Op sommige momenten lijkt me dat ideaal jaquote:Op maandag 27 november 2006 16:19 schreef Maraca het volgende:
Muse.. heb je toevallig ook wireless internet? Dan kan je namelijk ook online met je DS! Maar of het goed is voor je relatie is een 2eJe zal iig geen last meer van haar hebben
gametoday.nlquote:Als trouwens twee spelers, die ieder in het bezit zijn van de game, bij elkaar zijn dan kunnen ze ook rechtstreeks ieders dorp bezoeken zonder tussenkomst van het internet.
Maar het kan dus wel op één spel? Ach, even kijken hoe m'n financiën er volgende week bij staan en anders haal ik hem gewoon. Of Mario Kart.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:34 schreef SpaceCowgirl het volgende:
Ik heb vorige week een DS gekocht en sindsdien neem ik hem overal mee naartoe!Ik heb er Age of Empires en Animal Crossing bijgekocht en vind ze allebei heel tof! Ik ben behoorlijk verslaafd geweest aan Age op de pc en vind de DS versie ook heel leuk.
Animal Crossing is ook zeker de moeite waard. Ik was ook eerst bang dat het wat saai zou zijn maar er zijn zoveel verschillende dingen te doen. Helaas moet je als je niet in hetzelfde dorpje en in hetzelfde huisje wilt wonen inderdaad ieder een eigen spel hebben. Maar hij is wel heel erg leuk hoor, CherryLips
Ik heb nergens last van, dus ik denk van welquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben ze dat vastloper probleem in Age of Empires voor de Europese release opgelost?
Nou weet ik het helemaal niet meerquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Kart is in ieder geval ERG leuk CherrylipsDaar doe je sowieso geen miskoop mee
Allebei is geen optie?quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou weet ik het helemaal niet meer. Moet kiezen
.
En ik zou juist voor AC gaan - ik ben compleet verslaafd aan dat spel, terwijl ik het na een paar rondjes racen wel weer gehad heb.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Die DS zelf was al een rib uit m'n lijf
.
Maar voor AC:WW moet je wel de tijd hebben en tijd over willen hebben, want als je het niet bijhoudt ziet je dorpje er binnen no-time niet meer uit!quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:54 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En ik zou juist voor AC gaan - ik ben compleet verslaafd aan dat spel, terwijl ik het na een paar rondjes racen wel weer gehad heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Multiplayer is leuker bij Mario Kartquote:
Beetje laat, maar je moet die grote sneeën eerst even dichttrekken met je pincet en daarna pas hechten.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:31 schreef Boef het volgende:
Ik heb Trauma Center weer eens uit de kast getrokken want ik had de Story Mode nog niet af maar nu zit ik vast in een operatie en ik heb geen flauw benul wat ik fout doe. In operatie 13 "Guilt" moet je iemand opensnijden en dan eerst 4 kleine sneetjes en dan 3 grotere sneeën hechten. Die 4 kleine gaan zonder problemen met ok, cool! zo uit de losse hand maar die drie grote krijg ik maar niet gehecht. Eerst het bloed weggezogen en naar mijn idee ALLES geprobeerd. Rustig, snel, de wond overlappend of een beetje nonchalant. Ik kan me niet voorstellen dat ik na zo'n lange tijd zó roestig zou zijn. Van de eerste 12 operaties heb ik er 7 met rank S maar kan me niet herinneren zo'n verschrikkelijke moeite gehad te hebben met een hechtinkje... Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie?
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind alleen het aanbod online DS games een beetje tegenvallen![]()
Let wel op, dat is niet 'de' nieuwe Pokemongame, waar er in Japan zoveel van verkocht werden. Het is even een tussengame, totdat de 2 'echte' nieuwe games hier uitkomen.quote:Op woensdag 29 november 2006 14:29 schreef PieterBas het volgende:
Ik zag in het mediamarkt krantje de nieuwe Pokemon voor 33 euro. Misschien toch maar eens gaan halen
1 2 | Ik hioop dat je even de tijd wil nemen om mij wat uit te leggen? |
Ja, zoiets las ik namelijk al in de PU. Heb ik even een zoethoudertje voor dat Pearl & Diamond uitkomtquote:Op woensdag 29 november 2006 15:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Let wel op, dat is niet 'de' nieuwe Pokemongame, waar er in Japan zoveel van verkocht werden. Het is even een tussengame, totdat de 2 'echte' nieuwe games hier uitkomen.
Pokemon, gotta milk'em all!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Let wel op, dat is niet 'de' nieuwe Pokemongame, waar er in Japan zoveel van verkocht werden. Het is even een tussengame, totdat de 2 'echte' nieuwe games hier uitkomen.
Net zoals alle elektrische apparaten. Die dingen moeten uit bij opstijgen en landenquote:Op donderdag 30 november 2006 10:50 schreef PieterBas het volgende:
Toen ik een paar maanden geleden naar Spanje vloog, mochten de handhelds weer aan nadat de lampjes riemen los uitgingen..
Idd.quote:
Mmm, wel nog duur maarja.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:27 schreef NrSiX het volgende:
42.99 bij de dixons , bartsmit: 44.99 en intertoys geen id, hun site zuigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |