abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 november 2006 @ 23:02:53 #101
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_43624212
quote:
Op donderdag 16 november 2006 22:44 schreef J0sT het volgende:

En hij heeft dus Mohinders pa vermoord in een taxi..
Dat haalde ik er niet uit. Snap ook niet waarom een machtige man (?) als Sylar op die manier iemand zou doden, eigenlijk.

Ik las ergens in dit topic dat het ook (toekomst) Hiro kon zijn. Vond dat wel mooi gevonden. Die serveerste sterft vrijwel onmiddelijk, alsof de tijd is stilgezet...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 16 november 2006 @ 23:47:37 #102
97199 netto_m
Save the cheerleader...
pi_43625489
Hiro zei ook al dat ze precies hetzelfde vermoord was zoals isaac. Het hoofd doormidden. Zou Hiro kunnen zijn zoals ik al eerder zei met zijn katana.
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
pi_43628623
Nee, Hiro doet dat soort dingen niet
Amen.
pi_43629527
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:47 schreef netto_m het volgende:
Hiro zei ook al dat ze precies hetzelfde vermoord was zoals isaac. Het hoofd doormidden. Zou Hiro kunnen zijn zoals ik al eerder zei met zijn katana.
Waarom zou Hiro het meisje dat ie leuk vind, en de tekenaar die hij bijzonder vind alle 2 vermoorden? En dan toch nog om hulp gaan vragen bij Peter om de dood van de chearleader te voorkomen? Want het lijkt mij dat als hij alle 2 de personen vermoord heeft met z'n zwaardje... dat hij de chearleader dan ook wel met z'n zwaardje half kan onthoofden...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_43630753
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:09 schreef wonderer het volgende:
Ik vond het overigens erg opvallend dat al die Indiers Engels praatten...
Tja, ik zou zeggen, lees je eens in:

http://www.languageinindi(...)geindianenglish.html
quote:
English has been with India since the early 1600's, when the East India Company started trading and English missionaries first began their efforts. A large number of Christian schools imparting an English education were set up by the early 1800's. The process of producing English-knowing bilinguals in India began with the Minute of 1835, which officially endorsed T.B. Macaulay's goal of forming "a class who may be interpreters between us and the millions whom we govern - a class of persons, Indians in blood and colour, but English in taste, in opinion, in morals and in intellect" (quoted in Kachru 1983, p. 22). English became the official and academic language of India by the early twentieth century. The rising of the nationalist movement in the 1920's brought some anti-English sentiment with it -- even though the movement itself used English as its medium.

Once independence was gained and the English were gone, the perception of English as having an alien power base changed; however, the controversy about English has continued to this day. Kachru notes that "English now has national and international functions that are both distinct and complementary. English has thus acquired a new power base and a new elitism" (Kachru 1986, p. 12). Only about three percent of India's population speak English, but they are the individuals who lead India's economic, industrial, professional, political, and social life. Even though English is primarily a second language for these persons, it is the medium in which a great number of the interactions in the above domains are carried out. Having such important information moving in English conduits is often not appreciated by Indians who do not speak it, but they are relatively powerless to change that. Its inertia is such that it cannot be easily given up. This is particularly true in South India, where English serves as a universal language in the way that Hindi does in the North. Despite being a three percent minority, the English speaking population in India is quite large. With India's massive population, that three percent puts India among the top four countries in the world with the highest number of English speakers. English confers many advantages to the influential people who speak it -- which has allowed it to retain its prominence despite the strong opposition to English which rises periodically.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_43630915
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:02 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat haalde ik er niet uit. Snap ook niet waarom een machtige man (?) als Sylar op die manier iemand zou doden, eigenlijk.
Misschien omdat hij toen nog niet zo machtig was.
quote:
Ik las ergens in dit topic dat het ook (toekomst) Hiro kon zijn. Vond dat wel mooi gevonden. Die serveerste sterft vrijwel onmiddelijk, alsof de tijd is stilgezet...
Het verlies van de helft van je hersens doet dat met je.
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:20:50 #107
140318 Thy...
Met puntjes
pi_43631195
Dat jongetje in de dromen van Mohinder is denk ik gewoon een Hero die nog in leven is, en de mogelijkheid heeft om in mensen hun dromen te komen en deze te veranderen. maar zeker weten doe ik het niet.

