Ludo 5, Lieve bijna 2 miljoen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:52 schreef pberends het volgende:
Het begint eindelijk spannender te worden... Ludo die 5 mensen martelt. Lieve die 1 mens martelt
.
quote:
quote:
Haha Frey en dat van jou tofquote:
Tja, het sloeg ook niet op de verhaallijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:20 schreef Svensational het volgende:
Hoewel ik het niet met je eens ben, ik vind 't juist tof dat Lieve Nick gijzelt!
quote:
Ja dat wil ik ook weleens wetenquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:56 schreef lesley het volgende:
wat was dat met jan smit dan?
Meestal niet nee, ik weet dat ze ongeveer 7-8 minuten duren dus meestal check ik mijn horloge en kom rond die tijd pas weer terug naar mijn televisie, ik haat reclames!quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:29 schreef Canisfire het volgende:
Jullie kijken de reclames niet ?
Same here.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Meestal niet nee, ik weet dat ze ongeveer 7-8 minuten duren dus meestal check ik mijn horloge en kom rond die tijd pas weer terug naar mijn televisie, ik haat reclames! [afbeelding]
Hij liep rond in een blauwe onderbroek over de catwalk .quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:39 schreef Otmed het volgende:
Ik heb de reclame wel gezien, maar wat is er met Jan Smit dan?
In enkel en alleen dat? Beter dat ik geen reclame heb gekeken dan!quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij liep rond in een blauwe onderbroek over de catwalk .
Het zag er allemaal erg onsmakelijk uit waarom valt dat mij nou als enige op![]()
Ja in enkel en alleen dat.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
In enkel en alleen dat? Beter dat ik geen reclame heb gekeken dan!
Behoorlijk nep jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:16 schreef Sander170 het volgende:
Was weer een goeie aflevering !
Wel heel erg nep dat visioen van Dorothea, Bing die water kotst![]()
Dat hadden ze beter bij Morris kunnen doen![]()
Wie weetquote:Op zaterdag 18 november 2006 02:22 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Behoorlijk nep ja
Maare je denkt dat het bij Morris er beter uit had gezien?
nou iddquote:Op zaterdag 18 november 2006 10:33 schreef tessie het volgende:
Waarom blijft Nina Morris toch steeds Moooores noemen?? Waarom vertelt niemand haar dat ze het echt heel belachelijk uitspreekt???![]()
En waarom verteld niemand aan Morris dat hij Sjors heel belachelijk uitspreekt?quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:33 schreef tessie het volgende:
Waarom blijft Nina Morris toch steeds Moooores noemen?? Waarom vertelt niemand haar dat ze het echt heel belachelijk uitspreekt???![]()
Yasmin deed dat ook al. Het is toch gewoon Morris op z'n ABN's?quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:33 schreef tessie het volgende:
Eensch, dat geforceerde "moppie"quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:34 schreef Iwan1976 het volgende:
Om nog maar te zwijgen van de Noudster () met z'n moppie (
).
Dat doet zelfs Bing heel erg bij Sjors of moet ik zeggen Sjosjquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:45 schreef Heleen17 het volgende:
[..]
En waarom verteld niemand aan Morris dat hij Sjors heel belachelijk uitspreekt?
Sjosj![]()
Hij wil Lieve niet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:41 schreef Zijkant het volgende:
Nikc heeft slechte smaak, wie wil Lieve nou?![]()
![]()
Ik dacht eerst dat dat verhaal over vroeger op school een lulverhaal was om haar goed te stemmen, maar als hij later over die abortus begint dan is hij er blijkbaar toch vrijwillig opgekropen.quote:
Ik ben TNT bezorger en kwam het complex net uit, terwijl hij erin ging, het schoot wel even door mijn hoofd, maar omdat ik er niet zoveel mee heb, heb ik het maar laten gaanquote:
Ik kan me niet voorstellen dat dat mens ooit aantrekkelijk is geweestquote:Op zondag 19 november 2006 01:05 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar toen was ze misschien wel mooier en kleiner en liever, he Lieve''![]()
Misschien in een ver verleden wel, of jij moet haar van vroeger kennenquote:Op zondag 19 november 2006 01:11 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dat mens ooit aantrekkelijk is geweest![]()
edit wegens quote enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |