Ja haha dat zag ik idd ookquote:Op woensdag 22 november 2006 17:34 schreef MissBliss het volgende:Wat een leuk gestippeld buikje heeft Moshi
En sluikreclame
Dat is echtquote:Op maandag 20 november 2006 18:51 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
wauw zijn dat zn eigen kleur ogen of heb je ze bewerkt?![]()
Grappig zeg, die zwarte veeg op z'n kin.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 20:45 schreef Catskill het volgende:
1 waar ze allebei op staan.![]()
[afbeelding]
He leuk zeg! Ben ook crea geweest...quote:Op donderdag 23 november 2006 20:45 schreef Catskill het volgende:
1 waar ze allebei op staan.![]()
[afbeelding]
Nou, we zijn eruit. Ze heeft kanker, kwaadaardige tumoren aan de nieren en lymfklieren. Het is niet te opererenquote:Op woensdag 15 november 2006 18:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Onze lieve studentenhuispoes is ziekwe hebben vandaag te horen gekregen dat ze een tumor heeft in de niertjes, en dinsdag gaat de internist kijken hoe erg het precies is. Ze is pas 7, en heel erg lief, arm beestje. Ze is gelukkig nog wel vrolijk, al loopt ze wat moeilijk, en aaien en knuffelen is ook nog steeds prima.
Bleh![]()
![]()
Doen we ookquote:Op maandag 27 november 2006 20:15 schreef scrub_nurse het volgende:
ooo wat erg!
geef r nog maar heel veel liefde
Geef haar maar lekker wat extra aandacht, die van mij willen ook steeds bij me liggen maar ik denk dat dat komt omdat het kouder wordt.quote:Op maandag 27 november 2006 20:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Verhaal
Wat een stel prachtige kijkersquote:Op woensdag 29 november 2006 13:50 schreef Rewimo het volgende:
Miauw!
[afbeelding]
Guus wil ook op de foto
Kikker??quote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef Faithz het volgende:
[afbeelding]
Kroelen op de vensterbank.
quote:
Ohhhhhh wat een schatjes zeg...Ik ben weg van korthaartjes, vind die ronde stevige lichaampjes en bolle koppies zo schattigquote:Op woensdag 29 november 2006 22:08 schreef Saffron het volgende:
Leuk al die foto's
IK zag er al een paar brits korthaartjes tussen zitten... bij deze onze brittenfamilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |