quote:Op woensdag 15 november 2006 10:29 schreef bleiblei het volgende:
mijn spookpoes!!:
[afbeelding]
Ow, en gefeliciteerd Moshi!
Gefeliciteerd!! Wat een leuk idee!! Op die 3e foto lijkt Moshi echt nog heel klein! Wel heel erg lief!!quote:Op woensdag 15 november 2006 00:54 schreef Scandalous het volgende:
Leuke foto's van Moby!
Moshi werd zaterdag 1 jaar, en vierde dus een feestje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja, ik heb niet echt ervaring met kanker bij katten.. maar ik vind het in ieder geval erg eng klinken. Dinsdag gaan ze geloof ik onderzoeken of het kwaadaardig of goedaardig is en of het überhaupt nog kan worden weggehaald. De operatiekosten liggen dan rond de 600 euro wat ook weer een berg geld is voor drie studenten.. maar we hebben al besloten dat als de kansen gunstig zijn dat onze spaarrekeningen er dan maar aan moeten. Ze is namelijk gewoon wel de allerstoerste liefste beste muizenvangende kat van Nederlandquote:Op woensdag 15 november 2006 19:59 schreef Marty het volgende:
Wat zielig Razztwizzle. Ik hoop dat het meevalt!
Onze poes heeft een tumor bij de nieren dus leukemie is het nietquote:Op woensdag 15 november 2006 20:33 schreef Marty het volgende:
Wat een lieverd Bluezz! Ze lijkt me een lekkere dikke knuffelkont!![]()
Razztwizzle, ik weet ook niet zoveel over kanker bij katten, maar als er een kans zou zijn zou ik idd ook m'n rekening leeghalen!
Zara is vorige week voor haar tweede inenting (die van 10 weken) geweest.
De dierenarts vertelde me bij de eerste inenting dat ze katten (als je wilt) tegenwoordig ook tegen leukemie inenten, omdat dat besmettelijk zou kunnen zijn wanneer ze vechten met een besmette kat..![]()
Misschien doen ze dat in Nederland al lang hoor, weet ik verder niet.
Het kostte 20 euro meer (55 ipv 35) maar we hebben het maar wel gedaan, want je weet maar nooit!
Jouw kleine Zara lijkt qua bouw op onze Nelis. Van Nelis werd ook vermoed dat ie half Siamees was.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:59 schreef Marty het volgende:
Hier nog een paar foto's vanZara
in de tuin:
- Foto's van Zara -
Mwah, mijn vriendin heeft het een keertje uitgelegd. En ik snapte eigenlijk wel wat ze bedoelde.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:21 schreef amarena het volgende:
Als je al die poepies toch ziet snap je toch niet dat er mensen zijn die niet vak katten houden...
En jaaa meeer fotooooo's!
Wat een schatjequote:Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef murp het volgende:
[afbeelding]
streepie, helaas vorige maand een spuitje gehad....
wauw zijn dat zn eigen kleur ogen of heb je ze bewerkt?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:55 schreef TechXP het volgende:
Een fotoshoot met de 'huiskat' (een kat die hier elke ochtend langs komt en aandacht vraagt). De naam die we hem gegeven hebben is wolliebollie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gave kat zeg! Zou het een Brits Korthaar zijn?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:55 schreef TechXP het volgende:
Een fotoshoot met de 'huiskat' (een kat die hier elke ochtend langs komt en aandacht vraagt). De naam die we hem gegeven hebben is wolliebollie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja haha dat zag ik idd ookquote:Op woensdag 22 november 2006 17:34 schreef MissBliss het volgende:Wat een leuk gestippeld buikje heeft Moshi
En sluikreclame
Dat is echtquote:Op maandag 20 november 2006 18:51 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
wauw zijn dat zn eigen kleur ogen of heb je ze bewerkt?![]()
Grappig zeg, die zwarte veeg op z'n kin.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:45 schreef Catskill het volgende:
1 waar ze allebei op staan.![]()
[afbeelding]
He leuk zeg! Ben ook crea geweest...quote:Op donderdag 23 november 2006 20:45 schreef Catskill het volgende:
1 waar ze allebei op staan.![]()
[afbeelding]
Nou, we zijn eruit. Ze heeft kanker, kwaadaardige tumoren aan de nieren en lymfklieren. Het is niet te opererenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Onze lieve studentenhuispoes is ziekwe hebben vandaag te horen gekregen dat ze een tumor heeft in de niertjes, en dinsdag gaat de internist kijken hoe erg het precies is. Ze is pas 7, en heel erg lief, arm beestje. Ze is gelukkig nog wel vrolijk, al loopt ze wat moeilijk, en aaien en knuffelen is ook nog steeds prima.
Bleh![]()
![]()
Doen we ookquote:Op maandag 27 november 2006 20:15 schreef scrub_nurse het volgende:
ooo wat erg!
geef r nog maar heel veel liefde
Geef haar maar lekker wat extra aandacht, die van mij willen ook steeds bij me liggen maar ik denk dat dat komt omdat het kouder wordt.quote:Op maandag 27 november 2006 20:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Verhaal
Wat een stel prachtige kijkersquote:Op woensdag 29 november 2006 13:50 schreef Rewimo het volgende:
Miauw!
[afbeelding]
Guus wil ook op de foto
Kikker??quote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef Faithz het volgende:
[afbeelding]
Kroelen op de vensterbank.
quote:
Ohhhhhh wat een schatjes zeg...Ik ben weg van korthaartjes, vind die ronde stevige lichaampjes en bolle koppies zo schattigquote:Op woensdag 29 november 2006 22:08 schreef Saffron het volgende:
Leuk al die foto's
IK zag er al een paar brits korthaartjes tussen zitten... bij deze onze brittenfamilie
Hoe is het nu met Spock?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:05 schreef _Nienna_ het volgende:
Geen foto's nu, maar het gaat wel over katten en ik moet even mij ei kwijt ofzo?
Afgelopen zondag is Spock gevallen denken we. 's Ochtends rond 8.30 hoorden we een bons en een grom. Toen we gingen kijken kwam meneer aangestrompelen en gebruikte zijn linkerachterpoot niet meer. Dus gelijk de dienstdoende da gebeld en langsgegaan. Met zijn poot leek niks te zijn, maar het zat in z'n rug.
Spuitje met pijnstillers gegeven en pilletjes meegekregen voor 5 dagen. De da was ook nog goed positief, het zou zo over moeten zijn. We zijn nu 5 dagen verder en nog steeds gebruikt hij zijn poot nietHij probeert er op te lopen, maar het lijkt alsof er gewoon te weinig kracht in zit. Net mijn eigen da gebeld, die het ook maar vreemd vond dat het nog niet over was. Morgen om 12.15 heb ik een afspraak en ik hoop zoooo dat er niets ergs is
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 08:52 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Moby heeft bij ons de broek aan in huis!![]()
![]()
![]()
![]()
!
oooh dit had ik nog helemaal niet gelezenquote:
Wat een leuk katjequote:Op woensdag 6 december 2006 10:02 schreef Yez het volgende:
[afbeelding]
Hallo Allemaal!
Ik ben Kwiebus!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldigquote:Op woensdag 6 december 2006 13:18 schreef So_Addictive het volgende:
Zoë ! Nog een gezellige dikke brit erbij!![]()
Andere katten zijn ook leuk heur!![]()
Moby heeft een echte *ik wil weten wat daar inzit en kruip erin* periode
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bosje kater![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:18 schreef So_Addictive het volgende:
Zoë ! Nog een gezellige dikke brit erbij!![]()
Andere katten zijn ook leuk heur!![]()
Moby heeft een echte *ik wil weten wat daar inzit en kruip erin* periode
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bosje kater![]()
Zal best leuk staan in de vaasquote:
leuk!!quote:
Dat is ze zeker, en ze kan ook mooi als een bolletje liggenquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:40 schreef ondeugend het volgende:
"Ik zit helemaal niet stom !"
[afbeelding]
Wat een schatjesquote:Op maandag 11 december 2006 16:05 schreef Coolfool het volgende:
Afgelopen zaterdag weer bij de fokker wezen kijken. Het worden toch zulke droppies!
hier een klein filmpje zonder geluid
Dit is Bailey:
[afbeelding]
Dit is Whiskey:
[afbeelding]
Hier zijn alle kittens aan het eten.
[afbeelding]
Voor alle foto's kun je even in m'n album kijken.
Nog een maandje wachten, dan mogen we ze ophalen![]()
Dat herken ik!!!quote:Op maandag 11 december 2006 11:19 schreef Marietje_34 het volgende:
Als ik het bed wil gaan verschonen vindt Bepje dat meestal een goed moment om ff lekker onder het dekbed te kruipen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dat Michael-computerbureau komt me trouwens bekend voorquote:Op maandag 11 december 2006 19:52 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Kiekeboe spelen blijft favoriet
Schone wasquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:49 schreef Scandalous het volgende:
Moshi, weer op haar vaste hangout
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha klinkt me bekend in de oren. Luna mag ook graag het wasrek als klimrek gebruiken. Het lijkt wel circus soms.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:49 schreef Scandalous het volgende:
Moshi, weer op haar vaste hangout
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dat Michael-computerbureau komt me trouwens bekend voor
Hahaha, geweldig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:10 schreef Rewimo het volgende:
Huh? Mijn kerstpakket heeft ineens pootjes
[afbeelding]
Ze stoppen er ook de raarste dingen in tegenwoordig
[afbeelding]
Als een duveltje uit een doosje![]()
[afbeelding]
Wat een prachtige kleur zegquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:10 schreef Rewimo het volgende:
Huh? Mijn kerstpakket heeft ineens pootjes
[afbeelding]
Ze stoppen er ook de raarste dingen in tegenwoordig
[afbeelding]
Als een duveltje uit een doosje![]()
[afbeelding]
Guus is een crèmepoint ADHD-Britquote:Op woensdag 13 december 2006 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een prachtige kleur zeg
Mooie kat
Die van mij is idd een sealpoint Brit met ook van die rare ADHD-aanvallen.... Zou het soms aan het ras liggen?quote:
Voorzover mij bekend (heb al tientallen jaren Britten) is dat juist totaal niet des Britsquote:Op woensdag 13 december 2006 11:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Die van mij is idd een sealpoint Brit met ook van die rare ADHD-aanvallen.... Zou het soms aan het ras liggen?![]()
Leeft je kerstboom nog?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:08 schreef bleiblei het volgende:
Mijn brit heeft soms tijdelijke ADHD aanvallen.
Dan is ie weer een paar min door de kamer aan het stuiteren.
Eny was gisteren aan het spelen met een kerstbal die hij denk ik eeergens uit de boom gevist heeft. Voor de rest was het geheel nog compleetquote:
De mijne ook. Maar dan wel IN de droger of de wasmachine. En hij laat zich rustig buiten natregenen, maar schiet weg als een raket als ik met de plantenspuit aankom. Als ik thuiskom met een tas boodschappen gaat het als volgt:quote:Op woensdag 13 december 2006 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn brit zit vooral veel op het schone wasgoed te luieren
Ow, dat doet de mijne ook. Ik verdenk hem van voetenfetisjismequote:Op woensdag 13 december 2006 11:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, zou ik een bastaardje hebben soms? Hoor idd ook vaak dat het van die rustige beestjes zouden zijn...en ik zit met alweer een snee in m'n voet, omdat meneer het vanochtend leuk vond om m'n voet met 4 pootjes en alle tandjes vast te grijpen (lullig wakker worden is dat)
Maar oh....wat issie lief![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De mijne ook. Maar dan wel IN de droger of de wasmachine. En hij laat zich rustig buiten natregenen, maar schiet weg als een raket als ik met de plantenspuit aankom. Als ik thuiskom met een tas boodschappen gaat het als volgt:
Ik zet de tas neer. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen.
De tas is leeg qua boodschappen. Ik vis Guus eruit en ruim de tas op.
Zoe was mijn kersttafelkleed aan het killen vanmorgen. Ze was hem eerst aan het besluipen en toen met 4 klauwen er bovenopquote:Op woensdag 13 december 2006 11:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eny was gisteren aan het spelen met een kerstbal die hij denk ik eeergens uit de boom gevist heeft. Voor de rest was het geheel nog compleet.
[..]
De mijne ook. Maar dan wel IN de droger of de wasmachine. En hij laat zich rustig buiten natregenen, maar schiet weg als een raket als ik met de plantenspuit aankom. Als ik thuiskom met een tas boodschappen gaat het als volgt:
Ik zet de tas neer. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen.
[..]
yup, en hier met driequote:Op woensdag 13 december 2006 13:04 schreef tonja het volgende:
[..]
![]()
Hier gaat het ook zo ongeveer, maar dan met 2 katten.
![]()
Mooi katje hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 20:28 schreef Marty het volgende:
Even weer een paar foto's van Zara spammen!
[afbeelding]
Lekker languit op de bank
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oehquote:Op donderdag 14 december 2006 23:00 schreef Rewimo het volgende:
Iamshuisje gescoord vandaag
[afbeelding]
En eindelijk een keer alledrie in beeld
[afbeelding]
Die blauwe zijn volgens mij allebei Foldsquote:Op donderdag 14 december 2006 23:30 schreef bleiblei het volgende:
Die dikke op de vloer. Geweldig
.
Heb je die Scottish Fold's nog Rewimo?
Ja, die dikkequote:Op donderdag 14 december 2006 23:30 schreef bleiblei het volgende:
Die dikke op de vloer. Geweldig
.
Heb je die Scottish Fold's nog Rewimo?
Ik kreeg niet eens de kans om een kleedje neer te leggen..quote:Op woensdag 13 december 2006 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoe was mijn kersttafelkleed aan het killen vanmorgen. Ze was hem eerst aan het besluipen en toen met 4 klauwen er bovenop
Anti-SC:
[afbeelding]
Schoon wasgoed![]()
quote:
Hahaha, is dat trouwens niet die kat waarvan een tijdje terug werd gezegd dat hij op Garfield leek? Geweldige foto.quote:
Hahaha, ik moest meteen aan mijn kleine voet fetisjist denken, Azrael:quote:Op donderdag 30 november 2006 17:31 schreef mForce het volgende:
Mr Big
Hij kijkt normaal vrij schattig maar niet altijd![]()
Voet fetish??
Deze?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:55 schreef amarena het volgende:
[..]
Aaah doe nog eens een leuke foto waar ie helemaal op staat![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:46 schreef amarena het volgende:
Jaaa dat is hem. You made my day!
Ik had al even terug gekeken maar kon de foto niet meer vinden.
Zo komisch, naast dat dikke kipje en dan die blik.
Ik ben fan!!!!
Wat een mooie beest! Mooie kleur heeft zequote:Op zaterdag 16 december 2006 11:10 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Dit is kriebel, ze is nu een jaar of 10 - onze Abessijn, ze ligt hier bij mijn vriend - heerlijk te slapen maar ze is wel de meest uithuizige van de 3, een echte jager, het enige vrouwtje in huis maar eigenlijk als het erop aankomt de enige echt vent
Mooi he, Kriebel is een kortharige. Djamu is een Somali, onze eigen Hirsi Ali dusquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat een mooie beest! Mooie kleur heeft ze
Is Djamu ook een abessijn?
Dank jequote:Op zaterdag 16 december 2006 17:17 schreef Bluezz het volgende:
Wat goed van jullie
Benieuwd naar je foto's.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:46 schreef amarena het volgende:
Jaaa dat is hem. You made my day!
Ik had al even terug gekeken maar kon de foto niet meer vinden.
Zo komisch, naast dat dikke kipje en dan die blik.
Ik ben fan!!!!
Ik zal het doorgeven aan hem, kijkt ie misschien wat vrolijkerquote:
Wat is Bob een prachtkat geworden!quote:
Is ze er al ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:36 schreef Ikook het volgende:
Dank je
Ze wordt morgen gebracht rond 15 uur en de mensen die haar komen brengen blijven dan ook nog eventjes denk ik.
Daarna laten we haar rustig alles even bekijken, dat lijkt me wel zo fijn voor haar.
Wat ik zelf erg fijn vond, was dat ons zoveel vertrouwen gegeven werd doordat de eigenaar ons een geschikt adres vond.![]()
Dat deed me erg goed.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit foto's op Fok! gepost heb en dus niet eens weet hoe het moet .![]()
Maar ik wil het best proberen .![]()
Ik ben nog steeds enthousiast en mijn moeder ook (Ze zei 'Oh wat jammer dat ik morgen moet werken'....haha).
Maar het is beter voor de kat om het even rustig te houden denk ik.
Wat een schatje!quote:Op zondag 17 december 2006 22:37 schreef Ikook het volgende:
Jaaaa ze is er!
Vanmiddag rond half vier werd ze gebracht en ze doet het hier goed vind ik.
Ze is veel aan het rondsnuffelen geweest en heeft gegeten, gewassen, geslapen en zelfs al even gespind.
Dus dat gaat de goede kant uit!
Aan het eind van de avond kwam ze bij me op de bank liggen, eerder was ze al bij mijn vriend gaan liggen.
Niet op schoot, maar wel op dezelfde bank.
De vorige baasjes hebben haar Nikita genoemd. Zou niet mijn eerste voorkeur zijn qua naam, maar ze luistert hier wel naar. Ik hoorde haar oude bazinnetje vanmiddag ook al Niki zeggen, dus ik ga afwisselen denk ik.
In haar krabpaal-mandje:
[afbeelding]
Aan het spelen!
[afbeelding]
En maar verkennen....
[afbeelding]
De foto's lijken slecht van kwaliteit maar ik heb ze zonder flits en in actie genomen
Ook al voorkeur voor de rode kerstbal!quote:
Zal het aan het ras liggenquote:Op maandag 18 december 2006 09:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook al voorkeur voor de rode kerstbal!![]()
Is Poes Attaaaackkkk een Britje dan? Wel een grapjurkje om te zienquote:
OMG!quote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef Messenga het volgende:
[[url=http://xs210.xs.to/xs210/06511/Kerstkatje.jpg]afbeelding][/url]
Ons Kerstkatje!.
Jazeker!quote:Op maandag 18 december 2006 19:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is Poes Attaaaackkkk een Britje dan? Wel een grapjurkje om te zien![]()
Bubba™quote:Op maandag 18 december 2006 19:53 schreef Rewimo het volgende:
Wat een aparte kleur voor een BritWat voor merk is dat?
Houd je vooral niet in.quote:Op maandag 18 december 2006 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Bubba en Tipie zijn![]()
Hier ff een lekkere Britse But![]()
[afbeelding]
En onze Baileys ligt niet in de mand...Nee nee, hij ligt er boven op![]()
Dus dat ding is helemaal plat...maar hij vindt het heerlijk liggen!
[afbeelding]
Waarom is er geen Britjestopic overigens?![]()
Als je er een start ga ik met je mee posten!quote:Op maandag 18 december 2006 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Bubba en Tipie zijn![]()
Hier ff een lekkere Britse But![]()
[afbeelding]
En onze Baileys ligt niet in de mand...Nee nee, hij ligt er boven op![]()
Dus dat ding is helemaal plat...maar hij vindt het heerlijk liggen!
[afbeelding]
Waarom is er geen Britjestopic overigens?![]()
Eny (Voluit Enipeus of voluit op stamboom Easy Mr Bojangles Op Acht) van mij:quote:Op maandag 18 december 2006 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga der maar es een nachtje over slapen denk ik![]()
Zijn er hier wel veel Britjesmensjes? Guus, Moby, Bubba en Baileys zijn zo 1, 2, 3 de enigen die ik me zo snel ff kan herrinneren![]()
Maar ik vergeet er ongetwijfeld een aantal![]()
Oh ja!!! Poes van Ikook! Nikita![]()
Hahaaquote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef Messenga het volgende:
[[url=http://xs210.xs.to/xs210/06511/Kerstkatje.jpg]afbeelding][/url]
Ons Kerstkatje!.
Ja! Da's een leuke naam voor het topic! Ik ga er vanavond es ff goed voor zittenquote:Op dinsdag 19 december 2006 07:32 schreef Rewimo het volgende:
Guus is een Brit en Jamie en Beauty zijn Scottish Folds, die horen er ook bijIk wil best een Beautyful Brittentopic
We hebben er 5 en op Pien na zijn ze allemaal wat aan de stevige kantquote:
Wellicht gaat ze dat ooit nog doen, maar vooralsnog komt ze alleen bij me als ik rustig zit en niet teveel geluid maak. Als ik opsta of naar d'r toe kom heeft ze nogal de neiging om weg te springen. Overigens, kan al het dure speelgoed niet op tegen een gepropt kassabonnetje van de Appiequote:Op dinsdag 19 december 2006 10:27 schreef Rewimo het volgende:
Apporteert ze ook, Stormqueen? Ik heb een paar keer een kat gehad die dat deedPropje weggooien, kat erachteraan, propje wordt weer aan je voeten gelegd, propje weer weggooien (x 100.000)
Staat wel lief trouwens, zo'n kat in je boom
Eny apporteerde welquote:Op dinsdag 19 december 2006 10:27 schreef Rewimo het volgende:
Apporteert ze ook, Stormqueen? Ik heb een paar keer een kat gehad die dat deedPropje weggooien, kat erachteraan, propje wordt weer aan je voeten gelegd, propje weer weggooien (x 100.000)
Hahaha! Katten zijn gewoon lekker eigenwijs en bovenal leuk!quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wellicht gaat ze dat ooit nog doen, maar vooralsnog komt ze alleen bij me als ik rustig zit en niet teveel geluid maak. Als ik opsta of naar d'r toe kom heeft ze nogal de neiging om weg te springen. Overigens, kan al het dure speelgoed niet op tegen een gepropt kassabonnetje van de Appie![]()
Mini-huftertjequote:Op dinsdag 19 december 2006 10:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eny apporteerde wel.
Nu is hij daar te lam voor. Ik heb er ergens nog een foto van... Ff zoeken.
[afbeelding].
Met foto's graagquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Dank dank!
Ze is brutaal aan het worden de laatste tijd
Rewimo, zodra ze in de kerstboom hangt laat ik 't weten
Wat een mooie die grijzequote:Op dinsdag 19 december 2006 00:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eny (Voluit Enipeus of voluit op stamboom Easy Mr Bojangles Op Acht) van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoë (Voluit Zoë Chestnuts bladiebla) van Stormqueen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder is bijv. Moshi van Scandalous ook een brit.
Ow, die heet opeens Moby.
Dat doen ze expres, SQ, er is ergens een topic vol met die plaatjes, best grappigquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk!
alleen jammer dat de makers van die plaatjes geen Engels spreken... "eated "';(![]()
Sorry. Ik ben van het type "Grammar Nazi"quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat doen ze expres, SQ, er is ergens een topic vol met die plaatjes, best grappig
Die derde foto is mooiquote:Op dinsdag 19 december 2006 15:35 schreef riannne het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uhh Moshi heet nog steeds Moshi hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:06 schreef bleiblei het volgende:
Verder is bijv. Moshi van Scandalous ook een brit.
Ow, die heet opeens Moby.
Ah okee, maar Moshi is toch ook een britje?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:14 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Uhh Moshi heet nog steeds Moshi hoor![]()
Moby is vanSo_Addictive.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat weer een schatjes allemaal![]()
Even spammen...
Het grote Fok! Foto's van Beautiful Britjes-topic
Kom maar op met die foto's!![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat weer een schatjes allemaal![]()
Even spammen...
Het grote Fok! Foto's van Beautiful Britjes-topic
Kom maar op met die foto's!![]()
Die van mij doet dat ook!quote:Op dinsdag 19 december 2006 10:27 schreef Rewimo het volgende:
Buster is ietsje jonger 1,5 jaar, af en toe lijkt het wel een kitten met die rare fratsen van 'em!quote:Ik gok zelfs dat ze ongeveer even oud zijn (Gijs is iets van 3 jaar oud)
Oh, toch wat jonger. Misschien moet je m dan maar leren de was te doen ;-)quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:56 schreef Little_Acorn het volgende:
Op vrijdag 22 december 2006 17:10 schreef neusvleugel het volgende:
[..]
Buster is ietsje jonger 1,5 jaar, af en toe lijkt het wel een kitten met die rare fratsen van 'em!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |