Wat een leuk katjequote:Op woensdag 6 december 2006 10:02 schreef Yez het volgende:
[afbeelding]
Hallo Allemaal!
Ik ben Kwiebus!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldigquote:Op woensdag 6 december 2006 13:18 schreef So_Addictive het volgende:
Zoë ! Nog een gezellige dikke brit erbij!![]()
Andere katten zijn ook leuk heur!![]()
Moby heeft een echte *ik wil weten wat daar inzit en kruip erin* periode
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bosje kater![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:18 schreef So_Addictive het volgende:
Zoë ! Nog een gezellige dikke brit erbij!![]()
Andere katten zijn ook leuk heur!![]()
Moby heeft een echte *ik wil weten wat daar inzit en kruip erin* periode
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bosje kater![]()
Zal best leuk staan in de vaasquote:
leuk!!quote:
Dat is ze zeker, en ze kan ook mooi als een bolletje liggenquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:40 schreef ondeugend het volgende:
"Ik zit helemaal niet stom !"
[afbeelding]
Wat een schatjesquote:Op maandag 11 december 2006 16:05 schreef Coolfool het volgende:
Afgelopen zaterdag weer bij de fokker wezen kijken. Het worden toch zulke droppies!
hier een klein filmpje zonder geluid
Dit is Bailey:
[afbeelding]
Dit is Whiskey:
[afbeelding]
Hier zijn alle kittens aan het eten.
[afbeelding]
Voor alle foto's kun je even in m'n album kijken.
Nog een maandje wachten, dan mogen we ze ophalen![]()
Dat herken ik!!!quote:Op maandag 11 december 2006 11:19 schreef Marietje_34 het volgende:
Als ik het bed wil gaan verschonen vindt Bepje dat meestal een goed moment om ff lekker onder het dekbed te kruipen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dat Michael-computerbureau komt me trouwens bekend voorquote:Op maandag 11 december 2006 19:52 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Kiekeboe spelen blijft favoriet
Schone wasquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:49 schreef Scandalous het volgende:
Moshi, weer op haar vaste hangout
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha klinkt me bekend in de oren. Luna mag ook graag het wasrek als klimrek gebruiken. Het lijkt wel circus soms.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:49 schreef Scandalous het volgende:
Moshi, weer op haar vaste hangout
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dat Michael-computerbureau komt me trouwens bekend voor
Hahaha, geweldig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:10 schreef Rewimo het volgende:
Huh? Mijn kerstpakket heeft ineens pootjes
[afbeelding]
Ze stoppen er ook de raarste dingen in tegenwoordig
[afbeelding]
Als een duveltje uit een doosje![]()
[afbeelding]
Wat een prachtige kleur zegquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:10 schreef Rewimo het volgende:
Huh? Mijn kerstpakket heeft ineens pootjes
[afbeelding]
Ze stoppen er ook de raarste dingen in tegenwoordig
[afbeelding]
Als een duveltje uit een doosje![]()
[afbeelding]
Guus is een crèmepoint ADHD-Britquote:Op woensdag 13 december 2006 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een prachtige kleur zeg
Mooie kat
Die van mij is idd een sealpoint Brit met ook van die rare ADHD-aanvallen.... Zou het soms aan het ras liggen?quote:
Voorzover mij bekend (heb al tientallen jaren Britten) is dat juist totaal niet des Britsquote:Op woensdag 13 december 2006 11:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Die van mij is idd een sealpoint Brit met ook van die rare ADHD-aanvallen.... Zou het soms aan het ras liggen?![]()
Leeft je kerstboom nog?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:08 schreef bleiblei het volgende:
Mijn brit heeft soms tijdelijke ADHD aanvallen.
Dan is ie weer een paar min door de kamer aan het stuiteren.
Eny was gisteren aan het spelen met een kerstbal die hij denk ik eeergens uit de boom gevist heeft. Voor de rest was het geheel nog compleetquote:
De mijne ook. Maar dan wel IN de droger of de wasmachine. En hij laat zich rustig buiten natregenen, maar schiet weg als een raket als ik met de plantenspuit aankom. Als ik thuiskom met een tas boodschappen gaat het als volgt:quote:Op woensdag 13 december 2006 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn brit zit vooral veel op het schone wasgoed te luieren
Ow, dat doet de mijne ook. Ik verdenk hem van voetenfetisjismequote:Op woensdag 13 december 2006 11:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh, zou ik een bastaardje hebben soms? Hoor idd ook vaak dat het van die rustige beestjes zouden zijn...en ik zit met alweer een snee in m'n voet, omdat meneer het vanochtend leuk vond om m'n voet met 4 pootjes en alle tandjes vast te grijpen (lullig wakker worden is dat)
Maar oh....wat issie lief![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De mijne ook. Maar dan wel IN de droger of de wasmachine. En hij laat zich rustig buiten natregenen, maar schiet weg als een raket als ik met de plantenspuit aankom. Als ik thuiskom met een tas boodschappen gaat het als volgt:
Ik zet de tas neer. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen.
De tas is leeg qua boodschappen. Ik vis Guus eruit en ruim de tas op.
Zoe was mijn kersttafelkleed aan het killen vanmorgen. Ze was hem eerst aan het besluipen en toen met 4 klauwen er bovenopquote:Op woensdag 13 december 2006 11:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Eny was gisteren aan het spelen met een kerstbal die hij denk ik eeergens uit de boom gevist heeft. Voor de rest was het geheel nog compleet.
[..]
De mijne ook. Maar dan wel IN de droger of de wasmachine. En hij laat zich rustig buiten natregenen, maar schiet weg als een raket als ik met de plantenspuit aankom. Als ik thuiskom met een tas boodschappen gaat het als volgt:
Ik zet de tas neer. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen. Ik vis Guus uit de tas en pak een boodschap om op te ruimen.
[..]
yup, en hier met driequote:Op woensdag 13 december 2006 13:04 schreef tonja het volgende:
[..]
![]()
Hier gaat het ook zo ongeveer, maar dan met 2 katten.
![]()
Mooi katje hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 20:28 schreef Marty het volgende:
Even weer een paar foto's van Zara spammen!
[afbeelding]
Lekker languit op de bank
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |