sja laten we hopen op reboot van het hele zootjequote:Op zaterdag 18 november 2006 11:48 schreef Omkron het volgende:
http://ruff-rose.com
deze ligt er nu weer uit..?
Na ik ben alleen lvl 39 en 30, de anderen zijn klasgenoten maar daar rank ik ook wel eens op.quote:
Alsnog 2xquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:28 schreef jorryt het volgende:
[..]
Na ik ben alleen lvl 39 en 30, de anderen zijn klasgenoten maar daar rank ik ook wel eens op.
* Chapter_V twijfelt dus weer flink om toch maar weer pRose te gaan betalen en lekker met z'n lvl 85 hawker verder te gaan.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:23 schreef evdl het volgende:
Snoop heeft er weer even voor gezorgd dat we niet kunnen spelen door maar weer eens een ddos te doen op de server. Laten we hem even allemaal hartelijk bedanken >.>
hehe jeej ! Nu weet ik weer hoe leuk t wasquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:47 schreef DaFan het volgende:
Nou Knoflook alle tot nu toe aangevraagde accounts vanaf de 20e zijn vandaag geactiveerd
Gaan met die banaan
Tss ik kon die soloquote:Op zondag 26 november 2006 10:06 schreef DaeDaluz het volgende:
[[url=http://xs109.xs.to/xs109/06470/screen017.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Gekke krawfy's ook
Vertel mij watquote:Op maandag 27 november 2006 20:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woot, Samen met Romalo op Luna.
De buit is tot nu toe: 2 little angel wing (allebei appraisable) en een Bull backshield.. aantal equip waaronder launchers en swords..
En natuurlijk hoop ethers en etc
Luna
Shops geven ze niet meerquote:Op woensdag 29 november 2006 08:10 schreef DaeDaluz het volgende:
Mooie items dafan, jammer dat je geen shop en pumpkin bag hebt
Hij is weer upquote:Op zondag 3 december 2006 12:58 schreef Chapter_V het volgende:
login weer down, net als ik lekker bezig ben met romalo krijg ik program error :|, kan je nu die bow niet geven voor 2nd job, moet zo sint vieren, als je tot morgen ken wachten
Hmm ik zal ze wel bewaren dan, verkocht ze voorheen gewoon...quote:Op maandag 4 december 2006 17:55 schreef Jonks het volgende:
Nee, klopt.
Maar ik bedoelde meer dat hij zijn second account (buy-trick bourg) toch gebruikt om een shop 24/7 open te hebben, dan kun je net zo goed even wat crystals inkopen.
Maar dat is natuurlijk niets nieuwsGing mij er vooral om dat er best handel zit in die crystals.
Nog lang niet iedereen is toe aan gems dus zijn de crystals nog relatief goedkoop, dat gaat veranderen als er meer arti's komen en mensen die graag higher grade gems willen.
Hoop van het weekend toch al wel 1++ te zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 13:20 schreef Jonks het volgende:
@Nezzix, zal ik je die illusie dan maar vast ontnemen?
Je zal ongetwijfeld lvl 80 worden rond de kerst, maar ik ben bang dat onze clan-matties dan al wel 1++ zijn.
Ze zijn fanatiek hier
Volgende week 120 ben ik er weer vanafquote:Op donderdag 14 december 2006 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dafan you are sooo gayyy
Statuschecker gaf af en toe wel aan dat ook chan 1 en chan 2 down waren, maar ik heb de hele dag op channel 2 gezeten (bekant in m'n eentje, supergezellig), ook toen ie down aangaf.. dus denk niet dat je disconnect hebt gehadquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:44 schreef DaFan het volgende:
Hopen dat de boel wel up blijft want ik heb shop staan en ben morgenavond pas weer thuisDaarna lekker Heaven's Sets lekker craften
Bij Vrindjeslijst en clan ding sta je nog als online, dat zegt niet alles want clan ding laat ook nog oude lvls zien, maar ws. sta je er nog dus =Dquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:44 schreef DaFan het volgende:
Hopen dat de boel wel up blijft want ik heb shop staan en ben morgenavond pas weer thuisDaarna lekker Heaven's Sets lekker craften
Ah kom je af en toe wel tegenquote:Op zondag 24 december 2006 00:41 schreef evdl het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten, ik ben gestopt met mn artisan, en mijn bourg (DodgeTHAT) is zojuist 100 geworden
http://xs.toquote:Op zondag 24 december 2006 18:44 schreef jorryt het volgende:
http://img110.imageshack.us/img110/5614/merrychristmasab2.jpg
Of is dit ook al niet goed op fok..
Ja stel dat je nog een slotted krijgt ben je meteen binnen!quote:Op maandag 25 december 2006 12:03 schreef DaeDaluz het volgende:
@DaFan
Had er maar 2 laten maken, kan nergens genoeg chromium vinden, maar die andere 2 laat ik dus denk ik maar doen, heb toch wat ik wilde.
Nu heb je meer defense en magic defense, dus nu zal je kans schijnbaar wel groter zijn om van me te winnenquote:Op zondag 31 december 2006 21:41 schreef DaFan het volgende:
Van mensen van mn eigen lvl verlies ik atm in pvp alleen van scouts. Vorige keer nog wel van een raider 10 lvls hoger gewonnen. En van Dodged natuurlijk maar die was 8 lvls hoger. Dat ranged is toch nog lastig
En dan zit ie erin, gaat ze afk staanquote:Op maandag 1 januari 2007 20:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik thuis.. Heb ik tijd om te rangenis de server exceeded
Portal 7 nemen, en dan naar het noorden gaan, helemaal in het noord oosten zit een stukje waar rutum spawnen :pquote:Op zondag 7 januari 2007 01:40 schreef DaFan het volgende:
Dodged enig idee waar de oude Behemoth King (nu Rutum naar ik begreep) spawned? Want die normale zijn nu groen voor me maar geven wel nog altijd een wapendrop (tenminste, 3 uit 3 want ik ben er net pas achter de ze gewoon af en toe tevoorschijn komen)
Jup, alleen die spawn zitten meestal wel 1 of 2 party's dus dat schiet niet op.. En dat ding is harstikke zwak.quote:Op zondag 7 januari 2007 09:00 schreef DaeDaluz het volgende:
[..]
Portal 7 nemen, en dan naar het noorden gaan, helemaal in het noord oosten zit een stukje waar rutum spawnen :p
Zo ver loop je niet eens achterquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:23 schreef Weizz het volgende:
Damn... Terug van vakantie en nog niet eens tijd gehad... Dit weekend gaat ook al weer niet lukken... Mooi klote. denk dat ik het maar ga installeren de laptop van mn werk nu, dan kom ik nog aan een beetje gametime toe, want ik zit echt niet meer thuis bij mn lieve desktopje
Sjeeeezzzz, ben ik een keer van 10 dagen skien aan het genieten..... Is het weer niet goed! Skien en werken zet toch behoorlijk druk op mijn ROSE carriere. Zal eens kijken wanneer ik mijn desktop overhuis, want zonder dat ding kan ik alleen in de weekenden gamen (en dan ook nog alleen als ik thuis ben)quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
OMFG leef jij ook nog
Komen binnenkort op het forum.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:19 schreef jorryt het volgende:
Heeft iemand misschien een afbeelding of site met alle donate items?
Niet dat ik wil donaten, maar wil de items gewoon ff zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |