Zeker wel met figuren als HenriO. Die is oo kerg creatief met definities en gelooft meervrijheid en mises zo te zien blindelings.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat dus niks met libertariers als HenriO van doen heeft. Met welke meer libertarisch ingestelde user eigenlijk wel?
[..]
Het is geheel vergelijkbaarquote:Oh. Misschien moet je ergenis van dat forum niet hier mee naartoe nemen?
Uiteraard moet de capaciteit stijgen. Maar dat moet wel met beleid en goed doordacht gebeuren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat de bovengrens niet gehaald is? Er is immers maar een beperkt aantal forensen. Naast flexibele werktijden en het OV zijn er toch nog te vaak files, dan kan je toch best de capaciteit verhogen? Zowel in het OV als op de weg?
behalve als je er voor moet gaan betalen nietwaarquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:00 schreef MrX1982 het volgende:
Individuele vrijheid. Een veel hogere verworvenheid bestaat er niet
.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:00 schreef MrX1982 het volgende:
Individuele vrijheid. Een veel hogere verworvenheid bestaat er niet
.
De automobilist betaalt wel meer dan alleen voor zijn eigen individuele vrijheid. Ze betalen voor het collectivisme van de OV adeptenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:01 schreef du_ke het volgende:
behalve als je er voor moet gaan betalen nietwaar?
Zie de casus Los Angeles. Geen overheidsinvestering in OV, iedereen moet de auto nemen (schijnt voor vrijheid te staan) waardoor het in de (lange) spitsuren één grote stilstaande massa en een smerige stad. Als je in zo'n file staat, voel jij je dan vrij eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:04 schreef MrX1982 het volgende:
GL zit het OV duidelijk als dé oplossing getuige de maatregelen die ze willen nemen. Het kost miljarden en moet betaald worden door iemand want rendabel is het allemaal niet ondanks de term investeren.
Wat is het probleem met een geprivatiseerd OV systeem zonder een infuus naar de staatskas.
Helaas niet voor de vervuiling die ze veroorzaken. En ook de wegen worden gewoon uit de algemene middelen betaald hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De automobilist betaalt wel meer dan alleen voor zijn eigen individuele vrijheid. Ze betalen voor het collectivisme van de OV adepten.
heilige koeienquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:06 schreef Mutant01 het volgende:
Als we gewoon individuele vrijheid op de weg hadden, dus geen regels, hadden we inderdaad helemaal geen file:
http://www.youtube.com/watch?v=uEQA9Z3S3UY
Pardon? HenriO die mensen doet schrikken met dom links-rechts gebash en Hitler was eigenlijk links?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker wel met figuren als HenriO. Die is oo kerg creatief met definities en gelooft meervrijheid en mises zo te zien blindelings.
Hij heeft inderdaad een aparte interpretatie van een hoop algemeen erkende definities. En was laatst ook weer hoogst verontwaardigd toen iemand commentaar had op dat standaard Hitler is links copy paste verhaaltje.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Pardon? HenriO die mensen doet schrikken met dom links-rechts gebash en Hitler was eigenlijk links?
Er zijn een hoop randdebielen op dit forum die verstandige maar niet ingelezen mensen op de loop zouden kunnen jagen - en HenriO is er daar niet een van.
Niks. Maar dan moet het wel ingebed zijn in een land waar private uitbating van grote vervoerstromen de norm is. Oftewel: dan moeten die weggebruikers ook de wegen niet alleen bedekken, maar ook dokken.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:04 schreef MrX1982 het volgende:
GL zit het OV duidelijk als dé oplossing getuige de maatregelen die ze willen nemen. Het kost miljarden en moet betaald worden door iemand want rendabel is het allemaal niet ondanks de term investeren.
Wat is het probleem met een geprivatiseerd OV systeem zonder een infuus naar de staatskas.
Zag in Tanger ook een rijles. Zag er ook niet heel ok uitquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, en in die chaos durft Sigme te rijden! Hulde.
Het zou echt helpen als je het of zou negeren, of er eens werkelijk over na zou denken. Je blijft hangen als een ouwe langspeelplaat. En HenriO is nooit te beroerd het nog maar eens uit te leggen. Hoewel ie jouw uitlokpogingen probeert te negeren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een aparte interpretatie van een hoop algemeen erkende definities.
Komt dat stokpaardje weer om de hoek kijkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:09 schreef du_ke het volgende:
Helaas niet voor de vervuiling die ze veroorzaken. En ook de wegen worden gewoon uit de algemene middelen betaald hoor.
Ik oefen op m'n eigen schapenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, en in die chaos durft Sigme te rijden! Hulde.
Dat gebeurt ook gewoon. Zowel direct als indirect.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:13 schreef sigme het volgende:
Niks. Maar dan moet het wel ingebed zijn in een land waar private uitbating van grote vervoerstromen de norm is. Oftewel: dan moeten die weggebruikers ook de wegen niet alleen bedekken, maar ook dokken.
Tanger schijnt nu echt zo groot en druk te zijn, tis in 2 jaar tijd enorm gegroeid (mijn ouders zijn net terug, en vertelde me dat het nu echt qua grootte en drukte bijna verdubbeld is.) In Tanger rijden is trouwens helemaal een hel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zag in Tanger ook een rijles. Zag er ook niet heel ok uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |