de vla is gefliptquote:Op maandag 20 november 2006 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
De Vlavlip ziet er niet best uit. Gelukkig waren er geen passagiers aan boord.
of waar mogelijk en waar de marges krap zijn iig zorgen voor een fatsoenlijk inhaalspoor @ voor bijde rijrichtingen,quote:Op maandag 20 november 2006 19:54 schreef Zug-Chef het volgende:
En daarom moeten goederentreinen gewoon altijd voorrang krijgen vind ik. Het is tevens economisch slecht als een goederentrein moet wachten op personentreinen. Goederentreinen zijn ook langer en daarom kan je die beter zo snel mogelijk doorsturen naar het volgende blok, dan laten wachten.
Als ik op tijd bij een sollicitatiegesprek moet zijn mag Al-Qaeda elke goederentrein opblazen die me daarvoor in de weg staat hoorquote:Op maandag 20 november 2006 19:54 schreef Zug-Chef het volgende:
En daarom moeten goederentreinen gewoon altijd voorrang krijgen vind ik. Het is tevens economisch slecht als een goederentrein moet wachten op personentreinen. Goederentreinen zijn ook langer en daarom kan je die beter zo snel mogelijk doorsturen naar het volgende blok, dan laten wachten.
Opzich is lengte niet zo'n ramp, af en toe welquote:Op maandag 20 november 2006 19:54 schreef Zug-Chef het volgende:
En daarom moeten goederentreinen gewoon altijd voorrang krijgen vind ik. Het is tevens economisch slecht als een goederentrein moet wachten op personentreinen. Goederentreinen zijn ook langer en daarom kan je die beter zo snel mogelijk doorsturen naar het volgende blok, dan laten wachten.
Sterker nog, er gaan maar zo'n 60 goederentreinen daar langs, alle goederen die naar Essen, Venlo en Bad Bentheim moeten blijven gewoon op de plek rijden waar ze nu al rijdenquote:Op maandag 20 november 2006 23:08 schreef Peterselieman het volgende:
zeker niet alle goederentreinen gaan via de betuwelijn. Denk maar eens aan de Lw en Veendam shutlle en de VAMtreinen.
Daar zat ik een half jaar geleden ookquote:Op dinsdag 21 november 2006 07:33 schreef Duvel het volgende:
Ff een testje met de KPN hotspot op Utrecht Centraal... De groeten vanaf spoor 15...
Het werkt, maar niet heel snel... En de accu van m'n laptop was gelijk leeg, maar dat kan ook komen door vijf dagen stand-by staan...quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:01 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Daar zat ik een half jaar geleden ook
Als je een goederentrein naar een passeerspoor verplaatst om zo een IC te laten passeren, dan heeft de volgende trein ook weer last van die goederentrein. Zoals iemand hier al eerder zei duurt het een ontzettende lange tijd voordat een goederentrein van af 0 weer op zijn topsnelheid zit. In die tussentijd zit de volgende trein weer achter hem. Dan maar even dat die ene IC vertraging oploopt, maar dat de rest daarna weer gewoon door kan rijden.quote:Op maandag 20 november 2006 19:24 schreef Peterselieman het volgende:
Met die goederentreinen heeft de NS niets te maken. Dat beslissen de vervoerders in overleg met prorail. De NS staat hier volledig buiten. Daardoor moeten treinen netjes op hun beurt wachten om bepaalde stations te mogen binnenrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |