Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij kunt dingen compleet maken qua fotograferen...
* Alexxxxx is jaloers....
Ik zet alles op de foto.... En om nu als doel te hebben alles met wielen, wereldwijd, op de foto te zetten?quote:
Oh, ik doe alleen ICM nog denk ik, en daarna stop ik met nummersquote:Op woensdag 15 november 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zet alles op de foto.... En om nu als doel te hebben alles met wielen, wereldwijd, op de foto te zetten?
Moet nog een geil bannertje boven eik he?quote:
Cool, gefixtquote:
En zondag? Ook zoiets?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:39 schreef Zug-Chef het volgende:
Zaterdag lekker een dagje spotten. Thalys en Benelux rijdt via Utrecht, en ook veel Cargo gaat nu via Utrecht van/naar de Haven. En 's avonds ook nog een ACTS lok + Herik rijtuigen. Kortom.. Feest![]()
Ik wel, daarom zit ik zondag ook in de treinquote:Op donderdag 16 november 2006 09:57 schreef Zug-Chef het volgende:
Neh dan heb ik geen kruidvat kaartje meer
Ik hoop dat iedereen van Aml/Hgl/Es naar Zl via Dv gaat reizen zodat de meest zinloze verschuiving (huidige 7900-serie) die je maar kan verzinnen wordt teruggedraait.quote:111 Teletekst do 16 nov
***************************************
NS evalueert nieuwe dienstregeling
***************************************
` De Nederlandse Spoorwegen nemen de
nieuwe dienstregeling op 10 december
meteen onder de loep.In de eerste week
worden alle treinen op alle trajecten
onderzocht op reizigersaantallen.
De NS wil daarvoor 700 mensen van een
énquêtebureau inzetten.Ook worden de
ervaringen van conducteurs meegenomen.
De uitkomst wordt gebruikt om snel
maatregelen te nemen,zoals de inzet van
langere treinen op drukke trajecten.
Vanaf 10 december gaan vooral in de
Randstad meer treinen rijden,en stoppen
de intercity's onderweg vaker.In ruim
dertig jaar is de dienstregeling niet
zo ingrijpend aangepast.
Rechtstreeks vanaf Almelo naar Zwolle is idd vaak langzamer, hoe komt dat(11 minuten stilstaan bij wierde dacht ik te hebben gezienquote:Op donderdag 16 november 2006 10:38 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen van Aml/Hgl/Es naar Zl via Dv gaat reizen zodat de meest zinloze verschuiving (huidige 7900-serie) die je maar kan verzinnen wordt teruggedraait.
Ik denk dat hij daar wacht op de stoptrein naar Deventer, nu is dat andersom de Deventer stoptrein wacht op de stoptrein naar Zwolle.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:55 schreef MREn het volgende:
Stoptrein 7940 NS:
11:17 Enschede
11:22 Enschede Drienerlo
11:28 Hengelo
11:33 Borne
11:39 Almelo de Riet
11:42 Almelo
11:53 Wierden
12:01 Nijverdal
12:10 Raalte
12:16 Heino
12:27 Zwolle
10 minuten Aml-Wdn lijkt me inderdaad wat riant... echt, wat een drama...
Niet zaterdag dus, maar zondag. En dan ga ik met een vriend van me een dag in de trein zitten.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:02 schreef Zug-Chef het volgende:
Vanaf zaterdag verplichte literatuur te koop
Het spoorboekje 2007
Btw, Duvel, wat ga jij doen zaterdag
DH2= 43,35mquote:Op donderdag 16 november 2006 16:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
is een SPURT 2/6 nou korter dan een DH-2? zo lijkt t iig wel?
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
DH2: lengte over de koppeling: 43450 mm
GTW: lengte over koppeling: 40890 mm
Ja dus![]()
en gelijk of meer zitplaatsen?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:57 schreef Peterselieman het volgende:
DM'90: Lengte over de koppelingen: 62340 mm
GTW 2/8: 55.937 mm
1 buffelstel is dus langer dan een GTW 2/8
whehequote:Op donderdag 16 november 2006 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
Tussen Lw en Gn kunnen dan in de spits mooi 5 of 6 bakken rijden op de sneltrein
oh das best te doenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
Excuses
Er zijn enkele sites die zeggen dat een buffel 62 meter lang is. Dit kan natuurlijk niet. Het moet 52 meter zijn.
Aantal zitplaatsen GTW 2/8 is 172
DM'90 is 151
6 bakken kan niet, omdat de perrons in Lw en Gn dit niet toelaten. Je komt enkele meters tekort om 6 bakken te halen.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
Tussen Lw en Gn kunnen dan in de spits mooi 5 of 6 bakken rijden op de sneltrein
Ach, als Prorail toch bezig is met perronsverhogingen (voor de Wadlers), laten ze dan ook nog ff paar meter erbij bouwenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
6 bakken kan niet, omdat de perrons in Lw en Gn dit niet toelaten. Je komt enkele meters tekort om 6 bakken te halen.
Dan maar niet meer stoppen met lange treindaar?quote:Op donderdag 16 november 2006 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
Dan zit je in Lw perron 8 al bovenop de wissels, dus dat kan helaas niet
dubbele 2/6 of enkele 2/8 op spoor 8?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt perron 8 wel nodig om een trein te herbergen. Dat heb je met snel en stoptreinen.
dan een stuk perron opbreken en spoor 8 verlengenquote:Op donderdag 16 november 2006 18:22 schreef Peterselieman het volgende:
is teveel gedoe, bovendien staat er soms nog een verdwaalde koploper op spoor 6
Rechtstreeks van Aml/Hgl/Es via DV naar Zl is niet mogelijk omdat tussen Olst en Wijhe grote stukken enkel spoor zitten, Dit valt nooit te combineren met de 3600.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:38 schreef MREn het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen van Aml/Hgl/Es naar Zl via Dv gaat reizen zodat de meest zinloze verschuiving (huidige 7900-serie) die je maar kan verzinnen wordt teruggedraait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |