Hoe is het nu met Spock?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:05 schreef _Nienna_ het volgende:
Geen foto's nu, maar het gaat wel over katten en ik moet even mij ei kwijt ofzo?
Afgelopen zondag is Spock gevallen denken we. 's Ochtends rond 8.30 hoorden we een bons en een grom. Toen we gingen kijken kwam meneer aangestrompelen en gebruikte zijn linkerachterpoot niet meer. Dus gelijk de dienstdoende da gebeld en langsgegaan. Met zijn poot leek niks te zijn, maar het zat in z'n rug.
Spuitje met pijnstillers gegeven en pilletjes meegekregen voor 5 dagen. De da was ook nog goed positief, het zou zo over moeten zijn. We zijn nu 5 dagen verder en nog steeds gebruikt hij zijn poot nietHij probeert er op te lopen, maar het lijkt alsof er gewoon te weinig kracht in zit. Net mijn eigen da gebeld, die het ook maar vreemd vond dat het nog niet over was. Morgen om 12.15 heb ik een afspraak en ik hoop zoooo dat er niets ergs is
![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 08:52 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Moby heeft bij ons de broek aan in huis!![]()
![]()
![]()
![]()
!
oooh dit had ik nog helemaal niet gelezenquote:
Wat een leuk katjequote:Op woensdag 6 december 2006 10:02 schreef Yez het volgende:
[afbeelding]
Hallo Allemaal!
Ik ben Kwiebus!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldigquote:Op woensdag 6 december 2006 13:18 schreef So_Addictive het volgende:
Zoë ! Nog een gezellige dikke brit erbij!![]()
Andere katten zijn ook leuk heur!![]()
Moby heeft een echte *ik wil weten wat daar inzit en kruip erin* periode
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bosje kater![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:18 schreef So_Addictive het volgende:
Zoë ! Nog een gezellige dikke brit erbij!![]()
Andere katten zijn ook leuk heur!![]()
Moby heeft een echte *ik wil weten wat daar inzit en kruip erin* periode
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bosje kater![]()
Zal best leuk staan in de vaasquote:
leuk!!quote:
Dat is ze zeker, en ze kan ook mooi als een bolletje liggenquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:40 schreef ondeugend het volgende:
"Ik zit helemaal niet stom !"
[afbeelding]
Wat een schatjesquote:Op maandag 11 december 2006 16:05 schreef Coolfool het volgende:
Afgelopen zaterdag weer bij de fokker wezen kijken. Het worden toch zulke droppies!
hier een klein filmpje zonder geluid
Dit is Bailey:
[afbeelding]
Dit is Whiskey:
[afbeelding]
Hier zijn alle kittens aan het eten.
[afbeelding]
Voor alle foto's kun je even in m'n album kijken.
Nog een maandje wachten, dan mogen we ze ophalen![]()
Dat herken ik!!!quote:Op maandag 11 december 2006 11:19 schreef Marietje_34 het volgende:
Als ik het bed wil gaan verschonen vindt Bepje dat meestal een goed moment om ff lekker onder het dekbed te kruipen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |