Genig, alleen ik vind die O'Brien echt de Amerikaanse Jensenquote:Op woensdag 22 november 2006 04:07 schreef Arsenius het volgende:
Masi Oka on Conan O'Brien
http://youtube.com/watch?v=_mKAuHPUTls
enjoy
Hij is best leuk johquote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Genig, alleen ik vind die O'Brien echt de Amerikaanse Jensen![]()
Pfoei, nu durf ik het ook te zeggen...ik vond m ook slecht...quote:Op donderdag 23 november 2006 14:28 schreef maidho het volgende:
[..]
Hij is best leuk johalleen een beetje veel geouwehoer en ging het niet echt over heroes.
maar, WAT EEN AFLEVERING. Echt geweldig. Wát een verademing na een dramatische aflevering van Prison Break (
)..
HeroesWeet iemand of er een 'break' komt in het midden van het seizoen?
Nog 2 afleveringen, dan is er pauze tot 22 januariquote:Op donderdag 23 november 2006 14:28 schreef maidho het volgende:
HeroesWeet iemand of er een 'break' komt in het midden van het seizoen?
zomg als mensen nu gewoon eens luisteren naar wat er in de serie gezegd wordt :Squote:Op dinsdag 21 november 2006 20:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgensmij werkten zijn krachten niet op haar ofzo?
Dat idee had ik tenminste.
Of de novels lezen, in de nieuwste is het best duidelijk wat nou de kracht van Eden isquote:Op donderdag 23 november 2006 22:06 schreef arie_bc het volgende:
[..]
zomg als mensen nu gewoon eens luisteren naar wat er in de serie gezegd wordt :S
Ja zoiets!quote:Op donderdag 23 november 2006 22:45 schreef Wouter2006 het volgende:
net zoals dat meisje uit The 4400 die al die mensen die toren liet bouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En OT: Heb net de aflevering gezien, erg gaaf, maar ik kreeg er wel een beetje moralistisch allemaal. Dat DL en zoon weer terug zouden gaan naar Niki omdat ie 'nog van dr houd' enz. Tenzij ze raak schoot natuurlijk...![]()
Je moet wat meer afleveringen kijken, Conan is echt 100 maal beter dan die domme Jensenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Genig, alleen ik vind die O'Brien echt de Amerikaanse Jensen![]()
Vroeger was hij toch leuker, het wordt steeds meer een voorspelbaar typetje.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:08 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je moet wat meer afleveringen kijken, Conan is echt 100 maal beter dan die domme Jensen![]()
Hij is wel voorspelbaar, maar vele malen gevatter dan Jensen. Ik kijk er graag iedere avond naar voor ik ga slapen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vroeger was hij toch leuker, het wordt steeds meer een voorspelbaar typetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hulde voor de OP trouwens, maar de data van de afleveringen kloppen niet; na 11 ("Fallout") nemen ze een week of zes pauze en gaan op 22 januari pas weer verder met "Godsend", gevolgd door "The Fix". De titels zijn deels onder voorbehoud en verder weet ik het ook niet.
Yoom, yoom, ze chocolat!
Hmmm, zo had ik het nog niet bekeken, ben het een gedeelte met je eens maar voor de rest heb ik daar een heel andere mening over. Denk niet dat dat zo is, het ziet er meer naar uit dat Sylar de badguy is en zijn krachten gebruikt om de andere heroes te vermoorden en het lijkt erop, dat hij op een of ander manier het gemunt heeft op de krachten van de heroes maar of dat zo is, is nog niet helemaal duidelijk...quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:06 schreef Stilte het volgende:
Hulde voor de OP trouwens, maar de data van de afleveringen kloppen niet; na 11 ("Fallout") nemen ze een week of zes pauze en gaan op 22 januari pas weer verder met "Godsend", gevolgd door "The Fix". De titels zijn deels onder voorbehoud en verder weet ik het ook niet.
Thanx!quote:De resterende aflveringen en uitzendschemas zijn nog niet bekend...
Leuk geprobeerd...quote:
Pino?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:49 schreef J0sT het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd...
Als je het toch over een frisse wind hebt.. Een blauw monster als bad-guy??
Als er een ding glashelder is, dan is het wel dat niets zonder reden gebeurd of getoond wordt in Heroes. Het feit dat dat monster op Hiro's screensaver voorbij kwam, op een van de schilderijen van Isaac staat afgebeeld én in de comic over hem zit, is reden genoeg om aan te nemen dat 'het' een bijzonder grote rol speelt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:49 schreef J0sT het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd...
Als je het toch over een frisse wind hebt.. Een blauw monster als bad-guy??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yoom, yoom, ze chocolat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 november 2006 19:41 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk je niet dat ze het zelf een beetje uitsmeren?quote:Op maandag 27 november 2006 21:38 schreef Mirel het volgende:
De gast die het bloed erop mag smeren heeft een gave baan.
Ja, uiteraard hebben ze dat bij elkaar uitgesmeerd.quote:Op maandag 27 november 2006 22:38 schreef edejong het volgende:
[..]
denk je niet dat ze het zelf een beetje uitsmeren?
Lesbiansquote:Op maandag 27 november 2006 22:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, uiteraard hebben ze dat bij elkaar uitgesmeerd..
Tuurlijk niet, dat is art-work.quote:Op maandag 27 november 2006 22:38 schreef edejong het volgende:
[..]
denk je niet dat ze het zelf een beetje uitsmeren?
Dat was al duidelijk. Net zoiets als Ep. 16 van Prison Break (Brothers Keeper) Daarin werd ook iets dieper ingegaan op de background van de personages. Ik vond het wel leuk om te weten hoe iedereen nou zo terecht is gekomen etc. Wel jammer want het was niet echt spannend verder, maar des te beter is de volgende aflevering weer!quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:27 schreef crossover het volgende:
Aaaaaaaaaah matig, er wordt niks prijsgegeven. Het is alleen zo'n terugblik aflevering.
Ja idd, geweldig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:28 schreef LaSalle het volgende:
[..]
Ja idd, geweldig!![]()
Idd niet echt een spannende aflevering, maar absoluut heel interessant om meer over de karakters te weten en met name dan het 'ontstaan' van Sylar......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:31 schreef -Wolf- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |