1 of direct weer "volop" aan het paffenquote:Op zondag 3 december 2006 14:02 schreef Amun-Ra het volgende:
ok, zwak, maar ben weer begonnen....opa is overleden, en na de kerkdienst moest ik gewoon roken....
Heeftie wat te kauwen.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:08 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is toch flauw, chocoladesigaretten geven
Nog niet. Het hoesten is bij mij direct gestopt met.quote:Op zondag 3 december 2006 23:27 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik heb nu trouwens eigenlijk meer last van s'ochtends hoesten dan toen ik rookte...
heeft hier iemand nog meer last van (gehad) ?
ik ben nu een maandje gestopt ter info
en ik ben veel te lui om te zoeken in vorige topics hier over
gecondoleerdquote:Op zondag 3 december 2006 14:02 schreef Amun-Ra het volgende:
ok, zwak, maar ben weer begonnen....opa is overleden, en na de kerkdienst moest ik gewoon roken....
waarom zou dat zinloos zijn?quote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef Aventura het volgende:
Wellicht een stok achter de deur voor diegenen die nog af en toe een sigaretje doen onder het mom van, ik minder op weg naar het stoppen. Zinloos!
Goedzo, dat is de manier om te stoppen. Gewoon spontaan, zo ben ik ook gestopt succes.quote:Op maandag 4 december 2006 20:36 schreef Reya het volgende:
Ik kreeg gisteren ineens de geest, heb mijn sigaretten ergens in een vuilnisbak gegooid en ben gestopt met roken. Ook nog niet enorm gemist sindsdien![]()
quote:Four weeks, 5 hours, 7 minutes and 54 seconds. 282 cigarettes not smoked, saving ¤ 53,61. Life saved: 23 hours, 30 minutes.
Ik ook, gewoon gestopt. Van mijn laatste siggie wist ik niet dat het mijn laatste was. Dit werkt heel goed voor mij.quote:Op maandag 4 december 2006 21:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Goedzo, dat is de manier om te stoppen. Gewoon spontaan, zo ben ik ook gestopt succes.![]()
![]()
Vandaag ben ik 4 weken gestopt!
![]()
![]()
[..]
Ik heb besloten te stoppen toen ik nog een half pakje had. Ik heb daar toen nog 1 uitgepakt en opgerookt en heb de rest door mijn vriend laten weggooien (om te voorkomen dat ik het weer op zou sporenquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon gestopt. Van mijn laatste siggie wist ik niet dat het mijn laatste was. Dit werkt heel goed voor mij.
quote:1 maand
Angel_of_Dth (7 november, 2006)
Bijna anderhalve maandquote:One month, one week, six days, 22 hours, 35 minutes and 41 seconds. 898 cigarettes not smoked, saving ¤ 142,05. Life saved: 3 days, 2 hours, 50 minutes.
De meeste van mijn vrienden roken niet, en ik ga bijna nooit uit, dat scheelt wel hoorquote:Op donderdag 7 december 2006 13:01 schreef eer-ik het volgende:
goed bezig dan!![]()
In zulke situaties kan ik het me ook wel voorstellen dat je in ene enorm veel trek krijgt in een sigaret.
Gelukkig heb ik dat nog niet gehad in die anderhalve maand dat ik gestopt ben...
goeie zaak dat je geweten tegen is
In mijn geval is het in het weekend, dat ál mijn vrienden roken
En ik zit daar dan als enige niet-meer-roker tussen, en dan is het nog wel eens flink lastig.
Als ik in de kroeg sta daarentegen, dan valt het nog wel mee
Wij hebben sinds gisteren een huis en daar mag alleen mijn papa een sigaar roken en verder mag iedereen 1 van de balkons opquote:Op donderdag 7 december 2006 13:17 schreef eer-ik het volgende:
haha, wat dat betreft is het bij exact andersom
Mijn broertje rookt ook, die zie ik elke dag (woon tijdelijk thuis), en ik ging ook altijd met hem een peukie roken. Bakkie koffie na het eten, peukie erbij...
Uit ga ik ook niet vaak, maar we zitten wel vaak met z'n allen bij elkaar.
Zit wel te twijfelen, of als ik weer een kamer gevonden heb, er mensen mogen roken.
Eigenlijk ben ik niet anders gewend, en ik vind het raar om ze naar buiten te sturen
Anderszijds, zit ík wel in de rook de hele tijd
Dank jequote:Op donderdag 7 december 2006 16:17 schreef eer-ik het volgende:
dat vind ik ook nog wel schappelijk.
Hier in huis mag ook niet gerookt worden, alleen met verjaardagen ofzo.
Da's nog wel te overzien.
Gefeliciteerd met je huis btw
Dit vind ik zo vreselijk raar... Dit heb ik ook wel eens mee gemaakt bij mensen. Maar wat is nou het verschil dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij hebben sinds gisteren een huis en daar mag alleen mijn papa een sigaar roken en verder mag iedereen 1 van de balkons op
Even ter verduidlijking, die mensen moeten zich dan wel af en toe melden. Op deze manier blift alleen dat onderste lijstje 'vuil' en de rest redelijk waarheidsgetrouw. Er zijn zat mensen die hier melden dat ze gestopt zijn die een paar dagen later toch weer gaan roken en dat niet komen melden.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er zijn er trouwens nog een paar die ruim een maand gestopt zijn, maar die nog niet in dat lijstje staan.
Hier ook. Dat vind ik wel zo smerig. Verder maakt het me weinig uit. Mijn vader stak vanmorgen een sigaret op in de auto, ik vind het niet vies opeens ofzo. Hij doet maar. Het overigens ook nog eens zijn auto, ik was al lang blij dat ik niet door de regen hoefde te fietsen naar het station.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:37 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, godzijdank heb ik geen sigaarrokende mensen in mijn omgeving anders zou dat nl. de enige zijn die naar buiten moet!
wat was dan wel jou "uitvlucht"quote:Op donderdag 7 december 2006 22:40 schreef Aventura het volgende:
Ik ben niet aangekomen gelukkig. Sterker nog ik ben aan het afvallen. Ik ben blijkbaar niet iemand, die het roken compenseert met snoepen.
ik heb verdomme toch exact hetzelfdequote:Op donderdag 7 december 2006 22:35 schreef kless het volgende:
Opzich nu ook iets van 6 week gestopt...
10 kg zwaarder en mn neus zit dicht.
Maar... ben niet meer zo sjacho als de afgelopen 5 week.
Ik moest maar eens verliefd worden. Dan krijg ik toch geen hap meer door mn keel (of tenminste.... eet /snoep dan minder). En dan lukt dat kilo kwijtraken ook wel weer (kless baalt dat 1/2 van zn broeken niet meer past)
CLONE? (letterlijk/figuurlijk?)quote:Op donderdag 7 december 2006 23:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb verdomme toch exact hetzelfde
Enorm verstopte neus, en 10 kilo in anderhalve maand
Meer drinken (mits in kroeg). Thuis compenseer ik het niet. Ik probeer iets anders te gaan doen.quote:
Idem hier. Ondertussen alweer bijna een week gestoptquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Meer drinken (mits in kroeg). Thuis compenseer ik het niet. Ik probeer iets anders te gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |