Jep, dr was een echtscheiding voor nodig maar uiteindelijk is het toch gelukt. 'Wat nou lukt me niet?'quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Thanks. En netjes van je moeder.![]()
Wat knap!! Ik zou het dan meteen doen ook als ik niet ff goed nadenk..quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:29 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ze roept nog wel af en toe 'god ik heb zo'n trek in een sigaret', en wij d'r dan pesten van 'nou dan steek je er toch eentje op!' maar ze heeft nog steeds niet gezondigd
Doe nou niet want dan hou je die verslaving er gewoon in dus he? Ach je moet voor jezelf kijken wat je doet maar je stopt met roken omquote:Op woensdag 13 december 2006 18:37 schreef Wojworshebn het volgende:
Doe ook een poging! (met stoppen)
Heb nu ook pleisters en heb me daar toch freaky dromen van![]()
Opzich wel leuk, want er zaten veel leuke meiden in die droom!
Ja, lichamelijk stelt het niet veel voor, maar geestelijk kan het best lastig zijn, vooral op momenten waarop je gewoon was er een op te steken, bijvoorbeeld om de tijd te doden.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:44 schreef eer-ik het volgende:
Ik ben het op zich wel met je eens, behalve dat je die nicotine verslaving zo wegwerkt.
Die is het ergste niet, die verdomde geestelijke verslaving, die is lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |