Ik denk dat ie maximaal gebruikt is door RB. Veel meer had hij niet kunnen rijden in mijn ogen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Druk aan het trainen om vervolgens amper te mogen rijden............vind dattie te weinig gebruikt is vorig jaar en zal dit jaar alleen maar minder worden!
bronquote:Hakkinen onderging gezondheidsinspectie bij McLaren
Eens Fins persbureau meldt dat tweevoudig Formule 1-wereldkampioen Mika Hakkinen een gezondheidsinspectie heeft ondergaan bij het McLaren Formule 1-team. Met deze test zou het team willen kijken of de Fin fit genoeg is om te testen voor McLaren.
Deze bewering komt na een stroom verhalen in de pers waarin beweerd werd dat de Fin weer in de Formule 1 terugkeert en de ontkenningen daarop van het McLaren-team. Hakkinen zou volgens de verhalen testcoureur bij McLaren worden of zelfs als tweede rijder naast Fernando Alonso gaan rijden.
Daar staat tegenover dat de teams warvoor Wurz en Davidson testen ook wat meer financien hadden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat weet ik maar volgens mij had hij na maart in de tussentijdse tests wel vaker kunnen rijden. Volgens mij als jij RD zn kilometers tegenover Wurz en Davidson hun kilometers zet winnen de laatst genoemde ondanks dat RD geracet heeft!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:33 schreef LeXX het volgende:
Als echte Hakkinen-fan moet ik dit wel hier posten:
[..]
bron
Hakinnen heeft aangeboeden te helpen met het ontwikkelingsprogramma, denk dat dat ermee te maken heeftquote:Op woensdag 22 november 2006 01:34 schreef Vitalogy het volgende:
Jezus mina
Zet potverdorie Hamilton in die stoel stelletje lamzakken
Ik betwijfel of RBR wel zo rijk is als iedereen denkt. Vergeet niet dat het eigenlijk een privateer is.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:24 schreef TJDoornbos het volgende:
RBR heeft echt wel veel geld hoor Sanger, zeker meer dan Williams. Maargoed het is dus weer jaartje clown spelen! Mika mag van mij als testgozer terug maar niet als racer!
Tuurlijk niet, maar dat gaat allemaal van (juist) het testbudget af.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Das waar maar waar betalen ze al die mensen zoals Newey e.d. dan van? Die komen niet gratis een kampioenswagen bouwen!
quote:Op woensdag 22 november 2006 08:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat van die sponsoring ben ik met je eens en ze mogen ook best minder feesten. Maar dat armste na STR, Spijker (helaas) en SA geloof ik niet zo
Noem jij maar eens andere arme teams dan.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:51 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat van die sponsoring ben ik met je eens en ze mogen ook best minder feesten. Maar dat armste na STR, Spijker (helaas) en SA geloof ik niet zo
Ik denk zelf dat al het personeel niet bij het race team op de loonlijst staat, maar bij het bedrijf zelf.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:44 schreef Vitalogy het volgende:
Red Bull Racing is dus niet een van de armste teams.
Waarom denk je dat ze een top ontwerper, ander top personeel, twee gevestigde coureurs en een top motor kunnen kopen. En ook nog eens een 2e team er op na houden.
Nee, wellicht is hun budget wat minder omdat er wat minder ontwikkeld moet worden en ze alleen een budget opstellen voor wat ze kunnen doen oid. Maar ze zijn zeker niet een van de armste teams, sterker nog, ik zou eerder zeggen een van de rijkste. Al het Red Bull geld zit er achter.
Omdat een groot deel van de techniek gekocht is ipv volledig zelf ontwikkeld zoals bij de fabrieksteams.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:54 schreef sanger het volgende:
En waarom zou er bij RB minder ontwikkeld moeten worden dan bij andere teams?
Ze gaan het budget in de F1 beperken omdat ze ook nog andere autosport activiteiten hebben?!? Rightquote:Bedenk maar eens wat Red Bull nog meer voor activiteiten heeft in bv MotoGP, Andere raceklassen en Air Race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |