Weet je oko eens wat vrouwen meemakenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:03 schreef kless het volgende:
ARG... heb de restanten van 11 nov. gevonden. en zit nu ene doosje smarties na de andere weg te tikken.. hoelang ga ik van dit soort chocolade vreetbuien houden. Ik heb ook chocolade pudding besteld voor het eten met m'n verjaardag met goede zelfgemaakte slagroom.
(ik ben nogwel een kerelik kan me alleen nog schrans festijnen herinneren van pubbertijd/groeispurts en blow sessies)
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:58 schreef Crafty-FoX het volgende:
EDIT: Oké, om eerlijk mee te spelen... zet mijn stop-datum maar op 15 november dan, ik voel me nog wel gestopt met een klein uitstapje maar voor jullie niet eerlijk genoeg omdat jullie (bijna) allemaal geen peuk meer opsteken!
eerder vond ik alleen puur, puur-hazelnoot (aldi ding), en chocolade pudding (homemade) alleen goed. maar nu... alle chocola is welkomquote:Op donderdag 16 november 2006 18:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Weet je oko eens wat vrouwen meemakenEn dat zonder te stoppen met roken ook wel
ik denk dat je wat meer doosjes nodig hebt dan 1quote:Op donderdag 16 november 2006 19:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Deze knapen werken me er doorheen in de tweede week.![]()
[afbeelding]
Daar ben ik ondertussen ook achter gekomen. Heb in 2 dagen zo een doos weggewerkt, normaal eet ik nooit koek.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:14 schreef kless het volgende:
ik denk dat je wat meer doosjes nodig hebt dan 1
Ja hoorquote:
Thnxquote:
Ik heb nog niet eens genoeg gespaard om mijn avondje poolen en bier gisteren van te betalen.quote:One week, three days, 4 hours, 36 minutes and 38 seconds. 152 cigarettes not smoked, saving ¤ 21,21. Life saved: 12 hours, 40 minutes.
Gewoon vanaf blijvenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:45 schreef Daalni het volgende:
Help! Ben nu een maand gestopt maar heb zó veel trek in een sigaret......Vriendlief rookt shag, dus dat is vrij irritant. Heb er gewoon zin in.....Snoepen helpt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |