Over stokpaardjes gesprokenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan wordt het leven vrij duur en hoe zit het met de vervuiling die de natuur zichzelf aandoet. Moeten we daar ook voor betalen?
Je kunt beginnen met het belasten van kinderen. Mensen zorgen immers voor vervuiling.
De werkelijke kosten voor benzine zouden zo rond de 3 euro per liter horen te liggenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:45 schreef MrX1982 het volgende:
De werkelijke prijs van de trein zal zo ongeveer rond een 1ste klas kaartje liggen zonder korting.
Wat een onzin. Je betaalt in Nederland bergen accijnzen. De werkelijke kosten van benzine zijn een stuk lager. Hoe kom je aan 3 euro per liter hoger?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:48 schreef du_ke het volgende:
De werkelijke kosten voor benzine zouden zo rond de 3 euro per liter horen te liggen.
Nee, niet eens. Kortingskaart. Enkeltje is dan ¤ 16,-.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je betaalt de volle pond voor een trein kaartje? Dan ben je een van de weinigen.
De omgekeerde stelling is veel boeiender, en verklaart ook veel meer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:41 schreef problematiQue het volgende:
lijkt mij nou de uitgelezen plek en tijd om een zelfverzonnen stelling te lanceren..
"De mens wordt gedreven door een drang naar efficientie."
De kosten van benzine wel. Maar je vergeet weer de vervuilingquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je betaalt in Nederland bergen accijnzen. De werkelijke kosten van benzine zijn een stuk lager. Hoe kom je aan 3 euro per liter hoger?
Als je een retourtje neemt ben je met de trein dan weer goedkoper uitquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Kortingskaart. Enkeltje is dan ¤ 16,-.
Voltarief is ¤ 26,70
Voor 217 kilometer ben ik nog geen ¤15 aan diesel kwijt. Tel er nog een beetje onderhoud / verzekering bij op. In m'n eentje, met korting, kan het nét uit om met de trein te gaan.
Daar betalen we wegenbelasting voor toch?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
De kosten van benzine wel. Maar je vergeet weer de vervuiling. En de kosten van het aanleggen van een weg, de kosten van het onderhoud ervan etc etc.
Dat is volgens mij niet genoeg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar betalen we wegenbelasting voor toch?
Hahaha, echt niet hè. Ik had vorig jaar een access-database gemaakt, maar die ben ik inmiddels kwijt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:57 schreef sigme het volgende:
Autodidact, bedankt voor je lijstje, ga je je nog opwerpen als vrijwilliger voor het tellen der stemmen?
Bij een dieselauto zul je daar nog een hoge aanschafkosten+belasting bij optellen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Kortingskaart. Enkeltje is dan ¤ 16,-.
Voltarief is ¤ 26,70
Voor 217 kilometer ben ik nog geen ¤15 aan diesel kwijt. Tel er nog een beetje onderhoud / verzekering bij op. In m'n eentje, met korting, kan het nét uit om met de trein te gaan.
Dezelfde kosten komen er dan bij voor het OV.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:55 schreef du_ke het volgende:
De kosten van benzine wel. Maar je vergeet weer de vervuiling. En de kosten van het aanleggen van een weg, de kosten van het onderhoud ervan etc etc.
en je hoeft niet ellenlang te zoeken naar een parkeerplaatsquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je een retourtje neemt ben je met de trein dan weer goedkoper uit.
Als je er rekening mee houdt dat mijn vaste lasten voor de auto gewoon doorlopen valt dat nog niks mee hoor, om die trein als goedkoopste optie uit de bus te laten komen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je een retourtje neemt ben je met de trein dan weer goedkoper uit.
reken op 800 euro p/jaar aan belasting.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:01 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Bij een dieselauto zul je daar nog een hoge aanschafkosten+belasting bij optellen.
Nee, maar negers praten wel hard.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:03 schreef Autodidact het volgende:
Zo erg stinken Marokkanen nou ook weer niet.
Ik heb geen zin er een accessdatabaseje voor te maken, ik denk dat ik dat niet geinstalleerd heb staan en mij accesskennis is wat roestig. Ik heb al een Excelsheetje gemaakt. Straks een draaitabelletje erover en klaar is kees.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hahaha, echt niet hè. Ik had vorig jaar een access-database gemaakt, maar die ben ik inmiddels kwijt.
zou je die is willen toelichten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:55 schreef sigme het volgende:
[..]
De omgekeerde stelling is veel boeiender, en verklaart ook veel meer.
"De mens wordt gedreven door een drang naar inefficientie."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |