nou, dat ze een profiel kunnen maken, en op basis daarvan vervolgens hints geven voor bands die mischien ook in de smaak vallen, toch wel leuk. En na een paar nummertjes zie ik idd al hele zooi bekende namen voorbijkomen (die ik dus ook al hebquote:Op woensdag 15 november 2006 10:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook een tijd bijgehouden, maar de werkelijke toegevoegde waarde is toch wel klein...
mmm, mischien had ik een andere id moeten gebruikenquote:Op woensdag 15 november 2006 10:52 schreef tvlxd het volgende:
Opeth, hein?
verschrikkelijk, en de helft daarvan ligt ook nog eens in Europaquote:Op woensdag 15 november 2006 10:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.msnbc.msn.com/id/15642039/
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:08 schreef tvlxd het volgende:
Doei.
Volgende keer toch maar kleren aantrekken?quote:Op woensdag 15 november 2006 09:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Goedemorgen.
M'n gesprek bij de ABN was niks, maar verder is het leven top
Dagen zijn zelden bijzonder.quote:Op woensdag 15 november 2006 03:23 schreef Apropos het volgende:
Morgen niets bijzonders?
Ik betwijfel of het daar aan lag. Grapjurk.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:21 schreef Napalm het volgende:
[..]
Volgende keer toch maar kleren aantrekken?
[..]
Check.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wel weer compleet terugkomen!
Gas stinkt.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:26 schreef tvlxd het volgende:
NAVO-functionarissen waarschuwen dat Rusland bezig is een gasimperium te verwerven dat strekt van Algerije tot Centraal-Azië.
hazeslipquote:Op woensdag 15 november 2006 11:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De nazi's zijn hip.
Give me that what I desire.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:27 schreef tvlxd het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=lh1ypNyHRmA
Naar rot vlees, in het idee dat mensen instictief reageren op die lucht.quote:
Juist een mooi zuiver product waar ze dan weer troep in gaan gooienquote:Op woensdag 15 november 2006 11:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Naar rot vlees, in het idee dat mensen instictief reageren op die lucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |