Ludo 5, Lieve bijna 2 miljoen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:52 schreef pberends het volgende:
Het begint eindelijk spannender te worden... Ludo die 5 mensen martelt. Lieve die 1 mens martelt
.
quote:
quote:
Haha Frey en dat van jou tofquote:
Tja, het sloeg ook niet op de verhaallijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:20 schreef Svensational het volgende:
Hoewel ik het niet met je eens ben, ik vind 't juist tof dat Lieve Nick gijzelt!
quote:
Ja dat wil ik ook weleens wetenquote:Op zaterdag 18 november 2006 00:56 schreef lesley het volgende:
wat was dat met jan smit dan?
Meestal niet nee, ik weet dat ze ongeveer 7-8 minuten duren dus meestal check ik mijn horloge en kom rond die tijd pas weer terug naar mijn televisie, ik haat reclames!quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:29 schreef Canisfire het volgende:
Jullie kijken de reclames niet ?
Same here.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Meestal niet nee, ik weet dat ze ongeveer 7-8 minuten duren dus meestal check ik mijn horloge en kom rond die tijd pas weer terug naar mijn televisie, ik haat reclames! [afbeelding]
Hij liep rond in een blauwe onderbroek over de catwalk .quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:39 schreef Otmed het volgende:
Ik heb de reclame wel gezien, maar wat is er met Jan Smit dan?
In enkel en alleen dat? Beter dat ik geen reclame heb gekeken dan!quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij liep rond in een blauwe onderbroek over de catwalk .
Het zag er allemaal erg onsmakelijk uit waarom valt dat mij nou als enige op![]()
Ja in enkel en alleen dat.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
In enkel en alleen dat? Beter dat ik geen reclame heb gekeken dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |