de kracht blijft een beetje hangen. Hij tekende toch ook de toekomst toen hij allang bij Isaac weg was?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:04 schreef crossover het volgende:
Damn vette aflevering
Wel raar dat Peter zijn voet nog recht zette toen Claire al weg was. Ik vraag me af of hij echt in de gevangenis komt..
Omdat ie helemaal onder het bloed zat en er 10 meter verder op iemand lag met de top van haar hoofd eraf.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
de kracht blijft een beetje hangen. Hij tekende toch ook de toekomst toen hij allang bij Isaac weg was?
Ik snap trouwens niet waarom hij is aangehouden
Ja, dat is wel het meest logische, maar het kwam toch een beetje onverwacht...quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Omdat ie helemaal onder het bloed zat en er 10 meter verder op iemand lag met de top van haar hoofd eraf.
Misschien uit voorzorg, omdat Mycah zei dat Niki achter hun aan kwam, but who knowsquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik weet het niet of DL het overleeft, immers hij zag Niki niet en dat was haar bedoeling zodat hij niet op tijd zijn kracht kon gebruiken.
Die Sylar is dus nu net als Matt en Nathan gepakt door de hulpjes van Claire's pa. Kijken wat er nu gaat gebeuren.
Zal je net zien dat DL (ervan uitgaande dat hij nog leeft, wat ik overigens ook verwacht) in de buurt van de gevangenis komt en dat Peter mooi uit de gevangenis loopt door de muren heenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:04 schreef crossover het volgende:
Damn vette aflevering
Wel raar dat Peter zijn voet nog recht zette toen Claire al weg was. Ik vraag me af of hij echt in de gevangenis komt..
Je bijnaam is zeker snelle Jellequote:Op dinsdag 21 november 2006 17:12 schreef Ewaldus het volgende:
ik heb nu pas door dat hij de krachten overneemt van de held die bij hem is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgensmij werkten zijn krachten niet op haar ofzo?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:49 schreef wonderer het volgende:
Vond het wel raar hoe makkelijk Sylar zich liet overhalen door EdenIk heb ook het gevoel dat het nu pas begint, en dat pappa Bennett heel wat van plan is wat misschien niet zo leuk is.
We weten in ieder geval dat het Hiro niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |