Verkeerde topic, offehquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef wonderer het volgende:
Geproduceerd door Endemol trouwens /trivia
Nee hoor. Heroes wordt door Endemol USA geproduceerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eden heeft toch de gaven van Persuasion, remember? (of Dominate, of een vorm van telepathie, hoe je het ook wil noemen). Hij wilde zijn krachten gebruiken maar zij gebruikte hara gaven zodat ie het "niet wilde/kon".quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgensmij werkten zijn krachten niet op haar ofzo?
Dat idee had ik tenminste.
Ja het blijft hangen in zwakkere vorm.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
de kracht blijft een beetje hangen. Hij tekende toch ook de toekomst toen hij allang bij Isaac weg was?
Echt waar? Endemol is toch meer van de realitytv? Als ze nu echt scripted series gaan maken zijn ze iig goed begonnen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef wonderer het volgende:
Geproduceerd door Endemol trouwens /trivia
Is tofquote:
Duhhhquote:Op woensdag 22 november 2006 01:16 schreef Vitalogy het volgende:
Damn
Peter absobeert krachten van anderen
I feel so stupid![]()
Volgens mij ben jij hier één van de weinige Amerikanenquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:46 schreef Miguel het volgende:
Iemand gisteren Masi Oka bij Conan gezien?Hij was best grappig int echt
Zo raar is het niet, als je ziet wat ze nog meer met der stem kan in de laatste novelquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef wonderer het volgende:
Vond het wel raar hoe makkelijk Sylar zich liet overhalen door EdenIk heb ook het gevoel dat het nu pas begint, en dat pappa Bennett heel wat van plan is wat misschien niet zo leuk is.
We weten in ieder geval dat het Hiro niet is.
Ik denk dat Edens gave haar overredingskracht is, dat zag je in de vorige aflevering erg goed bij de schilder toen hij geen drugs wilde nemen en hem iets in zijn oor fluisterde. Ze heeft drie persoonlijkheden, dat is wel apart en ik vertrouw haar voor geen meter! Lijkt me sterk dat de vader van Claire achter de actie jegens Sylar zit en vermoed dat het een eemansactie is van Eden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef wonderer het volgende:
Vond het wel raar hoe makkelijk Sylar zich liet overhalen door EdenIk heb ook het gevoel dat het nu pas begint, en dat pappa Bennett heel wat van plan is wat misschien niet zo leuk is.
We weten in ieder geval dat het Hiro niet is.
Nopequote:
Toronto ligt in Canadaquote:Op woensdag 22 november 2006 01:37 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij ben jij hier één van de weinige Amerikanen
Langdradig??? Echt niet. Dit is ongetwijfeld de beste aflevering, een aantal vragen zijn beantwoord en er zijn nieuwe gekomen, dat maakt het nog gaver.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:33 schreef PeRi het volgende:
Gave ep weer, ik ben alleen een beetje de weg aan het kwijtraken lijkt het wel, gebeurt zoveel tegelijkertijd en het begint een beetje langdradig aan te voelen.. Wel blij dat we dus even een terugblik gaan krijgen, die veel antwoorden gaat geven denk ik.
Da's ook vrij logisch, aangezien hij een product is van twee heroes.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:55 schreef solidslayer het volgende:
Dat zoontje van Nikki heeft ook een gave toch.. bij de telefooncel waarop stond: Out of order, daar legde hij zijn hand waarna dat ding het weer deed?
Het is net als met Lost: het mysterie maakt de serie leuk. Als je alles al meteen de eerste aflevering wist, zou het allemaal veel minder spannend zijn. Het hele Sylar-gedoe bijvoorbeeld. Ik vind het juist een sterk punt van de serie en het verveelt ook niet omdat er elke aflevering wel een behoorlijke dosis actie bij toegevoegd wordt. En een verhaallijn zit er wel degelijk in, volgensmij is het script echt ingenieus in elkaar gezet. Als je dit bovenstaande over Jericho had gezegd was ik het met je eens geweest, maar in dit geval vind ik het zware bullshit.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:54 schreef terrestrial het volgende:
Ben ik de enige die deze serie steeds meer vindt tegenvallen. We zijn nu al 9 afleveringen ver en er zit nog steeds geen echte verhaal lijn in. Daar baal ik eigenlijk wel van. Men springt van de hak op de tak zonder dat je er hoogte van kunt krijgen. Hoewel ik ook nieuwgierig ben is het voor mij te langdradig aan het worden. Serieus, wat weten we eigenlijk tot nu toe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jivis op 22-11-2006 14:17:11 ]Amen.
Onbegrijpelijk dat jij in de serie geen verhaallijn in ziet en sterker nog:quote:Op woensdag 22 november 2006 13:54 schreef terrestrial het volgende:
Ben ik de enige die deze serie steeds meer vindt tegenvallen. We zijn nu al 9 afleveringen ver en er zit nog steeds geen echte verhaal lijn in. Daar baal ik eigenlijk wel van. Men springt van de hak op de tak zonder dat je er hoogte van kunt krijgen. Hoewel ik ook nieuwgierig ben is het voor mij te langdradig aan het worden. Serieus, wat weten we eigenlijk tot nu toe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals ik al eerder zei zijn vragen beantwoord maar ook vragen ontstaan, dat is de kracht van de serie. Bij Lost komen steeds meer vragen bij, zonder beantwoord te worden, net als Jericho (helaas). Heroes daarentegen zit er een lekkere vaart, misschien dat je eens moet beginnen met de Smurfen als het te moeilijk wordt.Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
In India is dat wél een heleboel waard.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:39 schreef Geqxon het volgende:
O btw:
[..]
Dat stelt voor mohinder dus geen kut voor
De Smurfen zijn communistische propagandaquote:Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef Votz het volgende:
Heroes daarentegen zit er een lekkere vaart, misschien dat je eens moet beginnen met de Smurfen als het te moeilijk wordt.
als je niet weet wat je tegenstander voor gave heeft, weet je natuurlijk ook niet hoe je het moet gebruikenquote:Op woensdag 22 november 2006 21:16 schreef Agrafes het volgende:
Ik verwachte btw wel een vette fight tussen Peter en Sylar. Als Peter gaven van andere Heroes kan overnemen en Sylar dus die gaven ook heeft waarom kan Ppeter dan niet de gaven van Sylar overnemen?
Peter wist niet precies welke gave Claire had, hij wist alleen dat hij de cheerleader moest redden en het herstel van het lichaam gebeurde gewoon vanzelf.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als je niet weet wat je tegenstander voor gave heeft, weet je natuurlijk ook niet hoe je het moet gebruiken
er zijn in de serie 2 verschillende soorten gaven, de gave waar je je moet voor concentreren (hiro etc) en de gave die vanzelf gebeurt (claire)quote:Op woensdag 22 november 2006 21:45 schreef Votz het volgende:
[..]
Peter wist niet precies welke gave Claire had, hij wist alleen dat hij de cheerleader moest redden en het herstel van het lichaam gebeurde gewoon vanzelf.
Ik meende het ook het horen ja.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:02 schreef ThaMadEd het volgende:
Ik heb net nog ff teruggeluisterd en het lijkt net of ik het volgende hoor (uit Edens mond):
"Isac can't help us. It was a mistake to do that dad"
In de nbs versie komt het zinnetje op 12:42.
Het is een beetje vaag, het kan ook zijn dat ze zegt It was a mistake to do that to him. Het wordt me niet duidelijk wat ze nou zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |