ik heb verdomme toch exact hetzelfdequote:Op donderdag 7 december 2006 22:35 schreef kless het volgende:
Opzich nu ook iets van 6 week gestopt...
10 kg zwaarder en mn neus zit dicht.
Maar... ben niet meer zo sjacho als de afgelopen 5 week.
Ik moest maar eens verliefd worden. Dan krijg ik toch geen hap meer door mn keel (of tenminste.... eet /snoep dan minder). En dan lukt dat kilo kwijtraken ook wel weer (kless baalt dat 1/2 van zn broeken niet meer past)
CLONE? (letterlijk/figuurlijk?)quote:Op donderdag 7 december 2006 23:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb verdomme toch exact hetzelfde
Enorm verstopte neus, en 10 kilo in anderhalve maand
Meer drinken (mits in kroeg). Thuis compenseer ik het niet. Ik probeer iets anders te gaan doen.quote:
Idem hier. Ondertussen alweer bijna een week gestoptquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Meer drinken (mits in kroeg). Thuis compenseer ik het niet. Ik probeer iets anders te gaan doen.
Succes, enge stalker!quote:
Wie stalkt wie nu dan? Doe's on-topic blijvenquote:
Dit topic stond toevallig in mijn MyAT.quote:Op zondag 10 december 2006 22:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie stalkt wie nu dan? Doe's on-topic blijven![]()
Morgen naar de RookStopPoli en zien we of ik in aanmerking kom (wat ik wel denk) voor die nieuwe proef met dat nieuwe medicijn.
Ik zit nu lekker aan de vissticks. Straks ook ff wegen. Ik ga het zelf ook allemaal een beetje bijhouden.
Mooi verhaal PB. Geeft me meteen meer moedquote:Op zondag 10 december 2006 22:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dit topic stond toevallig in mijn MyAT.
Hier, wat leesvoer.
Dankjewel! Het gaat nog primaquote:Op zondag 10 december 2006 21:36 schreef schatje het volgende:
Welkom kreuk050 en succes met stoppen. Je staat in de lijst.
Dank u wel beleefd.quote:Op maandag 11 december 2006 07:53 schreef schatje het volgende:
LekkerSimpel, ook jij welkom en succes met stoppen. Je staat ook in de lijst.
Wel bijna 1000 sigaretten niet gerookt, dat is morgen zoverquote:One month, two weeks, four days, 2 hours, 49 minutes and 40 seconds. 982 cigarettes not smoked, saving ¤ 155,24. Life saved: 3 days, 9 hours, 50 minutes.
Ik zeg niet dat die over het algemeen taboe zijn he?quote:Op maandag 11 december 2006 14:31 schreef kreuk050 het volgende:
Waarom zijn pleisters taboe?
Ik ken dat.quote:Op maandag 11 december 2006 16:20 schreef eer-ik het volgende:
die 155,24 kan ik nergens vinden btwStiekem ergens anders aan opgegaan
Ben sindsdien chagrijning en snel geirriteerd. En het lijkt alleen maar erger te worden.quote:One month, five days, 7 hours, 27 minutes and 26 seconds. 353 cigarettes not smoked, saving ¤ 67,09. Life saved: 1 day, 5 hours, 25 minutes.
Komt me bekend voor.quote:Op maandag 11 december 2006 23:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ben sindsdien chagrijning en snel geirriteerd. En het lijkt alleen maar erger te worden.![]()
Idd, denk ik achteraf, waarom maakte ik me daar zo druk om, dat deed ik eerst nooit.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Komt me bekend voor.
Ik merk ook van mezelf, dat ik behoorlijk grof en kortaf tegen mensen ben (af en toe).
Kan niet zeggen dat ik dat echt relaxed vind
Ik hoop dat dat nog overgaat...
Mja ik ken het..quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Idd, denk ik achteraf, waarom maakte ik me daar zo druk om, dat deed ik eerst nooit.![]()
Zal vast wel overgaan, ontwenningsverschijnselen ofzo....
De mensen in mijn omgeving vinden me juist relaxter en aardiger geworden sinds ik gestopt ben met roken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Komt me bekend voor.
Ik merk ook van mezelf, dat ik behoorlijk grof en kortaf tegen mensen ben (af en toe).
Kan niet zeggen dat ik dat echt relaxed vind
Ik hoop dat dat nog overgaat...
Thanks. En netjes van je moeder.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:09 schreef Khadgar het volgende:
Voor de fokkers hier wil ik even een hart onder de riem steken als niet roker zijnde: Mijn moeder is na ruim 35 jaar roken nu alweer een anderhalf jaar gestopt! Jullie kunnen het dus ook! Echt waar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |