tussen Deventer en Olst ligt enkel spoor.tussen olst en zwolle is bijna alle spoor de laatste tijd helemaal vernieuwd en de portalen en spoordijk tussen olst en deventer zijn breed genoeg voor dubbbel spoor, dus waarom dat niet verdubbeld wordt...quote:Op donderdag 16 november 2006 19:33 schreef Brembo het volgende:
[..]
Rechtstreeks van Aml/Hgl/Es via DV naar Zl is niet mogelijk omdat tussen Olst en Wijhe grote stukken enkel spoor zitten, Dit valt nooit te combineren met de 3600.
Tot dat je wacht op ongeveer ieder lokaal-boemelstation (mag ook in de van Dalequote:Op donderdag 16 november 2006 23:27 schreef Socios het volgende:
Wat is er toch mis met een lange overstaptijd? Het is geweldig op een treinstation.
Op zich is het niet zo'n probleem hoor, mits je treinen maar op tijd rijden. Het is regelmatig gebleken dat omleiden van de IC's naar Zl via Dv (daar kopmaken) mogelijk is.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/941016/1/151#43626187]vrijdag 17 november 2006 00:Maar over Zwolle - Roosendaal is eigenlijk na alles wat via Amersfoort gaat de enigste verbinding naar het noorden. Dat is eigenlijk idd vreemd dat er nooit dubbelspoor tussen Deventer en Zwolle is gekomen gezien het feit dat het de capaciteit aardig vergroot en bij problemen een opvang is voor Amersfoor - Zwolle.
Nee hoor, dat doet ie niet. De stoptrein wordt daar opgeheven, en in plaats daarvan gaat de 3600 tussen Arnhem en Nijmegen voor stoptrein spelen.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:34 schreef Peterselieman het volgende: De splitsing van de 3600 zorgt straks wel voor meer treinverkeer tussen Arnhem en Nijmegen
Maar dat wil je ook niet elke keer. Ik stap regelmatig van/naar de NoordOost in de 800/900, en die 'aansluiting' ben je na een paar keer ook goed zat hoor. Daarom is het positief dat miv de DRGL'07 de 3500 zo'n beetje de hele dag gaat rijden, en ook in het weekend.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:38 schreef Zug-Chef het volgende:
Op Ut een kwartier wachttijd hebben vindt niemand erg... Kan je rustig even wat te eten halen / drinken halen...
We zien wel wat de NS er van bakt met de invoering van de nieuwe dienstregeling. In ieder geval zal het de eerste dagen een kleinen chaos worden, maar zal het daarna wel beter gaan denk ikquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:56 schreef ReisT het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet ie niet. De stoptrein wordt daar opgeheven, en in plaats daarvan gaat de 3600 tussen Arnhem en Nijmegen voor stoptrein spelen.
Als je een heel verhaal aan het typen bent voor een publiek alhier wat vrij bekend is met de verkortingen, vind ik het zonde van mn tijd om alles uit te schrijven.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:06 schreef Petre het volgende:
wat heeft iedereen het telkend over 3500, 3600, 3700, 800, 900. Ut, Ost, Dv, ZL, Amf, Ehv, Es etc?
een normaal mens kan het niet meer volgen, ik ook niet, die afkortingen is altijd maar gokken, de treinseries, ik ken de 3600 en 3700 omdat dat de lijn rosendaal-zwolle is, maar verder... is het nou echt zoveel moeite om de lijnen bij naam / traject te noemen?
De treinnummers series staan in de treinnummerlijst van ProRail, verkortingen zijn via Somda snel terug te zoeken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:27 schreef Petre het volgende:
is het wellicht een idee om ook zo'n aparte pagina achter een linkje in de Op te zetten met een uitleg van de lijnen en stationsafkortingen / vaak gebruikte afkortingen?
PDF alert!quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:29 schreef MREn het volgende:
[..]
De treinnummers series staan in de netverklaring van ProRail, verkortingen zijn via Somda snel terug te zoeken.
Ben het er wel mee eensquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:06 schreef Petre het volgende:
wat heeft iedereen het telkend over 3500, 3600, 3700, 800, 900. Ut, Ost, Dv, ZL, Amf, Ehv, Es etc?
een normaal mens kan het niet meer volgen, ik ook niet, die afkortingen is altijd maar gokken, de treinseries, ik ken de 3600 en 3700 omdat dat de lijn rosendaal-zwolle is, maar verder... is het nou echt zoveel moeite om de lijnen bij naam / traject te noemen?
Gewoon vragenquote:Op vrijdag 17 november 2006 06:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens, ik zit ook regelmatig te gokken welk station het weer zal zijn, en treinseries ken ik natuurlijk helemaal niet
Ja, het einde is erg sneu...quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:14 schreef maarten.toomcafe het volgende:
Waarom zou je nog een kaartje voor de ICE kopen? Je kan natuurlijk ook gratis mee
Dit filmpje laat je zien hoe..
http://www.youtube.com/v/VZvm5H4F-aA
Wel een beetje een drama einde![]()
Hey, ik ben morgen ook in Utrechtquote:Op donderdag 16 november 2006 09:39 schreef Zug-Chef het volgende:
Zaterdag lekker een dagje spotten. Thalys en Benelux rijdt via Utrecht, en ook veel Cargo gaat nu via Utrecht van/naar de Haven. En 's avonds ook nog een ACTS lok + Herik rijtuigen. Kortom.. Feest![]()
Hoelaat pak je de trein uit Lw (als je met de trein gaat danquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hey, ik ben morgen ook in UtrechtCamera paraat houden op het station dus. Ik ben er voor Logistica, een vakbeurs in de jaarbeurs, beetje heftrucks fotograferen
Nou, jottumquote:Op donderdag 16 november 2006 09:39 schreef Zug-Chef het volgende:
veel Cargo gaat nu via Utrecht [..] Kortom.. Feest![]()
8:17. Ben te herkennen aan die lekkere vrouw aan mn zijdequote:Op vrijdag 17 november 2006 17:35 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Hoelaat pak je de trein uit Lw (als je met de trein gaat dan)
Is het wel te hopen dat zij kort haar heeftquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
8:17. Ben te herkennen aan die lekkere vrouw aan mn zijde
Nee, ook lang haar.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het wel te hopen dat zij kort haar heeft
Ow dan wordt het lastigquote:
Dacht eerst: wat een gek.. toen ik echter het einde zag kan ik alleen zeggen: hulde.. hij heeft z'n leven echt geleeft.. als je toch een adrenaline junk ben, en al weet dat je dood gaat, waarom dan niet eerst leven op the edge?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:14 schreef maarten.toomcafe het volgende:
Waarom zou je nog een kaartje voor de ICE kopen? Je kan natuurlijk ook gratis mee
Dit filmpje laat je zien hoe..
http://www.youtube.com/v/VZvm5H4F-aA
Wel een beetje een drama einde![]()
Tering, wel vet als je dat doetquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:14 schreef maarten.toomcafe het volgende:
Waarom zou je nog een kaartje voor de ICE kopen? Je kan natuurlijk ook gratis mee
Dit filmpje laat je zien hoe..
http://www.youtube.com/v/VZvm5H4F-aA
Wel een beetje een drama einde![]()
Ik moet er zelf af en toe ook maar een beetje naar gokken hoorquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:35 schreef Petre het volgende:
[..]
PDF alert!
maar niet iedreen die over FOK! struint en dit topic ziet weet dat te vinen ( ik zelf ook niet)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |