moderne lightrails




"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 29 november 2006 @ 17:53:13 #53
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_43998060
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:04 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:

[..]

Da kan toch nooit
Het huidige materieel kan wellicht ook uitgebreid wordt als je daar op doelt. Voor de nummertjesliefhebbers: Veolia heeft de stellen 841, 842, 843, 844, 845,
847, 848 en 849 geleased van NSFS.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_43999868
Het interieur van die wadlopers valt me nog wel mee. Maar zijn ze enigzins comfortabel? Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat ze erg lawaaierig zijn
  woensdag 29 november 2006 @ 19:09:18 #55
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_44000428
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:54 schreef Xbox_360 het volgende:
Het interieur van die wadlopers valt me nog wel mee. Maar zijn ze enigzins comfortabel? Ik heb zo'n vaag voorgevoel dat ze erg lawaaierig zijn
Het interieur dat je zag was van de 1e klas (het enige verschil is dat plankje met een doekje er over tussen de ramen en een andere kleur zitting).
Verder hebben ze weinig beenruimte (afhankelijk van groningse of friese stellen, geen idee welke naar Veolia gaan), zijn ze traag, vaak kapot en maken ze herrie.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_44001224
quote:
Op woensdag 22 november 2006 18:54 schreef Xbox_360 het volgende:
Update:

Slecht nieuws voor alle mensen die op station Blerick opstappen. Er zullen een jaar lang geen treinen stoppen op station Blerick. De treinen die Veolia heeft overgekocht van de NS zijn trager dan de treinen die er nu rijden en zouden hierdoor de geplande tijden van de nieuwe dienstregeling niet kunnen halen. Veolia ziet geen andere oplossing dan statoin Blerick op te offeren. Mensen die normaalgesproken in Blerick opstappen, kunnen vanaf 10 december rekenen op een half uur extra reistijd.
pff.. dat ze dat station maar uit het traject venlo-eindhoven halen.. zelfs achteruit kruipen vanuit daar naar station venlo gaat sneller..
het ergste is nog wel dat de ns verzonnen heeft dat de intercity daar ook gaat stoppen, net zoals in horst-sevenum en deurne, off all places.. damn, 't is een intercity, het gaat straks meer op een veredelde stoptrein lijken...
  woensdag 29 november 2006 @ 19:43:42 #57
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_44001614
De truc is dat een trein die niet op alle stations stopt, een IC heet (vanaf 10 december dan toch). Dus stoptrein Utrecht-Leiden die niet in Terwijde stopt maar verder overal heet dan ook intercity.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  woensdag 29 november 2006 @ 19:51:20 #58
46435 Big_Fat_Wombat
Number of the Bitch
pi_44001881
Dat heette vroeger toch een sneltrein?
Op maandag 37 juli 1742 01:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehehe.
pi_44002011
Ja dat is hetzelfde als de 'intercity' van Zwolle naar Leeuwarden die op alle stations midden in het weiland stopt.
  woensdag 29 november 2006 @ 20:04:58 #60
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_44002402
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:51 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Dat heette vroeger toch een sneltrein?
Ja, maar omdat de NS denkt dat de klant achterlijk is, zijn er vanaf december (bijna) geen sneltreinen meer, alleen maar IC's en Stroptreinen (maar die heten in de randstand dan weer sprinter).
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_44015395
Vanaf vandaag weet ik precies waar je het over hebt TS, ik stond in cuijk om 7:32 en de trein kwam met 2 stellen of 3 stellen helemaal vol dus. Het was ijskoud maar ik ga toch niet in zo'n mega volle trein staan. Dus wachten tot die van 8 over die pas om 17 over kwam en die zat ook weer helemaal vol. Die conducteurs wisten ook niet wat ze moesten dus die haalde de mensen er weer uit omdat het zo vol was. Toen om 8:32 kwam eindelijk een grote trein en kon iedereen mee. Wat een ellende .
  Redactie Frontpage donderdag 30 november 2006 @ 13:44:52 #62
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_44022226
Hmm k moet zo nu en dan naar Vierlingsbeek met de trein, en vind die Buffels al niks. Maar als ik straks ook nog in zo'n verrekte wadloper moet... Aargh!

Rijdt ie per 7 december wel vaker trouwens? Vond 't vrij verrot dat er altijd maar 1 stoptrein per uur in Vierlingsbeek stopt vanuit Nijmegen. Zeker als je van de ene kant van 't station naar de andere moet in 2 minuten

Gelukkig ga ik in december er met de auto heen
pi_44025397
quote:
Op donderdag 30 november 2006 09:26 schreef tonks het volgende:
Vanaf vandaag weet ik precies waar je het over hebt TS, ik stond in cuijk om 7:32 en de trein kwam met 2 stellen of 3 stellen helemaal vol dus. Het was ijskoud maar ik ga toch niet in zo'n mega volle trein staan. Dus wachten tot die van 8 over die pas om 17 over kwam en die zat ook weer helemaal vol. Die conducteurs wisten ook niet wat ze moesten dus die haalde de mensen er weer uit omdat het zo vol was. Toen om 8:32 kwam eindelijk een grote trein en kon iedereen mee. Wat een ellende .
Vanochtend was echt zwaar klote ja. Ik was eerst van plan de trein van 23 over 7 te nemen (vanuit boxmeer) hoewel ik ook op tijd zou zijn als ik die van 8 uur zou nemen. Ik had echt geen zin in die kuttrein van 8 uur. Ik had me verslapen en kon die van 23 over 7 niet meer halen. Stond ik rond 8 uur een beetje achteraan op het perron, stopt die trein helemaal vooraan aan. Ik dacht: WTF is dat nou weer? Ga ik kijken, 1 treinstel Wat moet ik eigenlijk verstaan onder een treinstel? Zo kort mogelijk in ieder geval. Zo dus:



Ophopingen bij elke ingang. Machinist en conducteurs stonden er ook zo bij van: Ik ga niet in zo'n stampvolle kuttrein zitten. Ik keek nog ff naar binnen toen die wegreed, je zag mensen gewoon helemaal tegen de deur aan geperst worden, dit is toch niet normaal? Ben alleen bang dat het de eerste paar weken na 10 december nog erger wordt. Ik word zaterdag 18 en probeer zo snel mogelijk m'n rijbewijs te halen en hoop dat ik in de toekomst zo nu en dan met de auto naar school kan, ben de trein zo spuugzag. Waarom werden er vanochtend zo weinig treinstellen ingezet? Niemand die het de reizigers verteld Die van 23 over 8 uit Boxmeer was een stuk langer en ik kon nog zitten. Een aantal mensen bij Cuijk ook, maar er moesten er wel een aantal staan, maar die hadden nog wel de ruimte om überhaupt te kunnen staan. Zegt zo'n leraar op school ook nog als er mensen te laat komen: "Ja, jullie geven de treinen altijd de schuld, ik geloof er niks van dat het zo slecht geregeld is" en zelf gaat die flikker elke dag lekker relaxt met de auto kutzooi
pi_44048161
Vierlingsbeek...

Van de week stopte de trein er, bleven de deuren dicht en ging ie gewoon verder naar Venray.
pi_44048949
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:34 schreef Apfel het volgende:
Vierlingsbeek...

Van de week stopte de trein er, bleven de deuren dicht en ging ie gewoon verder naar Venray.
Moesten er helemaaal geen mensen in en uit? Lijkt Arnhem Zuid wel tussen de ochtend- en avond- spits
pi_44048979
Nee, die mensen moesten in Venray allemaal rennen naar de overstaptrein
pi_44049499
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:12 schreef Apfel het volgende:
Nee, die mensen moesten in Venray allemaal rennen naar de overstaptrein
Das leuk als je geen ov-studentenkaart hebt en je trajectkaart loopt maar tot vierlingsbeek vanaf nijmegen gezien Als ze controleren heb je ook nog een dikke boete aan je reet hange
pi_44066108
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:06 schreef Xbox_360 het volgende:


Al had ik wel gelijk twijfels over 4 treinen in het uur. Als het met 2 treinen in het uur al fout gaat, hoe moet het dan lukken met 4 in het uur? Komen we dan ooit nog op onze eindbestemming? Maargoed: met de juiste planning, zou het mischien wel moeten lukken, dacht ik. Laatst bleek dat de geweldige treinstellen die beloofd werden nog gemaakt moeten worden. Dit zal waarschijnlijk niet lukken voor 2008. De NS wil de treinen die er nu rijden ergens anders inzetten. Ofterwijl: Binnen krap een maand moeten er zodanig veel treinstellen komen dat er in de ochtend- en avond- spits 4 treinen in het uur gaan rijden. M'n verwachtingen zijn al niet al te hoog meer als ze me eerst lekker maken met betere treinen en vervolgens blijkt dat ze eigenlijk niet eens treinen hebben
Arriva heeft vast nog wel een paar oude Wadlopers over en in Zwolle staan nog een paar Plan U-tjes op het opstelterrein.
quote:
Waar ik me nog wel het meeste aan erger is dat de dienstregeling voor december 2005 prima werktte en dat één of ander randdebiel het dan in z'n kop haalt een goed systeem compleet te verneuken Mocht iemand nog informatie hebben over de toekomst van de Maaslijn, zet het maar hier.
Dit komt omdat OV-bedrijven tegenwoordig plannen met een computerprogramma en daar krijg je de raarste combinaties uit.Arriva had een standplaats in Emmen en in Groningen,'s Morgens moets er een bus leeg naar Emmen rijden om vervolgens de eerste rit naar Groningen te doen,terwijl er in Emmen bussen genoeg stonden.


Afgelopen zaterdag moest ik trouwens ook met de trein.De IC van Groningen naar Amsterdam had in Assen al 5 minuten vertraging. Ik had een 1e klas kaartje.Maar de hele trein zat al vol inclusief de 1e klas.Dat is niet de eerste keer dat die trein zo vol zit.Dus waarom de NS daar geen DD-IRM op zet?

Ik heb ternauwernood mijn aansluiting gehaald,want in Zwolle hadden we al ruim 10 minuten vertraging.

Ik vraag me af of die kuttrein ooit is aangekomen.
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:27:06 #69
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_44173595
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 21:11 schreef RealZeus het volgende:
Afgelopen zaterdag moest ik trouwens ook met de trein.De IC van Groningen naar Amsterdam had in Assen al 5 minuten vertraging. Ik had een 1e klas kaartje.Maar de hele trein zat al vol inclusief de 1e klas.Dat is niet de eerste keer dat die trein zo vol zit.Dus waarom de NS daar geen DD-IRM op zet?
Omdat het inzetten van IRM in een serie die alleen maar met ICM wordt gereden niet erg practisch is met combineren en splitsen aangezien beiden treindelen dan met het zelfde materieel moet worden gereden en dat erg fout gaat bij wisselingen (bijvoorbeeld als bij te veel vertraging vervangend materieel in wordt gezet vanaf Groningen en niet vanaf Friesland).

Ondanks dit komt er toch een dagelijkse rit met IRM van/naar Groningen in zowel de ochtend- als avondspits als er vanwege de maximale treinlengte toch al los wordt gereden in twee delen.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_44173738
Ik welk gat woon jij hehe
pi_44176564
idd n kutlijn
046
Dank aan Yeahinho
  dinsdag 5 december 2006 @ 21:56:42 #72
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_44176938
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:27 schreef MREn het volgende:

[..]

Omdat het inzetten van IRM in een serie die alleen maar met ICM wordt gereden niet erg practisch is met combineren en splitsen aangezien beiden treindelen dan met het zelfde materieel moet worden gereden en dat erg fout gaat bij wisselingen (bijvoorbeeld als bij te veel vertraging vervangend materieel in wordt gezet vanaf Groningen en niet vanaf Friesland).

Ondanks dit komt er toch een dagelijkse rit met IRM van/naar Groningen in zowel de ochtend- als avondspits als er vanwege de maximale treinlengte toch al los wordt gereden in twee delen.
Wees blij dat het grootste deel daar ICM blijft. Je moet er toch niet aan denken om van Utrecht naar Groningen te moeten in een IRM... Brrr!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:02:50 #73
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_44177178
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 21:56 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wees blij dat het grootste deel daar ICM blijft. Je moet er toch niet aan denken om van Utrecht naar Groningen te moeten in een IRM... Brrr!
Ik wordt al genoeg gepest doordat er IRM gaat rijden op Utrecht-Eindhoven (overigens: Amsterdam-Maastricht, dat wordt pas een hel), maar gelukkig wel 4x per uur in het weekend vanaf de 10e Pluspuntje is dat het IRM niet meer in de 3500 (Schiphol-Eindhoven) zit.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:26:41 #74
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_44178132
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:02 schreef MREn het volgende:

[..]

Ik wordt al genoeg gepest doordat er IRM gaat rijden op Utrecht-Eindhoven (overigens: Amsterdam-Maastricht, dat wordt pas een hel), maar gelukkig wel 4x per uur in het weekend vanaf de 10e Pluspuntje is dat het IRM niet meer in de 3500 (Schiphol-Eindhoven) zit.
Ja shit happens. Vroeger reden alle doorgaande treinen Rotterdam - Utrecht ook netjes met IRM, tot iemand bedacht dat de aparte spitstreinen (2800 serie) niet nodig waren als je IRM in zou zetten. En er vervolgens toch achterkwamen dat het niet paste, zodat de 2800 weer rijdt, en nu met net welk mat er voorhanden is. Ik ben benieuwd wat er tussen Rotterdam en Amersfoort gaat rijden. Er stond een tijdje geleden een instructiestam DDM1 op Rtd...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:26:52 #75
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_44178139
Oh wacht, dit is erg offtopic hier... Sorry!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 5 december 2006 @ 22:29:07 #76
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_44178228
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:26 schreef Duvel het volgende:

Ik ben benieuwd wat er tussen Rotterdam en Amersfoort gaat rijden.
Ik geloof gelezen te hebben dat hier ICR komt. Het 'verse' spul uit de BRD komt op Amsterdam-Hilversum-Amsersfoort.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_44178929
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:09 schreef MREn het volgende:

[..]

Het interieur dat je zag was van de 1e klas (het enige verschil is dat plankje met een doekje er over tussen de ramen en een andere kleur zitting).
Verder hebben ze weinig beenruimte (afhankelijk van groningse of friese stellen, geen idee welke naar Veolia gaan), zijn ze traag, vaak kapot en maken ze herrie.
Qua beenruimte scoren die krotten inderdaad geen voldoende
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 6 december 2006 @ 00:58:04 #78
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_44182561
quote:
Op woensdag 15 november 2006 07:34 schreef MREn het volgende:
Er zijn ook materieelreeksen voor plan U gereserveerd

[afbeelding]
Plan U Schoolsentimenten Rokerscoupé

Het waren vieze gammele treinen, wat op zich niet zo vreemd is als het al jaren niet gerenoveerd is, maar wel ruim en snel. Ik heb er nooit echt over geklaagd toen ik er dagelijks mee naar school ging.

PS:

Waarom laten ze de MBO, HBO en WO niet om 10:00 beginnen i.p.v. 8:00? Dat scheelt een hoop drukte.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_44182608
quote:
Op woensdag 15 november 2006 01:01 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Als student zit ik bijna nooi 1e klas. Soms als het ÉCHT veel te druk is, aangezien ze dan toch niet controleren. Heb het laatst wel 1 keer meegemaakt. Conducteur perst zich door massa's mensen heen om kaartjes te controlere Geluk dat ik toen niet 1e klas zat.
Je maakt je voor niets zorgen. De eerste klasse is op dat traject afgeschaft.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_44205468
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:58 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Plan U Schoolsentimenten Rokerscoupé

Het waren vieze gammele treinen, wat op zich niet zo vreemd is als het al jaren niet gerenoveerd is, maar wel ruim en snel. Ik heb er nooit echt over geklaagd toen ik er dagelijks mee naar school ging.
Dat zal al wel wat jaartjes geleden zijn. De laatste jaren waren die krengen nogal storingsgevoelig. Sterker nog: ze werden in principe alleen met twee stellen tegelijk ingezet, zodat, als er weer één uitviel, een stel overbleef om het andere weg te slepen. Dat werd zo gedaan, temeer omdat de koppeling op die stellen alleen geschikt was om andere plan U-treinen aan te koppelen, geen locomotieven en dergelijke.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 8 december 2006 @ 19:51:03 #81
141482 Q.
JurassiQ
pi_44259810
Blij dat ik nooit over de Maaslijn hoef: nog één dag echte treinen op de Maaslijn, daarna wordt het een groot drama. Reizigers, sterkte!
For great justice!
pi_44262600
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:51 schreef Q. het volgende:
Blij dat ik nooit over de Maaslijn hoef: nog één dag echte treinen op de Maaslijn, daarna wordt het een groot drama. Reizigers, sterkte!
Thanks Ik ben echt bang dat m'n schoolresultaten er onder gaan lijden. Vooral als ik de uitleg voor een praktijkles mis En stel dat ik straks een uur eerder op moet én een uur later thuis kom én dus ook nog eens een uur eerder naar bed moet... Hou ik buiten het weekend geen vrije tijd meer over
pi_44262615
Nou dit was het dan mensen
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:21:16 #84
141482 Q.
JurassiQ
pi_44262622
Ach, een boel treinen gaan toch uitvallen en vervangen worden door aftandse bussen.
For great justice!
pi_44262951
Ik ga me niet in een stampvolle trein proppen waarbij mensen tegen de deur aangepropt staan zoals vorige week donderdag om 8 uur in Boxmeer Een vriend van me zat wél in die trein, bij zo'n instapruimte en het was daar zo benauwd dat er voor Nijmegen Heyendaal al 4 mensen waren flauwgevallen. Dit wordt vanaf zondag mischien wel dagelijkse routine En dan zijn er nog mensen die blijven beweren je beter met de trein kan in de spits dan met de auto En wat wordt gedaan aan het ochtendspits probleem? Meer wegen aanleggen en er maar alles aan doen om het voor de automobilisten beter te maken. Maar meer investeren in het openbaar vervoer zodat het een aantrekkelijk alternatief wordt? Ho maar
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:34:34 #86
141482 Q.
JurassiQ
pi_44263001
Nee, dat ga je niet doen want er zijn te weinig treinen en degene die er zijn zijn altijd kapoet.
For great justice!
pi_44263147
Als ik een trein aan zie komen die te vol zit dan stap ik daar sowieso niet in
pi_44263163
Lekker dan Zal ik maar vast met m'n opleiding gaan stoppen en werk gaan zoeken waarvoor ik niet hoef te reizen dan?
pi_44263246
trakteer je me een keer op een kop koffie 360 als we samen gestrand zijn?
pi_44263381
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:43 schreef tonks het volgende:
trakteer je me een keer op een kop koffie 360 als we samen gestrand zijn?
Ja gezellig Jij stapt toch in Cuijk op? Ergens halverwege Boxmeer - Cuijk begeeft de trein het en moeten alle reizigers duwen tot Cuijk en vanaf daar worden extra bussen ingezet Moeten we natuurlijk wel eerst 2 uur wachten voordat die bussen er zijn
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 23:28:26 #91
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_44266211
Gecondoleerd
Ik heb zo lang ik met de trein reis áltijd moeten staan tussen Groningen - Zwolle, nog zo leuk
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 9 december 2006 @ 21:38:05 #92
107004 Leep
of wel natuurlijk
pi_44286745
echt een drama die dingen.
ik moet weeklijks van arnhem naar maastricht dus dan moet ik het hele traject met dat onding. In theorie zou deze route 2 uur duren. Maar ik doe er standaard 2,5/3uur over omdat dat ding altijd vertraagt is waardoor ik mn aansluitingen mis
of niet natuurlijk
pi_44298916
Raad eens, ik moest vandaag met de trein van Cuijk naar Boxmeer Het belooft echt weinig goeds De trein van 19 over 10 viel uit vanwege defecte treinstellen. Al op de fucking eerste dag zijn er treinstellen kapot Komen ze aanzetten met dit:



Zo kort mogelijk dus Maar dan met een grote Veolia-sticker erop. Die sticker was trouwens het enige wat er nog enigzins modern uitzag. Ik hoorde iemand anders op het perron nog zeggen: "Dit is geen trein, dit is een tram" De trein richting Nijmegen viel ook al uit. Van de omroepberichten klopte ook al niks, er werd omgeroepen dat mijn trein 5 minuten vertraging toen die net binnen kwam rijden. En in Boxmeer riepen ze om dat de trein naar Nijmegen 10 minuten vertraging had terwijl die net was vertrokken Ik moest samen met ongeveer 10 mensen bij zo'n instapstuk staan. Staan op een zondag, de minst drukke dag van de week De drukte op de Maaslijn wordt zwaar onderschat. Ik ga niet fucking anderhalfuur eerder m'n bed uit zodat ik nog een kleine kans heb om op tijd op school te komen Ik heb zelf nog een foto gemaakt op station Boxmeer van de trein richting Nijmegen, daar kwam een maarliefst 2 keer!!! zo lange trein binnen als de mijne



Conclusie:
  zondag 10 december 2006 @ 13:11:25 #94
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_44299114
Die trein
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_44300031
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die trein
Wie het laatst lacht...
pi_44300123
Ik zal me morgen maar warm aankleden
  zondag 10 december 2006 @ 13:43:27 #97
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_44300208
Maar die treinen van de NS wat ze daar deden inzetten... ik vond ze best wel ok eigenlijk en ze zagen er mooi uit. Wat gaat daar mee gebeuren ?
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_44300304
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar die treinen van de NS wat ze daar deden inzetten... ik vond ze best wel ok eigenlijk en ze zagen er mooi uit. Wat gaat daar mee gebeuren ?
Naar een ander traject utrecht/zwolle ofzo
pi_44300674
Ik kijk er nu al naar uit om morgenvroeg de trein weer te pakken...
Voor 1x zijn dit soort geintjes leuk, maar ik vrees dat ze nog meer dan een paar maanden door blijven gaan
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
  zondag 10 december 2006 @ 14:01:10 #100
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_44300993
quote:
Op zondag 10 december 2006 13:45 schreef tonks het volgende:

[..]

Naar een ander traject utrecht/zwolle ofzo
Hmz ik vind het maar wazig...
Sowieso dat Veolia eerst 4 treinen per uur had beloofd wat onmogelijk is omdat er maar 1 spoor loopt (als ik het goed heb).
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')