abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 november 2006 @ 06:16:20 #126
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_43628498
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 06:00 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ben het er wel mee eens , ik zit ook regelmatig te gokken welk station het weer zal zijn, en treinseries ken ik natuurlijk helemaal niet
Gewoon vragen
Verkortingen van stations zijn redelijk logsch, het zijn vaak de eerste letters van elke lettergreep, en als je een beetje de stations van het land kent, moet je een heel eind komen.
Asd is bijvoorbeeld Amsterdam Centraal, dat is niet zo lastig. Voor andere stations in Amerdam komt er dan (meestal) gewoon een andere letter op het eind. Asa = Amserdam Amstel, Ass = Amserdam Sloterdijk, Asdl = Amsterdam Lelylaan, Asdz = Amsterdam Zuid/WTC enzovoort.

Als je het niet weet, kun je hier hier opzoeken. Voor nummerseries heb ik een paar posts eerder al een linkje gezet.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_43635746
Ah okee dat is al wat duidelijker ja, het is vooral bij biojvoorbeeld de afkorting Alm of het nu Almelo of Almere is dat soort dingen

Ze zijn trouwens na bijna 10 jaar ouwehoeren deze week begonnen met Almelo verdiept( ). Het noodspoor begint een beetje vorm te krijgen. Ik ben echt benieuwd hoe ze het willen gaan aanpakken het is haast niet te doen omdat aan beide kanten de huizen op 10 meter staan.
  vrijdag 17 november 2006 @ 14:45:33 #128
22002 MREn
pi_43636940
Een van de sporen een beetje verleggen, damwanden rossen, ander spoor weg en ontgraven, beton storten, spoor in tunnel leggen, daarna noodspoor afbreken, afgraven en tweede helft tunnel graven.

Maar dat is maar een ideetje
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_43637483
Tof, de inmiddels opgeloste stroomstoring tussen Asd en Ut dringt ook door tot de NoordOost. Gistermiddag zaten we al tussen Hgv en Gn te boemelen achter een goederentrein, die middag daarvoor ook al. Te hopen dat de 751 vanmiddag eens op tijd rijdt.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_43637744
Hmm, +5 bij Amf. Benieuwd hoeveel het is als ie bij Asn is.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_43637749
Waarom zou je nog een kaartje voor de ICE kopen? Je kan natuurlijk ook gratis mee
Dit filmpje laat je zien hoe..
http://www.youtube.com/v/VZvm5H4F-aA

Wel een beetje een drama einde
En weer een dag eerder bij mijn dood!
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:23:53 #132
22002 MREn
pi_43637998
Netjes...ik doe 't hem niet na.

Lijkt me ook wel een vaag uitzicht als je net achter die glazen wand zit
pi_43638358
Wat een gek.
  vrijdag 17 november 2006 @ 15:37:38 #134
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_43638455
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 15:14 schreef maarten.toomcafe het volgende:
Waarom zou je nog een kaartje voor de ICE kopen? Je kan natuurlijk ook gratis mee

Ja, het einde is erg sneu...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_43639829
HEERENVEEN - Arriva kampt opnieuw met een tekort aan treinstellen. Vooral op het traject van en naar Nieuweschans zijn de treinen in de ochtend- en avondspits bomvol.

Van de acht nieuwe treinstellen kunnen er momenteel nog maar vier rijden. Daarnaast zijn de overige treinen oude beestjes, die weinig meer kunnen hebben. Zo zijn van de 86 oude treinen maar liefst 14 kapot. Bovendien zou het onderhoud aan deze treinen onder de maat zijn. Ook het succes van de Spurt doet een duit in het zakje, volgens Arriva. Door de populaire trein zijn er meer reizigers bij gekomen.

Arriva erkent de problemen. Wanneer deze opgelost zijn, is nog niet duidelijk. Het vervoersbedrijf had eerder te kampen met een groot tekort aan materieel. Daarvoor kreeg Arriva al eens een boete opgelegd van de provincie.

Bron RTV Noord

ware woorden zijn niet mooi en mooie woorden zijn niet waar
pi_43640227
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:39 schreef Zug-Chef het volgende:
Zaterdag lekker een dagje spotten. Thalys en Benelux rijdt via Utrecht, en ook veel Cargo gaat nu via Utrecht van/naar de Haven. En 's avonds ook nog een ACTS lok + Herik rijtuigen. Kortom.. Feest
Hey, ik ben morgen ook in Utrecht Camera paraat houden op het station dus. Ik ben er voor Logistica, een vakbeurs in de jaarbeurs, beetje heftrucks fotograferen
pi_43640492
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Hey, ik ben morgen ook in Utrecht Camera paraat houden op het station dus. Ik ben er voor Logistica, een vakbeurs in de jaarbeurs, beetje heftrucks fotograferen
Hoelaat pak je de trein uit Lw (als je met de trein gaat dan )
pi_43643454
quote:
Op donderdag 16 november 2006 09:39 schreef Zug-Chef het volgende:
veel Cargo gaat nu via Utrecht [..] Kortom.. Feest
Nou, jottum
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_43643459
Hey ik ben morgen ook in Utrecht Meeten?
pi_43643783
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 17:35 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Hoelaat pak je de trein uit Lw (als je met de trein gaat dan )
8:17. Ben te herkennen aan die lekkere vrouw aan mn zijde Na de beurs even sinterklaasinkopen doen
pi_43643876
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
8:17. Ben te herkennen aan die lekkere vrouw aan mn zijde
Is het wel te hopen dat zij kort haar heeft
pi_43643949
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Is het wel te hopen dat zij kort haar heeft
Nee, ook lang haar.
pi_43644047
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee, ook lang haar.
Ow dan wordt het lastig

Zug, jij de hele dag druk? Of zullen we nog ff meeten of zo?
pi_43644143
8.17 hmm dan zit ik al bijna in Amf
pi_43644175
Ja meeten wel ff togg je weet **

Ben morgen van 8.42 tot 9.07 op Ut en daarna van 19.31 tot 20.22 weer (HERIK-rail op Ut)
pi_43644214
tering

ik ga iig uitslapen, en ik ga zeker niet de hele dag van hot naar her kachelen
pi_43644365
Heb genoeg gehad aan mn werkweek, weekend gewoon lekker rust.
pi_43644609
quote:

Dacht eerst: wat een gek.. toen ik echter het einde zag kan ik alleen zeggen: hulde.. hij heeft z'n leven echt geleeft.. als je toch een adrenaline junk ben, en al weet dat je dood gaat, waarom dan niet eerst leven op the edge?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_43644830
quote:

Tering, wel vet als je dat doet Idd als je toch al weet dat je eraan gaat...
pi_43651118
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 01:35 schreef Petre het volgende:

[..]

PDF alert!

maar niet iedreen die over FOK! struint en dit topic ziet weet dat te vinen ( ik zelf ook niet)..
Ik moet er zelf af en toe ook maar een beetje naar gokken hoor Maar zijn zulke linkjes handig voor in de OP misschien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')