Het lijkt me sterk dat Hiro de serveerster heeft vermoord. Ik weet niet of het iemand anders opgevallen is, maar aan het eind van de aflevering zoomt de camera in op een prikbord met foto's. Op één van deze foto's staan Hiro en de serveerster op de verjaardag van haar. Blijkbaar is hij terug in de tijd gegaan om haar te redden maar is hij te ver terug in de tijd geschoten.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_43631877
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:20 schreef Thy... het volgende:
Het lijkt me sterk dat Hiro de serveerster heeft vermoord. Ik weet niet of het iemand anders opgevallen is, maar aan het eind van de aflevering zoomt de camera in op een prikbord met foto's. Op één van deze foto's staan Hiro en de serveerster op de verjaardag van haar. Blijkbaar is hij terug in de tijd gegaan om haar te redden maar is hij te ver terug in de tijd geschoten.
Het lijkt alsof het hem niet gelukt is om haar te redden. Op die foto na lijkt er niets veranderd te zijn aan het tafereel in het eethuis.

[Offtopic]Goeie signature. [/Offtopic]
pi_43632863
quote:
Op donderdag 16 november 2006 23:02 schreef wonderer het volgende:

[..]

Sylar heeft zeker Mohinder's pa vermoord. Sylar zit in hetzelfde restaurant als Hiro en die serveerster, op een gegeven moment wordt er ingezoomt op zijn hand en het horloge, die is kapot.
Als Chandra Suresh wordt vermoord zie je datzelfde kapotte horloge.
Ik snap zelf ook niet waarom Sylar hem op zo'n manier vermoord.

En als Matt, die cop, wordt ingeleid, dan zijn er in 1 huis 3 mensen vermoord met hun hersenpan open, zo ook bij Isaac, zo ook bij die serveerster, ik denk dus dat het gewoon Sylar is..
pi_43633671
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:20 schreef Thy... het volgende:
Dat jongetje in de dromen van Mohinder is denk ik gewoon een Hero die nog in leven is, en de mogelijkheid heeft om in mensen hun dromen te komen en deze te veranderen. maar zeker weten doe ik het niet.
Ik heb exact hetzelfde vermoeden!
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_43633909
Ik dacht eigenlijk dat het jongetje Mohinder zelf was toen hij een kind was.
pi_43633922
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:24 schreef J0sT het volgende:

[..]

Sylar heeft zeker Mohinder's pa vermoord. Sylar zit in hetzelfde restaurant als Hiro en die serveerster, op een gegeven moment wordt er ingezoomt op zijn hand en het horloge, die is kapot.
Als Chandra Suresh wordt vermoord zie je datzelfde kapotte horloge.
Ik snap zelf ook niet waarom Sylar hem op zo'n manier vermoord.

En als Matt, die cop, wordt ingeleid, dan zijn er in 1 huis 3 mensen vermoord met hun hersenpan open, zo ook bij Isaac, zo ook bij die serveerster, ik denk dus dat het gewoon Sylar is..
Volgens mij heeft Mohinders papa eerst samengewerkt met Sylar totdat hij doorhad hoe ontspoord die was. Toen hij zijn handen en weetikveel wat voor voordelen Sylar van deze samenwerking had van hem aftrok, kreeg deze een driftaanvalletje ofzo. My two cents.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 17 november 2006 @ 18:33:49 #113
65870 Eddie__
ja.......dus?
pi_43641101
Misschien vermoord Sylar alleen maar mensen met een 'gave' op de wijze zoals al een aantal naar voren is gekomen. Volgens mij had Chandra Suresh geen aparte gaven, hij deed alleen onderzoek naar de mensen die wel zo'n gave hadden. Maar ik heb ook nog wel een aantal vragen.....
Het moeilijkste van alles is net te doen alsof je het druk hebt wanneer dat niet zo is
pi_43642273
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 18:33 schreef Eddie__ het volgende:
Misschien vermoord Sylar alleen maar mensen met een 'gave' op de wijze zoals al een aantal naar voren is gekomen. Volgens mij had Chandra Suresh geen aparte gaven, hij deed alleen onderzoek naar de mensen die wel zo'n gave hadden. Maar ik heb ook nog wel een aantal vragen.....
Kan ook idd, dat er een bepaalde noodzaak is of reden voor zijn methode bij heroes. Hij zette die vrouwelijke agent ook gewoon haar eigen pistool op haar slaap.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 19 november 2006 @ 18:53:19 #115
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_43692471
denk dat ie gewoon de hersenen nodig heeft of moet opeten om zo de ability van die hero te kunnen krijgen.

Maar hoe zat het dan bij die ene aflevering dat de politie die man vond die bevroren was met zn hersenpan eraf? Is er dan nog iemand die mensen kan bevriezen or what?
PSN-ID: SoliD_S
pi_43697977
Ik dacht dus dat die jongen gewoon Mohinder zelf is, maar dan een paar jaar jonger.
pi_43698436
quote:
Op zondag 19 november 2006 18:53 schreef solidslayer het volgende:
denk dat ie gewoon de hersenen nodig heeft of moet opeten om zo de ability van die hero te kunnen krijgen.

Maar hoe zat het dan bij die ene aflevering dat de politie die man vond die bevroren was met zn hersenpan eraf? Is er dan nog iemand die mensen kan bevriezen or what?
Misschien dat Sylar die kerel had bevroren en had hij deze kracht van een andere hero gestolen/gegeten voordat wij begonnen met het volgen van onze helden?
pi_43701880
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 12:44 schreef octopussy het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat het jongetje Mohinder zelf was toen hij een kind was.
Volgensmij stond er een naam op het dossier over dat jochie dat Mohinder onder die kast vond en die naam was niet Mohinder.
Amen.
  maandag 20 november 2006 @ 04:07:23 #119
71919 wonderer
pi_43707672
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:28 schreef HiZ het volgende:
Ik dacht dus dat die jongen gewoon Mohinder zelf is, maar dan een paar jaar jonger.
Ik had niet het idee dat hij het jochie herkende, en als je jezelf tegenkomt als tienjarige, zou je dat toch wel weten?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_43708141
Morgen weer
Amen.
  maandag 20 november 2006 @ 16:00:34 #121
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_43719455
quote:
Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef Headlong het volgende:

[..]

Misschien dat Sylar die kerel had bevroren en had hij deze kracht van een andere hero gestolen/gegeten voordat wij begonnen met het volgen van onze helden?
Dat is inderdaad een goeie mogelijkheid. Dan kunnen we ook gaan wachten op de eerste hero die met vuur kan spelen ofzo..

Is de volgende ep. vanavond al te downen of morgen pas?
PSN-ID: SoliD_S
  maandag 20 november 2006 @ 16:07:16 #122
97199 netto_m
Save the cheerleader...
pi_43719637
Morgen, vannacht.
What makes something special is not just what you have to gain, but what you feel there is to lose
pi_43719745
quote:
Op zondag 19 november 2006 22:48 schreef Jivis het volgende:

[..]

Volgensmij stond er een naam op het dossier over dat jochie dat Mohinder onder die kast vond en die naam was niet Mohinder.
Die naam was inderdaad niet Mohinder, maar dat zegt niet zo heel veel denk ik.

Ik zou mezelf ook absoluut niet herkennen als ik mezelf als 10-jarige jongen zou tegenkomen. Om te beginnen al omdat ik niet zou verwachten mezelf als 10-jarige tegen te komen. Daarnaast zien ook de vader en moeder van Mohinder die jongen niet.
  dinsdag 21 november 2006 @ 00:32:27 #124
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_43735447
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 21 november 2006 @ 00:54:38 #125
116613 NX
mixin...
pi_43735989
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 00:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG! Dat meen je niet... Dat wordt gewoonweg hilarisch!

Sinds ik een tijdje terug, de Roast of William Shatner had gezien, waar Georgie te gast was, kan ik hem niet meer serieus nemen...

[ Bericht 19% gewijzigd door NX op 21-11-2006 01:00:20 ]
pi_43740642
By far de vetste episode van het seizoen!!!
Jammer van Peter en DL

Nu al zin in volgende week dinsdag (de dinsdagochtend is echt de beste ochtend in de week!)
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:27:38 #127
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_43740867
Peter leeft iig nog. Misschien heeft DL zich op het nippertje doorzichtig gemaakt, wie weet?
When all else fails, you always have delusion.
pi_43741264
Ja, hij zal ook wel weer uit de bak komen, uiteindelijk, maar nu is het jammer.
Is trouwens wel logisch ja, dat die z'n 'ghost' ding heeft gebruikt...
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:16:06 #129
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_43743750
Ik weet het niet of DL het overleeft, immers hij zag Niki niet en dat was haar bedoeling zodat hij niet op tijd zijn kracht kon gebruiken.
Die Sylar is dus nu net als Matt en Nathan gepakt door de hulpjes van Claire's pa. Kijken wat er nu gaat gebeuren .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_43744373
Nadat de laatste afleveringen lichtelijk ontspoord waren, is Heroes weer helemaal op de rails

pi_43744987
Ik heb echt weer genoten van deze aflevering. Er zijn grote stappen gemaakt bij met het verhaal en het acteerwerk vond ik toch ook weer prima. Zelfs van de acteur die Mohinder speelt.
Ik ben zeer benieuwd waar Hiro dan nu rondhangt en wat er gaat gebeuren met Sylar...!
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:02:02 #132
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_43745034
Ik volg het inmiddels ook en dit was idd een sterke aflevering..

Ik ben persoonlijk nog steeds niet helemaal uit Peter Petrelli, hoe dat nou allemaal zit.. De serie heeft zoveel open vragen nog, het kan echt alle kanten op!!
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
pi_43745909
Hmm Sylar is dus niet zo sterk, ook niet slim om mee te springen als je dan toch telekinese kan...
pi_43746060
Ik denk toch dat peter de 'sterkste' hero is
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:49:55 #135
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_43746431
ik denk inderdaad dat Peter ook alles kan wat de andere kunnen , op dat van die blonde uit Las Vegas na.
Vond de opbouw van deze episode ronduit slecht.. Maar toen het eenmaal spannend was ook wel spannend.
Nu weer een week wachten
niets
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:57:35 #136
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43746687
Leuke ep. Hopelijk komt hiro snel weer terug.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_43747608
Geweldige ep. Ik vondt de opbouw juist goed, dit was zo'n beetje de climax waar naar toe werd gebouwd met de laatste afleveringen. En wat betreft peter, hij zal zeker de sterkste hero zijn als hij die krachten die hij heeft goed weet te gebruiken en misschien weet te onthouden of gewoon weet op te roepen?
pi_43747962
Wat zou er gebeuren als Peter in de buurt komt van meerdere andere heroes? Zou hij dan meerdere krachten tegelijk kunnen benutten of zal hij moeten kiezen op een bepaalde manier? Kan in ieder geval zeer interessant worden.
  dinsdag 21 november 2006 @ 15:49:02 #139
71919 wonderer
pi_43750535
Vond het wel raar hoe makkelijk Sylar zich liet overhalen door Eden Ik heb ook het gevoel dat het nu pas begint, en dat pappa Bennett heel wat van plan is wat misschien niet zo leuk is.

We weten in ieder geval dat het Hiro niet is.
pi_43751067
Eindelijk weer een goede aflevering sinds de eerste 3/4, spannend, gefocused op de leukere Heroes en genoeg Claire om weer een week door te komen
pi_43751117
Damn vette aflevering
Wel raar dat Peter zijn voet nog recht zette toen Claire al weg was. Ik vraag me af of hij echt in de gevangenis komt..
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:08:32 #142
71919 wonderer
pi_43751289
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:04 schreef crossover het volgende:
Damn vette aflevering
Wel raar dat Peter zijn voet nog recht zette toen Claire al weg was. Ik vraag me af of hij echt in de gevangenis komt..
de kracht blijft een beetje hangen. Hij tekende toch ook de toekomst toen hij allang bij Isaac weg was?

Ik snap trouwens niet waarom hij is aangehouden
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:09:18 #143
67174 Dos37
Come on Twente
pi_43751324
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:08 schreef wonderer het volgende:

[..]

de kracht blijft een beetje hangen. Hij tekende toch ook de toekomst toen hij allang bij Isaac weg was?

Ik snap trouwens niet waarom hij is aangehouden
Omdat ie helemaal onder het bloed zat en er 10 meter verder op iemand lag met de top van haar hoofd eraf.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:20:43 #144
71919 wonderer
pi_43751706
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Omdat ie helemaal onder het bloed zat en er 10 meter verder op iemand lag met de top van haar hoofd eraf.
Ja, dat is wel het meest logische, maar het kwam toch een beetje onverwacht...
pi_43751722
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik weet het niet of DL het overleeft, immers hij zag Niki niet en dat was haar bedoeling zodat hij niet op tijd zijn kracht kon gebruiken.
Die Sylar is dus nu net als Matt en Nathan gepakt door de hulpjes van Claire's pa. Kijken wat er nu gaat gebeuren .
Misschien uit voorzorg, omdat Mycah zei dat Niki achter hun aan kwam, but who knows
pi_43753034
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:04 schreef crossover het volgende:
Damn vette aflevering
Zal je net zien dat DL (ervan uitgaande dat hij nog leeft, wat ik overigens ook verwacht) in de buurt van de gevangenis komt en dat Peter mooi uit de gevangenis loopt door de muren heen
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:12:35 #147
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_43753566
ik heb nu pas door dat hij de krachten overneemt van de held die bij hem is
niets
pi_43754374
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:12 schreef Ewaldus het volgende:
ik heb nu pas door dat hij de krachten overneemt van de held die bij hem is
Je bijnaam is zeker snelle Jelle
  dinsdag 21 november 2006 @ 20:01:32 #149
116613 NX
mixin...
pi_43759606
Vette fucking aflevering... zeer goed, zeer gaaf en het is een van de beste afleveringen tot nu toe!

Aaaarrggghhh... een week gewacht maar nu weer een week wachten!

BTW: Volgende episode zal geen vervolg zijn op deze episode, episode 10 gaat terug in tijd (6 maanden), episode 11 is eigenlijk vervolg op episode 9...

- Episode 10 - Preview
- Episode 10 - Pictures
SPOILER
pi_43760759
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef wonderer het volgende:
Vond het wel raar hoe makkelijk Sylar zich liet overhalen door Eden Ik heb ook het gevoel dat het nu pas begint, en dat pappa Bennett heel wat van plan is wat misschien niet zo leuk is.

We weten in ieder geval dat het Hiro niet is.
Volgensmij werkten zijn krachten niet op haar ofzo?
Dat idee had ik tenminste.
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')