Weet je oko eens wat vrouwen meemakenquote:Op donderdag 16 november 2006 17:03 schreef kless het volgende:
ARG... heb de restanten van 11 nov. gevonden. en zit nu ene doosje smarties na de andere weg te tikken.. hoelang ga ik van dit soort chocolade vreetbuien houden. Ik heb ook chocolade pudding besteld voor het eten met m'n verjaardag met goede zelfgemaakte slagroom.
(ik ben nogwel een kerelik kan me alleen nog schrans festijnen herinneren van pubbertijd/groeispurts en blow sessies)
quote:Op woensdag 15 november 2006 15:58 schreef Crafty-FoX het volgende:
EDIT: Oké, om eerlijk mee te spelen... zet mijn stop-datum maar op 15 november dan, ik voel me nog wel gestopt met een klein uitstapje maar voor jullie niet eerlijk genoeg omdat jullie (bijna) allemaal geen peuk meer opsteken!
eerder vond ik alleen puur, puur-hazelnoot (aldi ding), en chocolade pudding (homemade) alleen goed. maar nu... alle chocola is welkomquote:Op donderdag 16 november 2006 18:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Weet je oko eens wat vrouwen meemakenEn dat zonder te stoppen met roken ook wel
ik denk dat je wat meer doosjes nodig hebt dan 1quote:Op donderdag 16 november 2006 19:01 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Deze knapen werken me er doorheen in de tweede week.![]()
[afbeelding]
Daar ben ik ondertussen ook achter gekomen. Heb in 2 dagen zo een doos weggewerkt, normaal eet ik nooit koek.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:14 schreef kless het volgende:
ik denk dat je wat meer doosjes nodig hebt dan 1
Ja hoorquote:
Thnxquote:
Ik heb nog niet eens genoeg gespaard om mijn avondje poolen en bier gisteren van te betalen.quote:One week, three days, 4 hours, 36 minutes and 38 seconds. 152 cigarettes not smoked, saving ¤ 21,21. Life saved: 12 hours, 40 minutes.
Gewoon vanaf blijvenquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:45 schreef Daalni het volgende:
Help! Ben nu een maand gestopt maar heb zó veel trek in een sigaret......Vriendlief rookt shag, dus dat is vrij irritant. Heb er gewoon zin in.....Snoepen helpt niet.
Nou, hilarisch topic joh. Echt een dijenkletser.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:54 schreef Panzerknacker het volgende:
Je blijft lachen met dit topic.![]()
Omdat?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:54 schreef Panzerknacker het volgende:
Je blijft lachen met dit topic.![]()
Alle lulkoek, onnodige inspanning, verspilde moeite en aangekomen kilo's is niet amusant wou je zeggen?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou, hilarisch topic joh. Echt een dijenkletser.
We weten dat jij de perdecte methode hebt, die iedereen zou moeten toepassen, dat stoppen heel simpel is ....blablabla.....quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:43 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Alle lulkoek, onnodige inspanning, verspilde moeite en aangekomen kilo's is niet amusant wou je zeggen?![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 00:41 schreef freecell het volgende:
[..]
We weten dat jij de perdecte methode hebt, die iedereen zou moeten toepassen, dat stoppen heel simpel is ....blablabla.....
En de rest is omdat je je anders afreageerd dmv eten en zuipenquote:Op zondag 19 november 2006 00:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Die kilo's zijn ook best logisch trouwens, je kan een kilo of twee/drie aankomen, anagezien je stofwisseling wat omlaag gaat.
Welneequote:Op zondag 19 november 2006 00:54 schreef Panzerknacker het volgende:
[..]
Stoppen is niet simpel het is blablabla...het lijkt wel of je me niet gelooft...
Neem gerust nog een kauwgompje.
![]()
Hieronder dus nogmaals mijn forumpost uit dat oudere topic waar ik niet zei dat het je nooit zal lukken maar je wel bijzonder weinig kans gaf gebaseerd op de dingen die je zelf zei. Onder andere omdat je zei dat je het nog altijd lekker vindt en daardoor alleen al meer kans loopt om weer te beginnen.quote:Op zondag 19 november 2006 10:05 schreef freecell het volgende:
[..]
WelneeIk ben gewoon gestopt om dat ik wilde stoppen en daar is geen kauwgompje, nicotinepleister of wat dan ook aan te pas gekomen.
And guess what? Ik ben nog steeds gestopt. En vlak na sinterklaas al weer een half jaar,ik herinnerde me dat jij me vertelde dat me dat nooit ging lukken, omdat ik niet de juiste motivatie had en alleen jouw methode echt werkte, weet je nog? Vandaar mijn sarcastische reactie.
quote:Jij bent gestopt met roken maar je bent nog steeds verslaafd omdat je nog steeds de mindset van een roker(lees verslaafdeI) hebt en jezelf dientengevolge lulkoek verkoopt, zoals iedere verslaafde zichzelf met iedere substantie lulkoek verkoopt.(Sigaretten zijn overigens niet lekker, dat is iets dat je verslaving je vertelt) Je bent gestopt met roken op wilskracht maar met alleen wilskracht redt je het niet, er komt een dag dat je door je wilskracht heen of dat er iets aan de hand is(stress), je kans om weer te beginnen is gerust hoog te noemen.
Zo'n lijstje lijkt me tamelijk overbodig en daarnaast niet leuk tov de echte stoppers.quote:Op zondag 19 november 2006 06:18 schreef Crafty-FoX het volgende:
Lalalala, ikke is weekendrokerik kan het gewoon niet laten 's weekends te roken tijdens het stappen, door de week blijf ik er echt met mijn poten vanaf zodat ik niet in mijn oude patroon val... jaja, smoesjes; ik weet! Maar toch is het zo
Misschien verstandig in de OP een rijtje plaatsen met gestopte rokers die hier en daar nog een keer een sigaretje opsteken, dus wel gestopt zijn met roken maar hier en daar een 'uitstapje' maken. Het is ook niet meer geloofwaardig dat ik bij de gestopte rokers sta terwijl ik 's weekends wel één op steek!
... en laat de flames maar weer starten dat ik niet meer geloofwaardig ben
quote:Op maandag 20 november 2006 10:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo'n lijstje lijkt me tamelijk overbodig en daarnaast niet leuk tov de echte stoppers.
Als je met een groepje weekendrokers onder elkaar wil babbelen moet je dat maar ergens anders doen.
Dit topic is bedoeld voor stoppers, om elkaar steun te bieden etc. etc. Dan zijn reacties van rokers over dat ze toch gerookt hebben (of dat nou 1 of 25 sigaretten per dag is) niet echt handig.
Dus helaasch... geen lijstje voor 'halve stoppers', dat bestaat namelijk niet. Je rookt... of je rook niet.
En hier... wordt NIET gerookt!![]()
Het punt is dat het vaak is:quote:Op maandag 20 november 2006 12:38 schreef Crafty-FoX het volgende:
[..]ik zit echt in een dubio nu ook, ik weet niet of ik nou eigenlijk mij nog een beetje gestopt mag noemen of niet! Ik ben wel gestopt met vast roken, maar zie een sigaret tijdens het stappen eigenlijk als niets anders dan een lekker biertje. Beiden genotsmiddelen, hoewel die sigaret de grootste verslavingsfactor heeft en ik daarmee uit moet kijken.
Het probleem is dat ik zeker weet dat ik door de week toch niet meer aan een sigaret kom, dat zit gewoon diep in me dat ik dat niet meer wil. 's Weekends vind ik het daarentegen niet erg er één op te steken (vond ik eerder wel toen ik nog compleet gestopt was), zolang ik het maar bij het weekend blijf houden! Het voordeel is dat ik maar heel even echt vast gerookt heb (1 á 2 maanden) dus dat de drang naar sigaretten niet zo groot is als anderen! Maar als je vind dat ik als weekendroker geen recht meer heb om het lijstje te staan haal je mij er maar uit![]()
Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoorquote:Op maandag 20 november 2006 12:38 schreef Crafty-FoX het volgende:
Maar als je vind dat ik als weekendroker geen recht meer heb om het lijstje te staan haal je mij er maar uit![]()
Die uitdaging ga ik nog steeds aanquote:Op maandag 20 november 2006 13:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]En jij rookt wel, en "ons" inziens rook je binnen 2 weken weer gewoon fulltime, en als je dat niet doet vind ik het knap en hoop ik dat je een gelukkige weekend-roker kan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |